Waarom zou je elke training tot het gaatje gaan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat mag je geen training noemen, die zijn aan het recreëren.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Waarom zou je elke training tot het gaatje gaan?
Klopt, daarom ga ik ook minimaal 1x in de week op de Vacumove rustig lopen en ondertussen vet verbranden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Vacumove?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook minimaal 1x in de week op de Vacumove rustig lopen en ondertussen vet verbranden.
Maar je hoeft ook niet tot het gaatje. 70% voor meerdere herhalingen is nog redelijk intensief. Zoals snakey het wss bedoeld met recreëren is op 50% 1rm een beetje gaan curlen met 5kg dumbbells. Dan kost het bijna geen moeite.
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik vond het geen verdere discussie waard. Maar thanks voor het antwoorden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook minimaal 1x in de week op de Vacumove rustig lopen en ondertussen vet verbranden.
Maar je hoeft ook niet tot het gaatje. 70% voor meerdere herhalingen is nog redelijk intensief. Zoals snakey het wss bedoeld met recreëren is op 50% 1rm een beetje gaan curlen met 5kg dumbbells. Dan kost het bijna geen moeite.
Mensen die de boel ophouden word ik ook gek van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:46 schreef habitue het volgende:
Hoe je sommige mensen ziet trainen kun je dat rustig recreëren noemen. Met 3 man 80% van de tijd ouwehoeren. 1 keer de benchpress en wat bicepsoefeningen.
Ik heb serieus in de maand dat ik bezig ben niemand behalve ik zien squatten in het squatrack.
Sommige mensen vinden het gewoon fijn om bezig te zijn, meer niet. Vind het ook weinig boeiend zolang ze mij maar niet in de weg lopen en gezien het feit dat deze mensen vaak lichte gewichten en apparaten gebruiken doen ze dat ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef habitue het volgende:
Viel me vandaag weer op hoeveel mensen op halve kracht op hun gemakkie aan het trainen zijn. Schiet je echt weinig mee op lijkt me.
Ik vraag altijd of ik tussendoor kan. Mogen anderen bij mij ook. Alleen beetje lastig als de gewichten erg verschillen, dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Mensen die de boel ophouden word ik ook gek van.
Wij hebben 3 squatrekken, die worden redelijk intensief gebruikt, al ligt het aan het tijdstip.
Neu, als er gefilmd word doe ik wel ff een hoge parallel tussendoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:01 schreef Awesome_ het volgende:
Squat wordt steeds lager. Ik heb je in de gaten MarMar. Goede tactiek wel.
Nee sorry, heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Geeft niks als je het een beetje opgeblazen hebt hoor MarMar. Komt door de testosteron in dit topic.Hopelijk komen we in realistischere regionen.
Ik verwacht nog een post of drie met een +/- 10kg gewichtsafname en dan ontvangen we snel daarna een keurig filmpje van een 50kg parallelsquatquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
Geeft niks als je het een beetje opgeblazen hebt hoor MarMar. Komt door de testosteron in dit topic.Hopelijk komen we in realistischere regionen.
Dat is niet eens een warming up.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een post of drie met een +/- 10kg gewichtsafname en dan ontvangen we snel daarna een keurig filmpje van een 50kg parallelsquat
Zie eerste regel uit de OP.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:24 schreef VASND het volgende:
Meer mensen die een klein beetje moeten huilen van binnen als er iemand naast je hetzelfde gewicht ligt te bankdrukken als jij met moeite 5x aan het squatten bent?
Dem feels.
Iedereen kan 140 legpressen (bij wijze).quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee sorry, heb ik niet gedaan
Heb ook altijd netjes gezegd dat ik maar tot parallel ging maar ey, ik dacht ook dat ik nooit zou kunnen squatten, dat lukt toch behoorlijk, dus nu wil ik gewoon MEER en BETER! Die spieren vangen een boel meer op dan ik had bedacht van te voren![]()
Had mij in november toen ik met moeite 10 kg weg prestte verteld dat ik voor de zomervakantie 140 zou legpressen en ik had je keihard uitgelachen. 50 was het doel wat ik voor ogen had
Ik train om de dag full body en zoek elke keer mijn max op met alle gewichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef NomanIW het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarne indien tips toch gewoon reageren op mijn e-stats als zijnde zodanig, anders heb ik er weinig aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedereen kan 140 legpressen (bij wijze).
Het is de 100+ squat waar we benieuwd naar zijn. Tot dan zijn het e-stats.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik train om de dag full body en zoek elke keer mijn max op met alle gewichten.
Go insane or remain the same.
Heb het schema al een keer eerder gepost en sommigen zeiden dat het teveel is.
Doe alles 10, 8, 6.Dat is wel ernstig veel, hoelang doe je over zo'n training?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeequote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gaarne indien tips toch gewoon reageren op mijn e-stats als zijnde zodanig, anders heb ik er weinig aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |