Zekerquote:
Het waren open vragen dus misschien wel wat goed.. maar het was iig echt niet wat ik had verwacht.. wel veel moeilijker jaquote:
En jij woont toch in een drukke stad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar. Mn fiets heeft schijnbaar vanaf gisteren 3 uur 's middags tot vanochtend niet op slot gestaan![]()
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.quote:
Jup, Den Haagquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En jij woont toch in een drukke stad?
Ooooh. Dat lijkt me helemaal nietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet maar wel bijna.
Dit ging over alternatieve voeding en die gekkies.
[..]
Jup, Den Haag![]()
![]()
Mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 11:00:21 ]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook niet
Waren ook een paar vragen over mijn visie blabla.. een boekrecensie en in hoeverre ik mij daarin kan vinden en of ik 't zou gaan lezen..
Ik heb geen idee hoe leuk ze t vinden dat ik gewoon zeg ' nee, wetenschap is beter'. Want als je naar iemand zn visie vraagt is 't al gauw goed lijkt me![]()
.
Ik ehb wel wat meer uitgelegd hoor.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef d4v1d het volgende:
Mogguh
Net een telefoontje gehad van een aardige mevrouw van Microsoft India, mijn computer is weer veiligMorningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat je nee durfde te zeggen. Dat zijn vaak toch de interessantere onderbouwingen vind ikzelf
Ja, dat is altijd maar afwachten. Neutraal zullen ze wel nooit zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja.. we zullen het zien of zij dat ook zo interessant vonden.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbijquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ff de Dixons bellen aangezien ze het vertikken om mijn pakketje (webcam) te versturen.
Ja, ik dacht eind mei: "3 maanden vakantie"quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.quote:
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die stakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.
Alhoewel dat meer in het westen is.
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die staken![]()
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienstquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienst
Crackjequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Hoi LMIquote:
Hooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammen
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi LMI. Ik dacht dat jij er al was, maar blijkbaar niet. Ik ben er zo aan gewend dat jij hier aanwezig bent
.
Snel afvallen is niet goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
En hopelijk val ik juist snel af.
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snel
Stop motion lego filmpjes makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moeten
Was een woordgrapje... sloeg op dat snel aankomenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Stop motion lego filmpjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |