nope, deden we in de jaren 80 helemaal niet moeilijk over, en...... ik was te laat zonnetje was al weer weg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mag je niet op kantoor roken? Flauw hoor
Hoesten snotteren etcquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een griep met alleen maar hoesten, verder niks??
quote:
mm lekker een bokbiertje, ben geen bierdrinker maar een bokbiertje haal ik altijd wel een keertje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
nope, deden we in de jaren 80 helemaal niet moeilijk over, en...... ik was te laat zonnetje was al weer weg.
Global warming wie die naam verzonnen heeft, mogen ze opknopen!![]()
[ afbeelding ]
vanaaf maar ff een herfst bok bestellen in de kroeg!!!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mm lekker een bokbiertje, ben geen bierdrinker maar een bokbiertje haal ik altijd wel een keertje.
Alleen die benen van mij dan hé zijn net elastiekies
quote:
Mogguh, ik wou net posten: Wat een rust hier.quote:
ja slecht het is veel te moeilijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh, ik wou net posten: Wat een rust hier.
Hoe is het met je spelletje, dat was jij toch? FM.
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.quote:
aanrader van de dag The Last of usquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.
Nou hopen voor je dat het niet ernstiger wordt en je echt griep krijgt. Zowel dan komt de BNW SC je wel verzorgen in ploegendiensten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoesten, hoofdpijn en keelpijn.
Toch een virusje te pakken denk ik.
Er waart genoeg rond hier, dus kan makkelijk.
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Hoesten, hoofdpijn en keelpijn.
Toch een virusje te pakken denk ik.
Er waart genoeg rond hier, dus kan makkelijk.
Is het proberen en kopen downloaden wel waard als ik het zo zie!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
aanrader van de dag The Last of us
Dit is een leukequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..
NIET NAAR HET ZIEKENHUIS ( als je lambiekje moet geloven kom je niet levend terug)
Waarom? hahahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff op bed liggen, asperine in je mik thermometer in je bips. etc..
NIET NAAR HET ZIEKENHUIS ( als je lambiekje moet geloven kom je niet levend terug)
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow echt. Ja ik was er nog niet aan toegekomen en aangezien ik nu net company of heroes 2 binnen heb,kom ik er helemaal niet meer aan toe.
Ok, ja onderaan beginnen hequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezen
Hey Tjacka. En, maak je al vorderingen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, het is zeker de moeite waard maar ik ben mij nu aan het inlezen
Haha, zegt je vriendin dat ook als ze aan komt lopen met zo'n voorbind ding en jij vraagt: Waarom?quote:
ik ben bezig ja. ik maak nu veel TR's in VBL maar dat wordt niet echt gewaardeerd onder de users.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjacka. En, maak je al vorderingen?
ik bedoel op de modladder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |