Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?quote:
Je bent toch zeker Sinterklaas niet !!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?
Precies!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent toch zeker Sinterklaas niet !!
Heeeel fout!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies!
Hoor net van een nieuwe collega dat er een klant is in Bergen op Zoom en die heet: De kelder van de pastoor.
Hahaha hoe fout is die naam.
Een menu kaart met alleen maar kinder menu's waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeeel fout!
Benieuwd wat jullie daar aan gaan treffen
Oehhhh slechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een menu kaart met alleen maar kinder menu's waarschijnlijk.
turstenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry Tjacka maar ik ga naar m'n bedje. Tursten alvast.
inso en ik zijn vaste users in dit topic geworden hoor LRquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka, heb je Lavenderr nou al voor hulp achter de schermen gevraagd?
Al is dit soort achterkamer politiek natuurlijk ook wel tricky op een subforum als BNW. Voor je het weet worden er de gekste roddels verspreidt.
Jaaaa daar val je eens even door de mand! hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inso en ik zijn vaste users in dit topic geworden hoor LR
http://www.watbenjedan.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan al geen TT verzinnen en dan denk jij dat ik er nog even een gedichtje bij doe?
Tssss.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.watbenjedan.nl/
goedemorgen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tssss.![]()
De laatste post van dit deel is voor jou, Ik verwacht dan wel een mooie TT en een nieuw gedicht erbij!
Zo! Dat moet een flinke fik zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:
[..]komt goed, ff 13500 brandblussers bestellen brb
Mogguh!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat moet een flinke fik zijn![]()
Morning allemaal
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B!
Nou, niet zo goed geslapen, beetje aan het hoesten. Nou ja, gaat wel over.
we hebben een tussen herfstquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.
Morgguh Dotje!
Nou, volop zomer, het regent zonnestralen.....notquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen om mij heen ook hoesten inclusief mijzelf. Wat is dat toch? Het is immers volop zomer.
Morgguh Dotje!
In Friesland worden ze al zenuwachtigquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
we hebben een tussen herfst![]()
het vroor hier eergister -1 c
dat zei ik gisteren ook alquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In Friesland worden ze al zenuwachtig
En terecht!quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In Friesland worden ze al zenuwachtig
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat het huidige weer je dwarszit...
Nee hoor , dankzij deze heerlijke zomer hou ik dat kleurtje prima bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:23 schreef theguyver het volgende:
[..]Lavenderr is der bruine huidje alweer kwijt
Best wel. Ach ja, we hebben er allemaal last van, dus het schept ook een bandquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat het huidige weer je dwarszit...
Man het komt net met bakken uit de lucht vallen.quote:Eerst regelmatig zon
De zon schijnt vanmorgen geregeld in Zeeland. Vanmiddag drijft meer bewolking binnen. Het blijft overwegend droog.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Man het komt net met bakken uit de lucht vallen.
Was van de week op pad en zag zowaar al allemaal bruine bladeren op de grond liggen, leek echt herfst ook kwa weerbeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
we hebben een tussen herfst![]()
het vroor hier eergister -1 c
Is een griep hoorde ik net van iemand, die was er mee naar de dokter geweest hoesten al twee weken als een gek. Duurt drie weken en er is niets tegen te doen helaas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, volop zomer, het regent zonnestralen.....not
Mag je niet op kantoor roken? Flauw hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef theguyver het volgende:
[..]het zonnetje schijnt hier, ff snel een
voor die weer weg is
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd, zolang het maar droog is hoor je mij niet klagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel. Ach ja, we hebben er allemaal last van, dus het schept ook een band
Een griep met alleen maar hoesten, verder niks??quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een griep hoorde ik net van iemand, die was er mee naar de dokter geweest hoesten al twee weken als een gek. Duurt drie weken en er is niets tegen te doen helaas.
Maar ja, dat ís het niet he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van eerlijk gezegd, zolang het maar droog is hoor je mij niet klagen.
Ik hou niet van de warmte dus vind dit héérlijk eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |