Hij is inderdaad geen Swaggtype. Meer soul ingesteld. Streng gelovige familie en zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef mrstylo het volgende:
Maar die Jozefzoon lijkt me best een sympathieke gast. Niet alle negers zijn 'swag' mensen.
Zingt hij in het Gospel koor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad geen Swaggtype. Meer soul ingesteld. Streng gelovige familie en zo.
Nederlands Elftal? Nee man. Maar toen speelde Ajax ook iets anders dan nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar daarvoor ging het best goed, NL elftal gehaald enz.
Aan zijn kapsel te zien schat ik 'm meer in op een rastafari.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij is inderdaad geen Swaggtype. Meer soul ingesteld.
Hij heeft geen tatoeages volgens mij, zit wel goed dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef mrstylo het volgende:
Maar die Jozefzoon lijkt me best een sympathieke gast. Niet alle negers zijn 'swag' mensen.
Hij heeft niet eens (serieus) twitterquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tatoeages volgens mij, zit wel goed dus.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=151298quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederlands Elftal? Nee man. Maar toen speelde Ajax ook iets anders dan nu.
Die zal je ook lekker zien zitten ja, hij is pikzwart manquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Hij heeft geen tatoeages volgens mij, zit wel goed dus.
Weer een mooie zwembadfoto maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk nu al uit naar de eerst rap van die swaggerboys. Met boys als Gini, Depay, Jozefzoon, Jetro, Bruma en natuurlijk Zanka - niet te vergeten - kun je mooie dingen verwachten komend seizoen.
En marcelo ofcourse!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk nu al uit naar de eerst rap van die swaggerboys. Met boys als Gini, Depay, Jozefzoon, Jetro, Bruma en natuurlijk Zanka - niet te vergeten - kun je mooie dingen verwachten komend seizoen.
Bij 101 BARZ - THE RED-WHITE GANGquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
Dit is de Winter sessie! #LetsDoItTogetherquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij 101 BARZ - THE RED-WHITE GANG
Een oude bekende.quote:
twitter:JBruma twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 23:13:58fissa met me Mattie @KhalidSinouh http://t.co/ipDInCzz reageer retweet
Men geeft wel vaak af op de 'swag-types' maar we kunnen de foto's van het NL elftal in Brazilië nog wel herinneren van een jaar of 2 terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens (serieus) twitter![]()
Geweldig gescout op mentaliteit hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |