Ja wat is dat nou? Je weet toch wel waarom je een ban had? hoe kun je het anders voortaan gaan voorkomen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja het kan 2 redenen zijn
of ik kreeg ban voor het weer van dubai posten in een weertopic
of ik kreeg een ban voor in een andere SC posten
zeggen ze er niet bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:28 schreef Blaadjes het volgende:
Ja wat is dat nou? Je weet toch wel waarom je een ban had? hoe kun je het anders voortaan gaan voorkomen.
Dus of het was overduidelijk waarvoor je hem kreeg of het is belachelijk dat ze niet zeggen waarom.quote:
Dat laat ik in het midden, anders heb ik er weer eenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus of het was overduidelijk waarvoor je hem kreeg of het is belachelijk dat ze niet zeggen waarom.
Waarom? Je kan toch gewoon zeggen dat je je ban niet begrijpt? Lijkt me dat je dan wel uitleg krijgt...tenzij die 1e optie van toepassing is natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, anders heb ik er weer een
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch gewoon zeggen dat je je ban niet begrijpt? Lijkt me dat je dan wel uitleg krijgt...tenzij die 1e optie van toepassing is natuurlijk.
Ook weer zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagen
ik drink alles normaliterquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ook weer zo
Neem een biertje van mij dan om je terugkomst te vieren, huisdichter
Heb alleen nog maar Duvel staan, is dat erg?
Alstu en proost. wb!. theguyver komt met nog een gedicht het volgende topic, mag jij commentaar geven.quote:
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach eigenlijk maakt het met niet zo veel uit, niet zo erg voor 2 dagen
Ja, zei ik toch. maar weet niet welk topic werd bedoeld. enige wat ik deed in die van het weer was het weer in dubai en engeland posten ;')quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Ok dank voor je positieve bijdrage van 16 hoog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Reden: 'topickaap' en aanzetten tot 'topickaap'. Dat is vemeld toen je je ban kreeg. Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Moet nu (weer) weg.
Vanwaar deze (geïrriteerde) reactie? Ik kan hem niet plaatsen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dank voor je positieve bijdrage van 16 hoog.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
back at jah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vanwaar deze (geïrriteerde) reactie? Ik kan hem niet plaatsen?
Arrogant vind ik het! Had je ook normaal kunnen zeggen en desnoods in DM PM zodat niet iedereen het hoeft mee te lezen.quote:Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Arrogant vind ik het! Had je ook normaal kunnen zeggen en desnoods in DM PM zodat niet iedereen het hoeft mee te lezen.
Vandaar...
Belangrijk iets vergeten: er staat een knipoog achter.quote:Zo niet, dan weet je het nu en leer je er misschien van.
Klopt, ik weet alleen dat hij zei dat hij niet precies wist waarom, daarop kwam jou reactie en dat ging er bij mij niet zo in. Zo ben ik nu eenmaal. Kan me niet schelen over wie het gaat, mijn reactie was naar jou toe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik 'ken' Insomnia al langer door VBL, en ik zeg het met een knipoog. Daarnaast weet jij niet wat er in DM/PM besproken is tussen mij en Insomnia.
En als er iemand moet zijn die het erg zou moeten vinden is dat Insomnia zelf, en hij pakte het gewoon goed op. Mocht Insomnia het ook een klotestreek vinden dat ik het zo deed, dan hoor ik het graag van hem.
Maar oke: Amsterdam, Ajacied, arrogantie, jood, grote neus, 16 hoog.
Nou wil ik niet zeggen dat Insomnia een 'vriend' is, want dat gaat lastig via FOK!, maar ik 'ken' hem toch al een lange tijd en weet wat ik wel tegen hem kan zeggen en wat niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt, ik weet alleen dat hij zei dat hij niet precies wist waarom, daarop kwam jou reactie en dat ging er bij mij niet zo in. Zo ben ik nu eenmaal. Kan me niet schelen over wie het gaat, mijn reactie was naar jou toe.
Maar misschien overdreef ik, sorry dan maar dit type reactie kan ik niet goed tegen.
* Blaadjes Israel fan, ajax fan, geen jood, grote neus.
Geen problemen toch?
Nee dat was wel duidelijk hoor. don't worry.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, ik heb het niet vervelend opgevat verder hoor
Vind je gewoon een beetje anders sinds je mod bent en dat vind ik jammer, je "lijkt" minder aanwezig en je reacties zijn ook anders. Nergens voor nodig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nou wil ik niet zeggen dat Insomnia een 'vriend' is, want dat gaat lastig via FOK!, maar ik 'ken' hem toch al een lange tijd en weet wat ik wel tegen hem kan zeggen en wat niet.
Dat is anders dan wanneer ik op bijvoorbeeld jou / theguyver reageer, dat had ik anders aangepakt.
En dooooooorrrrrr!![]()
Vanavond genieten van Spanje - Italie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |