SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-06-2013 21:32:43 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Twinky doet de 60 van Texel? Mooi streven![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
nog een kleine twee jaar om te trainen !quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb vandaag weer een 5km gelopen in 28 nog wat. en daarna 1 km uitgelopen.
lijf was moe en moeilijk op gang te brengen. maar genoot van mijn loopmaatje die blij langs me dribbelde. wat een kei van een hond!
in ieder geval heb ik weer kilometers gemaakt.
de hele week sta ik in de bakery dus word het lastig om superfit te hardlopen.
maar probeer drie keer per week te doen.
2 keer kort en 1 keer lang.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zoals je zelf al zegt WS, in ieder geval lekker bezig geweest!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed gedaan!!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef winterstorm666 het volgende:
heb vandaag weer een 5km gelopen in 28 nog wat. en daarna 1 km uitgelopen.
lijf was moe en moeilijk op gang te brengen. maar genoot van mijn loopmaatje die blij langs me dribbelde. wat een kei van een hond!
in ieder geval heb ik weer kilometers gemaakt.
de hele week sta ik in de bakery dus word het lastig om superfit te hardlopen.
maar probeer drie keer per week te doen.
2 keer kort en 1 keer lang.
Ik heb een t-shirt besteld:
http://www.spreadshirt.nl(...)9/product/113158266/![]()
Goed bezig WS!Geweldigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed gedaan!!
![]()
Wow! Erg mooi!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed gedaan!!
http://www.spreadshirt.nl(...)9/product/113158266/The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Vandaag weer lekker gelopenHeerlijk loopweer; geen wind, niet te warm en niet te koud.
btw: iemand ervaring met deze site? http://lopenzonderpijn.biedmeer.nl/![]()
Terug van vakantie, sinds vandaag. Niet gelopen daar, wel tientallen kilometers gewandeld. Op slippers, omdat ik in mijn gewone schoenen ook pijn had, omdat mijn zenuwen blijkbaar nog geïrriteerd waren.(Resultaat: twee dagen flink geïrriteerde huid en waar ik blaren had verwacht nu een dikke laag eelt... Maar geen centje pijn nu dus mij hoor je niet klagen, al is het niet heel charmant.)
Nu maar hopen dat de steunzolen er snel zijn en dat ze passen, dan kan ik tenminste weer wat doen. Had gehoopt dat ze er al zouden zijn, tegen beter weten in...
Heb ik nog wat gemist de afgelopen tien dagen?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
ik zou zulke dingen iet zomaar via een webwinkel bestellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag weer lekker gelopenHeerlijk loopweer; geen wind, niet te warm en niet te koud.
btw: iemand ervaring met deze site? http://lopenzonderpijn.biedmeer.nl/
Ik ben van mening dat dit nog meer "maatwerk" is dan het aanmeten van een paar schoenen.
maar misschien zijn er hier anderen die er hele goede resultaten mee hebben na aanschaf via de webz
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-06-2013 02:49:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaaf!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed gedaan!!
Winterstorm, inderdaad goed gedaan zeg!![]()
![]()
Zo de slaap maar weer uit de ogen geveegd en een moeilijk rondje gedaan, vooral op het eind.
En nu ik de gegevens terugkijk weet ik ook waarom, veel te snel van start gegaan![]()
Ben wel blij dat ik mezelf niet heb toegestaan om te gaan wandelen, hoewel ik dat wel had gewild, toen mijn maaginhoud nog even vrolijk een imitatie van een golfslagbad ging doen....
http://www.endomondo.com/workouts/207712935/10790965
Edit: en volgens Endomondo toch nog sneller 5 km gelopen dan afgelopen zondag, terwijl dit interval was / had moeten zijn...schiet mij maar lek
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tof!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Goed gedaan!!
Gaafquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Gogo83 het volgende:
Thanks! Ben er blij mee, waarschijnlijk is ie er voor de Ekiden.![]()
Ja, want, wat moeten we aaaaan met de Ekiden?! Ik weet t wel, ik doe m'n Guppy-shirt aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi mensen, ik vertrek vandaag voor 2,5 week naar the middle of nowhere zonder smartphone, dus even geen nieuws van mij hier of op Endomondo.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen bij de Ekiden, JULLIE KUNNEN HET!En post alle mooie verhalen zodat ik bij terugkomst nog een beetje mee kan genieten.
![]()
![]()
Oeh, have fun!! Naar de middle of nowhere zonder smartphone is fijn
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
niet als je in een gebied woon waar 'it part of life" isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeh, have fun!! Naar de middle of nowhere zonder smartphone is fijn
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, ik bedoel als je op vakantie gaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet als je in een gebied woon waar 'it part of life" is
Mijn vakantie dit jaar bestaat uit een nachtje Medemblik
M'n benen hebben trouwens zo hun eigen mening over een 10km-loopje op de Kinvara'svanavond misschien nog even een herstelloopje, maar trainen zit er in ieder geval niet in.
![]()
Wauw!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:40 schreef Guard het volgende:
Zo de slaap maar weer uit de ogen geveegd en een moeilijk rondje gedaan, vooral op het eind.
En nu ik de gegevens terugkijk weet ik ook waarom, veel te snel van start gegaan![]()
Ben wel blij dat ik mezelf niet heb toegestaan om te gaan wandelen, hoewel ik dat wel had gewild, toen mijn maaginhoud nog even vrolijk een imitatie van een golfslagbad ging doen....
http://www.endomondo.com/workouts/207712935/10790965
Edit: en volgens Endomondo toch nog sneller 5 km gelopen dan afgelopen zondag, terwijl dit interval was / had moeten zijn...schiet mij maar lek
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ja, want, wat moeten we aaaaan met de Ekiden?! Ik weet t wel, ik doe m'n Guppy-shirt aanMaar moet hoe dan ook iedere keer dat ik ga lopen bij nadenken.
Hele fijne vakantie, geniet ervan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:18 schreef Grutsk het volgende:
Hoi mensen, ik vertrek vandaag voor 2,5 week naar the middle of nowhere zonder smartphone, dus even geen nieuws van mij hier of op Endomondo.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen bij de Ekiden, JULLIE KUNNEN HET!En post alle mooie verhalen zodat ik bij terugkomst nog een beetje mee kan genieten.
![]()
Als jij dan ook een beetje over je vakantie verteldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:18 schreef Grutsk het volgende:
Veel plezier iig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Grutsk, veel plezier!
Ik wil ook naar the middle of nowhere zonder mobiel![]()
Wish me luck today in de bozemannenwereld. Vandaag is een beetje overleven.. (congres + praatje + slaaptekort)
Loopze aan allen die lopen gaan vandaag!![]()
Overigens kun je wel gewoon met Endomondo lopen, dacht ik. En dan eenmaal thuis syncen. Krijg je leuke kaartjes vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:18 schreef Grutsk het volgende:
dat gaat ook mijn doel worden dit najaar, leuke tracks verzamelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overigens kun je wel gewoon met Endomondo lopen, dacht ik. En dan eenmaal thuis syncen. Krijg je leuke kaartjes van
Heel veel succes, je kan het!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Quoi het volgende:
Grutsk, veel plezier!
Wish me luck today in de bozemannenwereld. Vandaag is een beetje overleven.. (congres + praatje + slaaptekort)
![]()
![]()
![]()
Dat is ook the middle of nowhere zonder GSM bereik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:45 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn vakantie dit jaar bestaat uit een nachtje Medemblik
M'n benen hebben trouwens zo hun eigen mening over een 10km-loopje op de Kinvara'svanavond misschien nog even een herstelloopje, maar trainen zit er in ieder geval niet in.
Ik mag vanavond weer, vannacht kreeg ik een schema opgestuurd, voor een 4 en 10EM. Tis een teken voor een HM (ik weet niet wat ik slik, maar het werkt fantastisch!).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee YUR, jij moet eerst rustenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
Veel plezier Grutsk, go get 'm Quoi en doe mij wat van die pillen slackeren babykamer maken (daaag rust
)
Schilderwerk is sinds gisteren afquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee YUR, jij moet eerst rustenen babykamer maken (daaag rust
)
Nu wachten tot de meubeltjes worden geleverd
F means you're fucked![]()
Ooh good busy you!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Schilderwerk is sinds gisteren afNu wachten tot de meubeltjes worden geleverd
Succes vandaag!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef Quoi het volgende:
Grutsk, veel plezier!
Het doet me wel een beetje denken aan blades zoals die van Pistorius en van Rhijn...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:25 schreef Onama het volgende:
http://gizmodo.com/adidas(...)s-might-be-563449885
Ze doen het er gewoon om...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
twee dagen en het verstandig zijn komt me nu al de neus uit.... en dat terwijl ik van plan was om het in ieder geval tot vrijdg vol te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volhouden ouwe!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
twee dagen en het verstandig zijn komt me nu al de neus uit.... en dat ik van plan was om het in ieder geval tot vrijdg vol te houden
Nou ja, is ook belangrijk tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, ik heb alleen maar wat puin geruimd
ja...... ben gewoon pissed off met mijzelf dat zaterdag helemaal verkeerd uitpakte....was redelijk hersteld maar draaien en keren op een nat, modderig en af en toe bevroren parkoers deed meer schade dan ik gehoopt had.quote:
Maar ik moet zeggen, ik leer er ook een hoop van, wat zijn mijn zwakke plekken en wat doet de meeste "schade' aan mijn lichaam en wat er aan te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je weet ook pas hoe ver je kunt gaan als je een keer te ver bent gegaan ... toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja...... ben gewoon pissed off met mijzelf dat zaterdag helemaal verkeerd uitpakte....was redelijk hersteld maar draaien en keren op een nat, modderig en af en toe bevroren parkoers deed meer schade dan ik gehoopt had.
Maar ik moet zeggen, ik leer er ook een hoop van, wat zijn mijn zwakke plekken en wat doet de meeste "schade' aan mijn lichaam en wat er aan te doen
hehe, commentaar eronder:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:25 schreef Onama het volgende:
http://gizmodo.com/adidas(...)s-might-be-563449885
Ze doen het er gewoon om...Plus een plaatje van fivefingersquote:Humans have been running for hundreds of thousands of years with bare feet.
Shoes aren't the solution, they are the problem![]()
![]()
Hang in there!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
twee dagen en het verstandig zijn komt me nu al de neus uit.... en dat terwijl ik van plan was om het in ieder geval tot vrijdg vol te houden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Je weet ook pas hoe ver je kunt gaan als je een keer te ver bent gegaan ... toch?![]()
en niet in paniek raken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat mag niet van Gupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:25 schreef YUR het volgende:
Veel plezier Grutsk, go get 'm Quoi en doe mij wat van die pillen slacker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhhh, leuk:Zandhappen!quote:-de strandtraining van zaterdag 6 juli
-de duintraining van zaterdag 20 juliIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik raak alleen in paniek omdat ik zonder beweging weer veel te snel terug ga naar mijn oude gewicht. Zelfs zonder echt ongezond te etenquote:
Dus ik moet eigenlijk wel blijven bewegen ...F means you're fucked![]()
al die Palm draagt er natuurlijk ook niet aan bij...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik raak alleen in paniek omdat ik zonder beweging weer veel te snel terug ga naar mijn oude gewicht. Zelfs zonder echt ongezond te eten
Dus ik moet eigenlijk wel blijven bewegen ...
Goed puntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
al die Palm draagt er natuurlijk ook niet aan bij...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag niet van Gup
6 juli kun je niet hoor. Dan moet je bbq-meisteren op ekidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohhhh, leuk:
[..]
Zandhappen!![]()
![]()
Nou, cheercrowd niet aanwezig vanavond, dus dan maar alleen met de harriers op pad, jammer![]()
Maar wel rennen![]()
zin in
![]()
Ja doei.![]()
Is dat op een zaterdag? Dacht dat het op een zondag was. Maarruh.. Zandvoort is veel leukerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
6 juli kun je niet hoor. Dan moet je bbq-meisteren op ekiden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo een week niet gelopen.. wel tussendoor nog keer km of 40 op de racefiets gedaan, dus niet helemaal stil gezeten.
Zou met m'n broertje op pad gisteravond, maar die belde af ivm z'n werk, toch mezelf er toe gezet en rondje gedaan, precies 5km.
Avg page 5:40 toch al stuk beter dan laatste paar weken toen zat ik rond de 5:57 over dezelfde afstand.
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
WTF doe je slackert? Voor mijn gevoel ben je net terug van je blessuren en ik zie nu als dat je het over HM hebtLekker b ezig.
Go Yur!
Hier wel gelopen. Ging wel okee, maar niet van harte. Benauwd, op de een of andere manier. Maar het traininkje is weer in de pocket.
http://www.endomondo.com/workouts/207760725/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb gedroomd over de Ekiden...
Over nagellak ook nogIn mijn droom kwam ik er op het laatste moment achter dat ik geen knalroze nagellak op had gedaan en dat deed ik er maar snel op dan. Toen had ik de trein gemist en kwam ik te laat
![]()
![]()
![]()
Gekkigheid is wat het is, of idioterie. Maar wel waarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef mosselmossel het volgende:
WTF doe je slackert? Voor mijn gevoel ben je net terug van je blessuren en ik zie nu als dat je het over HM hebtLekker b ezig.
Nee, er is een HM op Aruba als ik daar ben, en hoe vaak kan je gewoon op je vakantiebestemming gewoon een HM lopen? In de tropen? Dat gebeurd niet zomaar, dat is een teken van hierboven. De FSM wil me zien hardlopen, who am I to say no? (Een verstandige ik)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoop dat ze lekker vroeg starten, dat je weer binnen kunt zijn voordat het echt warm wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gekkigheid is wat het is, of idioterie. Maar wel waarNee, er is een HM op Aruba als ik daar ben, en hoe vaak kan je gewoon op je vakantiebestemming gewoon een HM lopen? In de tropen? Dat gebeurd niet zomaar, dat is een teken van hierboven. De FSM wil me zien hardlopen, who am I to say no? (Een verstandige ik)
Maar wel wel gaaf
Ik ben ook maar aan het verplicht taperen geslagen voor de Ekiden...![]()
Twee wedstrijdjes in een weekend met daarin ook nog een toch wel flinke valpartij blijkt er aardig ingehakt te hebben. Deze week dus maar hoogstens 1 rustige training en dan verder maar kijken hoe het gaat.![]()
Kneuzenbankje raakt weer wat voller. Ik had na een week rust ook nog last van mijn knie maar de dag erna viel het mee. Nu moet ik eigenlijk vandaag weer maar hoogstwaarschijnlijk geen tijd dus dat gaat morgen worden. Extra rustdag is ansich ook niet erg. Al sta ik vanavond de hele avond in de Ziggodome wat best een aanslag op rug en benen is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik meld mij ook weer even. want ik ben fucking trots op mezelf![]()
Flink wat stress aan m'n kop gehad. Dus net besloten maar een stukje te rennen. En eens te kijken of ik 4 mijl zou kunnen lopen.
Normaal loop ik 5km in 30a35 min. Vandaag audio coaching uitgezet en gewoon rustig wezen lopen. Nu heb ik blijkbaar 4mijl in 38min36 gelopen![]()
Denk dat vanaf nu de 4mijl mijn trainingsafstand wordt. En dat ik de komende maanden een stabiele tijd neer probeer te zetten op die afstand. Om vervolgens de tijd naar beneden te halen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef hatsaflats het volgende:
Wat nou, hardlopen met een hond.
Hardlopen met een eend!Hardlopende eenden
zo schaars ben ik dus toch niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Mr.B. het volgende:
Twee wedstrijdjes in een weekend met daarin ook nog een toch wel flinke valpartij blijkt er aardig ingehakt te hebben. Deze week dus maar hoogstens 1 rustige training en dan verder maar kijken hoe het gaat.Hey mannen, wel heel blijven voor de Ekidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Kneuzenbankje raakt weer wat voller. Ik had na een week rust ook nog last van mijn knie maar de dag erna viel het mee. Nu moet ik eigenlijk vandaag weer maar hoogstwaarschijnlijk geen tijd dus dat gaat morgen worden. Extra rustdag is ansich ook niet erg. Al sta ik vanavond de hele avond in de Ziggodome wat best een aanslag op rug en benen is.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik verwacht dat het bij mij wel goed komt hoor. Maar er hebben er meer wat pijntjes en ongemakken de laatste tijd als je het zo leest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Hardlopende eenden
zo schaars ben ik dus toch niet
[..]
[..]
Hey mannen, wel heel blijven voor de EkidenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je gooit olie op het vuur. Maar is idd keivetgaaftof enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze lekker vroeg starten, dat je weer binnen kunt zijn voordat het echt warm wordt.
Maar wel wel gaaf
Echt warm, tis nooit warm op Aruba
Ga maar eens een hele dag op Eagle Beach in de volle zon staan, dan krijg je het best warmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je gooit olie op het vuur. Maar is idd keivetgaaftof enzo.
Ik zou nog een jaartje wachtenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je gooit olie op het vuur. Maar is idd keivetgaaftof enzo.
verstandigzijnisnooitleuk![]()
Zo heb eindelijk alle topics vanaf vrijdag bijgelezen. Haha wat erg eigenlijk, maar ik vind het zo leuk om de verhalen te lezen onder het genot van mijn Nespressootje. Moet toch altijd rustig wakker worden en dat gaat prima achter de pc met een ontbijtje.
Het was vannacht weer laat. We zijn hier nog steeds met de serie "Lost" bezig en dan kijken we zo een paar dvd's achter elkaar. Vandaag toch rustdag en we gaan vast weer verder. Fijn die schoolvakantie!!!
RD zag dat jij ook weer last hebt? Wat balen is het toch als je denkt dat het beter gaat en je dan toch jezelf blijkbaar weer net even teveel forceert. Wat zijn we toch lekker eigenwijs. Blijven lopen ook al weet je soms dat het niet verstandig is.... Hopelijk gaat het weer snel beter
Schrijven jullie vooral door, erg fijn lezen voor ons lurkers die heel soms even wat neergooien hier
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Echt niet, of is het cheaten als je in de zee ligt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ga maar eens een hele dag op Eagle Beach in de volle zon staan, dan krijg je het best warmSPOILER: @HatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gz, welke wil je halen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef CRX_master het volgende:
Oe, heb groen licht van mijn vriendin (ja, dat moet in overleg) om een garmin te kopen!
![]()
Ik heb misschien je verslag gemist maar wat was er gebeurd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Mr.B. het volgende:
Twee wedstrijdjes in een weekend met daarin ook nog een toch wel flinke valpartij blijkt er aardig ingehakt te hebben. Deze week dus maar hoogstens 1 rustige training en dan verder maar kijken hoe het gaat.The sun in your Eyes
Toch wel een beetje jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt niet, of is het cheaten als je in de zee ligt?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Echt niet, of is het cheaten als je in de zee ligt?SPOILER: @HatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Startte veel te snel vandaag.... Dus besloten om temporondje te doen! Ging lekker en een PR op de 522 minuten ongeveer (heb geen sjieke garmin).
![]()
Denk dat ik maar "gewoon" voor de 610 ga. Schijnt de beste te zijn en kom ik in de toekomst niet snel tegen beperkingen..quote:![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Denk dat ik maar "gewoon" voor de 610 ga. Schijnt de beste te zijn en kom ik in de toekomst niet snel tegen beperkingen..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn collega's en vrienden verdenken mij inmiddels van het hebben van aandelen Garmin, zoveel mensen heb ik er inmiddels eentje aangesmeerd.
Ik zou zelf momenteel zonder enige twijfel voor de 910 gaan, maar dat geheel terzijde.![]()
Hier ook aan het overwegen om er toch maar één te bestellen (de 610).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Denk dat ik maar "gewoon" voor de 610 ga. Schijnt de beste te zijn en kom ik in de toekomst niet snel tegen beperkingen..![]()
Anders hoor je er ook niet echt bij met Ekidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Hier ook aan het overwegen om er toch maar één te bestellen (de 610).![]()
![]()
Ik heb een Polar![]()
Bewust gekozen voor een losse GPS unit, die veel langer op een acculading meegaat als een horloge met ingebouwde unit. Wil nog wel eens lange wandelingen die ik ook wil tracken.
Tis niet altijd even handig, maar ach... Watchunit is dan wel weer heerlijk licht en dun![]()
dus ik hoor er niet bij?
De 610. fijn dingetjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:56 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Denk dat ik maar "gewoon" voor de 610 ga. Schijnt de beste te zijn en kom ik in de toekomst niet snel tegen beperkingen..![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef Guard het volgende:
Ik heb een Polar![]()
Bewust gekozen voor een losse GPS unit, die veel langer op een acculading meegaat als een horloge met ingebouwde unit. Wil nog wel eens lange wandelingen die ik ook wil tracken.
Tis niet altijd even handig, maar ach... Watchunit is dan wel weer heerlijk licht en dun![]()
dus ik hoor er niet bij?![]()
Ik heb ook een Polar overwogen hoor (maar dan met GPS), alleen wilde ik graag eenvoudige integratie met andere trackingdingen (Endomondo) en dan is Garmin toch wel ideaal. En die 610 is ook niet absurd groot.![]()
Hier nog een kneusje, onderuit geschoffeld bij het voetballen en flinke kneuzing in m'n voet. Maar ik ben wel op tijd opgelapt hoor.![]()
![]()
Ik heb er ook niet echt een verslag van gemaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik heb misschien je verslag gemist maar wat was er gebeurd?![]()
Maar in het kort: Tijdens het Wateringse Veld "Loopfestijn" had ik na een km of 6 een verkeerde afslag genomen (ik weet niet waarom, maar er stond een afzethek een beetje schuin en toen dacht ik: he hier moet ik in). Nergens in die straat stonden vrijwilligers of publiek, dus na 100 meter ging ik aan mezelf twijfelen en wilde ik achterom kijken... En toen lag ik dus op de grond. Heb nog even getwijfeld of ik niet rustig terug moest lopen, maar uiteindelijk heb ik toch die laatste 4km uitgelopen, zodat ik zeer heroïsch met bloedige ledematen over de finish kwam.
En dan te bedenken dat ik 2 jaar geleden bij dezelfde wedstrijd ook al gevallen was, toen was ik bij de start door iemand getackeld.
Wateringse Veld en ik liggen elkaar niet goed.![]()
Daarom!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Anders hoor je er ook niet echt bij met EkidenEn ik wilde hem pas kopen als ik 5KM kon lopen, maar ach...
![]()
Crap, dan hoor ik met m`n Timex er zeker helemaal niet bij?
Trouwens, problemen met het vervoer naar Ekiden opgelost. De werkzaamheden aan het station hier zijn helemaal niet zo ingrijpend als dat ze verkondigen. Er gaat een trein naar Breda, en guess what? Breda is één van de meest toegankelijkere mogelijkheden om naar Rotterdam te reizen, i.p.v Utrecht.![]()
Iedereen z'n eigen doelen tochik kreeg er eentje van m'n vriend toen ik voor het eerst een 10km wedstrijd had gelopen
![]()
Ooh dat wil dan zeggen dat ik m precies een jaar hebm'n Garmin is één jaar
Zeker bij Iron Maiden! Leuk hoor, heb ze twee jaar geleden op Werchter gezien. Die doen het nog op zijn best.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Kneuzenbankje raakt weer wat voller. Ik had na een week rust ook nog last van mijn knie maar de dag erna viel het mee. Nu moet ik eigenlijk vandaag weer maar hoogstwaarschijnlijk geen tijd dus dat gaat morgen worden. Extra rustdag is ansich ook niet erg. Al sta ik vanavond de hele avond in de Ziggodome wat best een aanslag op rug en benen is.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Iedereen z'n eigen doelen tochik kreeg er eentje van m'n vriend toen ik voor het eerst een 10km wedstrijd had gelopen
![]()
![]()
Cake for all!!quote:
Je kunt met Ekiden toch 5km lopen? En met je loopje van afgelopen week liep je ook al 5 met 5:41/km oid.. Kan makkelijk nu al, die Garminquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:32 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daarom!En ik wilde hem pas kopen als ik 5KM kon lopen, maar ach...
![]()
En anders om te vieren dat de Garmin van Gup 1 is![]()
![]()
Tja, weet niet of ik de 10 ooit zal halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ik zie het als een prestatie dat ik uberhaupt het lopen vol kan houden, en het zo leuk vind. Ik ben er nog lang niet, en het is niet indrukwekkend oid, maar ik ben er blij mee. En dus vind ik dat ik wat verdien.
![]()
![]()
Op de Ekiden loop je toch 5, problem solvedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:32 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daarom!En ik wilde hem pas kopen als ik 5KM kon lopen, maar ach...
![]()
![]()
Maar nog geen 5km aan één stuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt met Ekiden toch 5km lopen? En met je loopje van afgelopen week liep je ook al 5 met 5:41/km oid.. Kan makkelijk nu al, die Garmin![]()
En anders om te vieren dat de Garmin van Gup 1 isMaar dat komt nog wel.
![]()
![]()
Daarom ook, iedereen z'n eigen doelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Tja, weet niet of ik de 10 ooit zal halen.Ik zie het als een prestatie dat ik uberhaupt het lopen vol kan houden, en het zo leuk vind. Ik ben er nog lang niet, en het is niet indrukwekkend oid, maar ik ben er blij mee. En dus vind ik dat ik wat verdien.
als jij het verdient, gewoon doen
Die van mij is 1/2quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Waaaaaaaa! Ik ben hyper!!!!
Ruim een maand geleden mijn eerste wedstrijdje en toen heb ik als doel gesteld om op de Ekiden onder de 35 minuten te lopen. Op 8 juni kwam ik al een heel eind in de goede richting, mijn beste 5 op endomondo was toen 35:05.
Vandaag ging ik een rondje lopen wat ik ooit voor mossel had uitgestippeld. De eerste 3 km veel vals plat omhoog en de laatste 3 lekker vals plat omlaag. Leuk rondje, waarvan ik 3 maanden geleden dacht hem niet zo snel zelf te willen lopen (want heuvelop, werd al moe als ik er aan dacht).
Vanaf een kilometer ging het licht stijgen, maar ik liep heerlijk. Maar ondanks dat was ik vreselijk verbaasd toen mijn endomondo zei dat ik de tweede kilometer onder de zes minuten had gelopen. Dat had ik namelijk nog nooit gered!! Ik kreeg vleugels leek het wel..
In de vierde km begon mijn enkel een beetje te zeuren. Niet zo gek, want heuvelaf, maar waar ik normaal vaak ontmoedigd raak en ging wandelen ben ik nu rustig doorgelopen. Met dit als resultaat:
I has a happy!! Of ik mezelf een nieuw doel ga stellen voor de Ekiden? Ik denk het niet. Zo lopen als ik vandaag gedaan heb misschien. Want nog veel belangrijker dan die toffe tijd is het heerlijke gevoel wat ik nu heb!
http://www.endomondo.com/workouts/207795157/8731896![]()
Nu ga je hem zeker wel even uitlaten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Het heeft te maken met doorzetten. Gewoon lekker doortrainen, niks forceren en langzaam opbouwen. Dan loop je vanzelf een keer 10 km. Is het niet dit jaar dan volgend jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Tja, weet niet of ik de 10 ooit zal halen.Ik zie het als een prestatie dat ik uberhaupt het lopen vol kan houden, en het zo leuk vind. Ik ben er nog lang niet, en het is niet indrukwekkend oid, maar ik ben er blij mee. En dus vind ik dat ik wat verdien.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
Ruim een maand geleden mijn eerste wedstrijdje en toen heb ik als doel gesteld om op de Ekiden onder de 35 minuten te lopen. Op 8 juni kwam ik al een heel eind in de goede richting, mijn beste 5 op endomondo was toen 35:05.
Vandaag ging ik een rondje lopen wat ik ooit voor mossel had uitgestippeld. De eerste 3 km veel vals plat omhoog en de laatste 3 lekker vals plat omlaag. Leuk rondje, waarvan ik 3 maanden geleden dacht hem niet zo snel zelf te willen lopen (want heuvelop, werd al moe als ik er aan dacht).
Vanaf een kilometer ging het licht stijgen, maar ik liep heerlijk. Maar ondanks dat was ik vreselijk verbaasd toen mijn endomondo zei dat ik de tweede kilometer onder de zes minuten had gelopen. Dat had ik namelijk nog nooit gered!! Ik kreeg vleugels leek het wel..
In de vierde km begon mijn enkel een beetje te zeuren. Niet zo gek, want heuvelaf, maar waar ik normaal vaak ontmoedigd raken en ging wandelen ben ik nu rustig doorgelopen. Met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
I has a happy!! Of ik mezelf een nieuw doel ga stellen voor de Ekiden? Ik denk het niet. Zo lopen als ik vandaag gedaan heb misschien. Want nog veel belangrijker dan die toffe tijd is het heerlijke gevoel wat ik nu heb!
Goed bezig! Pas je op dat je niet te snel wordt voor Ekiden? Ik zou rustig aan doen hoor![]()
![]()
Dat is wel ff eenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
In de vierde km begon mijn enkel een beetje te zeuren. Niet zo gek, want heuvelaf, maar waar ik normaal vaak ontmoedigd raak en ging wandelen ben ik nu rustig doorgelopen. Met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/207795157/8731896waard!
Altijd leuk om (onverwacht) dat soort loopjes te hebben waar alles gewoon lekker gaat.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
Goed bezig! Pas je op dat je niet te snel wordt voor Ekiden? Ik zou rustig aan doen hoor
Ja, echt wel!! Mijn langzaamste km was 7:00. Daar zit ik soms iedere kilometer boven!! Echt zo tof!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat is wel ff eenwaard!
Altijd leuk om (onverwacht) dat soort loopjes te hebben waar alles gewoon lekker gaat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt wel!! Mijn langzaamste km was 7:00. Daar zit ik soms iedere kilometer boven!! Echt zo tof!!![]()
![]()
Goed bezig!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Keigoed! Had je wel een tomatenhoofd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Keigoed! Had je wel een tomatenhoofd?![]()
![]()
En ondanks dat tweede op de 10km..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet echt een verslag van gemaakt![]()
Maar in het kort: Tijdens het Wateringse Veld "Loopfestijn" had ik na een km of 6 een verkeerde afslag genomen (ik weet niet waarom, maar er stond een afzethek een beetje schuin en toen dacht ik: he hier moet ik in). Nergens in die straat stonden vrijwilligers of publiek, dus na 100 meter ging ik aan mezelf twijfelen en wilde ik achterom kijken... En toen lag ik dus op de grond. Heb nog even getwijfeld of ik niet rustig terug moest lopen, maar uiteindelijk heb ik toch die laatste 4km uitgelopen, zodat ik zeer heroïsch met bloedige ledematen over de finish kwam.
En dan te bedenken dat ik 2 jaar geleden bij dezelfde wedstrijd ook al gevallen was, toen was ik bij de start door iemand getackeld.
Wateringse Veld en ik liggen elkaar niet goed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whoei.. Garmin 610 besteld. Met een beetje geluk morgen binnen, kan ik hem morgenavond meteen voor een rondje meenemen!![]()
![]()
hartslagmetershop?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CRX_master het volgende:
Whoei.. Garmin 610 besteld. Met een beetje geluk morgen binnen, kan ik hem morgenavond meteen voor een rondje meenemen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CRX_master het volgende:
Whoei.. Garmin 610 besteld. Met een beetje geluk morgen binnen, kan ik hem morgenavond meteen voor een rondje meenemen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CRX_master het volgende:
Whoei.. Garmin 610 besteld. Met een beetje geluk morgen binnen, kan ik hem morgenavond meteen voor een rondje meenemen!Ik doe met je mee.
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
yup.. "tijdelijke" aanbieding.. heb nooit een andere prijs zien staan daar
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb het ze vorige maand gevraagd, toen zou het tot 'eind mei' zijn. Misschien 2014 dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef CRX_master het volgende:
[..]
yup.. "tijdelijke" aanbieding.. heb nooit een andere prijs zien staan daar![]()
Als er hier nog iemand is die zijn 'simpele' of oude garmin gaat vervangen door een wat geavanceerdere, dan houden wij ons aanbevolen voor overname: Mr.Mo wil ook graag 'n horloge om mee te rennen, maar 't hoeft niet duur en mooi en awesome te zijn. Prijs tot een euro of 60/70. Zijn sowieso ook al wel ebay en de britse marktplaats in de gaten aan 't houden
Ja doei.![]()
Ja, Maiden \m/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker bij Iron Maiden! Leuk hoor, heb ze twee jaar geleden op Werchter gezien. Die doen het nog op zijn best.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had dan ook een wedstrijdje uitgezocht waar de concurrentie niet al te groot zou zijn. Alle tijd om uitgebreid te kunnen vallenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
En ondanks dat tweede op de 10km..![]()
![]()
Whaouw! Wat een gigantische sprong voorwaarts!quote:5 km in 32 min!!
En@ Mr. B!
Ik ging gisteren 10 km lopen maar het was niet echt mijn dag, pas om 20u45 thuis en ik had beloofd om te gaan badmintonnen met mijn pa om 21 u... Dus daarna dan lopen was mijn plan, wat werd tegengewerkt door mijn lieftallig vriendje die de was niet had uitgehangen en ik dus enkel kletsnatte loopkleren had. Vandaag zit ik opgesloten op het werk, dus morgen maar een klein toertje want zaterdag al wedstrijd...
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
O, dan wil ik volgend jaar ook zo'n beker (zonder verkeerd te lopen en te vallen, als het even kan).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:10 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik had dan ook een wedstrijdje uitgezocht waar de concurrentie niet al te groot zou zijn. Alle tijd om uitgebreid te kunnen vallen![]()
Ik snap niet waarom ik geen hoge absolute snelheden kan halen.. Ik doe de halve marathon in 5:29/km maar als ik een tempoloopje van 9 km wil doen heb ik moeite om onder de 5:10 te komen..
Moet toch makkelijk te doen zijn? Meer interval trainingen of zo?
Ik ben echt een diesel lijkt wel, hoe langer de afstand hoe sneller ik word..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Even vanuit mijn 'leken' oogpunt:
Volgens mij train je met een tempoloop niet zozeer je snelheid, maar veel meer het vermogen om diep te kunnen gaan. Echte basissnelheid train je inderdaad met meer intervallen. Met duurlopen en tempolopen train je dan de conditie om die basissnelheid langer vol te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef GlenHighland het volgende:
Volgens mij train je met een tempoloop niet zozeer je snelheid, maar veel meer het vermogen om diep te kunnen gaan. Echte basissnelheid train je inderdaad met meer intervallen. Met duurlopen en tempolopen train je dan de conditie om die basissnelheid langer vol te houden.Met mijn n00b-kennis kom ik tot dezelfde conclusie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In afwachting van mensen die er echt wat van af weten![]()
![]()
Oké, klinkt wel logisch jaToch frustrerend dat 10 sec. sneller al zoveel moeilijker vol te houden is.. Misschien door de adrenaline van een wedstrijd lopen, of omdat je waarschijnlijk sowieso al dicht bij je anearobe drempel loopt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beetje variatie in je loopjes (kort, lang, ander tempo, tempowisselingen tijdens lopen) helpt bij mij wel om het tempo hoger te krijgen. Meest frustrerende voor mij is nog wel dat ik van te voren echt geen flauw idee heb hoe het lopen zal gaan.
Ga soms de deur uit met het gevoel van "Yeah, PR jacht" en dan ben ik al een goudvis-imitatie aan het doen na een kilometer omdat ik echt naar adem zit te happen. Of dat het echt slecht voelt en er een top tijd uit komt rollen ...![]()
![]()
Haha ja dat klinkt wel herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef Lastpost het volgende:
Beetje variatie in je loopjes (kort, lang, ander tempo, tempowisselingen tijdens lopen) helpt bij mij wel om het tempo hoger te krijgen. Meest frustrerende voor mij is nog wel dat ik van te voren echt geen flauw idee heb hoe het lopen zal gaan.
Ga soms de deur uit met het gevoel van "Yeah, PR jacht" en dan ben ik al een goudvis-imitatie aan het doen na een kilometer omdat ik echt naar adem zit te happen. Of dat het echt slecht voelt en er een top tijd uit komt rollen ...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan ook geen tempoloopjes. Tijdens een wedstrijdje lukt het me nu tot 3x toe om iets boven de 5:00/km op de 10 te zitten, maar tijdens een tempoloopje houd ik dat geen 5km vol. 5 in 5:30 tijdens een training vind ik eigenlijk al wel zwaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Oké, klinkt wel logisch jaToch frustrerend dat 10 sec. sneller al zoveel moeilijker vol te houden is.. Misschien door de adrenaline van een wedstrijd lopen, of omdat je waarschijnlijk sowieso al dicht bij je anearobe drempel loopt..
Ik ga liever intervalletjes lopen, die gaan me een stuk beter af.
![]()
Bij mij is het juist omgekeerd. Tempo loopjes vind ik wel lekker, ik moet me zelfs bedwingen om van mijn LDL's geen tempolopen te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik kan ook geen tempoloopjes. Tijdens een wedstrijdje lukt het me nu tot 3x toe om iets boven de 5:00/km op de 10 te zitten, maar tijdens een tempoloopje houd ik dat geen 5km vol. 5 in 5:30 tijdens een training vind ik eigenlijk al wel zwaarIk ga liever intervalletjes lopen, die gaan me een stuk beter af.
Ik zou volgens mij best een stuk sneller kunnen worden als ik serieus zou gaan intervallen, maar ik kan me er nog steeds niet toe zetten....![]()
Stiekem toch maar eens een jaartje loopgroep overwegen....? Ik lees hier veel positiefs, maar ik voel bij mezelf toch nog een drempel.![]()
Ik heb nu juist het allermeest zin in hele lange langzame duurlopen
Rugzakkie op de rug, zonnebrilletje op de neus, zonnebrand op de wangen en gaan
nu nog een rugzak en een zonnebril kopen. En gaan hardlopen
Hoe lang bedoel je dan? En wat gaat er allemaal in die rugzak?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef YUR het volgende:
Ik heb nu juist het allermeest zin in hele lange langzame duurlopen
Rugzakkie op de rug, zonnebrilletje op de neus, zonnebrand op de wangen en gaan
nu nog een rugzak en een zonnebril kopen. En gaan hardlopen![]()
Ik vind langzame duurlopen ook wel chill hoor (al heb ik nog nooit langer dan 110 minuten getraind), maar gewoon leuk om af en toe een pr'tje neer te zetten :p En idd lekker diep te gaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
2,5 uur+. Eten en drinken mee, eventueel een jasje of een ander shirt mee....nix geen PR lopen, gewoon lekker ontspannen en genietenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe lang bedoel je dan? En wat gaat er allemaal in die rugzak?
Ik vind langzame duurlopen ook wel chill hoor (al heb ik nog nooit langer dan 110 minuten getraind), maar gewoon leuk om af en toe een pr'tje neer te zetten :p En idd lekker diep te gaan.F means you're fucked![]()
Zo lang heb ik nog nooit gelopen, maar dat soort loopjes zijn inderdaad het lekkerst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:09 schreef YUR het volgende:
[..]
2,5 uur+. Eten en drinken mee, eventueel een jasje of een ander shirt mee....nix geen PR lopen, gewoon lekker ontspannen en genieten
Pasgeleden op zondagochtend ook zo'n stuk gelopen van 12 km. Muziekje op, niet naar tempo kijken, gewoon genieten van de omgeving en het lopen
Maar goed, nu ben ik al helemaal niet snel qua tempo![]()
![]()
Ik vind het altijd wel chill als je op hele lage hartslag loopt en je voelt op een gegeven moment dat je overgaat van koolhydratenverbranding naar vetverbranding. Dan zakt je hartslag nog een paar tikken en lijkt alles wel minder energie te kosten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Huh? Voel je datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het altijd wel chill als je op hele lage hartslag loopt en je voelt op een gegeven moment dat je overgaat van koolhydratenverbranding naar vetverbranding. Dan zakt je hartslag nog een paar tikken en lijkt alles wel minder energie te kosten.
Ja zoals ik net al zei, je voelt het een beetje in je hartslag of energieverbruik of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:20 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe voelt dat?
Als ik een zware maaltijd heb gegeten voor ik ga lopen voelt het ook niet chill, dan gaat er heel veel energie naar je maag ipv naar het lopen. Het loopt gewoon efficienter of zo.
Als ik ga lopen vóór het ontbijt krijg ik dat gevoel ook sneller dan als ik al wat gegeten heb..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je je nou eens een dagje verveelt deze zomer dan geef je maar een belletje. Niks geen PR's, gewoon op avontuur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:09 schreef YUR het volgende:
[..]
2,5 uur+. Eten en drinken mee, eventueel een jasje of een ander shirt mee....nix geen PR lopen, gewoon lekker ontspannen en genieten
Kunnen we het Voetstappenpad rondom Hilversum doen. Of de de Duintoppentocht in Schoorl.
Of een stuk strand ofzo.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Geinig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja zoals ik net al zei, je voelt het een beetje in je hartslag of energieverbruik of zo.
Als ik een zware maaltijd heb gegeten voor ik ga lopen voelt het ook niet chill, dan gaat er heel veel energie naar je maag ipv naar het lopen. Het loopt gewoon efficienter of zo.
Als ik ga lopen vóór het ontbijt krijg ik dat gevoel ook sneller dan als ik al wat gegeten heb..Ik loop nog veel te kort om dat verschil te herkennen hoor. Ik krijg gewoon buikpijn/steken als ik te vlak van tevoren gegeten heb, en ongeveer hetzelfde als ik te weinig gegeten heb.
![]()
![]()
Dat is helemaal niet zo raar. De definitie van een tempoloop verschilt her en der, maar het is ergens tussen 10km race-pace en marathon race-pace. Een 10km pace zou je in training maar een minuut of 20 moeten volhouden, dus als jij 9km loopt zit je meer in de buurt van de HM of marathon pace.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap niet waarom ik geen hoge absolute snelheden kan halen.. Ik doe de halve marathon in 5:29/km maar als ik een tempoloopje van 9 km wil doen heb ik moeite om onder de 5:10 te komen..
Moet toch makkelijk te doen zijn? Meer interval trainingen of zo?
Ik ben echt een diesel lijkt wel, hoe langer de afstand hoe sneller ik word..
edit: als je een kilometer voluit gaat en je komt nog niet onder de 5 min dan zou ik me zorgen gaan maken om je snelheid.
[ Bericht 6% gewijzigd door Saysem op 25-06-2013 15:33:20 ]![]()
Ik liep eerst met om de 30sec een audiocoach update over m'n tempo en verwachtte eindtijd. Nu loop ik de laatste dagen zonder coach en merk dat ik veel stabieler ben gaan lopen. Daarnaast veel minder buiten adem en ik loop betere tijden
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb bijna nooit dat ik te weinig heb gegeten om lekker te kunnen lopen. Als je een beetje licht in je hoofd wordt kun je altijd nog suiker in je bidon doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:24 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Geinig.Ik loop nog veel te kort om dat verschil te herkennen hoor. Ik krijg gewoon buikpijn/steken als ik te vlak van tevoren gegeten heb, en ongeveer hetzelfde als ik te weinig gegeten heb.
Lees ook maar eens de bevindingen van sportvasten bij topsporters, die geven ook vaak aan dat duurtrainingen veel minder energie kosten. Koolhydraten zijn nuttig, maar kosten ook bijna net zoveel energie om te verbranden als dat ze opleveren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Genoteerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Frsh het volgende:
[..]
Als je je nou eens een dagje verveelt deze zomer dan geef je maar een belletje. Niks geen PR's, gewoon op avontuur.
Kunnen we het Voetstappenpad rondom Hilversum doen. Of de de Duintoppentocht in Schoorl.
Of een stuk strand ofzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef GlenHighland het volgende:
Volgens mij train je met een tempoloop niet zozeer je snelheid, maar veel meer het vermogen om diep te kunnen gaan. Echte basissnelheid train je inderdaad met meer intervallen. Met duurlopen en tempolopen train je dan de conditie om die basissnelheid langer vol te houden.Define tempoloop: lopen op een bepaald tempo, of lopen op een hoger tempo dan gebruikelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga me hier eens in verdiepen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit dat ik te weinig heb gegeten om lekker te kunnen lopen. Als je een beetje licht in je hoofd wordt kun je altijd nog suiker in je bidon doen.
Lees ook maar eens de bevindingen van sportvasten bij topsporters, die geven ook vaak aan dat duurtrainingen veel minder energie kosten. Koolhydraten zijn nuttig, maar kosten ook bijna net zoveel energie om te verbranden als dat ze opleveren.![]()
![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Define tempoloop: lopen op een bepaald tempo, of lopen op een hoger tempo dan gebruikelijk.![]()
Voor mij is dat op een tempo dat beduidend hoger ligt dan mijn LDL tempo. Zeg maar 15 tot 20 sec langzamer dan mijn wedstrijdtempo op de 10km![]()
Juist, dus als La_Tramposa 5:29/km op de HM loopt komt ze uit op 1:55:41, wat gelijk staat aan 52:17 op de 10km, oftewel 5:13/km, dus loopt ze eigenlijk juist te snelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Voor mij is dat op een tempo dat beduidend hoger ligt dan mijn LDL tempo. Zeg maar 15 tot 20 sec langzamer dan mijn wedstrijdtempo op de 10km
Ja ik verveel me.![]()
01:54:40 op de HMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:38 schreef Saysem het volgende:
[..]
Juist, dus als La_Tramposa 5:29/km op de HM loopt komt ze uit op 1:55:41, wat gelijk staat aan 52:17 op de 10km, oftewel 5:13/km, dus loopt ze eigenlijk juist te snel
Ja ik verveel me.![]()
Maar oke sorry dan ga ik wel weer langzamer!Maar ik wil sneller!
Goede topictitel voor de volgende!
pfft dat moet ik allemaal nog uitvinden...
Ik ben voorlopig nog aan het struggelen om niet iedere training als een dolle ervandoor te gaan...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn nieuwe mottoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Mijn nieuwe mottoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef Frsh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andersom denken: Een beetje water bij de cola in je bidon doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je een beetje licht in je hoofd wordt kun je altijd nog suiker in je bidon doen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop inderdaad ook altijd op een nuchtere maag. De avond van te voren eet ik iets meer dan normaal, maar 's ochtends niks. Rennen met eten in de maag vind ik maar kut. Als ik door omstandigheden 's avonds moet lopen dan eet ik ook tot die tijd niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als ik ga lopen vóór het ontbijt krijg ik dat gevoel ook sneller dan als ik al wat gegeten heb..
Grappig dat er meer mensen die ervaring hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door Onama op 25-06-2013 16:08:01 ]The sun in your Eyes
Doen jullie dan ook langere lopen op een nuchtere maag?
Volgens mij zou ik me dan al heel snel erg slap gaan voelen.![]()
Jep, geen probleem tot nu toe. Maargoed, voeding begint volgens mij toch pas echt een rol te spelen als je langer dan 2 uur loopt, waar ik nog geen ervaring mee heb. Langste wat ik tot nu gelopen heb aan een stuk is HM dus...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Arquero het volgende:
Volgens mij zou ik me dan al heel snel erg slap gaan voelen.The sun in your Eyes
Hmm, dan zal ik toch binnenkort eens de wekker zetten in het weekend om dat eens te proberen.
Ben wel benieuwd hoe m'n lichaam daar op reageert.![]()
Tot anderhalf uur duurloop lukt mij prima op lege maag. Interval ook wel, maar dan maximaal een uur, en dan moet ik wel wat langer inlopen dan normaal.
Het is wel een kwestie van wennen, in het begin lukte het me maar 30-45 minuten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je hebt zojuist een 'runners high' ervaren. Gefeliciteerd en een super prestatie!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, tempoloop VS interval. Ik vind het allebei wel wat hebben. Heb wel meer het gevoel dat ik tijdens een tempoloop het vermogen om door te zetten op snelheid over een lange(re) afstand aan het trainen ben. Moet/ kan dan vrij diep gaan tijdens het lopen. Dat is niet altijd lekker, maar vaak welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:05 schreef GlenHighland het volgende:
Tempo loopjes vind ik wel lekker, ik moet me zelfs bedwingen om van mijn LDL's geen tempolopen te maken.
Intervaltrainingen, op korte tijd een nog hogere snelheid eruit persen waardoor je echt blij bent om te mogen rusten, is ook heerlijk![]()
En nog wat gegevens:
Mijn 10km pace (gemiddeld): 5:17 min/km
Mijn streeftempo @ HM: 5:25 - 5:30 min/km
Tempolopen doe ik op HM streeftempo
Intervallen op 5:08 min/km
Snelheden zijn allemaal uit persoonlijk schema op runnersweb gerold, op basis van die 10km tijd.Ik moet er niet aan denken om op een lege maag m`n LDL te doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Tot anderhalf uur duurloop lukt mij prima op lege maag.Ik merk al dat als ik m`n normale ontbijt een uur voor LDL eet, eigenlijk al te weinig is. Ik heb dan ook wel om de 2 uur honger. Snel metabolisme denk ik..
![]()
maar met intervallen kijk je niet op je klokje toch? Ik niet iig, gewoon zo hard mogelijk! :pIk denk vooral dat het een kwestie van wennen is. Je hebt in je lichaam genoeg energie om 2 dagen non-stop te lopen zonder te eten. Maar het is een heel gek gevoel in het begin, waar je even doorheen moet. Blijkt ook vaak uit die beschrijvingen van die sport-vasters.quote:Ik moet er niet aan denken om op een lege maag m`n LDL te doenIk merk al dat als ik m`n normale ontbijt een uur voor LDL eet, eigenlijk al te weinig is. Ik heb dan ook wel om de 2 uur honger. Snel metabolisme denk ik..
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:58 schreef hatsaflats het volgende:
Tijd voor bier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb vorige week of 2 weken geleden pas mijn eerste interval ooit gedaan en ik heb nogal moeite met het inschatten van tempo. Ik wilde er zeker van zijn dat ik mezelf niet over de kop zou lopen, en niet na de eerste interval (1 mile) al helemaal kapot zou zijn. Heb dus wel op m`n horloge gekeken tijdens intervallen. Verschilt ook wel of je intervallen doet van 200 - 400 meter of 1 mile denk ik..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
maar met intervallen kijk je niet op je klokje toch? Ik niet iig, gewoon zo hard mogelijk! :p
Heb dit vorige keer, tijdens het lopen met Onama, ook al met hem besproken. De ene persoon vindt het 3 keer niks om op snelheid te trainen of je snelheid te weten tijdens het lopen, ik kan heel veel "motivatie / energie" uit de snelheid op m`n horloge halen. Als het een dagje niet helemaal lekker gaat, kan het voor mij net die kleine schop onder m`n hol zijn om toch het streeftempo van die training te halen![]()
Zo hard mogelijk in die zin dat je je laatste interval op hetzelfde tempo moet kunnen lopen als je eerste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
maar met intervallen kijk je niet op je klokje toch? Ik niet iig, gewoon zo hard mogelijk! :p
[..]
Ik denk vooral dat het een kwestie van wennen is. Je hebt in je lichaam genoeg energie om 2 dagen non-stop te lopen zonder te eten. Maar het is een heel gek gevoel in het begin, waar je even doorheen moet. Blijkt ook vaak uit die beschrijvingen van die sport-vasters.![]()
Ja precies, ik doe meestal 4x8 minuten of 3x10, dus natuurlijk niet sprinttempo, maar ik weet wel van mezelf hoe het voelt om 10 minuten maximaal te gaan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een 'runners high' ervaren. Gefeliciteerd en een super prestatie!![]()
[..]
Hmm, tempoloop VS interval. Ik vind het allebei wel wat hebben. Heb wel meer het gevoel dat ik tijdens een tempoloop het vermogen om door te zetten op snelheid over een lange(re) afstand aan het trainen ben. Moet/ kan dan vrij diep gaan tijdens het lopen. Dat is niet altijd lekker, maar vaak wel
Intervaltrainingen, op korte tijd een nog hogere snelheid eruit persen waardoor je echt blij bent om te mogen rusten, is ook heerlijk![]()
En nog wat gegevens:
Mijn 10km pace (gemiddeld): 5:17 min/km
Mijn streeftempo @ HM: 5:25 - 5:30 min/km
Tempolopen doe ik op HM streeftempo
Intervallen op 5:08 min/km
Snelheden zijn allemaal uit persoonlijk schema op runnersweb gerold, op basis van die 10km tijd.
[..]
[quote]Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk in die zin dat je je laatste interval op hetzelfde tempo moet kunnen lopen als je eerste.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En die ervaring heb ik simpelweg nog niet en is m`n horloge het perfecte hulpmiddel. Althans, zo ervaar ik het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
maar ik weet wel van mezelf hoe het voelt om 10 minuten maximaal te gaan..![]()
Probeer ook eens kortere intervalletjes: 200 - 300 - 400 meter enzo. Ook goed voor je snelheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja precies, ik doe meestal 4x8 minuten of 3x10, dus natuurlijk niet sprinttempo, maar ik weet wel van mezelf hoe het voelt om 10 minuten maximaal te gaan..![]()
Van A naar B: dat is heel leuk, maar verreweg de meeste lopers (moi incluis) eindigen weer bij A.
Al heel lang geleden zei ik tegen mijn vriendin dat ik een keer van haar huis naar mijn huis wilde gaan hardlopen. Want altijd als ik naar haar toe reed zat ik onderweg te speuren naar leuke hardloopweggetjes (nu doe ik dat dus áltijd als ik onderweg ben, maar dat terzijde).
Volgende week gaat ze echter verhuizen, dus het moest nu gebeuren. De omstandigheden waren ideaal. Niet te warm, niet te veel wind (al had ik 'm wel voortdurend tegen), geen last van potentiële spuitpoep en ik was een paar dagen vrij.
Dus eerst met het OV naar haar huis (dat al leeg staat). Een bus, overstappen op metro naar Rotterdam, overstappen op metro naar Schiedam. Al met al deed ik er van deur tot deur dik een uur over (met de auto minder dan een halfuur).
Het eerste stuk door Schiedam en de Spaanse Polder werd een soort van laffe intervaltraining, want ik moest veel stoppen voor rood licht. Daarna langs vliegveld Zestienhoven de polder in richting huis. Na 15 kilometers begon mijn lichaam toch wat te protesteren, maar het ging niet al te beroerd. Ademhaling was net zo rustig als wanneer ik op de bank zit.
Ik had gewoon een bidon in mijn hand met aanmaaklimonade + mespuntje zout en dat ging prima.
Crisis, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben (en dan was het niet eens een heel erg grote afstand).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Van A naar B: dat is heel leuk, maar verreweg de meeste lopers (moi incluis) eindigen weer bij A.
Al heel lang geleden zei ik tegen mijn vriendin dat ik een keer van haar huis naar mijn huis wilde gaan hardlopen. Want altijd als ik naar haar toe reed zat ik onderweg te speuren naar leuke hardloopweggetjes (nu doe ik dat dus áltijd als ik onderweg ben, maar dat terzijde).
Volgende week gaat ze echter verhuizen, dus het moest nu gebeuren. De omstandigheden waren ideaal. Niet te warm, niet te veel wind (al had ik 'm wel voortdurend tegen), geen last van potentiële spuitpoep en ik was een paar dagen vrij.
Dus eerst met het OV naar haar huis (dat al leeg staat). Een bus, overstappen op metro naar Rotterdam, overstappen op metro naar Schiedam. Al met al deed ik er van deur tot deur dik een uur over (met de auto minder dan een halfuur).
Het eerste stuk door Schiedam en de Spaanse Polder werd een soort van laffe intervaltraining, want ik moest veel stoppen voor rood licht. Daarna langs vliegveld Zestienhoven de polder in richting huis. Na 15 kilometers begon mijn lichaam toch wat te protesteren, maar het ging niet al te beroerd. Ademhaling was net zo rustig als wanneer ik op de bank zit.
Ik had gewoon een bidon in mijn hand met aanmaaklimonade + mespuntje zout en dat ging prima.
Crisis, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben (en dan was het niet eens een heel erg grote afstand).Maar wel bijna een HM gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Crisis, wat ben ik blij dat ik weer thuis ben (en dan was het niet eens een heel erg grote afstand).Hoezo geen heel erg grote afstand, loopt even een HM? Ik vind het een hele prestatie hoor, kan ik nog lang niet aan tippen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank voor de thumbs up!
Hoe ik ooit aan een hele marathon ga komen is mij een raadsel. Ik heb nog steeds 2015 in mijn hoofd, maar dan moet mijn lichaam echt nog veel sterker worden.![]()
Mooie avonturen en goed voor de afwisseling, eens van A naar B lopen.
Ik heb zojuist een goed uurtje gelopen, lekker langzaamaan herstellen, had ik wel een beetje nodig na de intervalletjes van de laatste weken en wedstrijdje van het weekend. M'n Garmin was 1.5 km voor ik thuis was leeg, maar maakte allemaal niks uit, want het was heerlijk weer en ik had toch geen haast vandaag met trainen.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef GlenHighland het volgende:
[..]Maak je borst maar nat! Met de bezuinigingen die maar door en door gaan moet één ambtenaar in ons gemeentehuis voor 2 werken. vacatures worden niet meer ingevuld, maar het werk moet wel gebeuren..Nu weet ik niet wat voor soort ambtenaar jij vanaf maandag bent, maar ik wil je alvast bedanken dat je de moeite neemt om voor de gemeenschap te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ik ook eens doen ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Al heel lang geleden zei ik tegen mijn vriendin dat ik een keer van haar huis naar mijn huis wilde gaan hardlopen.
Goed gedaan Zwabber!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
* YUR doet niet andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:36 schreef mosselmossel het volgende:
* mosselmossel scheldt regelmatig op ambtenaren.F means you're fucked![]()
Niet op een gemeentehuis, maar bij een Veiligheidsregioquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat! Met de bezuinigingen die maar door en door gaan moet één ambtenaar in ons gemeentehuis voor 2 werken. vacatures worden niet meer ingevuld, maar het werk moet wel gebeuren..Nu weet ik niet wat voor soort ambtenaar jij vanaf maandag bent, maar ik wil je alvast bedanken dat je de moeite neemt om voor de gemeenschap te werken![]()
![]()
Goed man!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Dank voor de thumbs up!
Hoe ik ooit aan een hele marathon ga komen is mij een raadsel. Ik heb nog steeds 2015 in mijn hoofd, maar dan moet mijn lichaam echt nog veel sterker worden.![]()
Dat laatste heb ik ook. Moet er niet aan denken... 42 kilometer en een beetje... Brrr![]()
![]()
Zwabber en gogo, mooie prestaties
Maar gogo, had jij geen bekertjes moeten krijgen? Of is endomondo van de wap?![]()
Daar scheldt ik iets minder op dan op die gasten bij de provincie of bij gemeenten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Niet op een gemeentehuis, maar bij een VeiligheidsregioZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vòòr mijn vijftigste, maar nu ook nog even niet...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef Arquero het volgende:
[..]
Goed man!![]()
Dat laatste heb ik ook. Moet er niet aan denken... 42 kilometer en een beetje... Brrr![]()
Ah mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Niet op een gemeentehuis, maar bij een VeiligheidsregioLeuk werk is dat! Maak er wat moois van
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar extra hard lopen om die spanning eruit te rennenEn Mr.Mo komt aanmoedigen
leuk
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar extra hard lopen om die spanning eruit te rennenEn Mr.Mo komt aanmoedigen
leuk
Spannend!
![]()
wat een grapjassen en lieveriken zijn julliequote:Ik leef nog hoor
ik ben inderdaad even op Texel. Die 60 is inderdaad mijn ultieme droom maar ik hoop straks een gewoon rondje te doen.
Donderdag heb ik een mondeling tentamen en dat is het aller allerlaatste wat ik moet doen om mijn twee studies af te ronden. Ik vind het alleen heel spannend want het is een vak van twee jaar geleden en ik heb het gewone tentamen al 5 jaar niet gehaald. Daarom ben ik met een studiemaatje voor een geschiedenisbootcamp naar Texel gegaan
Straks dus een gewone 3,3 van Texelmits mijn knie weer een beetje normaal gaat doen want die doet erg zeer, van het lopen door de duinen naar het strand/de strandtent
![]()
![]()
Moet je doen ja! Succes!! Ik zou wel ff wachten tot na de Ekiden, denk dat je wel een beetje last van je lies gaat krijgen namelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Moet ik ook eens doen ^^
Goed gedaan Zwabber!Endomondo is van de wap. Ik had 5 bekertjes moeten krijgen. Maar die komen vast wel. Of niet en dan is het gewoon zaak dit weer snel te verbeteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef Nirak het volgende:
Zwabber en gogo, mooie prestaties
Maar gogo, had jij geen bekertjes moeten krijgen? Of is endomondo van de wap?
Edit; ik heb ze nu wel.![]()
Voetstappenpadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Frsh het volgende:
[..]
Als je je nou eens een dagje verveelt deze zomer dan geef je maar een belletje. Niks geen PR's, gewoon op avontuur.
Of een stuk strand ofzo.![]()
![]()
http://connect.garmin.com/activity/199364087![]()
Succes, en veel plezier daar!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:47 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat een grapjassen en lieveriken zijn jullieIk leef nog hoor
ik ben inderdaad even op Texel. Die 60 is inderdaad mijn ultieme droom maar ik hoop straks een gewoon rondje te doen.
Donderdag heb ik een mondeling tentamen en dat is het aller allerlaatste wat ik moet doen om mijn twee studies af te ronden. Ik vind het alleen heel spannend want het is een vak van twee jaar geleden en ik heb het gewone tentamen al 5 jaar niet gehaald. Daarom ben ik met een studiemaatje voor een geschiedenisbootcamp naar Texel gegaan
Straks dus een gewone 3,3 van Texelmits mijn knie weer een beetje normaal gaat doen want die doet erg zeer, van het lopen door de duinen naar het strand/de strandtent
![]()
Ik ga zo maar eens kijken of ik 13-13-8 kan lopen....Wordt lastig.
![]()
pliesie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:38 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Niet op een gemeentehuis, maar bij een VeiligheidsregioIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar extra hard lopen om die spanning eruit te rennenEn Mr.Mo komt aanmoedigen
leuk
![]()
Tuurlijk kan je dat!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Succes, en veel plezier daar!![]()
![]()
Serieus, niks lastig. Als ik nu van je zou eisen (qua trainen voor Ekiden ofzo) dat je 5km zonder wandelen moet doen, dan kan je dat inmiddels wel hoor. No worries.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Succes, en veel plezier daar!![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
* zwaait even*
Ben weer een beetje bijgelezen na een druk weekend . Dikke duim omhoog voor zwabber en gogo.
En gup gefeliciteerd met je garmin haha.
Moet even een ritme zoeken merk ik, nieuwe baan slurpt energie en heb nog geen vast rooster. Maar komt wel goed, morgen ochtend in elk geval weer lekker een rondje hobbelen.![]()
Ik kan met trots melden dat de 13 en 13 gelukt is.De laatste 8 helaas niet, want stond al voor de voordeur.
Beetje verkeerd ingeschat. Wel lekker gelopen, gelukkig. Mijn benen gingen vanzelf wel
, met mijn ademhaling had ik meer moeite. Ik wijt het gewoon nog aan het stoppen met roken.
![]()
En en en... Jawel: een nieuw PB!En nieuwe bekertjes (al heb ik die nog niet binnen). Ik word daar nog blij van.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/207941563/9947984![]()
MUIS IK BEN ZO TROTS OP JEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Muis84 het volgende:
Ik kan met trots melden dat de 13 en 13 gelukt is.De laatste 8 helaas niet, want stond al voor de voordeur.
Beetje verkeerd ingeschat. Wel lekker gelopen, gelukkig. Mijn benen gingen vanzelf wel
, met mijn ademhaling had ik meer moeite. Ik wijt het gewoon nog aan het stoppen met roken.
![]()
En en en... Jawel: een nieuw PB!En nieuwe bekertjes (al heb ik die nog niet binnen). Ik word daar nog blij van.
![]()
![]()
Netjes!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
Zo zie je maar, in één dag is de gemiddelde tijd van Niet Fok!ken, maar lopen met minuten afgenomen!
Goed bezig Gogo en Muis!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik weet niet hoe jij en intervallen loopt hoor, ik ze nauwelijks verschil tussen lopen en wandelen... Wel goed gedaan evengoed hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Muis84 het volgende:
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/207941563/9947984
Ik neem maar weer een extra dag rust. Pootjes omhoog.![]()
Goed gedaan muis!Goed bezig hats, rust is belangrijk voor de ekidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij en intervallen loopt hoor, ik ze nauwelijks verschil tussen lopen en wandelen... Wel goed gedaan evengoed hoor!
Ik neem maar weer een extra dag rust. Pootjes omhoog.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij en intervallen loopt hoor, ik ze nauwelijks verschil tussen lopen en wandelen... Wel goed gedaan evengoed hoor!
Ik neem maar weer een extra dag rust. Pootjes omhoog.Ik heb toch echt 4 minuten gewandeld. Zie wel twee iets grotere 'dipjes', maar loop nog niet erg constant...Kan het ook niet helpen. Ben nogal raar, dan.
![]()
Mja, ik baal eigenlijk een beetje. Ik ben m'n draai kwijt ofzo, heb ook even niet zoveel zin in lopen en dat vind ik stom. Nouja, komt wel weer goed. De komende weken misschien maar weer 3x per week ipv 4x, rustig voorbereiden op de Vooroeverloop en dan krijg ik vast vanzelf m'n zin weer terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef MaleDuck het volgende:
Goed gedaan muis!
[..]
Goed bezig hats, rust is belangrijk voor de ekiden![]()
Ja, meestal wel een bak koffie en een banaantje. Bijv. vandaag in het lekkere zonnetje een halve marathon op trainingstempo gelopen met alleen 2 glazen water, een mok koffie en een banaan op. Onderweg ook niks gedronken en heerlijk gelopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Arquero het volgende:
Volgens mij zou ik me dan al heel snel erg slap gaan voelen.Je lichaam moet natuurlijk wel wennen. eerste keer lopen na maanden/jaren niks doen, denk je ook, dit lukt noooooitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef Arquero het volgende:
Hmm, dan zal ik toch binnenkort eens de wekker zetten in het weekend om dat eens te proberen.
Ben wel benieuwd hoe m'n lichaam daar op reageert.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ok tegen mijn principes in heb ik net een paraceta ingenomen. Ik wil gewoon heel graag nog even op Texel hardlopenen mijn knie word eigenlijk altijd vanzelf weer beter als die zeer doet, dus ik ga hem nu gewoon even negeren. Zo lekker over het strand hobbelen!
![]()
![]()
voor Muis, Zwabberhark en GOGO!
Ik voel me 50 jaar ouder sinds gisteren. Niet van het hardlopen om 6h in de ochtend, maar van de BLS-herhaling 's middags op het werk.
Als je 1m58 'groot' bent is het best vermoeiend om op bed een patiënt te moeten reanimeren. Henkie de oefenpop had het wel overleefd, maar bij mij is alles stijf... schouders, onderrug, bovenbenen en als toetje twee hele grote blauw plekken op mijn schenen van het bedrek.
Morgenavond dus weer gewoon een rondje hobbelen.
Ik ben trouwens een semi ambtenaar: werkzaam in een ziekenhuis.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
gisteravond nieuw topic geopend en nu nog niet vol....jullie lijken wel een stelletje ambtenaren!
* rechtsedirecte is 24/7 onbetaald ambtenaar, alleen gaat zijn contract pas in als de pieper gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geweldig zelfs. Op de overlevings-standquote:Net vanaf zonnig terras in A'dam, naar huis. Met poezies op de bank chillen
![]()
Ik zie jompels voor jou? Battery low hier, maar:![]()
![]()
Dank u. Ben er nog niet, hoor. Moet nu leren wandelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geweldig zelfs. Op de overlevings-standNet vanaf zonnig terras in A'dam, naar huis. Met poezies op de bank chillen
![]()
Ik zie jompels voor jou? Battery low hier, maar:Er zijn veel jompels hier vandaag!
Fijn dat het zo goed gegaan is!!![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geweldig zelfs. Op de overlevings-standNet vanaf zonnig terras in A'dam, naar huis. Met poezies op de bank chillen
![]()
Ik zie jompels voor jou? Battery low hier, maar:![]()
![]()
Zo, mezelf ook weer gedwongen om te lopen, alleen kon geen peil op mezelf trekken. Heb 10 x 400 interval gedaan en goed tempo gelopen. De interval functie van mijn garmin ook weer gebruikt, ik ben blij dat ik die functie eindelijk goed gebruikMaar het lukte me niet om lekker het tempo te vinden, zo merk je wel dat spanningen in werksfeer niet goed zijn voor je hardloopvermogens. Zit namelijk in mijn laatste week bij deze werkgever en het afronden loopt niet helemaal lekker, baas wil graag dat ik langer blijf, maar heb geweigerd en ga straks nog gewoon een maand met vakantie. Maar genoeg offtopic, cijfers...
http://www.endomondo.com/workouts/208031026/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
terugkijkend (hind sight is a beautiful thing) heeft dit bij mij ook voor een groot deel meegespeeld bij mijn blessure, niet zo zeer spanning maar wel door trainen met een vermoeid lichaam dus pas gooed op je zelf MDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo merk je wel dat spanningen in werksfeer niet goed zijn voor je hardloopvermogens.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet ik, daarom ben ik gister ook niet gegaan en weet ik nog niet wat ik doe na de Ekiden, daar wil ik gewoon nu nog 1 keer knallen en dan ga ik rustig vakantie vieren en lopen wanneer ik zin heb. In de loop van Augustus is het kijken waar ik sta en dan maak ik wel verdere trainingsplannen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
terugkijkend (hind sight is a beautiful thing) heeft dit bij mij ook voor een groot deel meegespeeld bij mijn blessure, niet zo zeer spanning maar wel door trainen met een vermoeid lichaam dus pas gooed op je zelf MD<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
drie dagen stil zitten en begin mij net een opgesloten dier te voelen... het zal wel wennen maar ik begin nu wel respect te krijgen voor Slacker, Viking en Lies68 die heel lang er uit hebben gelegen (en Lies nog steeds)
dat de klok naar Super Saturday toe tikt helpt ook niet...
maar ik kwam een net een mooie quote tegen voor als de Kepler niet door mocht gaan:quote:"Sometimes on the way to the dream you get lost and find a better one"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom heb ik altijd veel meer pijntjes in mijn rechter poot dan in mijn linker poot?
Ik ga toch eens de rolmaat erbij pakken om mijn benen te meten.![]()
Help. Ik hoop dat je je eigen benen niet in je eentje kunt opmeten, want anders is mijn linkerbeen 5 cm langer dan de rechter.![]()
Dat had je dan wel eerder gemerkt gok ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Help. Ik hoop dat je je eigen benen niet in je eentje kunt opmeten, want anders is mijn linkerbeen 5 cm langer dan de rechter.![]()
![]()
Vandaar dat je dus wat zwabbert, hark
BAM! Zomaar even 2m17s onder mijn PR gelopen op de vijf kilometer
Was weer de eerste keer sinds lang dat ik niet in de hete zon/benauwdheid heb gelopen. Ging verrassend makkelijk, al ging de laatste kilometer wel langzaam op zo'n lange saaie weg.
http://www.endomondo.com/workouts/208054795/4748952![]()
Trouwens, RD! De vervanger voor YUR op de Ekiden is Guard, dus die kun je aanpassen
geen tijd...ben aan het werkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens, RD! De vervanger voor YUR op de Ekiden is Guard, dus die kun je aanpassen
Roflquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaar dat je dus wat zwabbert, harkGoed bezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef FZN05 het volgende:
Was weer de eerste keer sinds lang dat ik niet in de hete zon/benauwdheid heb gelopen. Ging verrassend makkelijk, al ging de laatste kilometer wel langzaam op zo'n lange saaie weg.
quote:SPOILER: ambtenaren-onder-elkaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Spannend, en wat ontzettend gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar extra hard lopen om die spanning eruit te rennenEn Mr.Mo komt aanmoedigen
leuk
*proest*quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Help. Ik hoop dat je je eigen benen niet in je eentje kunt opmeten, want anders is mijn linkerbeen 5 cm langer dan de rechter.
Maar wel goed gelopen, ondanks dat verschil![]()
![]()
![]()
Heul niet! Je zit te Fok!kenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Linkerpoot 90 cm, rechterpoot 85 cm.
Ik snap ineens waarom ik altijd maar uit één mondhoek kwijl.![]()
![]()
Wat goed!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef FZN05 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef Serinde het volgende:
[..]Al ruim 13 jaar bij Defensie...maar nooit als militairSPOILER: ambtenaren-onder-elkaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Spannend, en wat ontzettend gaaf!
[..]
*proest*
Maar wel goed gelopen, ondanks dat verschil![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef FZN05 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/208054795/4748952
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Linkerpoot 90 cm, rechterpoot 85 cm.
Ik snap ineens waarom ik altijd maar uit één mondhoek kwijl.![]()
En je nick is ook al zo toepasselijk!***![]()
Precies zoals ik een harkpoppetje zou tekenenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
En je nick is ook al zo toepasselijk!
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: