Sportief van je!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik feliciteer Ajax maar vast met het behaalde kampioenschap in 2013/2014. Dit kan toch niet, jongens
Lees je serieus de reacties?quote:
Locadia en Zoet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
Welke jeugdspelers gaat Brands dan nu precies de kans geven? Depay? Voor elke andere positie komt er gewoon een gekochte speler bij lijkt wel.
Is dat genoeg na dat (herhaalde) praatje over de nieuwe koers die psv ging varen vind je?quote:
Linksvoor:quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
Welke jeugdspelers gaat Brands dan nu precies de kans geven? Depay? Voor elke andere positie komt er gewoon een gekochte speler bij lijkt wel.
Ja. Laat die volgend seizoen maar lekker een vol seizoen met Jong PSV in de JL draaien. Is sowieso geen echt heel groot talent hoor. Aardige speler, meer niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Overbeek is nog te licht voor het echte werk?
3 jeugdspelers lijkt me een prima begin ja. Dat heeft PSV in tijden niet gehad.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dat genoeg na dat (herhaalde) praatje over de nieuwe koers die psv ging varen vind je?
Heb hem sowieso veel liever dan Assaidi, daar ben ik wel blij mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik vind het wel een logische aankoop eigenlijk. Jong PSV speelt Jupiler League dus een brede selectie is wel handig.
Oké, thanks. Volg de jeugd van PSV niet, maar zag zijn naam voorbij komen als een talent wat de kans zou gaan krijgen bij het 1e.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Laat die volgend seizoen maar lekker een vol seizoen met Jong PSV in de JL draaien. Is sowieso geen echt heel groot talent hoor. Aardige speler, meer niet.
De echte talenten zijn Depay en Bakkali. Daarom is het ook goed dat er voor de linkerkant geen speler gehaald gaat worden. Die moeten wel echt de kans gaan krijgen en dat is bij Van Overbeek (nog) niet het geval.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, thanks. Volg de jeugd van PSV niet, maar zag zijn naam voorbij komen als een talent wat de kans zou gaan krijgen bij het 1e.
Je kan toch geen jeugdspelers, die klaar zijn om in PSV 1 te spelen, erbij toveren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dat genoeg na dat (herhaalde) praatje over de nieuwe koers die psv ging varen vind je?
Assaidi is toch veel beter man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb hem sowieso veel liever dan Assaidi, daar ben ik wel blij mee.
Als je Assaidi haalt moet Depay weer op de bank..quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assaidi is toch veel beter man.
Ja maar dan moest Depay op de bank.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assaidi is toch veel beter man.
Dat is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je Assaidi haalt moet Depay weer op de bank..
In het beste geval loopt het goed ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Depay - matavz - Narsingh kan best een goed lopende aanval worden. Maar met een beetje pech scoort het maar de helft van wat de aanval afgelopen jaar scoorde. Terwijl je verdediging nauwelijks versterkt is en een Pieters die je goed kan gebruiken nu waarschijnlijk weg gaat. Toivonen en Strootman kan je eigenlijk niet meer verkopen, dan blijft er gewoon niks over. Of je moet gokken dat al die jonge nieuwe spelers er gelijk staan en een constant hoog niveau halen.
Dat jullie Brands nog niet met pek en veren Eindhoven hebben uitgejaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |