Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbijquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
...al een maand vakantie hebben en nog 2 maanden te gaan...
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ff de Dixons bellen aangezien ze het vertikken om mijn pakketje (webcam) te versturen.
Ja, ik dacht eind mei: "3 maanden vakantie"quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.quote:
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die stakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de staking van de pakketbezorgers hier in NL.
Alhoewel dat meer in het westen is.
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nogal moeite met mensen die staken![]()
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienstquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn nu al zeker 48.000 pakketjes niet bezorgd dus iedereen is aan het wachten...
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onbehoorlijk. En dan verontwaardigd zijn als mensen kiezen voor een andere bezorgdienst
Crackjequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die tijd heb ik ook gehad. Geniet ervan want gaat echt vliegensvlug voorbij
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, als ik de keuze had om voor DHL/UPS/GLS/of wat dan ook te kiezen dan had ik dat zeker gedaan.
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Hoi LMIquote:
Hooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk komt het snel bij je aan. Dit is gewoon kut natuurlijk
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want nu kan ik niet cammen
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi LMI. Ik dacht dat jij er al was, maar blijkbaar niet. Ik ben er zo aan gewend dat jij hier aanwezig bent
.
Snel afvallen is niet goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
En hopelijk val ik juist snel af.
Blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben hier pas weer sinds 2 weekjes, dus je wend snel
Stop motion lego filmpjes makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat zou je er anders mee moeten
Was een woordgrapje... sloeg op dat snel aankomenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Stop motion lego filmpjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |