voor mij was dit berichtje toch wel ff WTF waardig, en ervaring?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is al oud, via de anus zouden ze het ook doen. nou probeer jij maar eens een met Vodka gevulde tampon in je anus te duwen zonder eerst alle alcohol eruit gedrukt te hebben
Djeez berichten zijn toch altijd een beetje mwa mwa.
Nee haha geen ervaring. Maar ik had jaren geleden al van het principe gehoord. Ik ben meer van fles aan de mond als het toch snel zou moeten gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
voor mij was dit berichtje toch wel ff WTF waardig, en ervaring?
je weet het zo goed
Komende zaterdag, gelukkig in het weekend dit keer,quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee haha geen ervaring. Maar ik had jaren geleden al van het principe gehoord. Ik ben meer van fles aan de mond als het toch snel zou moeten gaan.
Nog een plekkie vrij daar volgende week voor het feestje van de nieuwe huisgenoot?
Ja dat denk jij!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komende zaterdag, gelukkig in het weekend dit keer,
de vorige keer dat we feestje hadden ivm nieuw huisgenoot hadden we doorgetrokken tot 7 uur 's ochtends en rond 7:30 ging ik naar mijn werk 2e week nieuwe baan, kegel van hier naar timboektoe, gekke was niemand had het door.
( als ik drank op heb word ik bijdehand)quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat denk jij!
Groot verschil tussen doorhebben en er wat van zeggen.
Ow nou beter! En tegen die enorme dranklucht uit je mond had je maatregelen genomen? Want dat verraad mensen altijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
( als ik drank op heb word ik bijdehand)
chef stond tegenover mij en keek me aan
Chef " wat zie jij er beroerd uit'
Ik " pfff moet jij zeggen jij ziet er niet fris uit, ben je ziek"
Chef " ben inderdaad niet lekker te pas"
Ik " dan kan je beter naar huis gaan"
Chef " oke doe ik, regel jij de nieuwe orders?"
ik " jup"
dat was het enigste
Goed geregeld die baas. Nu mag jij de orders regelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
( als ik drank op heb word ik bijdehand)
chef stond tegenover mij en keek me aan
Chef " wat zie jij er beroerd uit'
Ik " pfff moet jij zeggen jij ziet er niet fris uit, ben je ziek"
Chef " ben inderdaad niet lekker te pas"
Ik " dan kan je beter naar huis gaan"
Chef " oke doe ik, regel jij de nieuwe orders?"
ik " jup"
dat was het enigste
3 bakken koffie en kweenie hoeveel peuken! voor ik naar mijn werk gingquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow nou beter! En tegen die enorme dranklucht uit je mond had je maatregelen genomen? Want dat verraad mensen altijd.
jup. en denk je dat me nog wat boeide met mijn dronken harses?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed geregeld die baas. Nu mag jij de orders regelen.
Ben je nu dronken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup. en denk je dat me nog wat boeide met mijn dronken harses?
Nope
Nog niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha vanwaar die vraag aan hem? Jij wel?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar hij liep zo bijdehand te doen dat ik dacht...
Weinig. Eten maken, werken straks.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Wat ben je van plan op deze prachtige donderdag dan?
Nee niet echt maar omdat je zei: nog niet. Ging ik er vanuit dat je de bloemetjes nog even ging buiten zetten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Weinig. Eten maken, werken straks.
Jij nog plannen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar hij liep zo bijdehand te doen dat ik dacht...
haha ja daar ga ik niet over en geen ervaring mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ty, tis net de illuminati hier op FOK af en toe
ja het kan 2 redenen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha ja daar ga ik niet over en geen ervaring mee.
Ook een beetje vergeten waarom je een ban had...wel gelezen maar toch weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |