quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hmm... ik ben echt een helder licht vandaag.
Ik heb net maar even twee ibuprofen tabletten genomen omdat ik hoofdpijn had. En nu bedenk ik me dat ik waarschijnlijk hoofdpijn heb omdat ik nog niets heb gegeten.
ik ook nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik slik niet zo snel meds. Bijna nooit eigenlijk
Oh, ik heb soms last van hoofdpijn. En dan moet ik echt iets hebben anders word ik er gewoon gek van. Maar misschien is het handig als ik voortaan eerst even nadenk voordat ik iets doe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik slik niet zo snel meds. Bijna nooit eigenlijk
Roze smartiesquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet
ibuprofen zijn van die roze smarties
oja in ierland heb je paracetamol met cafeïne
Ja, die roze smarties. Daarom heb ik ze juist, want die kan ik beter slikken dan paracetamol.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ook niet
ibuprofen zijn van die roze smarties
oja in ierland heb je paracetamol met cafeïne codeine
maar het was dus codeïnequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Roze smartieswat als je als kind eentje pakt :SSS
Ierland
Nee gewoon dan heb je zo'n pak op tafel bijv. en dan denkt die kind omnom snoepje :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 10:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar het was dus codeïne![]()
die hebben we dus altijd in huis :S
ibuprofen tussen smarties doen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat voor hoofdpijn hebben ze nou weer in Ierland
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee gewoon dan heb je zo'n pak op tafel bijv. en dan denkt die kind omnom snoepje :S
Sla jij je hoofd met een hamer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dit soort?
[..]zal vast wel gebeuren ooit
moet je eens op paracetamol kauwenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die roze smarties. Daarom heb ik ze juist, want die kan ik beter slikken dan paracetamol.
Ik zal nooit kunnen deepthroaten ben ik bang.
En roze is.
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
moet je eens op paracetamol kauwenzo vies!
Je hebt nu sinas smaakquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!
Of toen ik nog klein was en m'n moeder het door de roosvicee heen deed en het liet oplossen. Dat was alleen maar smeriger.
misschien omdat ze gemiddeld verder van de dokter/apotheek wonen dat ze sterkere paracetamols nodig hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sla jij je hoofd met een hamer?![]()
Ja wie weet toch![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al eens gehad toen het niet wou doorslikken. Toen had ik die smaak in m'n mond... bah!
Of toen ik nog klein was en m'n moeder het door de roosvicee heen deed en het liet oplossen. Dat was alleen maar smeriger.
Hm zou kunnen ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien omdat ze gemiddeld verder van de dokter/apotheek wonen dat ze sterkere paracetamols nodig hebben
Ja, maar toen dus nog nietquote:
Daarom neem ik dus die roze smarties, slikt veel makkelijker. En het zorgt dat mijn hoofdpijn weggaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik slik meds met moeite dus daarom neem ik ze nooit
rt browniequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik slik meds met moeite dus daarom neem ik ze nooit
Hoi sofquote:
Allemaal in Rusland zeker :Squote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
wat, 1 miljoen gebruikers terwijl je ervan wegrot
hoi lbquote:
leuke plaatjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krokodil_(drug)
wat, 1 miljoen gebruikers terwijl je ervan wegrot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |