Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op haar facebook staat haar moederquote:Op maandag 24 juni 2013 21:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me af of ze zich zelf heeft ingeschreven voor het programma of haar vriendin.
Ohh.. ik heb haar facebookpagina niet gezien dus dat wist ik niet, tot nu dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Op haar facebook staat haar moeder
Idd hahaquote:
RTL hangt steeds meer aan elkaar van terugblikken, samenvattingen en herhalingen.quote:
dat is het amerikaans effectquote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
RTL hangt steeds meer aan elkaar van terugblikken, samenvattingen en herhalingen.
quote:
Idd, ik noem het graag "het dragonball z effect"quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
RTL hangt steeds meer aan elkaar van terugblikken, samenvattingen en herhalingen.
Dat is Marcel. Marc is hier nog niet gesignaleerd.quote:
vindt t wel geilquote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die kus beelden, ongemakkelijker kan gewoon niet
laatste trein gaat niet meerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef -Spaghetti- het volgende:
Waarom kan Marc niet meer naar Eindhoven?
Zou dit die boot van Omroep Max van net zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef donald_dick het volgende:
het schip is het meest aantrekkelijke van allemaal
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef OProg het volgende:
De montage en muziekkeuze rond Marc is wel geniaal gedaan.
Om lichamelijke contacten te stimuleren.quote:
Vooral erg geforceerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
Bleh, al dat geacteer bij Marc. Vraag me af of er iets wel echt is van zijn verhaal.
Oh jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Om lichamelijke contacten te stimuleren.
Jawel, de wanhoop van mensen kan aardig wat opleveren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef donald_dick het volgende:
zou het nou goed verdienen, zoiets organiseren
Verschrikkelijk iddquote:
Nope, hier ook niet. Liever Remy dan drukte.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bah weer zo'n gelovig stel![]()
Meer marc aub
Overbodig stel ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Deze twee vind ik niet leuk. Ze lachen ook allebei raar.
De single industrie is big business... Vooral in NYC schijntquote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, de wanhoop van mensen kan aardig wat opleveren.
Dit is weer een ander stel.quote:
No shitquote:
En de boot was toen nog niet eens uit de haven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
"Ik heb hier gewoon geen zin in joh" _0-
in de poep!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zo is ze nog maagd, zo wil ze een trio met God.
protestants hequote:
Zegt genoeg dat bijvoorbeeld dat het Parool zelfs een datingsite heeft opgericht voor Amsterdammers.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De single industrie is big business... Vooral in NYC schijnt
Mormonen?quote:
Nee, op de ark was het een feestje...quote:
Hahhaa ik ga helemaal stuk! Hahahahahahahahahahaha _0-quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En de boot was toen nog niet eens uit de haven.
Waren wel veel dieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, op de ark was het een feestje...
Als er dan toch een derde bij moet, kan ik wel wat namen noemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zo is ze nog maagd, zo wil ze een trio met God.
alberto en bestialiteitquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
God kijkt straks mee bij de huwelijksnacht.
alles kan je leren, en in de meeste huwelijken is de seks er toch niet meerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ben je getrouwd en is de sex waardeloos.
Daarom doe je aan overspel, dat houdt het spannend.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ben je getrouwd en is de sex waardeloos.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Blijf ademhalen, kijk, daar heb je wat aan.
en dik geld maken johquote:
Oude kop maar wel een lekker lichaamquote:
Ik houd van alle baardjes maar niet van alle mannen die erbij horen hequote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij hield toch van baardjes? Is dit niks?
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Apotheose het volgende:
ik snap serieus het nut van die coach niet. Echt befuckinglachelijk. Vind ik dan he.
daar durf ik wel geld op te zettenquote:
Mjah zou bij mij niet zo een goed idee zijn, ik durf nergens in omdat ik kotsmisselijk word.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Wel leuk idee om als date naar een pretpark te gaan
Kon niet lang duren natuurlijk.quote:
Ik zou eerst naar een dierentuin gaan maar pretpark is idd ook prima.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Voor Marc is dat al bijna "out of his league"quote:
Kan je d'r meteen achterlaten in een kooitjequote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar een dierentuin gaan maar pretpark is idd ook prima.
haha jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggen
naar de film danquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah zou bij mij niet zo een goed idee zijn, ik durf nergens in omdat ik kotsmisselijk word.
Cyrano de Bergerac.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggen
quote:
Hoezo? Alsof jij haar had kunnen ontmaagdenquote:
Godver.quote:
ik vind dat serieus best wel iets hebbenquote:
Mwa, als het dan niet klinkt en je 'durft' niet eerlijk te zijn en alleen op pad te gaan, zit je mooi met elkaar opgescheept.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Piranha 3DDquote:
Kan hij je mooi vasthouden en troosten en zo. Als je niet over hem heenkotst dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah zou bij mij niet zo een goed idee zijn, ik durf nergens in omdat ik kotsmisselijk word.
Een pretpark loop je natuurlijk net zo makkelijk uit als de kroeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, als het dan niet klinkt en je 'durft' niet eerlijk te zijn en alleen op pad te gaan, zit je mooi met elkaar opgescheept.
Ja lekker romantisch, kotsen op je eerste datequote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan hij je mooi vasthouden en troosten en zo. Als je niet over hem heenkotst dan.
Ben een alpha mannetje hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? Alsof jij haar had kunnen ontmaagden
Fetisj.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind dat serieus best wel iets hebben
Is me eens gebeurdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker romantisch, kotsen op je eerste date
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
ik ging op mijn eerste date naar Sex and the City, omdat ik hem zelf wilde zien
niets is romantischer dan iemands haar vast houden terwijl je de brokjes van je schoenen afschraaptquote:
Je haar vasthouden als je over een bak hangt en de slierten aan je kin hangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan hij je mooi vasthouden en troosten en zo. Als je niet over hem heenkotst dan.
Marcel tegen z'n date "ik ben te dik"quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Fascination het volgende:
Wie zei tegen wie nou "je bent te dik"?
Jammer van de entreeprijs.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Een pretpark loop je natuurlijk net zo makkelijk uit als de kroeg.
Hij is toch supervet? Past goed bij elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is die date van Marcel ook dik, zo zonde als een vrouw dik is, een vrouw hoeft praktisch gezien alleen maar mooi te zijn om een goede indruk te maken.
Daarnaast zal bij haar ook weer lenzen + mooier kapsel flink wat uitmaken, eigenlijk dus wel een perfecte match voor Marcel.
Echt een no go voor je 1e date, Gezellig in het donker in de bios waar je elkaar niet kan spreken en niet ziet.quote:
Het was ook laat op de datequote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee. Wel eens erna, maar dat was meer door de drank.
en daarna nog willen zoenenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Je haar vasthouden als je over een bak hangt en de slierten aan je kin hangen.
Romantisch.
Vrouwen met brilquote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is die date van Marcel ook dik, zo zonde als een vrouw dik is, een vrouw hoeft praktisch gezien alleen maar mooi te zijn om een goede indruk te maken.
Daarnaast zal bij haar ook weer lenzen + mooier kapsel flink wat uitmaken, eigenlijk dus wel een perfecte match voor Marcel.
prachtig, hoef je niet continu het gesprek gaande te houdenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt een no go voor je 1e date, Gezellig in het donker in de bios waar je elkaar niet kan spreken en niet ziet.
De stukjes die achter zijn gebleven tussen de tanden uit halen.quote:
Is toch niet moeilijk..quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
prachtig, hoef je niet continu het gesprek gaande te houden
Een dag.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik zit net bij uitzending gemist van rtl te kijken. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen de afleveringen van zondag en van maandag?
dat denk ik niet. als je sociaal gestoord ben maak je geen goede indruk ookal ben je mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met bril
Maar niet dit type idd
quote:
je neemt niet standaard een tandenborstel mee op date?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef OProg het volgende:
[..]
De stukjes die achter zijn gebleven tussen de tanden uit halen.
Wat een held!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Hij hield echt m'n haar uit m'n gezicht en heeft me daarna nog gezoend ook
Ja, zo simpel zijn mannen toch ook niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dat denk ik niet. als je sociaal gestoord ben maak je geen goede indruk ookal ben je mooi
ja dag, als ik zure zult wil dan eet ik wel pure zuurkoolquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wel dat het echte liefde is als hij dan nog wil zoenen
Mooi. Vooral dat plukje rood haarquote:
blijkbaar welquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo simpel zijn mannen toch ook niet?
seks met een mooie vrouw is leuk, maar als ze daarna een zwarte weduwe wordt....quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zo simpel zijn mannen toch ook niet?
Nou ja ben je wel ontmaagd en daar gaat het hier tenslotte om.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
seks met een mooie vrouw is leuk, maar als ze daarna een zwarte weduwe wordt....
dat heb ik een keer gehadquote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker romantisch, kotsen op je eerste date
Heb het een keer met een goede vriend gezien, die moest ik ophalen op het politieburo omdat ze aangifte had gedaan voor mishandelingquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ben je wel ontmaagd en daar gaat het hier tenslotte om.
Met een M in je naam blijf je dus Maagdquote:
5000 ofzo. En schijnt nog nooit drugs of alcohol gebruikt te hebben. En al 30+ jaar samen met dezelfde vrouw.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Gene Simmons heeft toch 12.000 vrouwen 'gedaan' of zo?
Ja, of niet, kan ook.
Doesn't matter had sexquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heb het een keer met een goede vriend gezien, die moest ik ophalen op het politieburo omdat ze aangifte had gedaan voor mishandeling
Hehe inkoppertje.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Het kunnen wel eens dikke vrienden worden.
Onzekere kneusquote:
Echt hèquote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
Ook lekker ontspannen een 1e date met een camera erbij
Verschrikkelijkquote:
Je zal het na 10 minuten maar al een eikel vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Tem het volgende:
Een eerste date naar een pretpark lijkt mij heel ongemakkelijk.
ik ookquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Van dit soort type vrouwen word ik bijna spontaan homo en kom ik liever met Johnny Depp thuis
voor de tv hequote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Silenus het volgende:
Krijg je voor zoiets zo'n grote knuffel?!!? Ja hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |