No shitquote:
En de boot was toen nog niet eens uit de haven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
"Ik heb hier gewoon geen zin in joh" _0-
in de poep!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zo is ze nog maagd, zo wil ze een trio met God.
protestants hequote:
Zegt genoeg dat bijvoorbeeld dat het Parool zelfs een datingsite heeft opgericht voor Amsterdammers.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De single industrie is big business... Vooral in NYC schijnt
Mormonen?quote:
Nee, op de ark was het een feestje...quote:
Hahhaa ik ga helemaal stuk! Hahahahahahahahahahaha _0-quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En de boot was toen nog niet eens uit de haven.
Waren wel veel dieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, op de ark was het een feestje...
Als er dan toch een derde bij moet, kan ik wel wat namen noemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Zo is ze nog maagd, zo wil ze een trio met God.
alberto en bestialiteitquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
God kijkt straks mee bij de huwelijksnacht.
alles kan je leren, en in de meeste huwelijken is de seks er toch niet meerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ben je getrouwd en is de sex waardeloos.
Daarom doe je aan overspel, dat houdt het spannend.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ben je getrouwd en is de sex waardeloos.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Blijf ademhalen, kijk, daar heb je wat aan.
en dik geld maken johquote:
Oude kop maar wel een lekker lichaamquote:
Ik houd van alle baardjes maar niet van alle mannen die erbij horen hequote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij hield toch van baardjes? Is dit niks?
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Apotheose het volgende:
ik snap serieus het nut van die coach niet. Echt befuckinglachelijk. Vind ik dan he.
daar durf ik wel geld op te zettenquote:
Mjah zou bij mij niet zo een goed idee zijn, ik durf nergens in omdat ik kotsmisselijk word.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Wel leuk idee om als date naar een pretpark te gaan
Kon niet lang duren natuurlijk.quote:
Ik zou eerst naar een dierentuin gaan maar pretpark is idd ook prima.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Voor Marc is dat al bijna "out of his league"quote:
Kan je d'r meteen achterlaten in een kooitjequote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou eerst naar een dierentuin gaan maar pretpark is idd ook prima.
haha jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggen
naar de film danquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah zou bij mij niet zo een goed idee zijn, ik durf nergens in omdat ik kotsmisselijk word.
Cyrano de Bergerac.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo als in films, oortje in doen en dat zij hem in fluistert wat hij moet zeggen
quote:
Hoezo? Alsof jij haar had kunnen ontmaagdenquote:
Godver.quote:
ik vind dat serieus best wel iets hebbenquote:
Mwa, als het dan niet klinkt en je 'durft' niet eerlijk te zijn en alleen op pad te gaan, zit je mooi met elkaar opgescheept.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |