Danku dankuquote:

daar heb ik nog een album van liggen geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Limp Bizkit vind ik trouwens ook goed, maar ik weet niet echt waar dat onder valt.

Welk album?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
daar heb ik nog een album van liggen geloof ik
 .
 .

Oh, die is wel goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:12 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
chocolate starfish and hotdog flavored water
 .
 .

Mwa redelijk, had graag nog wat langer blijven liggen maarjaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. Met mij ook hoor.
Lekker geslapen?
 adora wel goed geslapen?
 adora wel goed geslapen?  

Oh, ja, dat kan ik me voorstellen. Wat zijn je plannen voor vandaag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa redelijk, had graag nog wat langer blijven liggen maarjaadora wel goed geslapen?
 . Ik viel gisteren om 12:00 in slaap en werd rond 21:00 wakker dus mijn ritme is nu een beetje verneukt
 . Ik viel gisteren om 12:00 in slaap en werd rond 21:00 wakker dus mijn ritme is nu een beetje verneukt  .
 .

Werkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ja, dat kan ik me voorstellen. Wat zijn je plannen voor vandaag?
En ik heb nog niet geslapen. Ik viel gisteren om 12:00 in slaap en werd rond 21:00 wakker dus mijn ritme is nu een beetje verneukt
.

?
?

Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken
Heb je de hele avond niet geslapen?
 . Wat voor werk doe je?
 . Wat voor werk doe je? . Erg he
 . Erg he  .
 .

Horecaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Wat voor werk doe je?
Nee. Erg he
.

?
 ?

Nou, ik moet zo nog naar het gemeentehuis om te kijken of ze m'n sleutels gevonden hebben. En ik moet nog even naar de winkel voor wat eten. Dus in bed is eigenlijk geen optie nu, ook al zou ik dat wel graag willen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Horeca
Dus het voelt nu avond en je duikt zo weer je bed in?
Echt? Ik vond het zonet wel meevallen.quote:

Ik ben het zonnetje xdxdquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de zon schijnt altijd
nee maar hier niet dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |