Zekerquote:
Het waren open vragen dus misschien wel wat goed.. maar het was iig echt niet wat ik had verwacht.. wel veel moeilijker jaquote:
En jij woont toch in een drukke stad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar. Mn fiets heeft schijnbaar vanaf gisteren 3 uur 's middags tot vanochtend niet op slot gestaan![]()
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.quote:
Jup, Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij woont toch in een drukke stad?
Ooooh. Dat lijkt me helemaal nietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.
Dit ging over alternatieve voeding en die gekkies.
[..]
Jup, Den Haag![]()
![]()
Mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:00:21 ]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet
Waren ook een paar vragen over mijn visie blabla.. een boekrecensie en in hoeverre ik mij daarin kan vinden en of ik 't zou gaan lezen..
Ik heb geen idee hoe leuk ze t vinden dat ik gewoon zeg ' nee, wetenschap is beter'. Want als je naar iemand zn visie vraagt is 't al gauw goed lijkt me![]()
.
Ik ehb wel wat meer uitgelegd hoor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef d4v1d het volgende:
Mogguh
Net een telefoontje gehad van een aardige mevrouw van Microsoft India, mijn computer is weer veiligMorningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelf
Ja, dat is altijd maar afwachten. Neutraal zullen ze wel nooit zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |