Precies. Van Jozefzoon kun je nog zeggen dat Depay en hij de strijd aan moeten gaan. Depay is wel een type die vertrouwen nodig heeft, maar ook wel moet weten dat hij hard moet werken voor een basisplek.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je Assaidi haalt moet Depay weer op de bank..
Probleem is eigenlijk dat je nu middelmatige aanval, middenveld en verdediging hebt. PSV moet echt iets doen aan verdediging en middenveld, want nu kan het echt niet. Aanval die we nu hebben kan echt alleen renderen, wanneer je een goede middenveld hebt en dat hebben we echt niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Depay - matavz - Narsingh kan best een goed lopende aanval worden. Maar met een beetje pech scoort het maar de helft van wat de aanval afgelopen jaar scoorde. Terwijl je verdediging nauwelijks versterkt is en een Pieters die je goed kan gebruiken nu waarschijnlijk weg gaat. Toivonen en Strootman kan je eigenlijk niet meer verkopen, dan blijft er gewoon niks over. Of je moet gokken dat al die jonge nieuwe spelers er gelijk staan en een constant hoog niveau halen.
Dat jullie Brands nog niet met pek en veren Eindhoven hebben uitgejaagd.
Matavz Narsingh kan aardig duo worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
In het beste geval loopt het goed ja.
Maar;
- Matavz heeft nog nooit echt kunnen overtuigen.
- Narsingh mis je een groot deel.
- Depay heeft nog nooit meer dan 2? hele wedstrijden achter elkaar gespeeld.
Kun je niet echt op bouwen dus.
Nou ja, Toivonen en Strootman zijn jullie beste spelers op dit moment. De verdediging blijft het grootste probleem. Alsof Bruma de redding wordt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Probleem is eigenlijk dat je nu middelmatige aanval, middenveld en verdediging hebt. PSV moet echt iets doen aan verdediging en middenveld, want nu kan het echt niet. Aanval die we nu hebben kan echt alleen renderen, wanneer je een goede middenveld hebt en dat hebben we echt niet.
Toivonen wordt verkocht of speelt bij Jong PSV. Je hebt dus maar 1 speler die nog wat kan op het middenveld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, Toivonen en Strootman zijn jullie beste spelers op dit moment. De verdediging blijft het grootste probleem. Alsof Bruma de redding wordt..
Maar ja, Brands kan niet scouten. Heeft niet voor niks een makelaarsuitstraling.
Enig nadeel is dat Ajax nu denkt dat ze wel even kampioen worden en dan worden ze laks.
Maher komt toch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toivonen wordt verkocht of speelt bij Jong PSV. Je hebt dus maar 1 speler die nog wat kan op het middenveld.
Als je een redelijke vervanger al in de selectie hebt zou je toivonen terug kunnen zetten als je hem niet kan verkopen. Ik vind dat soort maatregelen sowieso kinderachtig, maar een van je beste spelers niet opstellen maar wel een extra speler aantrekken die nog minder goed is ook. Of miljoenen kost. Moet je in een bedrijf eens proberen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toivonen wordt verkocht of speelt bij Jong PSV. Je hebt dus maar 1 speler die nog wat kan op het middenveld.
Als ie gewoon op rechts wil spelen niet. Dan kan ie concurreren met Narsingh. Hoewel die laatste natuurlijk gewoon de basisspeler wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef Keukendrol het volgende:
Wijnaldum ka n ook beter zijn biezen pakken.
Ja maar daar is nu ook al Jozefzoon voor gehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie gewoon op rechts wil spelen niet. Dan kan ie concurreren met Narsingh. Hoewel die laatste natuurlijk gewoon de basisspeler wordt.
The fuck moet PSV nou weer met Jozefzoon. Nou goed, dan gaat Wijnaldum de strijd maar aan met Maher. Denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar is nu ook al Jozefzoon voor gehaald.
Gaan ze niet met Maher-Strootman-Wijnaldum punt naar achteren spelen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
The fuck moet PSV nou weer met Jozefzoon. Nou goed, dan gaat Wijnaldum de strijd maar aan met Maher. Denk ik.
Wat een bende
Zou goed kunnen. Lijkt me alleen wel echt een kut tactiek, waarbij Maher iedere wedstrijd een miljoen minder waard wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze niet met Maher-Strootman-Wijnaldum punt naar achteren spelen?
Ja is misschien wel te aanvallend. Maarja Wijnaldum was toch ooit gehaald als de vervanger van Toivonen hè.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Lijkt me alleen wel echt een kut tactiek, waarbij Maher iedere wedstrijd een miljoen minder waard wordt.
Da's waar. Maar Maher, Wijnaldum, Depay en Narsingh in de basis. Dat wordt me een chaosquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is misschien wel te aanvallend. Maarja Wijnaldum was toch ooit gehaald als de vervanger van Toivonen hè.
Zijn geen slechte voetballers hoor. Alleen dan moet je een sterke verdediging erachter hebben. En ik weet niet hoe goed die Bruma is, maar voor de rest is het niet veel daarzo ( Open deur hihi).quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's waar. Maar Maher, Wijnaldum, Depay en Narsingh in de basis. Dat wordt me een chaos
Hij bedoelt meer in de chemie/het samenspel..quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn geen slechte voetballers hoor. Alleen dan moet je een sterke verdediging erachter hebben. En ik weet niet hoe goed die Bruma is, maar voor de rest is het niet veel daarzo ( Open deur hihi).
Lijkt me stug dat die allen tegelijk zullen spelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's waar. Maar Maher, Wijnaldum, Depay en Narsingh in de basis. Dat wordt me een chaos
Bruma is een bankzitter bij HSV. Ik proef dezelfde hoop als toen Zanka werd gehaald, het moest en zou toch beter moeten kunnen en zijn dan nu? Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn geen slechte voetballers hoor. Alleen dan moet je een sterke verdediging erachter hebben. En ik weet niet hoe goed die Bruma is, maar voor de rest is het niet veel daarzo ( Open deur hihi).
Ze willen toch ook nog Gomes en Van der Hoorn halen? En er moet nog een nieuwe rechtsback komen als de Hutch vertrektquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depay en Narsingh, wanneer fit, zijn sowieso de basisklanten. Als je Maher haalt dan staat die ook sowieso basis en Wijnaldum is inderdaad gehaald als de vervanger voor Toivonen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat die allen tegelijk zullen spelen
Ja dat is aan de trainer om dat erin te brengen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer in de chemie/het samenspel..
Hutchinson vertrekt toch sowieso? Dus een rechtsback moet PSV sowieso kopen. En Brands wil Gomes niet halen. Omdat ze Zoet en Tyton al hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze willen toch ook nog Gomes en Van der Hoorn halen? En er moet nog een nieuwe rechtsback komen als de Hutch vertrekt![]()
Oja. En Pietertje gaat dan misschien nog weg, maar dat is niet erg. Want Jetro is er nog
Van der Hoorn naast Bruma lijkt me zo'n slechte optie nog niet. Door de aanwezigheid van Bruma kan vdH zich bezighouden met puur verdedigen, juist dat waar hij goed in is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ze willen toch ook nog Gomes en Van der Hoorn halen? En er moet nog een nieuwe rechtsback komen als de Hutch vertrekt![]()
Oja. En Pietertje gaat dan misschien nog weg, maar dat is niet erg. Want Jetro is er nog
Voor hoeveel wedstrijden zal Depay in de basis staan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Depay en Narsingh, wanneer fit, zijn sowieso de basisklanten. Als je Maher haalt dan staat die ook sowieso basis en Wijnaldum is inderdaad gehaald als de vervanger voor Toivonen.
Er is niet veel om hem te vervangen, dus veelquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor hoeveel wedstrijden zal Depay in de basis staan?
Cocu wil Gomes wel. Niets liever dan dat zelfs...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hutchinson vertrekt toch sowieso? Dus een rechtsback moet PSV sowieso kopen. En Brands wil Gomes niet halen. Omdat ze Zoet en Tyton al hebben natuurlijk.
quote:'Cocu wil niets liever dan Gomes halen'
26 juni 2013
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Phillip Cocu niets liever dan zijn oude ploegmaat Heurelho Gomes weer terughalen naar PSV. Marcel Brands zou daar echter geen voorstander van zijn. Het past ook niet in het nieuwe beleid van de club. Een en ander hangt sowieso af van het eventuele vertrek van Tyton. Indien de Pool niet vertrekt, zal PSV Zoet en Tyton laten strijden om de eerste plaats onder de lat.
RB's zijn zo overratedquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hutchinson vertrekt toch sowieso? Dus een rechtsback moet PSV sowieso kopen. En Brands wil Gomes niet halen. Omdat ze Zoet en Tyton al hebben natuurlijk.
Als vervanger van Mertens gok ik dat hij altijd basis op links staat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor hoeveel wedstrijden zal Depay in de basis staan?
Ja terwijl dat weer net geen prioriteit is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Cocu wil Gomes wel. Niets liever dan dat zelfs...
'Cocu wil niets liever dan Gomes halen'
26 juni 2013
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Phillip Cocu niets liever dan zijn oude ploegmaat Heurelho Gomes weer terughalen naar PSV. Marcel Brands zou daar echter geen voorstander van zijn. Het past ook niet in het nieuwe beleid van de club. Een en ander hangt sowieso af van het eventuele vertrek van Tyton. Indien de Pool niet vertrekt, zal PSV Zoet en Tyton laten strijden om de eerste plaats onder de lat.
Ronnie Stamquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Peruzzi gingen ze toch halen? Of anders die Ronnie Stam ofzo ?
Ja Brands hèquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ronnie Stam![]()
![]()
![]()
_________________________________________________!
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Depay en Narsingh, wanneer fit, zijn sowieso de basisklanten. Als je Maher haalt dan staat die ook sowieso basis en Wijnaldum is inderdaad gehaald als de vervanger voor Toivonen.
Dan zal Wijnaldum zeker wel weg willen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
De opstelling die JR schetste is goed mogelijk, 3 mans middenveld. Naast elkaar of met de punt naar achter. Dan zouden Maher en Strootman basis staan en afhankelijk van de tegenstander Wijnaldum of Hiljemark kunnen spelen. Ik zie dat wel als mogelijkheid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, alslPSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
Ik denk niet eens dat Cocu echt plek voor Wijnaldum ziet in dit team. Hoogstens als invallerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
Wijnaldum als rechtshalf? OK dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De opstelling die JR schetste is goed mogelijk, 3 mans middenveld. Naast elkaar of met de punt naar achter. Dan zouden Maher en Strootman basis staan en afhankelijk van de tegenstander Wijnaldum of Hiljemark kunnen spelen. Ik zie dat wel als mogelijkheid.
Het is een optie, ik ben wel benieuwd naar de indeling van Cocu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijnaldum als rechtshalf? OK dat moet ik nog zien
Ik geloof niet dat die haalbaar is. Alhoewel ze daar wel mee bezig waren om dat te onderzoeken. Daarna niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Peruzzi gingen ze toch halen? Of anders die Ronnie Stam ofzo ?
Heeft een kut mentaliteit. Lekker naar het buitenland laten gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Douglas van Twente is transfervrij, kan toch geen kwaad om die voor nop erbij te halen?
Of wil ie persé naar het buitenland?
Tevens een zeer overschatte verdediger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft een kut mentaliteit. Lekker naar het buitenland laten gaan
Ook dat nog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens een zeer overschatte verdediger.
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom, het risico niet waardquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...
Ik zou het ook niet doen. Gozer komt ook niet voor een appel en een ei spelen, dus dat maakt het al helemaal een wilde gok. Dat zou een van de topverdieners worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom, het risico niet waard
net zoals Brumaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet geheel van overtuigd. Genoeg wedstrijden van hem gezien dat hij anderen de schuld gaf van zijn eigen falen, brrr.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Viergever zal wel gehaald worden. Kan als CV, LB en VM spelen. Wel handig zo'n multifunctionele speler.
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...
Als CV vind ik hem ook niet zo geweldig, maar op de andere posities schijnt hij ook wel aardig uit de voeten te kunnen. Heb je meteen weer een back-up voor Willems als Pieters naar Stoke City vertrekt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet geheel van overtuigd. Genoeg wedstrijden van hem gezien dat hij anderen de schuld gaf van zijn eigen falen, brrr.
In de Eredivisie zal je wel een voetballende verdediger nodig moeten hebben als PSV zijnde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.
Absoluut. Een tijdje voordat hij Nederlander werd was het by far de beste van Nederland. Zo goed in vorm en zo weinig fouten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.
Heb eigenlijk nooit wedstrijden van hem gezien op een andere positie. Ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als CV vind ik hem ook niet zo geweldig, maar op de andere posities schijnt hij ook wel aardig uit de voeten te kunnen. Heb je meteen weer een back-up voor Willems als Pieters naar Stoke City vertrekt.
Op het moment dat hij vol gestopt werd met aanvallende opdrachten ging het fout, is gewoon een simpele balafpakker, zal echt nog wel ergens in de Engelse middenmoot terechtkomenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Absoluut. Een tijdje voordat hij Nederlander werd was het by far de beste van Nederland. Zo goed in vorm en zo weinig fouten.
Lijkt me wel iemand die al snel naar een poenclubje te Rusland trekt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef ZaZoe het volgende:
Hij heeft wel veel ambitie![]()
Douglas: 'Droom is om in Brazilië voor Oranje te spelen'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Oranje-te-spelen.htm
Dan is ie helemaal uit de picturequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die al snel naar een poenclubje te Rusland trekt.
In Nederland wordt die opbouw soms een beetje overdreven, de eerste taak van een verdediger is zijn man uitschakelen, nu worden er hier altijd compromissen gesloten "want hij is zo goed in de opbouw" terwijl het ook wel prettig is als je weet dat de spits van de tegenstander er 0 gaat maken vandaag, zoals met Jaap Stam was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Tja, hij heeft dat Nederlandse paspoort niet vanwege het goddelijke klimaat aangeschaft. Heel Nederland was in de ban van Douglas in die periode. Hij zag kansen op een basisplaats in Oranje.
Nederland is het lastigste land om een goede verdediger te zijn. Er worden veels te veel eisen gesteld, en die jongens worden met van alles volgepropt wat weinig met verdedigen te maken heeft. Het eerste, en belangrijkste wat een verdediger moet doen, is kunnen verdedigen. Dat vergeten we in NL nog wel eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Nederland wordt die opbouw soms een beetje overdreven, de eerste taak van een verdediger is zijn man uitschakelen, nu worden er hier altijd compromissen gesloten "want hij is zo goed in de opbouw" terwijl het ook wel prettig is als je weet dat de spits van de tegenstander er 0 gaat maken vandaag, zoals met Jaap Stam was.
Wel beter dan Lukuki, Boerrigter en Sanaquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef J2T het volgende:
Lol Jozefzoon. Hoe dan? Ik leef met jullie mee.
Haha true.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel beter dan Lukuki, Boerrigter en Sana
Zegt meer over het gebrek aan talent op die positie, dan over Jozefzoon. Zie Cabral, heeft ook in Jong Oranje gespeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vind ik een nette prijs voor een bankzitter die in Jong Oranje speelt.
Ik heb er inderdaad ook even over nagedacht en ben het wel met je eens ja. In principe niks te verliezen. Harde werker met -enigszins- wat ervaring aangetrokken, en kost (itt een -hypothetisch gezien- Assaidi) niks. De enige vraag is of hij het niveau aankan, wat ik ten zeerste betwijfel. Maar hij staat niemand in de weg, en voor de breedte niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4 ton, prima voor een breedteversterking. Op de vleugels kwamen we toch wat mensen tekort. Nu is dat opgelost en omdat ook het centrum van de verdediging is versterkt kan de focus naar de rechtsbackpositie en het middenveld.
Maher en een rechtsback erbij en de selectie is wel zo ongeveer rond.
Lekkers hoor. RB ook dubbel bezettwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 17:07:39Stanislav Manolev meldt zich maandag weer bij #PSV, bevestigt zijn zaakwaarnemer. reageer retweet
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lekkers hoor. RB ook dubbel bezettwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2013 om 17:07:39Stanislav Manolev meldt zich maandag weer bij #PSV, bevestigt zijn zaakwaarnemer. reageer retweet
Brenet natuurlijkquote:
Europees paspoort is ook om andere redenen aantrekkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Tja, hij heeft dat Nederlandse paspoort niet vanwege het goddelijke klimaat aangeschaft. Heel Nederland was in de ban van Douglas in die periode. Hij zag kansen op een basisplaats in Oranje.
Op het moment dat ie het ding kreeg was iedereen met name verheugd op zijn entree in Oranje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Europees paspoort is ook om andere redenen aantrekkelijk
Eens. En een controleur. Strootman en Hiljemark is wat karig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehaat
Jozefzoon is een prima aankoop. Gewoon een speler voor in de breedte, Brands kon ook een topvleugelspeler halen voor een paar miljoen en veel salaris. Maar dan heb je hetzelfde als vorig seizoen, dat er een dure of spelers die in de basis horen op de bank zitten. Hiermee heeft hij gewoon goed gehandeld, iemand als backup en niet voor veel geld. Totaal niet verwacht dit.
Depay/Bakkali--Matavz/Locadia--Narsingh/Jozefzoon/Gini
----------------Maher/Gini
Nu nog Pieters en Toivonen verkopen en dan nog een fatsoenlijke back halen. Hopelijk nog een verdediger als het kan
Zeg dat maar tegen Brands. Dit past iets beter in zijn straatjequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Is toch nog geen PSV 1 speler...
iedereenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat ie het ding kreeg was iedereen met name verheugd op zijn entree in Oranje.
Schaarsquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eens. En een controleur. Strootman en Hiljemark is wat karig.
Even wat anders. Heeft Kalou nou nog nooit dat papiertje gekregen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat ie het ding kreeg was iedereen met name verheugd op zijn entree in Oranje.
Ga je mierenneuken? Ik heb zelf 0 met het Nederlands elftal, dus nee niet iedereen, ikzelf had er een broertje dood aan.quote:
Vanaf volgens seizoen komt hij er vast bij. Ik heb de indruk dat hij vorig seizoen vooral door Advocaat er buiten werd gehouden, omdat het nog zo'n ventje is, waar Advocaat juist characters wil hebben.quote:
Had het ook niet zien aankomen, en vind het eigenlijk ook best een interessante speler. Altijd handig om een extra aanvaller achter de hand te hebben met snelheid en opportunisme in zijn spel. Hij kost weinig, en het is zeker geen koekenbakker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehaat
Jozefzoon is een prima aankoop. Gewoon een speler voor in de breedte, Brands kon ook een topvleugelspeler halen voor een paar miljoen en veel salaris. Maar dan heb je hetzelfde als vorig seizoen, dat er een dure of spelers die in de basis horen op de bank zitten. Hiermee heeft hij gewoon goed gehandeld, iemand als backup en niet voor veel geld. Totaal niet verwacht dit.
Die zat toch te bakkeleien met Verdonk, die destijds op Immigratie zat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Even wat anders. Heeft Kalou nou nog nooit dat papiertje gekregen?
Brands weet in ieder geval vriend en vijand te verrassen dit jaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehaat
Depay/Bakkali--Matavz/Locadia--Narsingh/Jozefzoon/Gini
----------------Maher/Gini
Nu nog Pieters en Toivonen verkopen en dan nog een fatsoenlijke back halen. Hopelijk nog een verdediger als het kan
Precies. En kwam uiteindelijk niet in aanmerking voor een versnelde aanvraag van het paspoort volgens mij. Maar of ie 'm daarna nog gekregen heeft is me eigenlijk ontgaan..quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zat toch te bakkeleien met Verdonk, die destijds op Immigratie zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |