Ik ga alleen voor de tour als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor die zomer.
Honkballen kijken
Wimbledon
Tour
Ik vermaak me eigenlijk prima zonder voetbal so far
En zaterdag de TT.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor die zomer.
Honkballen kijken
Wimbledon
Tour
Ik vermaak me eigenlijk prima zonder voetbal so far
No TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zaterdag de TT.
Lorenzo is al uitgeschakeld. Die maakte een smakker en gleed meters door het gras. Pols, schouder en sleutelbeen gebroken
Motorsport is één van de enige sporten die me maar matig interesserenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zaterdag de TT.
Lorenzo is al uitgeschakeld. Die maakte een smakker en gleed meters door het gras. Pols, schouder en sleutelbeen gebroken
Vind er ook niks aan, zie TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Motorsport is één van de enige sporten die me maar matig interesseren
Zou het wel even fijn vinden als je even per PM aangeeft wat er 'anders' is. Op het minder actief zijn in de SC merk ik zelf namelijk niks en ben ik voor mijn gevoel gewoon mezelf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vind je gewoon een beetje anders sinds je mod bent en dat vind ik jammer, je "lijkt" minder aanwezig en je reacties zijn ook anders. Nergens voor nodig!
En nu lekker voetballen kijken jij!
Geen pm voor nodig, logisch gevolg van je functie denk ik. Je komt gewoon meer over als een vadertje die zijn zoon de weg wijst. SC heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou het wel even fijn vinden als je even per PM aangeeft wat er 'anders' is. Op het minder actief zijn in de SC merk ik zelf namelijk niks en ben ik voor mijn gevoel gewoon mezelf.
Dus een PM'etje zou ik op prijs stellen.
Ja, ik denk steeds dat het vandaag vrijdag is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:17 schreef Blaadjes het volgende:
Dusss, iemand nog wat slaps te ouwehoeren?
ja dat heb ik vandaag dus met zaterdag, maar goed...laatste dagje. nog 1 keer de ladders op en afquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk steeds dat het vandaag vrijdag is.
Dat valt tegen morgenochtend
Je gaat de ladders nog missen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat heb ik vandaag dus met zaterdag, maar goed...laatste dagje. nog 1 keer de ladders op en af
Zou best kunnen, vooral het buiten zijn ga ik missen vrees ik. vaste tijden voor alles.(pauzes ) Het blijft toch een omschakelingquote:
Je gaat het vast het reuze naar je zin krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou best kunnen, vooral het buiten zijn ga ik missen vrees ik. vaste tijden voor alles.(pauzes ) Het blijft toch een omschakeling
Hintquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat het vast het reuze naar je zin krijgen![]()
*eastenders kijken
Nee, dat is geen logisch gevolg van de functie, ik wil en zie ook niet dat het zo is. Dus voorbeelden zijn welkom (kan ik er misschien iets uit halen en ervan leren).quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen pm voor nodig, logisch gevolg van je functie denk ik. Je komt gewoon meer over als een vadertje die zijn zoon de weg wijst. SC heeft er niks mee te maken.
Je komt anders over zeg ik toch, wat wil je nou dat ik met 1 of 2 qoutes ga aantonen dat ik vind dat je anders overkomt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat is geen logisch gevolg van de functie, ik wil en zie ook niet dat het zo is. Dus voorbeelden zijn welkom (kan ik er misschien iets uit halen en ervan leren).
Nu voetbal kijken.
888 maar even aanzetten dan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Bonje met de buren is weer heel bijzonder. Niets van te verstaan ook.
Yo!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:02 schreef Blaadjes het volgende:
Wel saai hier nu, niemand meer wat te liegen?
hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben 6 kilo afgevallen
Nee sorry, ik lieg. 3 erbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |