Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?quote:
Je bent toch zeker Sinterklaas niet !!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?
Precies!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent toch zeker Sinterklaas niet !!
Heeeel fout!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies!
Hoor net van een nieuwe collega dat er een klant is in Bergen op Zoom en die heet: De kelder van de pastoor.
Hahaha hoe fout is die naam.
Een menu kaart met alleen maar kinder menu's waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeeel fout!
Benieuwd wat jullie daar aan gaan treffen
Oehhhh slechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een menu kaart met alleen maar kinder menu's waarschijnlijk.
turstenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry Tjacka maar ik ga naar m'n bedje. Tursten alvast.
inso en ik zijn vaste users in dit topic geworden hoor LRquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, heb je Lavenderr nou al voor hulp achter de schermen gevraagd?
Al is dit soort achterkamer politiek natuurlijk ook wel tricky op een subforum als BNW. Voor je het weet worden er de gekste roddels verspreidt.
Jaaaa daar val je eens even door de mand! hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso en ik zijn vaste users in dit topic geworden hoor LR
http://www.watbenjedan.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?
Tssss.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.nl/
goedemorgen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tssss.![]()
De laatste post van dit deel is voor jou, Ik verwacht dan wel een mooie TT en een nieuw gedicht erbij!
Zo! Dat moet een flinke fik zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:
[..]komt goed, ff 13500 brandblussers bestellen brb
Mogguh!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat moet een flinke fik zijn![]()
Morning allemaal
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B!
Nou, niet zo goed geslapen, beetje aan het hoesten. Nou ja, gaat wel over.
we hebben een tussen herfstquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.
Morgguh Dotje!
Nou, volop zomer, het regent zonnestralen.....notquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.
Morgguh Dotje!
In Friesland worden ze al zenuwachtigquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
we hebben een tussen herfst![]()
het vroor hier eergister -1 c
dat zei ik gisteren ook alquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In Friesland worden ze al zenuwachtig
En terecht!quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In Friesland worden ze al zenuwachtig
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat het huidige weer je dwarszit...
Nee hoor , dankzij deze heerlijke zomer hou ik dat kleurtje prima bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:23 schreef theguyver het volgende:
[..]Lavenderr is der bruine huidje alweer kwijt
Best wel. Ach ja, we hebben er allemaal last van, dus het schept ook een bandquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat het huidige weer je dwarszit...
Man het komt net met bakken uit de lucht vallen.quote:Eerst regelmatig zon
De zon schijnt vanmorgen geregeld in Zeeland. Vanmiddag drijft meer bewolking binnen. Het blijft overwegend droog.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Man het komt net met bakken uit de lucht vallen.
Was van de week op pad en zag zowaar al allemaal bruine bladeren op de grond liggen, leek echt herfst ook kwa weerbeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
we hebben een tussen herfst![]()
het vroor hier eergister -1 c
Is een griep hoorde ik net van iemand, die was er mee naar de dokter geweest hoesten al twee weken als een gek. Duurt drie weken en er is niets tegen te doen helaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, volop zomer, het regent zonnestralen.....not
Mag je niet op kantoor roken? Flauw hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]het zonnetje schijnt hier, ff snel een
voor die weer weg is
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd, zolang het maar droog is hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Ach ja, we hebben er allemaal last van, dus het schept ook een band
Een griep met alleen maar hoesten, verder niks??quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een griep hoorde ik net van iemand, die was er mee naar de dokter geweest hoesten al twee weken als een gek. Duurt drie weken en er is niets tegen te doen helaas.
Maar ja, dat ís het niet he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd, zolang het maar droog is hoor je mij niet klagen.
Ik hou niet van de warmte dus vind dit héérlijk eerlijk gezegd
nope, deden we in de jaren 80 helemaal niet moeilijk over, en...... ik was te laat zonnetje was al weer weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mag je niet op kantoor roken? Flauw hoor
Hoesten snotteren etcquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een griep met alleen maar hoesten, verder niks??
quote:
mm lekker een bokbiertje, ben geen bierdrinker maar een bokbiertje haal ik altijd wel een keertje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope, deden we in de jaren 80 helemaal niet moeilijk over, en...... ik was te laat zonnetje was al weer weg.
Global warming wie die naam verzonnen heeft, mogen ze opknopen!![]()
[ afbeelding ]
vanaaf maar ff een herfst bok bestellen in de kroeg!!!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm lekker een bokbiertje, ben geen bierdrinker maar een bokbiertje haal ik altijd wel een keertje.
Alleen die benen van mij dan hé zijn net elastiekies
quote:
Mogguh, ik wou net posten: Wat een rust hier.quote:
ja slecht het is veel te moeilijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh, ik wou net posten: Wat een rust hier.
Hoe is het met je spelletje, dat was jij toch? FM.
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.quote:
aanrader van de dag The Last of usquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.
Nou hopen voor je dat het niet ernstiger wordt en je echt griep krijgt. Zowel dan komt de BNW SC je wel verzorgen in ploegendiensten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoesten, hoofdpijn en keelpijn.
Toch een virusje te pakken denk ik.
Er waart genoeg rond hier, dus kan makkelijk.
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoesten, hoofdpijn en keelpijn.
Toch een virusje te pakken denk ik.
Er waart genoeg rond hier, dus kan makkelijk.
Is het proberen en kopen downloaden wel waard als ik het zo zie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
aanrader van de dag The Last of us
Dit is een leukequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..
NIET NAAR HET ZIEKENHUIS ( als je lambiekje moet geloven kom je niet levend terug)
Waarom? hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..
NIET NAAR HET ZIEKENHUIS ( als je lambiekje moet geloven kom je niet levend terug)
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.
Ok, ja onderaan beginnen hequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezen
Hey Tjacka. En, maak je al vorderingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezen
Haha, zegt je vriendin dat ook als ze aan komt lopen met zo'n voorbind ding en jij vraagt: Waarom?quote:
ik ben bezig ja. ik maak nu veel TR's in VBL maar dat wordt niet echt gewaardeerd onder de users.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjacka. En, maak je al vorderingen?
ik bedoel op de modladder
Kan je mij dit een beetje uitleggen? Ik geloof dat ik de hele procedure niet echt snap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben bezig ja. ik maak nu veel TR's in VBL maar dat wordt niet echt gewaardeerd onder de users.
ze zien mij nu als NSB'er
nope maar als ze ziek is, vooral hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zegt je vriendin dat ook als ze aan komt lopen met zo'n voorbind ding en jij vraagt: Waarom?
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan je mij dit een beetje uitleggen? Ik geloof dat ik de hele procedure niet echt snap.
Ah! Die tactiek !quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.
Likken en verraaien, beproefde techniekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.
Oh maar nu snap ik het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope maar als ze ziek is, vooral hoofdpijn.
dan is er maar 1 goeie oplossing.
![]()
link
![]()
quote:
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Likken en verraaien, beproefde techniek
Gewoon jezelf zijn, net zo posten als je voorheen deed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.
ik zie het niet rooskleurig meer in, moet ik eerlijk zeggen.
Het is ook wel een beetje een vreemde gang van zaken als ik eerlijk mag zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.
ik zie het niet rooskleurig meer in, moet ik eerlijk zeggen.
Great minds....quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, net zo posten als je voorheen deed.
Maar zo is het wel hoor. Trouw aan jezelf zijn. Niet ineens een andere mening hebben omdat je denkt dan meer kans te maken.quote:
dat doe ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar zo is het wel hoor. Trouw aan jezelf zijn. Niet ineens een andere mening hebben omdat je denkt dan meer kans te maken.
En niet minachten![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar nu snap ik het.
Dus als een vrouw zegt: ik heb hoofdpijn bedoelt ze eigenlijk: ik wil seks !
en je opblaaspopquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]Jup en anders kom ik er aan met een theromometer..
vaak zie ik het genzenings proces terplekke gebeuren
die is lek, die hebben ze vorige week op straat gegooit tijdens de hoosbui en is kapot gescheurt..quote:
Mij niet begrijp maar ik moest gewoon ineens aan dat nummertje denken toen ik die opblaaspop weer voorbij zag komenquote:
Schijt nummer hadden ze tijdens feestje ook paar keer op staan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mij niet begrijp maar ik moest gewoon ineens aan dat nummertje denken toen ik die opblaaspop weer voorbij zag komen
Oh zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Schijt nummer hadden ze tijdens feestje ook paar keer op staan!
Dat is al oud, via de anus zouden ze het ook doen. nou probeer jij maar eens een met Vodka gevulde tampon in je anus te duwen zonder eerst alle alcohol eruit gedrukt te hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
komend weekend feeschten, nieuwe huisgenoot moet ingewijd worden.
Btw Djeez nieuws to the ultimate vandaag
Een tienermeisje heeft twee dagen in een Spaans ziekenhuis gelegen wegens een ernstige alcoholvergiftiging. Het meisje had een halve liter wodka weggewerkt tussen haar onderste lippen.
Het kind had middels een speciale techniek, onder de lokale jeugd Tampax on the Rocks genoemd, zichzelf strontlazarus gezopen. Bij dit proces wordt een tampon, doordrenkt met wodka, in een muts geschoven.
Levensgevaarlijk, zo'n wodkatampon, zo laat een arts van het ziekenhuis in Murcia weten. "Het wordt ingebracht in de vagina waar de alcohol veel sneller wordt opgenomen", verklaart de beste man. "Dankzij het dunne, met slijm bedekte vliesje, komt de alcohol razendsnel in de bloedbaan terecht."
Het meisje raakte na een halve liter wodka in een coma. Zij werd overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar zij na twee dagen werd ontslagen.
Wodkatampons worden vooral gebruikt om ouders om de tuin te leiden. Zij ruiken zo immers geen sterke dranklucht. Was deze praktijk eerst alleen populair in de VS, nu is deze ook al overgewaaid naar Engeland, Duitsland en Scandinavië.
voor mij was dit berichtje toch wel ff WTF waardig, en ervaring?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is al oud, via de anus zouden ze het ook doen. nou probeer jij maar eens een met Vodka gevulde tampon in je anus te duwen zonder eerst alle alcohol eruit gedrukt te hebben
Djeez berichten zijn toch altijd een beetje mwa mwa.
Nee haha geen ervaring. Maar ik had jaren geleden al van het principe gehoord. Ik ben meer van fles aan de mond als het toch snel zou moeten gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor mij was dit berichtje toch wel ff WTF waardig, en ervaring?
je weet het zo goed
Komende zaterdag, gelukkig in het weekend dit keer,quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha geen ervaring. Maar ik had jaren geleden al van het principe gehoord. Ik ben meer van fles aan de mond als het toch snel zou moeten gaan.
Nog een plekkie vrij daar volgende week voor het feestje van de nieuwe huisgenoot?
Ja dat denk jij!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komende zaterdag, gelukkig in het weekend dit keer,
de vorige keer dat we feestje hadden ivm nieuw huisgenoot hadden we doorgetrokken tot 7 uur 's ochtends en rond 7:30 ging ik naar mijn werk 2e week nieuwe baan, kegel van hier naar timboektoe, gekke was niemand had het door.
( als ik drank op heb word ik bijdehand)quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat denk jij!
Groot verschil tussen doorhebben en er wat van zeggen.
Ow nou beter! En tegen die enorme dranklucht uit je mond had je maatregelen genomen? Want dat verraad mensen altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
( als ik drank op heb word ik bijdehand)
chef stond tegenover mij en keek me aan
Chef " wat zie jij er beroerd uit'
Ik " pfff moet jij zeggen jij ziet er niet fris uit, ben je ziek"
Chef " ben inderdaad niet lekker te pas"
Ik " dan kan je beter naar huis gaan"
Chef " oke doe ik, regel jij de nieuwe orders?"
ik " jup"
dat was het enigste
Goed geregeld die baas. Nu mag jij de orders regelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
( als ik drank op heb word ik bijdehand)
chef stond tegenover mij en keek me aan
Chef " wat zie jij er beroerd uit'
Ik " pfff moet jij zeggen jij ziet er niet fris uit, ben je ziek"
Chef " ben inderdaad niet lekker te pas"
Ik " dan kan je beter naar huis gaan"
Chef " oke doe ik, regel jij de nieuwe orders?"
ik " jup"
dat was het enigste
3 bakken koffie en kweenie hoeveel peuken! voor ik naar mijn werk gingquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow nou beter! En tegen die enorme dranklucht uit je mond had je maatregelen genomen? Want dat verraad mensen altijd.
jup. en denk je dat me nog wat boeide met mijn dronken harses?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed geregeld die baas. Nu mag jij de orders regelen.
Ben je nu dronken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup. en denk je dat me nog wat boeide met mijn dronken harses?
Nope
Nog niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha vanwaar die vraag aan hem? Jij wel?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar hij liep zo bijdehand te doen dat ik dacht...
Weinig. Eten maken, werken straks.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Wat ben je van plan op deze prachtige donderdag dan?
Nee niet echt maar omdat je zei: nog niet. Ging ik er vanuit dat je de bloemetjes nog even ging buiten zetten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Weinig. Eten maken, werken straks.
Jij nog plannen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar hij liep zo bijdehand te doen dat ik dacht...
haha ja daar ga ik niet over en geen ervaring mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ty, tis net de illuminati hier op FOK af en toe
ja het kan 2 redenen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja daar ga ik niet over en geen ervaring mee.
Ook een beetje vergeten waarom je een ban had...wel gelezen maar toch weer vergeten.
Ja wat is dat nou? Je weet toch wel waarom je een ban had? hoe kun je het anders voortaan gaan voorkomen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het kan 2 redenen zijn
of ik kreeg ban voor het weer van dubai posten in een weertopic
of ik kreeg een ban voor in een andere SC posten
zeggen ze er niet bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
Ja wat is dat nou? Je weet toch wel waarom je een ban had? hoe kun je het anders voortaan gaan voorkomen.
Dus of het was overduidelijk waarvoor je hem kreeg of het is belachelijk dat ze niet zeggen waarom.quote:
Dat laat ik in het midden, anders heb ik er weer eenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus of het was overduidelijk waarvoor je hem kreeg of het is belachelijk dat ze niet zeggen waarom.
Waarom? Je kan toch gewoon zeggen dat je je ban niet begrijpt? Lijkt me dat je dan wel uitleg krijgt...tenzij die 1e optie van toepassing is natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, anders heb ik er weer een
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch gewoon zeggen dat je je ban niet begrijpt? Lijkt me dat je dan wel uitleg krijgt...tenzij die 1e optie van toepassing is natuurlijk.
Ook weer zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagen
ik drink alles normaliterquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook weer zo
Neem een biertje van mij dan om je terugkomst te vieren, huisdichter
Heb alleen nog maar Duvel staan, is dat erg?
Alstu en proost. wb!. theguyver komt met nog een gedicht het volgende topic, mag jij commentaar geven.quote:
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagen
Ja, zei ik toch. maar weet niet welk topic werd bedoeld. enige wat ik deed in die van het weer was het weer in dubai en engeland posten ;')quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Ok dank voor je positieve bijdrage van 16 hoog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Moet nu (weer) weg.
Vanwaar deze (geïrriteerde) reactie? Ik kan hem niet plaatsen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dank voor je positieve bijdrage van 16 hoog.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
back at jah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar deze (geïrriteerde) reactie? Ik kan hem niet plaatsen?
Arrogant vind ik het! Had je ook normaal kunnen zeggen en desnoods in DM PM zodat niet iedereen het hoeft mee te lezen.quote:Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Arrogant vind ik het! Had je ook normaal kunnen zeggen en desnoods in DM PM zodat niet iedereen het hoeft mee te lezen.
Vandaar...
Belangrijk iets vergeten: er staat een knipoog achter.quote:Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Klopt, ik weet alleen dat hij zei dat hij niet precies wist waarom, daarop kwam jou reactie en dat ging er bij mij niet zo in. Zo ben ik nu eenmaal. Kan me niet schelen over wie het gaat, mijn reactie was naar jou toe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik 'ken' Insomnia al langer door VBL, en ik zeg het met een knipoog. Daarnaast weet jij niet wat er in DM/PM besproken is tussen mij en Insomnia.
En als er iemand moet zijn die het erg zou moeten vinden is dat Insomnia zelf, en hij pakte het gewoon goed op. Mocht Insomnia het ook een klotestreek vinden dat ik het zo deed, dan hoor ik het graag van hem.
Maar oke: Amsterdam, Ajacied, arrogantie, jood, grote neus, 16 hoog.
Nou wil ik niet zeggen dat Insomnia een 'vriend' is, want dat gaat lastig via FOK!, maar ik 'ken' hem toch al een lange tijd en weet wat ik wel tegen hem kan zeggen en wat niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt, ik weet alleen dat hij zei dat hij niet precies wist waarom, daarop kwam jou reactie en dat ging er bij mij niet zo in. Zo ben ik nu eenmaal. Kan me niet schelen over wie het gaat, mijn reactie was naar jou toe.
Maar misschien overdreef ik, sorry dan maar dit type reactie kan ik niet goed tegen.
* Blaadjes Israel fan, ajax fan, geen jood, grote neus.
Geen problemen toch?
Nee dat was wel duidelijk hoor. don't worry.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, ik heb het niet vervelend opgevat verder hoor
Vind je gewoon een beetje anders sinds je mod bent en dat vind ik jammer, je "lijkt" minder aanwezig en je reacties zijn ook anders. Nergens voor nodig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Insomnia een 'vriend' is, want dat gaat lastig via FOK!, maar ik 'ken' hem toch al een lange tijd en weet wat ik wel tegen hem kan zeggen en wat niet.
Dat is anders dan wanneer ik op bijvoorbeeld jou / theguyver reageer, dat had ik anders aangepakt.
En dooooooorrrrrr!![]()
Vanavond genieten van Spanje - Italie.
Ik ga alleen voor de tour als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor die zomer.
Honkballen kijken
Wimbledon
Tour
Ik vermaak me eigenlijk prima zonder voetbal so far
En zaterdag de TT.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor die zomer.
Honkballen kijken
Wimbledon
Tour
Ik vermaak me eigenlijk prima zonder voetbal so far
No TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zaterdag de TT.
Lorenzo is al uitgeschakeld. Die maakte een smakker en gleed meters door het gras. Pols, schouder en sleutelbeen gebroken
Motorsport is één van de enige sporten die me maar matig interesserenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zaterdag de TT.
Lorenzo is al uitgeschakeld. Die maakte een smakker en gleed meters door het gras. Pols, schouder en sleutelbeen gebroken
Vind er ook niks aan, zie TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Motorsport is één van de enige sporten die me maar matig interesseren
Zou het wel even fijn vinden als je even per PM aangeeft wat er 'anders' is. Op het minder actief zijn in de SC merk ik zelf namelijk niks en ben ik voor mijn gevoel gewoon mezelf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind je gewoon een beetje anders sinds je mod bent en dat vind ik jammer, je "lijkt" minder aanwezig en je reacties zijn ook anders. Nergens voor nodig!
En nu lekker voetballen kijken jij!
Geen pm voor nodig, logisch gevolg van je functie denk ik. Je komt gewoon meer over als een vadertje die zijn zoon de weg wijst. SC heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou het wel even fijn vinden als je even per PM aangeeft wat er 'anders' is. Op het minder actief zijn in de SC merk ik zelf namelijk niks en ben ik voor mijn gevoel gewoon mezelf.
Dus een PM'etje zou ik op prijs stellen.
Ja, ik denk steeds dat het vandaag vrijdag is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Blaadjes het volgende:
Dusss, iemand nog wat slaps te ouwehoeren?
ja dat heb ik vandaag dus met zaterdag, maar goed...laatste dagje. nog 1 keer de ladders op en afquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk steeds dat het vandaag vrijdag is.
Dat valt tegen morgenochtend
Je gaat de ladders nog missen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat heb ik vandaag dus met zaterdag, maar goed...laatste dagje. nog 1 keer de ladders op en af
Zou best kunnen, vooral het buiten zijn ga ik missen vrees ik. vaste tijden voor alles.(pauzes ) Het blijft toch een omschakelingquote:
Je gaat het vast het reuze naar je zin krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou best kunnen, vooral het buiten zijn ga ik missen vrees ik. vaste tijden voor alles.(pauzes ) Het blijft toch een omschakeling
Hintquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat het vast het reuze naar je zin krijgen![]()
*eastenders kijken
Nee, dat is geen logisch gevolg van de functie, ik wil en zie ook niet dat het zo is. Dus voorbeelden zijn welkom (kan ik er misschien iets uit halen en ervan leren).quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen pm voor nodig, logisch gevolg van je functie denk ik. Je komt gewoon meer over als een vadertje die zijn zoon de weg wijst. SC heeft er niks mee te maken.
Je komt anders over zeg ik toch, wat wil je nou dat ik met 1 of 2 qoutes ga aantonen dat ik vind dat je anders overkomt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is geen logisch gevolg van de functie, ik wil en zie ook niet dat het zo is. Dus voorbeelden zijn welkom (kan ik er misschien iets uit halen en ervan leren).
Nu voetbal kijken.
888 maar even aanzetten dan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Bonje met de buren is weer heel bijzonder. Niets van te verstaan ook.
Yo!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
Wel saai hier nu, niemand meer wat te liegen?
hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben 6 kilo afgevallen
Nee sorry, ik lieg. 3 erbij![]()
3 is voor mij nog maar het beginquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha![]()
Ik wel 3 eraf maar was er niet echt mee bezig...87...84 kilo
hoe lang ben je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha![]()
Ik wel 3 eraf maar was er niet echt mee bezig...87...84 kilo
Zeker, ik ben er ook niet mee bezig....ik, weeg af en toe en het is altijd tussen de 84 en 87...zou het 90 zijn dan ga ik me zorgen makenquote:
lekker is dat altijd, bulken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef Divje het volgende:
3 is voor mij nog maar het beginwil er minstens 20 bij
Ik weet nu dat ik van 53 naar 56 ben gegaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker is dat altijd, bulken.
wat weet je nu dan
bedoel eetquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik van 53 naar 56 ben gegaan
Ik van 55 naar 56. Wegen we hetzelfdequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet nu dat ik van 53 naar 56 ben gegaan
Ahquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik van 55 naar 56. Wegen we hetzelfde
1.68quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah![]()
's ochtends 3 plakken grof volkoren met kaas/kipfilet + bakje roomyoghurt.
's middags pasta, wissel af tussen gehakt en tonijn als 'vlees/vis'.
's avonds weer 3 plakken grof volkoren met kaas/kipfilet.
Voor 't slapen weer een bak roomyoghurt.
En tussendoor een zak chips, of wat fruitrepen, of nog een broodje..
Zoiets.. Al varieert het brood tussen 2 en 4 plakken. Ongeveer 2 weken geleden mee begonnen..
[..]En hoe lang ben je?
Meeste gaan gewoon even vakantiequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kaalslag weer op VBL he? Man man waarom doen ze dat zichzelf aan?
proteineshakes toevoegen een optie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:31 schreef Divje het volgende:
's ochtends 3 plakken grof volkoren met kaas/kipfilet + bakje roomyoghurt.
's middags pasta, wissel af tussen gehakt en tonijn als 'vlees/vis'.
's avonds weer 3 plakken grof volkoren met kaas/kipfilet.
Voor 't slapen weer een bak roomyoghurt.
En tussendoor een zak chips, of wat fruitrepen, of nog een broodje..
Ja hoor. Meestal ben ik 55. Al jaren. En dat is een prima gewicht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh.. Dan zit je wel op een gezond gewicht toch?
Neem ik na het sporten. 2x in de week nu..quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
proteineshakes toevoegen een optie?
Ah oké. Mocht je moeite hebben aan je maintenance te komen kun je ze altijd nog iedere ochtend toevoegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Neem ik na het sporten. 2x in de week nu..
hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar jij moet echt een heleboel kg aankomen. Maar goed, daar werk je al aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
1.83quote:
Inderdaad, maar ik wil het geleidelijk doen en met zo weinig mogelijk supplementenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij moet echt een heleboel kg aankomen. Maar goed, daar werk je al aan.
Niets mis met supplementen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Divje het volgende:
Inderdaad, maar ik wil het geleidelijk doen en met zo weinig mogelijk supplementen
Waarom weet ik eigenlijk niet, het is natuurlijk wel een optie om het wat te versnellen..
ok maar dat woog ik ook toen ik 18 was...en zelfde lengtequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
1.83
[..]
Inderdaad, maar ik wil het geleidelijk doen en met zo weinig mogelijk supplementen![]()
Waarom weet ik eigenlijk niet, het is natuurlijk wel een optie om het wat te versnellen..
Ik kende iemand die het daar dus totáál niet mee eens wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor. Meestal ben ik 55. Al jaren. En dat is een prima gewicht.
Maar ik ben 24quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok maar dat woog ik ook toen ik 18 was...en zelfde lengte
aha, ja toen woog ik dat ook maar dat had meer met mijn levensstyle te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die het daar dus totáál niet mee eens wasTot het moment dat ze zich te dik vond toen ze 62 woog
[..]
Maar ik ben 24![]()
Weet ikquote:
Mee bezigquote:
Bij mij ook wel een beetjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
aha, ja toen woog ik dat ook maar dat had meer met mijn levensstyle te maken.
ah oke, heb zelf ook nooit veel gebruikt. eigenlijk alleen proteine en creatinequote:
Ik lieg wel een beetje...24 jaar toen was ik wel net over de 60 denk ik....maja toen was het nog feest vieren elk weekend en door de week als het kon...slecht eten enz. Toen ik regelmaat kreeg was ik zo 80. :}quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet ikeigenlijk zijn die me te duur..
[..]
Mee bezig
[..]
Bij mij ook wel een beetjeHeb daarom het roken en blowen aan de kant gegooid, en de grootste stressfactor (die ex) is ook uit beeld.
Ik ga me wel even inlezen, misschien dat ik me dan waag aan zo'n emmertje Whey.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah oke, heb zelf ook nooit veel gebruikt. eigenlijk alleen proteine en creatine
Regelmaat is erg belangrijk merk ik ja.. Maar voel me er ook een stuk beter door op een of andere manier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik lieg wel een beetje...24 jaar toen was ik wel net over de 60 denk ik....maja toen was het nog feest vieren elk weekend en door de week als het kon...slecht eten enz. Toen ik regelmaat kreeg was ik zo 80. :}
Whey is sowieso de moeite waard.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga me wel even inlezen, misschien dat ik me dan waag aan zo'n emmertje Whey.
Daar las ik laatst iets over. Zit even te piekeren wat ook alweer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah oke, heb zelf ook nooit veel gebruikt. eigenlijk alleen proteine en creatine
Haha, ik weet ook niet wat je erover lasquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar las ik laatst iets over. Zit even te piekeren wat ook alweer.
Is ook mijn ervaring...door de regelmaat kwamen de kilo's eraan. maar ja ik was er niet mee bezig dus weet niet of dat de oplossing is als je wil aankomenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Regelmaat is erg belangrijk merk ik ja.. Maar voel me er ook een stuk beter door op een of andere manier.![]()
Als je het kan betalen doe je jezelf echt te kort zonder Whey, zeker als je fors moet aankomen zoals jij. Helpt echt enorm.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in de sportschool ook idd
Zal wel ja, gaat echt niet goed daar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Oei. Veldslag rond voetbalstadion Brazilië.
Even lezen.
Nou, die krijgt gelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Familielid van me woont al jaar of 50 in Brazilië en die voorspelde het al 2-3 jaren geleden dat het los zou gaan bij die voetbaltoernooien en Olympisch Spelen.
Was ook te verwachten, idioot om daar zulke toernooien te houden.quote:
Prsetigequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook te verwachten, idioot om daar zulke toernooien te houden.
Voor mij is het vooral regelmaat in eten hehequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is ook mijn ervaring...door de regelmaat kwamen de kilo's eraan. maar ja ik was er niet mee bezig dus weet niet of dat de oplossing is als je wil aankomen
Slechte eter?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral regelmaat in eten hehe
Yep. Weelde tegenover steeds meer armoede. Dan krijg je dit soort toestanden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook te verwachten, idioot om daar zulke toernooien te houden.
Hoewel het wel aan het afnemen is de extreme verschillen, maar dat duurt echt nog wel 30-40 jaar voordat er echt een grote middenklasse is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Weelde tegenover steeds meer armoede. Dan krijg je dit soort toestanden.
Jaquote:
Niks om je te schamen, als je in een regelmaat zit met meerdere mensen en je moet eten is het geen probleem. eten als je alleen bent is moeilijk...vind ik nog steeds....op een gegeven moment ben je over je trek heen en denk je laat maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaerg slecht tot 2 weken terug. Het was ineens helemaal helder dat er wat moest gebeuren.
Ahja, ken ik wel van naam. Zal er even rond kijken, ty!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet of je het forum al kent (vast wel) en of het eigenlijk wel mag op FOK! of dat het als reclame geld, maar ik post het toch even.
http://forum.bodybuilding.com/
Beste forum wat er is omtrent sporten/voeding/supplementen/aankomen/afvallen. Mocht je het nog niet kennen, dan ken je het nu divje
In principe heb je geen andere sites nodig want hier staat alles opquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahja, ken ik wel van naam. Zal er even rond kijken, ty!
Heel herkenbaar. In gezelschap heb ik echt geen moeite om goed te eten. Alleen is zo klotequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niks om je te schamen, als je in een regelmaat zit met meerdere mensen en je moet eten is het geen probleem. eten als je alleen bent is moeilijk...vind ik nog steeds....op een gegeven moment ben je over je trek heen en denk je laat maar.
Enige oplossing ja. En jezelf gewoon disciplineren om dan ook te gaan eten, en niet uit te stellen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Divje het volgende:
Door de regelmaat heb ik nu op vaste tijdstippen écht honger, en dan moet ik ook wat eten![]()
Dat los ik niet op, dan sla ik gewoon over maar dat is zelden hoor tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. In gezelschap heb ik echt geen moeite om goed te eten. Alleen is zo klote![]()
Door de regelmaat heb ik nu op vaste tijdstippen écht honger, en dan moet ik ook wat eten![]()
Hoe los jij dat op als je bijna over de honger heen bent?
Haha dat is een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enige oplossing ja. En jezelf gewoon disciplineren om dan ook te gaan eten, en niet uit te stellen.
Wat mij altijd hielp toen ik aan het bulken was, lekkere "bijzondere" en gezonde dingen uitzoeken om te maken, dus veel afwisseling.
Hielp wel omdat ik er dan speciaal dingen voor in huis haalde en dan te zonde vond om niet te eten
Oja, en daardoor heb ik leren koken.
Tamelijk slecht adviesquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
Maar Divje, kun je niet gewoon ontzettend vet eten...mac regelmatig enzo...of ben je net als m'n zusje...25 jaar 46 kilo en die vreet zo 5 frik speciaal weg om 10 uur...regelmatig maar komt geen gram aan. :S
'Slechte vetten' vermijd ik zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
Maar Divje, kun je niet gewoon ontzettend vet eten...mac regelmatig enzo...of ben je net als m'n zusje...25 jaar 46 kilo en die vreet zo 5 frik speciaal weg om 10 uur...regelmatig maar komt geen gram aan. :S
Ja zou je denken...eet goed...ochtend middag avond...heeft zelfs al 3 kinderen gehad maar komt nog steeds geen gram aan :dquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tamelijk slecht advies
En dan eet je zusje nog te weinig
Heeft ze een enorm hoge maintenance, hebben wel meer mensen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
Ja zou je denken...eet goed...ochtend middag avond...heeft zelfs al 3 kinderen gehad maar komt nog steeds geen gram aan :d
Ja die enorm hoge maintenace ligt aan m'n zwager hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ze een enorm hoge maintenance, hebben wel meer mensen.
Vermoedelijk verandert het ook nog wel als ze nog wat ouder is.
Dat valt bij haar wel mee maar als we op een verjaardag zitten dan is ze de lichtste maar stouwt het meeste naar binnen, ik neem dan altijd extra zodat ik dat door kan schuivcen naar haar...zo mooi vind ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Gymmaatje van me moet ook rond de 6000 kcal eten om aan te komen
Die eet echt aan een stuk door.
trustenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Divje het volgende:
Mensen, ik ga Spring Breakers kijken. Trusten alvast
Trusten Divje!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef Divje het volgende:
Mensen, ik ga Spring Breakers kijken. Trusten alvast
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij ook al weg of moet je nog een topic kapen?
Trusten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
Gevoelig onderwerp natuurlijk, Dan ga ik ook maar. truste!
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
inso ik vind dat wij hier de kwaliteit omhoog hebben gekregen
die gebruik ik dagelijksquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga me wel even inlezen, misschien dat ik me dan waag aan zo'n emmertje Whey.
Mogguh Jacq.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gebruik ik dagelijkshttp://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
Ja lekker moet zo behangenquote:
Alstu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja lekker moet zo behangen
Ooooo, dat heb ik ook gehad, woog 55 kilo bij 176, was net een gratenpakhuis geen gezicht. ppppff moest ook van alles eten om me gewicht op peil te houden. En aankomen ho maar, maar nu............................ggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrr Maar sinds drie jaar wordt ik al dik al ik naar een gewone boterham kijk pppfffffquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Blaadjes het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
inso ik vind dat wij hier de kwaliteit omhoog hebben gekregen
Zonder meer! Waarvoor dank herenquote:
moge, 2 uur verslapen, ging vanacht luchtalarm afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
Morning allemaal, ah fijn het regent weer
sthe germansquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge, 2 uur verslapen, ging vanacht luchtalarm af
In je dromen of in het echie ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge, 2 uur verslapen, ging vanacht luchtalarm af
eerst ff rustig eenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sthe germans
Goed bezig wel 2 uur verslapen, wat doe je dan? Ben je zo iemand die dan ineens gaat rennen en vliegen of gewoon op het gemakje omdat die 5 a 10 min dan ook niet meer uitmaken?
Oh dat luchtalarmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
deed me denken aan( word vervolgd).
Ik ben ....... ik ben 3 jaar en doe 4 x per nacht een luchtalarm na!
WHEEEEEEE
![]()
arme meisje was nogal ziekjes ...
Dat ben je niet gewend hequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben je niet gewend he![]()
Hier kun je helemaal tot rust komen. In BNW Resort Welness en Spa ****
Nou en of!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rustig rustig.
Al zin in de tour morgen?
Uiteraard!quote:
anders schrijf ik wel een nieuwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef Blaadjes het volgende:
Goedenavond allemaal!
theguyver mag wel opschieten met z'n gedicht. topic bijna vol.
Dat mag van mij altijd natuurlijk, voor erbij. Maar de guyver vond me een prutserquote:
Zie dmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe was je laatste werkdag B?
Toch even slikken toen je de laatste keer de deur achter je dichttrok?
Klinkt als een goed afscheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie dm
Ja wel vreemd idd. had er ook niet zo'n zin in dus toch maar de kantjes eraf gelopen.![]()
Maja het was heel rustig dagje dus optijd naar de kroeg gegaan om wat te zu....drinken en te eten. Om het even af te sluiten. Op kosten van de baas natuurlijk!
Nou dat valt nog tegen. Hoef maar 2 dagen...14 tot 22 uur. Nou ja ook wel lekker. die week erna wel gewoon 5 dagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een goed afscheid.
Nu lekker weekend en volgende week met frisse moed aan je nieuwe job beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |