net zoals Brumaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens een zeer overschatte verdediger.
Daar ben ik ook niet geheel van overtuigd. Genoeg wedstrijden van hem gezien dat hij anderen de schuld gaf van zijn eigen falen, brrr.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Viergever zal wel gehaald worden. Kan als CV, LB en VM spelen. Wel handig zo'n multifunctionele speler.
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...
Als CV vind ik hem ook niet zo geweldig, maar op de andere posities schijnt hij ook wel aardig uit de voeten te kunnen. Heb je meteen weer een back-up voor Willems als Pieters naar Stoke City vertrekt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet geheel van overtuigd. Genoeg wedstrijden van hem gezien dat hij anderen de schuld gaf van zijn eigen falen, brrr.
In de Eredivisie zal je wel een voetballende verdediger nodig moeten hebben als PSV zijnde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.
Absoluut. Een tijdje voordat hij Nederlander werd was het by far de beste van Nederland. Zo goed in vorm en zo weinig fouten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet voetballen maar is echt wel een degelijke voorstopper.
Heb eigenlijk nooit wedstrijden van hem gezien op een andere positie. Ik laat me graag verrassen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als CV vind ik hem ook niet zo geweldig, maar op de andere posities schijnt hij ook wel aardig uit de voeten te kunnen. Heb je meteen weer een back-up voor Willems als Pieters naar Stoke City vertrekt.
Op het moment dat hij vol gestopt werd met aanvallende opdrachten ging het fout, is gewoon een simpele balafpakker, zal echt nog wel ergens in de Engelse middenmoot terechtkomenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Absoluut. Een tijdje voordat hij Nederlander werd was het by far de beste van Nederland. Zo goed in vorm en zo weinig fouten.
Lijkt me wel iemand die al snel naar een poenclubje te Rusland trekt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef ZaZoe het volgende:
Hij heeft wel veel ambitie![]()
Douglas: 'Droom is om in Brazilië voor Oranje te spelen'
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Oranje-te-spelen.htm
Dan is ie helemaal uit de picturequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand die al snel naar een poenclubje te Rusland trekt.
In Nederland wordt die opbouw soms een beetje overdreven, de eerste taak van een verdediger is zijn man uitschakelen, nu worden er hier altijd compromissen gesloten "want hij is zo goed in de opbouw" terwijl het ook wel prettig is als je weet dat de spits van de tegenstander er 0 gaat maken vandaag, zoals met Jaap Stam was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Tja, hij heeft dat Nederlandse paspoort niet vanwege het goddelijke klimaat aangeschaft. Heel Nederland was in de ban van Douglas in die periode. Hij zag kansen op een basisplaats in Oranje.
Nederland is het lastigste land om een goede verdediger te zijn. Er worden veels te veel eisen gesteld, en die jongens worden met van alles volgepropt wat weinig met verdedigen te maken heeft. Het eerste, en belangrijkste wat een verdediger moet doen, is kunnen verdedigen. Dat vergeten we in NL nog wel eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Nederland wordt die opbouw soms een beetje overdreven, de eerste taak van een verdediger is zijn man uitschakelen, nu worden er hier altijd compromissen gesloten "want hij is zo goed in de opbouw" terwijl het ook wel prettig is als je weet dat de spits van de tegenstander er 0 gaat maken vandaag, zoals met Jaap Stam was.
Wel beter dan Lukuki, Boerrigter en Sanaquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef J2T het volgende:
Lol Jozefzoon. Hoe dan? Ik leef met jullie mee.
Haha true.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel beter dan Lukuki, Boerrigter en Sana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |