mens! Ik maar heel de tijd denken dat je atg deed met squats. Onder parallel hier altijd. Tot 70 kg zelfs atgquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Neu, als er gefilmd word doe ik wel ff een hoge parallel tussendoortenzij ik tegen die tijd ATG ook al flink opgeschroefd heb, no worries.
Je bedoelt het opdelen in 2 workouts? Dit schema doe ik nu zo'n anderhalve maand, hiervoor gewoon 3 split. Blijf het zo ongeveer om de 2 maanden wisselen. Ben wel lager in trainingsgewicht gegaan maar komt ook door cutten en misschien ook wel omdat ik alles train.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat je zeker een kwart van de oefeningen niet tot je eigenlijke max kan gaan. Misschien kan je oefeningen die op elkaar lijken meer per training afwisselen als je ze per sé allemaal wil blijven doen?
mens, dan moet je beter lezenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mens! Ik maar heel de tijd denken dat je atg deed met squats. Onder parallel hier altijd. Tot 70 kg zelfs atg
een excuus is geen redenquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:13 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Je bedoelt het opdelen in 2 workouts? Dit schema doe ik nu zo'n anderhalve maand, hiervoor gewoon 3 split. Blijf het zo ongeveer om de 2 maanden wisselen. Ben wel lager in trainingsgewicht gegaan maar komt ook door cutten en misschien ook wel omdat ik alles train.
Echt hard doorzetten met de cut gebeurd nu ook niet echt omdat de zomer een beetje erg achterblijft.
Ben Intermittent Fasting aan het doen maar in het weekend, zondig ik dan vaak want vriendin is meso en vreet oneindig. Dus cut 5 van de 7 weekdagen.quote:
En in 2 van de 7 weekdagen maak je je cut netto weer omnomnomgedaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ben Intermittent Fasting aan het doen maar in het weekend, zondig ik dan vaak want vriendin is meso en vreet oneindig. Dus cut 5 van de 7 weekdagen.
So? Mijn dude eet ook oneindig, die zie ik elke dag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ben Intermittent Fasting aan het doen maar in het weekend, zondig ik dan vaak want vriendin is meso en vreet oneindig. Dus cut 5 van de 7 weekdagen.
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En in 2 van de 7 weekdagen maak je je cut netto weer omnomnomgedaan?
Je hebt toch gelijk, ik moet toch even mijn doel om ripped te worden deze zomer aantikken en dan zien we wel weer verder. Ik neem mij nu voor om de komende maand even strak aan het schema te houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
So? Mijn dude eet ook oneindig, die zie ik elke dag.
Nogmaals: een excuus is geen redenje kiest ervoor nu niet in vol in de cut te gaan, prima, maar smoesjes zijn lame.
Dat is de eat stop eat methode. Alleen weet ik niet hoelang die vrouw per dag vast :quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee dat nietik eet dan soms wat kleins buiten de eating window, terwijl zij dan 6x per dag all out gaat.
[..]
Je hebt toch gelijk, ik moet toch even mijn doel om ripped te worden deze zomer aantikken en dan zien we wel weer verder. Ik neem mij nu voor om de komende maand even strak aan het schema te houden.
Zie nu trouwens op RTL 4 een vrouw die 5 dagen per week normaal eet en dan 2 dagen vast.
Thx guys, t is een pizza geworden ghehe. Nu op naar m'n vriendin en morgen er weer tegenaan in mijn topgymquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Patat ben ik geen fan van, teveel carbs in verhouding tot de eiwitten + slechte vetten.
Pizza heeft een veel gevarieerdere samenstelling. Je krijgt zelfs wat micro's binnen indien je goed beleg kiest.
wat is je huidige trainingsschema? Dus oefeningen, sets/reps en gewichten? Wat zijn je korte termijn doelen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx guys, t is een pizza geworden ghehe. Nu op naar m'n vriendin en morgen er weer tegenaan in mijn topgym
Alles 300x 5kg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wat is je huidige trainingsschema? Dus oefeningen, sets/reps en gewichten? Wat zijn je korte termijn doelen?
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef VASND het volgende:
Meer mensen die een klein beetje moeten huilen van binnen als er iemand naast je hetzelfde gewicht ligt te bankdrukken als jij met moeite 5x aan het squatten bent?
Dem feels.
2 uur is te lang. Na een uur intensief trainen ga je al teveel cortisol aanmaken. Met de helft bereik je waarschijnlijk meerquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zo'n 2 uur. In het begin is het zwaar maar je lichaam went er wel aan.
Ik ga je binnenkort inhalen, ik zit nu op 65.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
mens! Ik maar heel de tijd denken dat je atg deed met squats. Onder parallel hier altijd. Tot 70 kg zelfs atg
Atg alsnog 120 kg, paralel doe ik niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef Mithras82 het volgende:
Sowieso al die boys die zeggen 140 te squatten. En vervolgens 85kg bij 1.90 zijn. Dan weet je dat het niet atg is
Postuur zegt niet altijd zo heel veel.. ik zie in de gym vaak genoeg buffe gasten veel minder tillen dan dunne mennekes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef Mithras82 het volgende:
Sowieso al die boys die zeggen 140 te squatten. En vervolgens 85kg bij 1.90 zijn. Dan weet je dat het niet atg is
oneensquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Postuur zegt niet altijd zo heel veel.. ik zie in de gym vaak genoeg buffe gasten veel minder tillen dan dunne mennekes.
wordquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Postuur zegt niet altijd zo heel veel.. ik zie in de gym vaak genoeg buffe gasten veel minder tillen dan dunne mennekes.
Lees je eens in over BB spieren en powerlift spieren. Een BBer is vaak echt niet zo heel sterk ten opzichte van een kleinere powerlifter, of krachttrainee in algemeen.quote:
? Youtube linkje?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:56 schreef fathank het volgende:
Kijk eens naar t verschil in kracht tussen Coleman en Cutler. Je zou toch verwachten dat ze allebei ong even sterk zoudrn zijn, afgaande op het postuur.
Niet dus.
Is je youtube kapot ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Youtube linkje?
Wat is het verschil dan?
de jeugd van tegenwoordig is erg lui, wilt alles op een bordje aangedragen hebben, als je ze een nachtdropping doet geven, kunnen ze de maan nog niet eens vinden!quote:
Lui varken? Zeker ook geen zin om zwaar te liften in de gymquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, alleen geen zin om naar een naald in een hooiberg te gaan zoeken.
ik snap dat je voor hyperthropy niet persee heel zwaar hoeft te trainen. Enige wat ik zeg is dat iemand die 140kg atg squat wat volgens mij best zwaar is, echt een sterke posterior chain heeft. En meestal gaat dit samen met aardig wat massa.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees je eens in over BB spieren en powerlift spieren. Een BBer is vaak echt niet zo heel sterk ten opzichte van een kleinere powerlifter, of krachttrainee in algemeen.
Godverdommequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Lui varken? Zeker ook geen zin om zwaar te liften in de gym
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, alleen geen zin om naar een naald in een hooiberg te gaan zoeken.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig is erg lui, wilt alles op een bordje aangedragen hebben, als je ze een nachtdropping doet geven, kunnen ze de maan nog niet eens vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |