Kan je mij dit een beetje uitleggen? Ik geloof dat ik de hele procedure niet echt snap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben bezig ja. ik maak nu veel TR's in VBL maar dat wordt niet echt gewaardeerd onder de users.
ze zien mij nu als NSB'er
nope maar als ze ziek is, vooral hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha, zegt je vriendin dat ook als ze aan komt lopen met zo'n voorbind ding en jij vraagt: Waarom?
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kan je mij dit een beetje uitleggen? Ik geloof dat ik de hele procedure niet echt snap.
Ah! Die tactiek !quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.
Likken en verraaien, beproefde techniekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben aan het slijmen bij de mods en ik hoop dat deze mods dat vertellen tegen de FA's zo dat ik mod word.
Oh maar nu snap ik het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope maar als ze ziek is, vooral hoofdpijn.
dan is er maar 1 goeie oplossing.
![]()
link
![]()
quote:
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Likken en verraaien, beproefde techniek
Gewoon jezelf zijn, net zo posten als je voorheen deed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.
ik zie het niet rooskleurig meer in, moet ik eerlijk zeggen.
Het is ook wel een beetje een vreemde gang van zaken als ik eerlijk mag zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
maar onder de users ben ik dus juist mijn steun aan het verliezen.
ik zie het niet rooskleurig meer in, moet ik eerlijk zeggen.
Great minds....quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, net zo posten als je voorheen deed.
Maar zo is het wel hoor. Trouw aan jezelf zijn. Niet ineens een andere mening hebben omdat je denkt dan meer kans te maken.quote:
dat doe ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar zo is het wel hoor. Trouw aan jezelf zijn. Niet ineens een andere mening hebben omdat je denkt dan meer kans te maken.
En niet minachten![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar nu snap ik het.
Dus als een vrouw zegt: ik heb hoofdpijn bedoelt ze eigenlijk: ik wil seks !
en je opblaaspopquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:04 schreef theguyver het volgende:
[..]Jup en anders kom ik er aan met een theromometer..
vaak zie ik het genzenings proces terplekke gebeuren
die is lek, die hebben ze vorige week op straat gegooit tijdens de hoosbui en is kapot gescheurt..quote:
Mij niet begrijp maar ik moest gewoon ineens aan dat nummertje denken toen ik die opblaaspop weer voorbij zag komenquote:
Schijt nummer hadden ze tijdens feestje ook paar keer op staan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mij niet begrijp maar ik moest gewoon ineens aan dat nummertje denken toen ik die opblaaspop weer voorbij zag komen
Oh zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Schijt nummer hadden ze tijdens feestje ook paar keer op staan!
Dat is al oud, via de anus zouden ze het ook doen. nou probeer jij maar eens een met Vodka gevulde tampon in je anus te duwen zonder eerst alle alcohol eruit gedrukt te hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
komend weekend feeschten, nieuwe huisgenoot moet ingewijd worden.
Btw Djeez nieuws to the ultimate vandaag
Een tienermeisje heeft twee dagen in een Spaans ziekenhuis gelegen wegens een ernstige alcoholvergiftiging. Het meisje had een halve liter wodka weggewerkt tussen haar onderste lippen.
Het kind had middels een speciale techniek, onder de lokale jeugd Tampax on the Rocks genoemd, zichzelf strontlazarus gezopen. Bij dit proces wordt een tampon, doordrenkt met wodka, in een muts geschoven.
Levensgevaarlijk, zo'n wodkatampon, zo laat een arts van het ziekenhuis in Murcia weten. "Het wordt ingebracht in de vagina waar de alcohol veel sneller wordt opgenomen", verklaart de beste man. "Dankzij het dunne, met slijm bedekte vliesje, komt de alcohol razendsnel in de bloedbaan terecht."
Het meisje raakte na een halve liter wodka in een coma. Zij werd overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar zij na twee dagen werd ontslagen.
Wodkatampons worden vooral gebruikt om ouders om de tuin te leiden. Zij ruiken zo immers geen sterke dranklucht. Was deze praktijk eerst alleen populair in de VS, nu is deze ook al overgewaaid naar Engeland, Duitsland en Scandinavië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |