Er is niet veel om hem te vervangen, dus veelquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor hoeveel wedstrijden zal Depay in de basis staan?
Cocu wil Gomes wel. Niets liever dan dat zelfs...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hutchinson vertrekt toch sowieso? Dus een rechtsback moet PSV sowieso kopen. En Brands wil Gomes niet halen. Omdat ze Zoet en Tyton al hebben natuurlijk.
quote:'Cocu wil niets liever dan Gomes halen'
26 juni 2013
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Phillip Cocu niets liever dan zijn oude ploegmaat Heurelho Gomes weer terughalen naar PSV. Marcel Brands zou daar echter geen voorstander van zijn. Het past ook niet in het nieuwe beleid van de club. Een en ander hangt sowieso af van het eventuele vertrek van Tyton. Indien de Pool niet vertrekt, zal PSV Zoet en Tyton laten strijden om de eerste plaats onder de lat.
RB's zijn zo overratedquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hutchinson vertrekt toch sowieso? Dus een rechtsback moet PSV sowieso kopen. En Brands wil Gomes niet halen. Omdat ze Zoet en Tyton al hebben natuurlijk.
Als vervanger van Mertens gok ik dat hij altijd basis op links staat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Voor hoeveel wedstrijden zal Depay in de basis staan?
Ja terwijl dat weer net geen prioriteit is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Cocu wil Gomes wel. Niets liever dan dat zelfs...
'Cocu wil niets liever dan Gomes halen'
26 juni 2013
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International wil Phillip Cocu niets liever dan zijn oude ploegmaat Heurelho Gomes weer terughalen naar PSV. Marcel Brands zou daar echter geen voorstander van zijn. Het past ook niet in het nieuwe beleid van de club. Een en ander hangt sowieso af van het eventuele vertrek van Tyton. Indien de Pool niet vertrekt, zal PSV Zoet en Tyton laten strijden om de eerste plaats onder de lat.
Ronnie Stamquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Peruzzi gingen ze toch halen? Of anders die Ronnie Stam ofzo ?
Ja Brands hèquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ronnie Stam![]()
![]()
![]()
_________________________________________________!
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Depay en Narsingh, wanneer fit, zijn sowieso de basisklanten. Als je Maher haalt dan staat die ook sowieso basis en Wijnaldum is inderdaad gehaald als de vervanger voor Toivonen.
Dan zal Wijnaldum zeker wel weg willen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
De opstelling die JR schetste is goed mogelijk, 3 mans middenveld. Naast elkaar of met de punt naar achter. Dan zouden Maher en Strootman basis staan en afhankelijk van de tegenstander Wijnaldum of Hiljemark kunnen spelen. Ik zie dat wel als mogelijkheid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, alslPSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
Ik denk niet eens dat Cocu echt plek voor Wijnaldum ziet in dit team. Hoogstens als invallerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Maher op 10 gaat spelen, dan valt Wijnaldum af, als PSV met de punt naar achteren gaat spelen is die positie van Toivonen er niet meer
Wijnaldum als rechtshalf? OK dat moet ik nog zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De opstelling die JR schetste is goed mogelijk, 3 mans middenveld. Naast elkaar of met de punt naar achter. Dan zouden Maher en Strootman basis staan en afhankelijk van de tegenstander Wijnaldum of Hiljemark kunnen spelen. Ik zie dat wel als mogelijkheid.
Het is een optie, ik ben wel benieuwd naar de indeling van Cocu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijnaldum als rechtshalf? OK dat moet ik nog zien
Ik geloof niet dat die haalbaar is. Alhoewel ze daar wel mee bezig waren om dat te onderzoeken. Daarna niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Peruzzi gingen ze toch halen? Of anders die Ronnie Stam ofzo ?
Heeft een kut mentaliteit. Lekker naar het buitenland laten gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:24 schreef ZaZoe het volgende:
Douglas van Twente is transfervrij, kan toch geen kwaad om die voor nop erbij te halen?
Of wil ie persé naar het buitenland?
Tevens een zeer overschatte verdediger.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft een kut mentaliteit. Lekker naar het buitenland laten gaan
Ook dat nog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens een zeer overschatte verdediger.
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens een zeer overschatte verdediger.
Daarom, het risico niet waardquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie in vorm is niet. Dan is het een topper, maar het contrast zodra hij niet in vorm is...
Ik zou het ook niet doen. Gozer komt ook niet voor een appel en een ei spelen, dus dat maakt het al helemaal een wilde gok. Dat zou een van de topverdieners worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom, het risico niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |