SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Ook buiten de club werkt het zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik nooit naar de club, is niks voor mij.
Problem solved!quote:![]()
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Canillas het volgende:
[..]
Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.
Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.Rustig aan.![]()
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven![]()
Rustig aan.![]()
Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.![]()
Mwoah, ego en wereld.. Ik zie een verbandquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.
Rustig aan.![]()
Dit exact.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ligt aan de locatie. Als ik nog niet op de sekslocatie ben, dan plaag ik haar door telkens eerder te stoppen met zoenen. Maar dit is dus ook gewoon handig voor als je gewoon nog een 2e date met haar wilt hebben enzo, puur om de kansen te vergroten en de spanning erin te houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).quote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).Rustig aan.![]()
Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Btw, Kaneel, jij nog succes gehad op versiergebied?
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Alcohol haalt filters/blokkades weg.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een vriendin die ik al jaren ken.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet bij iedereen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alcohol haalt filters/blokkades weg.Rustig aan.![]()
Bij iedereen behalve mensen die zo erg hunzelf zijn dat ze geen verschil voelen tussen wel of geen alcohol.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alcohol haalt filters/blokkades weg.![]()
Hoi jongens, ik ga morgenochtend op vakantie dus jullie horen weer van mij over een aantal weken
Ik hoop veel positieve dingen te lezen bij terugkomst![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
Filters en blokkades houden juist je persoonlijkheid tegen. De gedachten die als eerste door je hoofd heen gaan is de ware zelf, niet de aanpassingen naar buiten toe.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
Zoek maar op het internet over alcohol...Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.
Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik vraag me altijd af waar de saaie meisjes zijn. Is misschien ook handig voor jou. Weet jij al waar ze zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.
Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar daar heb je wel gelijk in. Goede post, jammer dat er zo overheen gelezen wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Canillas het volgende:
Dat onzekerheid (dus geloven in negatieve gedachten over jezelf) de basis voor problemen is zie je in bijna alle topics in R&P terug, het uit zich op oneindige veel manieren. Daarom had ik deze post in elkaar geknutseld omdat ik vond dat ie in elk topic wel geplaatst kon worden:
[..]
Eigenlijk zou elke poster in R&P even een schopje richting het Kracht van het Nu topic moeten krijgen![]()
![]()
Zonde dat je na vijf minuten zonder te lezen al afhaakt.quote:
Zoals ik al zei vond ik het zelf aanvankelijk ook te zweverig, maar mijn behoefte om minder onzeker en simpelweg gelukkig te zijn was groter dan mijn behoefte om vast te houden aan wat ik al dan niet zweverig vond. En ik ben blij dat ik tijdelijk aan de kant heb kunnen zetten.
Ik denk dat mensen die zichzelf zien als rationeel, ontzettend pragmatisch en nuchter (zoals ik zelf) het type mensen zijn die juíst baat zouden hebben bij die stof. Wanneer je je een beetje verdiept in de stof merk je pas dat het juist een stuk pragmatischer en meer down-to-earth is dan het continu vasthouden aan en identificeren met je ratio / verstand.Ja, behoorlijk bazig! Boek heb ik voor de helft gelezen, toen begon z'n manier van schrijven me wat tegen te staan (te zweverigquote:Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Mediteren is bazig. Heb je Het boek al gelezen?) en vond ik 'm vooral in herhaling vallen, maar nog steeds een absolute aanrader! Momenteel me aan het verdiepen in de andere boeken uit de OP.
![]()
Hoe krijgen normale mensen nou eigenlijk een relatie? Door gewoon regelmatig te daten en elkaar vaker te willen zien oid?
Is dat gebruikelijk om te doen na 1 ontmoeting dat je nauwelijks nog contact hebt gehad bijvoorbeeld?Rustig aan.![]()
Nouja er moet natuurlijk wel een soort van klik zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe krijgen normale mensen nou eigenlijk een relatie? Door gewoon regelmatig te daten en elkaar vaker te willen zien oid?
Is dat gebruikelijk om te doen na 1 ontmoeting dat je nauwelijks nog contact hebt gehad bijvoorbeeld?
Heb je wat meer achtergrondinformatie? Of is dat al lang en breed besproken hier? Ik kom eigenlijk zo even binnenzeilen op de laatste pagina.![]()
![]()
Mwoah ik ben nooit verder gekomen dan zoenen in een club, daten heb ik nooit echt gedaan dus voornamelijk wil ik eigenlijk, ook al weet ik zelf wel wat ik moet doen.. Het gewoon nog even van anderen horenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja er moet natuurlijk wel een soort van klik zijn.
Heb je wat meer achtergrondinformatie? Of is dat al lang en breed besproken hier? Ik kom eigenlijk zo even binnenzeilen op de laatste pagina.
Rustig aan.![]()
Ik raad mediteren enzo ook aan. Dan ben je meer jezelf als je in het nu leeft en heb je ook minder filters en blokkades waardoor je persoonlijkheid meer naar voren komt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maar ik geloof niet dat de meeste mensen het gaan doen hier want lui ;pExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Blokkades zijn volgens mij altijd schadelijk, maar jezelf filters opleggen is doodnormaal. Dat leren we allemaal gedurende ons leven en zorgt er ook voor dat we beter kunnen functioneren in de maatschappij.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Filters en blokkades houden juist je persoonlijkheid tegen. De gedachten die als eerste door je hoofd heen gaan is de ware zelf, niet de aanpassingen naar buiten toe.
Ik had vroeger heel veel last van blokkades en ironisch genoeg daardoor nooit goed geleerd om te filteren. Als je alles opkropt en binnenhoudt hoef je namelijk niets te filteren. Toen ik dus eenmaal van die blokkades afkwam schoot ik ook eerst door naar de andere kant, en werd ik gewoon veel te open, wat ook niet altijd goed is. Inmiddels heb ik net als iedereen toch leren filteren.
En daar is dus niets mis mee, omdat filteren in tegenstelling tot blokkades een bewuste keuze is en je zelf bepaalt hoeveel van je persoonlijkheid je tegenover welk persoon naar buiten wilt brengen. Tegenover je baas gedraag je je nu eenmaal anders dan tegenover je beste vriend of vriendin."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Doe je het zelf ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik raad mediteren enzo ook aan. Dan ben je meer jezelf als je in het nu leeft en heb je ook minder filters en blokkades waardoor je persoonlijkheid meer naar voren komt.
Merk je ook echt verbetering?
Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben.![]()
![]()
Ik zou het geen mediteren willen noemen, maar wat ik tegenwoordig wel eens doe is gewoon stil op een bank gaan zitten als ik alleen thuis ben, alle muziek uit, geen afleiding. En dan ga ik gewoon even nadenken over mijn leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben.
Kan het iedereen aanraden. Even niets moeten en niets willen en alleen maar nadenken over jezelf. Het geeft heel veel rust en brengt je soms tot verrassende inzichten."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Bij meditatie gaat het erom dat je juist niet gaat nadenken. Je gaat stil zitten, waarbij je je concentratie richt op je lichaam (bijvoorbeeld je adem) of een geluid, en laat het nadenken voor wat het is. Je zal merken dat dit je vanzelf weer begint met nadenken. Op dat moment moet je de gedachten simpelweg laten zijn (dus er niet op in gaan) en de aandacht weer richten op je ademhaling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik zou het geen mediteren willen noemen, maar wat ik tegenwoordig wel eens doe is gewoon stil op een bank gaan zitten als ik alleen thuis ben, alle muziek uit, geen afleiding. En dan ga ik gewoon even nadenken over mijn leven.
Kan het iedereen aanraden. Even niets moeten en niets willen en alleen maar nadenken over jezelf. Het geeft heel veel rust en brengt je soms tot verrassende inzichten.
Neemt niet weg dat wat jij beschrijft ook nuttig kan zijn. Maar ik denk dat het voor de meeste in dit topic, die waarschijnlijk sowieso al veel piekeren over zichzelf, averechts kan werken en zichzelf nog meer verliezen in negatieve gedachten over zichzelf. Niet in de laatste plaats omdat nadenken over jezelf een stuk minder rationeel en feitelijk is dan je zou verwachten
.
Het kan je juist helpen verminderen van het altijd willen vastklampen aan doelen, en meer genieten van de activiteit zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben.
Bij het versieren van vrouwen moet je gewoon plezier hebben in het flirten en versieren an sich, en het niet enkel als een middel zien. Wanneer je daar meer van geniet, zonder dat je je vasthoudt aan het doel (het versieren van het meisje), zal je aanzienlijk meer resultaten gaan boeken. En mocht het niet lukken, dan zal dat een veel minder grote impact hebben op je gemoedstoestand.
[ Bericht 13% gewijzigd door Hammet op 25-06-2013 10:58:52 ]![]()
heb je wel eens na een ontmoeting het gevoel gehad dat er een klik was?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat gebruikelijk om te doen na 1 ontmoeting dat je nauwelijks nog contact hebt gehad bijvoorbeeld?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Op het eind wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Ik zou je toch aanraden het hele boek door te werken. Hij verwoordt het namelijk elke keer weer net even anders, zodat het op alle mogelijke manieren bij jou binnen kan komen. Eigenlijk is het hele boek samen te vatten in 1 pagina, maar dan blijft het niet hangen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zonde dat je na vijf minuten zonder te lezen al afhaakt.
Zoals ik al zei vond ik het zelf aanvankelijk ook te zweverig, maar mijn behoefte om minder onzeker en simpelweg gelukkig te zijn was groter dan mijn behoefte om vast te houden aan wat ik al dan niet zweverig vond. En ik ben blij dat ik tijdelijk aan de kant heb kunnen zetten.
Ik denk dat mensen die zichzelf zien als rationeel, ontzettend pragmatisch en nuchter (zoals ik zelf) het type mensen zijn die juíst baat zouden hebben bij die stof. Wanneer je je een beetje verdiept in de stof merk je pas dat het juist een stuk pragmatischer en meer down-to-earth is dan het continu vasthouden aan en identificeren met je ratio / verstand.
[..]
Ja, behoorlijk bazig! Boek heb ik voor de helft gelezen, toen begon z'n manier van schrijven me wat tegen te staan (te zweverig) en vond ik 'm vooral in herhaling vallen, maar nog steeds een absolute aanrader! Momenteel me aan het verdiepen in de andere boeken uit de OP.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Filters weghalen werkt perfect met vrouwen, Je zit dan samen namelijk eerder op een emotionele frequentiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Blokkades zijn volgens mij altijd schadelijk, maar jezelf filters opleggen is doodnormaal. Dat leren we allemaal gedurende ons leven en zorgt er ook voor dat we beter kunnen functioneren in de maatschappij.
Ik had vroeger heel veel last van blokkades en ironisch genoeg daardoor nooit goed geleerd om te filteren. Als je alles opkropt en binnenhoudt hoef je namelijk niets te filteren. Toen ik dus eenmaal van die blokkades afkwam schoot ik ook eerst door naar de andere kant, en werd ik gewoon veel te open, wat ook niet altijd goed is. Inmiddels heb ik net als iedereen toch leren filteren.
En daar is dus niets mis mee, omdat filteren in tegenstelling tot blokkades een bewuste keuze is en je zelf bepaalt hoeveel van je persoonlijkheid je tegenover welk persoon naar buiten wilt brengen. Tegenover je baas gedraag je je nu eenmaal anders dan tegenover je beste vriend of vriendin.Voor werk of school is het slecht, daar moet je wel nadenken. Mbt vrouwen, ik train mezelf op om niet na te denken wanneer ik vrij ben. Daardoor ben ik veel spontaner mocht ik toevallig een vrouw zien.
Ja, ik hou het langer vol en ben rustiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Doe je het zelf ook?
Merk je ook echt verbetering?
Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hmm ja 3 keer..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb je wel eens na een ontmoeting het gevoel gehad dat er een klik was?
Maar dat is een best ingewikkeld proces volgens mij... Ik heb het dan ook alleen ervaren toen ik aan een specifiek antidepressivum zat in een periode dat het goed met mij ging.Rustig aan.![]()
En toen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ja 3 keer..
Maar dat is een best ingewikkeld proces volgens mij... Ik heb het dan ook alleen ervaren toen ik aan een specifiek antidepressivum zat in een periode dat het goed met mij ging.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Niet nog eens afgesproken?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hmm.. Nee allemaal in het begin niet.quote:
1 gebeld, ze nam niet op, via via weer gehoord dat ze me te jong vond. (vrouwen met dat achterlijke subtiele niet durven afwijzen gedoe, word ik wel een beetje ziek van)
2.. Had een vriend... Tijd niet mee afgesproken... Laatst een berichtje gestuurd oid, nu heb ik haar 2x gezien, maar ze heeft nu ook weer een vriend, en tjah, geen idee of ze uberhaupt interesse zou hebben maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit.
3... Geen nummer, niet nogmaals gezien.Rustig aan.![]()
Die ene waar je langs bent gegaan en waar daarna drama over was.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, dat hele debacle was drama.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene waar je langs bent gegaan en waar daarna drama over was.
Maargoed, van fouten leer je
Rustig aan.![]()
Dat zeker. Niks mis met fouten maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dat hele debacle was drama.
Maargoed, van fouten leer je
Leer je van... Stilstand, dat is pas funest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeker. Niks mis met fouten maken.Rustig aan.![]()
Oh, genoeg mensen die nooit zullen leren van steeds dezelfde fout hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leer je van... Stilstand, dat is pas funest.![]()
Oh heb ik ook hoor, wel iets waar je kapot achterlijk van wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, genoeg mensen die nooit zullen leren van steeds dezelfde fout hoor.Rustig aan.![]()
Ik denk dat vrouwen mij misschien wat te saai vinden. Ze weten wel dat ik naar veel feesten ga enz. En veel weg ga in het weekend en veel onderneem. Als ze weten dat je veel weggaat en van feesten hou, is dat al genoeg dat ze je niet saai vinden? Ik heb vaak gesprekken met vrouwen maar wel vaak aardig serieuze gesprekken. Ik begin uit me zelf niet snel te ouwehoeren, moet wel iets van een bekende van me zijn. Daarna praat ik volop.![]()
Meer een rede om dan tegen aan te praten, dan zo maar tegen een wild vreemdequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is het nodig dat iemand eerst een bekende van je is?![]()
1 tje voor Drommeldaris: "Do you even Squat?"
Zelfvertrouwen is alles, start/keep working on it
Is dit serieus?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
1 tje voor Drommeldaris: "Do you even Squat?"
Zelfvertrouwen is alles, start/keep working on it
Je stelt je afstandelijk/arrogant/semi neerbuigend op, komt door veel aan te spreken vanzelf iemand die tegen die vanuit onzekerheid geprikkeld wordt en erin mee gaat vanuit een ''ik zal me eens bewijzen dat ik niet voor jou onder doe'' en dan krijg je een nummer, dat is in jouw ogen succes? Hoe ontzettend leeg is dat, en hier moeten mensen voor oefenen? Is dit wat je predikt?Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.![]()
Die gast heeft redelijk wat zelfvertrouwen en vind het leuk om van die grappige filmpjes te maken. Hij heeft nog wat meer grappige filmpjes, ook die totaal niet met vrouwen te maken hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Canillas het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Je stelt je afstandelijk/arrogant/semi neerbuigend op, komt door veel aan te spreken vanzelf iemand die tegen die vanuit onzekerheid geprikkeld wordt en erin mee gaat vanuit een ''ik zal me eens bewijzen dat ik niet voor jou onder doe'' en dan krijg je een nummer, dat is in jouw ogen succes? Hoe ontzettend leeg is dat, en hier moeten mensen voor oefenen? Is dit wat je predikt?
Ik denk dat je zelf niet het lef hebt om op een strand een vrouw aan te spreken om haar kont op te meten, met of zonder camera. Mocht je dat wel hebben, zou ik graag uit interesse willen weten wat voor grappige en leuke dingen je meegemaakt hebt, wat ook nog eens goed OT is
Lef waarvoor? Wat kan er gebeuren/misgaan als je dat doet? En als ze zeggen ''nee'' op wat voor manier dan ook ga je gewoon naar volgende, het is een numbers game toch? Een afstandelijke/hautaine houding aannemen is al een soort bescherming tegen de reactie op zich, als je zo'n act opvoert wat maakt het resultaat dan uit? Er kan niks gebeuren, je neemt een vooraf bedachte/getrainde houding op, het is niet eens echt in die zin, en er volgt een reactie/resultaat, op naar de volgende, en dan? Je prikkelt iemand op een voorbedacht manier en op een gegeven moment heb je beet, kan je daar serieus blij mee zijn?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat je zelf niet het lef hebt om op een strand een vrouw aan te spreken om haar kont op te meten, met of zonder camera. Mocht je dat wel hebben, zou ik graag uit interesse willen weten wat voor grappige en leuke dingen je meegemaakt hebt, wat ook nog eens goed OT is
Was het ook nog eens duidelijk met een camera dan? Zodat er bij degene die aangesproken werden een ''ik word gezien dus ik moet extra leuk doen en mezelf bewijzen'' prikkel ontstond? Dan is er toch sowieso al niet meer sprake van iets presteren? Ik zou er prima het lef voor hebben, voor zo ver je lef voor zoiets nodig hebt, en zo'n act opvoeren zou ik ook zonder problemen kunnen maar ow god wat zou ik me enorm belachelijk voelen door op zoiets terug te (moeten) vallen.
Begrijp je dat je bang moet zijn voor iets voordat je kan spreken van durven en lef hebben? En dat dat bang zijn voor uiteindelijk niet bestaat? Dat hele gedoe eromheen is niet meer dan een verhaal om die angst te ontlopen, natuurlijk wil je dan geloven dat dat werkt, het is een fijne leugen in die zin maar als dit zoals in dit filmpje is wat je predikt vind ik dat oprecht een vrije bizarre zaak. Maar goed, ieder zijn ding, smaken verschillen etc.Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Lef waarvoor? Wat kan er gebeuren/misgaan als je dat doet? En als ze zeggen ''nee'' op wat voor manier dan ook ga je gewoon naar volgende, het is een numbers game toch? Een afstandelijke/hautaine houding aannemen is al een soort bescherming tegen de reactie op zich, als je zo'n act opvoert wat maakt het resultaat dan uit? Er kan niks gebeuren, je neemt een vooraf bedachte/getrainde houding op, het is niet eens echt in die zin, en er volgt een reactie/resultaat, op naar de volgende, en dan? Je prikkelt iemand op een voorbedacht manier en op een gegeven moment heb je beet, kan je daar serieus blij mee zijn?
Was het ook nog eens duidelijk met een camera dan? Zodat er bij degene die aangesproken werden een ''ik word gezien dus ik moet extra leuk doen en mezelf bewijzen'' prikkel ontstond? Dan is er toch sowieso al niet meer sprake van iets presteren? Ik zou er prima het lef voor hebben, voor zo ver je lef voor zoiets nodig hebt, en zo'n act opvoeren zou ik ook zonder problemen kunnen maar ow god wat zou ik me enorm belachelijk voelen door op zoiets terug te (moeten) vallen.
Begrijp je dat je bang moet zijn voor iets voordat je kan spreken van durven en lef hebben? En dat dat bang zijn voor uiteindelijk niet bestaat? Dat hele gedoe eromheen is niet meer dan een verhaal om die angst te ontlopen, natuurlijk wil je dan geloven dat dat werkt, het is een fijne leugen in die zin maar als dit zoals in dit filmpje is wat je predikt vind ik dat oprecht een vrije bizarre zaak. Maar goed, ieder zijn ding, smaken verschillen etc.![]()
For most of history, Anonymous was a woman.![]()
Waarom zo de behoefte om iemand neer te halen die gewoon plezier heeft en het grappig vind om zulke filmpjes te maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:12 schreef Canillas het volgende:
[..]
Lef waarvoor? Wat kan er gebeuren/misgaan als je dat doet? En als ze zeggen ''nee'' op wat voor manier dan ook ga je gewoon naar volgende, het is een numbers game toch? Een afstandelijke/hautaine houding aannemen is al een soort bescherming tegen de reactie op zich, als je zo'n act opvoert wat maakt het resultaat dan uit? Er kan niks gebeuren, je neemt een vooraf bedachte/getrainde houding op, het is niet eens echt in die zin, en er volgt een reactie/resultaat, op naar de volgende, en dan? Je prikkelt iemand op een voorbedacht manier en op een gegeven moment heb je beet, kan je daar serieus blij mee zijn?
Begrijp je dat je bang moet zijn voor iets voordat je kan spreken van durven en lef hebben? En dat dat bang zijn voor uiteindelijk niet bestaat? Dat hele gedoe eromheen is niet meer dan een verhaal om die angst te ontlopen, natuurlijk wil je dan geloven dat dat werkt, het is een fijne leugen in die zin maar als dit zoals in dit filmpje is wat je predikt vind ik dat oprecht een vrije bizarre zaak. Maar goed, ieder zijn ding, smaken verschillen etc.
Het begint een beetje standaard te worden "hij zet een act op, hij heeft het blijkbaar nodiggg, zo neppp". Joh het is een amusements filmpje. Maar toch heeft hij denk ik in het echt alsnog meer ballen dan jij
Als het overkwam als neer halen wil ik dat corrigeren want dat is niet mijn bedoeling, als iemand lol heeft met zulke filmpjes of dat waar jij je mee bezig houdt dan is daar niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zo de behoefte om iemand neer te halen die gewoon plezier heeft en het grappig vind om zulke filmpjes te maken?
Punt is alleen als de drempel voor het versieren onzekerheid is (en dat lijkt voor de meesten in dit topic het probleem ben je denk ik met me eens?) dan los je die niet op door je te verschuilen achter een act (even bij gebrek aan een wellicht beter passend woord).Als je zoiets wilt doen zoals in dit filmpje dan heb je een act nodig lijkt me, het is een bepaalde opzet om bepaalde reacties te bewerkstelligen, niks mis mee verder maar als je zoiets als dit, wat toch behoorlijk leeg is en voornamelijk een even lachen momentje, gaat zien als waar het om draait dan stuur je jezelf volgens mij een kant op die niemand wil, tenzij je iemand bent die uit angst nooit echt contact wil maken met iemand en zich in die act veilig voelt. Ironische is zo'n geval is dat diegene zich dan veilig voelt in die rol net zoals iemand die het contact volledig vermijdt en die jij lui noemt; het is beide vluchtgedrag.quote:Het begint een beetje standaard te worden "hij zet een act op, hij heeft het blijkbaar nodiggg, zo neppp". Joh het is een amusements filmpje. Maar toch heeft hij denk ik in het echt alsnog meer ballen dan jij
Feit dat zulke reacties hierop standaard zijn zou je ook op kunnen vatten als een teken, een standaard reactie van mensen als het 10 graden vriest is ''koud he!'' dat maakt het er niet minder waar op
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Oh nee, ik zeg niet dat ze zulke filmpjes moeten maken om een vrouw te kunnen krijgen. Dat is inderdaad een act opzetten en daar heb je inderdaad gelijk in! En dat is geen echte zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als het overkwam als neer halen wil ik dat corrigeren want dat is niet mijn bedoeling, als iemand lol heeft met zulke filmpjes of dat waar jij je mee bezig houdt dan is daar niks mis mee.
Punt is alleen als de drempel voor het versieren onzekerheid is (en dat lijkt voor de meesten in dit topic het probleem ben je denk ik met me eens?) dan los je die niet op door je te verschuilen achter een act (even bij gebrek aan een wellicht beter passend woord).
[..]
Als je zoiets wilt doen zoals in dit filmpje dan heb je een act nodig lijkt me, het is een bepaalde opzet om bepaalde reacties te bewerkstelligen, niks mis mee verder maar als je zoiets als dit, wat toch behoorlijk leeg is en voornamelijk een even lachen momentje, gaat zien als waar het om draait dan stuur je jezelf volgens mij een kant op die niemand wil, tenzij je iemand bent die uit angst nooit echt contact wil maken met iemand en zich in die act veilig voelt. Ironische is zo'n geval is dat diegene zich dan veilig voelt in die rol net zoals iemand die het contact volledig vermijdt en die jij lui noemt; het is beide vluchtgedrag.
Feit dat zulke reacties hierop standaard zijn zou je ook op kunnen vatten als een teken, een standaard reactie van mensen als het 10 graden vriest is ''koud he!'' dat maakt het er niet minder waar op
Ik heb het meer over het feit van lol trappen en gekke dingen doen om je zelfvertrouwen op te bouwen. Zoals dit, hij doet dit ook gewoon zonder camera overigens, gewoon voor de lol :
Dat staat los van het "ik kan makkelijker over koetjes en kalfjes praten met een bekende" wat ik eerder uit je post haalde.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef stukput het volgende:
[..]
Meer een rede om dan tegen aan te praten, dan zo maar tegen een wild vreemde
Dat tegen een bekende uit het niets aanlullen gemakkelijker is, lijkt me in veel gevallen logisch. Maar de inhoud van de gesprekken.. daar dacht ik dat het over ging.![]()
Jaa, gaat ook wel over de inhoud. Serieus lullen kan ik wel , maar ouwehoeren met vrouwen wat lastiger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat los van het "ik kan makkelijker over koetjes en kalfjes praten met een bekende" wat ik eerder uit je post haalde.
Dat tegen een bekende uit het niets aanlullen gemakkelijker is, lijkt me in veel gevallen logisch. Maar de inhoud van de gesprekken.. daar dacht ik dat het over ging.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:02 schreef stukput het volgende:
maar ouwehoeren met vrouwen wat lastiger.![]()
Serieus waarover dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef stukput het volgende:
Ik denk dat vrouwen mij misschien wat te saai vinden. Ze weten wel dat ik naar veel feesten ga enz. En veel weg ga in het weekend en veel onderneem. Als ze weten dat je veel weggaat en van feesten hou, is dat al genoeg dat ze je niet saai vinden? Ik heb vaak gesprekken met vrouwen maar wel vaak aardig serieuze gesprekken. Ik begin uit me zelf niet snel te ouwehoeren, moet wel iets van een bekende van me zijn. Daarna praat ik volop.Rustig aan.![]()
KT, ouwe hosselbaas van me.
Wanneer heb je voor het laatst een date gehad?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hmm... Ik denk dat ik 17 was, 3 jaar geleden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
KT, ouwe hosselbaas van me.
Wanneer heb je voor het laatst een date gehad?
Rustig aan.![]()
Dat met die ene waar we het vorige keer over hadden was geen date?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Ik denk dat ik 17 was, 3 jaar geleden?
Maar dat is al een tijdje, kerel. Nog wel geprobeerd sindsdien?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee ik heb nooit echt nummers gevraagd, of wou zelf niet meer ofzo... Of het wou gewoon niet lukken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat met die ene waar we het vorige keer over hadden was geen date?
Maar dat is al een tijdje, kerel. Nog wel geprobeerd sindsdien?
Hmmz... Nooit echt heel concreet geprobeerd dus...
Nee zij heeft een vriend.
Rustig aan.![]()
Ok. Ook geen behoefte meer gehad? Dat je iemand zag en dacht: Zo, dat is een leuke meid! Ik zou wel haar wel eens wat beter willen leren kennen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit echt nummers gevraagd, of wou zelf niet meer ofzo... Of het wou gewoon niet lukken.
Hmmz... Nooit echt heel concreet geprobeerd dus...
Nee zij heeft een vriend.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind het te oppervlakkig om er echt veel gevoelens bij te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok. Ook geen behoefte meer gehad? Dat je iemand zag en dacht: Zo, dat is een leuke meid! Ik zou wel haar wel eens wat beter willen leren kennen.
Spreek dan ook nooit echt iemand aan voor de ander, meer om mezelf te vermaken dus ofzo... Beetje uit te dagen ik weet het niet precies.Rustig aan.![]()
How about u?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat met die ene waar we het vorige keer over hadden was geen date?
Maar dat is al een tijdje, kerel. Nog wel geprobeerd sindsdien?Rustig aan.![]()
Ik doe weinig meer. Zit even in een mindere periode qua emoties.quote:
Iedere dag is: opstaan, overleven, slapen.
Dan is het sowieso moeilijk om echt te daten.
Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geen goals?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe weinig meer. Zit even in een mindere periode qua emoties.
Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.Rustig aan.![]()
Dat soort filmpjes maken is een act. Je doel is mensen vermaken met als middel "gekke" filmpjes. Heeft niks met naar beneden halen. Het is puur cabaret, een amusement vorm dus.
Heeft niks met lef of versieren te maken en is dus ook niet van toepassing in dit topic.En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe weinig meer. Zit even in een mindere periode qua emoties.
Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?quote:
Nee, dat werkt niet. Ik wil niet een avond met iemand doorbrengen waar ik verder geen interesse in heb.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?
Nee, dat werkt niet. Ik wil niet een avond met iemand doorbrengen waar ik verder geen interesse in heb.Rustig aan.![]()
Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?O, dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.
Ach, dat gaat wel weer over. Weer allemaal mensen die met me af willen spreken, vakantie, sollicitaties enzo. Komt wel weer goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik probeer het. Alleen de dingen die ik altijd leuk vond, lijk ik niet meer zo leuk te vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.
Ik geniet niet meer van games, lezen, films.
Dus ik heb van de week met een vriendin afgesproken en ga vrijdag met een vriend weg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef stukput het volgende:
[..]
Heuu van alles, werk school, sporten opleiding enzRustig aan.![]()
Nee, want dan jaag ik iedereen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeren zuipen vechtpartijen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar je met je vrienden over ouwehoert?![]()
Jawel dat ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?![]()
Dat zit in je hoofd man. Als jij ergens oprecht enthousiast over kan praten is dat nooit verkeerd. De inhoud maakt dan niet zo veel uit. Als iemand ergens gepassioneerd over is vind ik het per definitie al interessant om te horen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dan jaag ik iedereen weg.
Kijk naar Bart van Loo. Franse chansons boeien me niks, maar het is toch leuk om naar zo'n gast te luisteren.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
trololol.quote:''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Hahah nee klopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat alles is waarover je praat met je vrienden, dan klopt er iets niet
Ik denk bij nader inzien dat ik toch meer ouwehoer met vrouwen dan ik dacht. Alleen wat meer lachen met vrouwen zou mooi zijn.![]()
Want?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het maar weer eens opgegeven. Fuck die shit en ik zie verder wel.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat soort filmpjes maken is een act. Je doel is mensen vermaken met als middel "gekke" filmpjes. Heeft niks met naar beneden halen. Het is puur cabaret, een amusement vorm dus.
Heeft niks met lef of versieren te maken en is dus ook niet van toepassing in dit topic.
[..]
En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?
[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 27-06-2013 06:56:34 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ipv zo enorm kieskeurig te zijn, moet je juist stoppen met keuren en beginnen met meer te socializen en te concentreren op je eigen acties. Je groei is belangrijk, niet die ene "target".Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wanneer vind je hdt een succes en wanneer een faal?quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.
Over tunnelvisie gesproken. Jij ziet iemand iets doen wat jij heel graag zal willen maar niet durft. Je kijkt er dus tegen op. Want oh oh wat zal jij dat ook graag willen zeg. Jij verliest mede daar door volledig het geen waar het om gaat. Het is een acteur op dat moment. Een cabaretier, straat artiest noem het maar op. Het enige wat die persoon doet is een act opvoeren en improviseren. Heeft niks met lef te maken. Zet dit vervolgens over het algemeen op youtube en hoopt zoveel mogelijk kijkers te trekken. Meer dan een x aantal kijkers levert al geld op via youtube. Daar ben je mee bekend toch. Hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen. En dat kan aardig oplopen!
En jij schuift ook alles weg als zelfvermaak. Als iemand iets doet kan dat no way onderuit gehaald worden want iedereen is dan jaloers. Want die persoon doet het puur uit zelf vermaak. En er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat. Tunnelvisie....herken je het?
[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 09:46:51 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.quote:[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even.![]()
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven. Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld? Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.
Over tunnelvisie gesproken. Jij ziet iemand iets doen wat jij heel graag zal willen maar niet durft. Je kijkt er dus tegen op. Want oh oh wat zal jij dat ook graag willen zeg. Jij verliest mede daar door volledig het geen waar het om gaat. Het is een acteur op dat moment. Een cabaretier, straat artiest noem het maar op. Het enige wat die persoon doet is een act opvoeren en improviseren. Heeft niks met lef te maken. Zet dit vervolgens over het algemeen op youtube en hoopt zoveel mogelijk kijkers te trekken. Meer dan een x aantal kijkers levert al geld op via youtube. Daar ben je mee bekend toch. Hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen. En dat kan aardig oplopen!
En jij schuift ook alles weg als zelfvermaak. Als iemand iets doet kan dat no way onderuit gehaald worden want iedereen is dan jaloers. Want die persoon doet het puur uit zelf vermaak. En er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat. Tunnelvisie..... herken je het?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ipv het afzeiken van mensen kun je de leer punten eruit halen. Of je kunt je ego blijven voeden. Iemand die ik laatst zag kent hem, hij doet het echt voor de lol ook zonder kijkers in zijn eentje. Daar gaat je mensenkennis ook-gekExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Hangt er net vanaf of de vrouw in kwestie dat leuk gaat vinden of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven.Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.quote:Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld?Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.quote:Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
Ipv het afzeiken van mensen kun je de leer punten eruit halen. Of je kunt je ego blijven voeden. Iemand die ik laatst zag kent hem, hij doet het echt voor de lol ook zonder kijkers in zijn eentje. Daar gaat je mensenkennis ook-gek
1.531.331 abonnees
182.381.819 weergaven
Die schept letterlijk bakken met geld binnen. Netjes gedaan met wat filmpje.
Kom op wees nou eens eerlijk, je snapt toch zelf ook echt wel dat het 1 grote act is waar hij meer mee verdiend dan wij allemaal bij elkaar. Zo niet..... heb je nog veel te leren ben ik bang.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.
[..]
Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.
[..]
Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.
1.531.331 abonnees
182.381.819 weergaven
Die schept letterlijk bakken met geld binnen. Netjes gedaan met wat filmpje.
Kom op wees nou eens eerlijk, je snapt toch zelf ook echt wel dat het 1 grote act is waar hij meer mee verdiend dan wij allemaal bij elkaar. Zo niet..... heb je nog veel te leren ben ik bang.Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag
Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dusja, hij staat al jaren bekend in zijn stad en ik ken ook wel wat andere gasten die een beetje zoals hem zijn
En jij ziet alles wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag
Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)
Wat ook_gek al zei, die gast is gewoon een artiest, voor hem zijn die filmpjes zijn business. Een hele goede business waar naïeve, en vaak onzekere jongens zoals jij met open ogen intrappen. Niks meer en niks minder.![]()
Wat denk je dan dat ik bedoel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik zelf ook vage dingen heb gedaan en mensen ken die vergelijkbaar als hem zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij ziet alles wel heel erg naïef.
Wat ook_gek al zei, die gast is gewoon een artiest, voor hem zijn die filmpjes zijn business. Een hele goede business waar naïeve, en vaak onzekere jongens zoals jij met open ogen intrappen. Niks meer en niks minder.
En zoals ik al zei, iemand die ik laatst zag kent hem persoonlijk, hij doet dit al jaren. Maar goed: Dus als je stopt met het aanvallen van hem of mij: bestaan er geen mensen volgens jullie die zo kunnen zijn zonder dat er een camera op hun gericht staan en zich vermaken? (Laten we dit alsnog voor fake bestempelen om even in jouw gedachtegang te komen, ook al weet ik dat die gast dit al jaren doet)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag
Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.quote:Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol byequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.
[..]
Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
Maar laten we er eens een goede bron bij pakken!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/VitalyzdTvKomediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.quote:Vitaly Zdorovetskiy (born March 8, 1992), better known by his YouTube user name VitalyzdTv, is an American comedian of Russian descent
En je argument dat je een rus die in de US via via kent vind ik te zwak. Kom dan eens met iets sterkers en beter onderbouwd. Oh je krijgt de groeten van Bill Clinton. Die ken ik via via.
[ Bericht 37% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 01:13:08 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tipsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
Zoals ook_gek het zei, het zijn acteurs. Maar blijkbaar haal jij fictie en realiteit door elkaar.
Sterker nog, ik zie je dagelijks over versieren posten, op tijdstippen dat mensen aan het versieren of slapen zijn. Jij bent blijkbaar geen van beide,
PUA, klinkt leuk, maar kom dan ook met resultaten. De enige PUA hier op FOK! die er voor uit komt, is Silenus, en hij noemt zichzelf geeneens zo. Maar hij heeft wel 100x zo succes, dan jouw geile Amerikaanse boys.
Kortom, get a life en read on!
GH[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.
Maar laten we er eens een goede bron bij pakken!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/VitalyzdTv
[..]
Komediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.
En je argument dat je een rus die in de US via via kent vind ik te zwak. Kom dan eens met iets sterkers en beter onderbouwd. Oh je krijgt de groeten van Bill Clinton. Die ken ik via via.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tips
Zoals ook_gek het zei, het zijn acteurs. Maar blijkbaar haal jij fictie en realiteit door elkaar.
Sterker nog, ik zie je dagelijks over versieren posten, op tijdstippen dat mensen aan het versieren of slapen zijn. Jij bent blijkbaar geen van beide,
PUA, klinkt leuk, maar kom dan ook met resultaten. De enige PUA hier op FOK! die er voor uit komt, is Silenus, en hij noemt zichzelf geeneens zo. Maar hij heeft wel 100x zo succes, dan jouw geile Amerikaanse boys.
Kortom, get a life en read on!
GH
Ook prima, zelfde verhaal is op de beste Adrian van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.
http://en.wikipedia.org/wiki/Adrian_Van_Oyen
Adrian Van Oyen, also known by his YouTube user name AdrianVanOyen, is an Australian candid camera and prank comedian
hij heeft het trouwens zelf ook toe. hoped-for YouTube stardom
Oh en ik ken hem ook. Hier zijn email adres Adrian_vanoyen@hotmail.com.
http://www.moshnews.co.uk(...)ing-career-and-more/
in dit interview zegt hij zelf dat hij het altijd al deed. We kennen de zelfde via via via zo te zien.
Feit is dat hij dit als een act doet. Net als dat bekende komedianten ooit tussen de schuifdeuren voor hun familie begonnen zijn.
Het is bijna schattig te zien dat jij gelooft in een act als of dat echt waar is. Iedereen ziet en weet dat het een act is behalve jij. Jammer wel want je haalt je eigen geloofwaardigheid volledig naar beneden. Het is puur een act die ze opvoeren en meer niet. Of denk je soms dat Andre van duin ook de hele dag met een scheve bek rond loopt en tuut tuut tuut de groetjes van ruud schreeuwt door de telefoon.
Je hebt best soms goede punten, maar maakt ze volledig ongeloofwaardig door middel van over de top verhalen en youtube filmpjes als waar te betitelen terwijl het een act is van de persoon die de hoofdrol speelt. En weg is de geloofwaardigheid.
[ Bericht 7% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 10:20:24 ]Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Kan die discussie niet worden voortgezet in het PUA topic?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Joanne35 het volgende:
Kan die discussie niet worden voortgezet in het PUA topic?![]()
Daarbij, ik zie de relatie niet tussen die filmpjes en het moeilijk kunnen versieren van vrouwen.Je als een idioot gedragen en een toneelstukje opvoeren kan wel grappig zijn, maar het helpt je echt totaal niet met het ontwikkelen van je zelfvertrouwen.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:09 schreef habitue het volgende:
Daarbij, ik zie de relatie niet tussen die filmpjes en het moeilijk kunnen versieren van vrouwen.Je als een idioot gedragen en een toneelstukje opvoeren kan wel grappig zijn, maar het helpt je echt totaal niet met het ontwikkelen van je zelfvertrouwen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Meh, ik hoef het hem niet uit te leggen, hij gelooft waarschijnlijk heilig dat dat je helpt. Je kunt van een overtuigd Gristen ook geen Atheïst maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Je pullt helemaal niks gozer. Dat is het probleem nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief.
Ja aan je pielemuis pullen, daar zal het wel bij blijven...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ik zeg alleen dat het flink helpt als je je ego opzij kunt zetten, jezelf meer voor lul durft te zetten in het openbaar en jezelf weet te vermaken. Ongeacht of je nu wel of niet gelooft dat hij het specifiek in zijn vrije tijd ook doet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg alleen dat het flink helpt als je je ego opzij kunt zetten, jezelf meer voor lul durft te zetten in het openbaar en jezelf weet te vermaken. Ongeacht of je nu wel of niet gelooft dat hij het specifiek in zijn vrije tijd ook doet.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.![]()
Hoe gaat het versieren?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.Rustig aan.![]()
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey hey, niet over mij beginnen
Bij jou?![]()
![]()
Bleh, slet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Ja gaat dat nog steeds goed en zo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseldLeuk man.
![]()
Ja nog steedsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gaat dat nog steeds goed en zo?Leuk man.
![]()
Waar internet wel niet goed voor kan zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bleh, slet.
De jaloezie druipt er van af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whehehe, ik moest lachen.quote:
Wel geheel terecht overigens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Firefly geeft les in braille?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.Rustig aan.![]()
Hij geeft niet eens les, gewoon wat adviezen.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.![]()
Dat heeft het toch ook niet? Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Het teruglezen van een ouderwetse firefly-ookgek bitchfight was weer vermakelijk. Dank daarvoor.C'est la vie
Discipline is ook zeer belangrijk overigens. Van tevoren vastleggen wanneer je uit gaat en wat je doelstellingen zijn. Tegen jezelf zeggen dat je mensen op straat gaat groeten, enz. Leren "versieren" is vooral het "installeren" van nieuwe gewoontes. Schrijf een doelstelling op waar je twee maanden aan werkt aan 1 stuk doorHet kan ook iets simpels zijn, zoals langer oog contact houden of voor het eerst vastleggen dat je elke zaterdag even de kroeg in gaat. Je zult merken dat je visnet hiermee steeds groter begint te worden en vooral het belangrijkste: je begint positief te veranderen. 8 weken volhouden en het zit in je gebakken
Toch apart hoe dat gaat met die vrouwen..
Bij mij op het werk, werkt 1 gozer die gewoon alles mee heeft. No homo, maar hij heeft enorm goede looks, bijna 2 meter lang, vriendelijk karakter, echt een fotomodel qua uiterlijk.
Nu valt het me altijd op dat die vrouwen niet doen aan kansenspreiding ofzo heIn de pauze zitten ze hem echt allemaal verlekkerd aan te kijken, en op de werkvloer komt de een na de ander naar hem toe met de meest nutteloze vragen. Allemaal zitten ze met hem te flirten, en met minimaal de helft van die meiden heeft hij al seks gehad.
Ik gun het hem wel, want het is een chille gast, maar al die meiden, van een magere 5 tot een 9, gaan allemaal voor die ene gozer, terwijl er ook nog zat andere jongens rondlopen die ook prima meekunnen. Maar al die vrouwen gaan voor het topje van de ijsberg, zelfs de middelmatige tot mindere exemplaren.![]()
Ik heb eigenlijk totaal niets met dit topic te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef TommyVercetti het volgende:
Bij mij op het werk, werkt 1 gozer die gewoon alles mee heeft. No homo, maar hij heeft enorm goede looks, bijna 2 meter lang, vriendelijk karakter, echt een fotomodel qua uiterlijk.
Nu valt het me altijd op dat die vrouwen niet doen aan kansenspreiding ofzo heIn de pauze zitten ze hem echt allemaal verlekkerd aan te kijken, en op de werkvloer komt de een na de ander naar hem toe met de meest nutteloze vragen. Allemaal zitten ze met hem te flirten, en met minimaal de helft van die meiden heeft hij al seks gehad.
Ik gun het hem wel, want het is een chille gast, maar al die meiden, van een magere 5 tot een 9, gaan allemaal voor die ene gozer, terwijl er ook nog zat andere jongens rondlopen die ook prima meekunnen. Maar al die vrouwen gaan voor het topje van de ijsberg, zelfs de middelmatige tot mindere exemplaren., maar ik wilde even melden dat niet iedereen zo is. Als iemand als het ''topje van de ijsberg'' wordt beschouwd vind ik diegene al niet eens meer bijzonder eigenlijk. Ik vind het eerlijk gezegd heel sneu dat bijv. 1 jongen op mijn werk de hele dag door, door al mijn collega's idd ook verlekkerd word aangekeken en helemaal de hemel word in geprezen. Terwijl ik dan denk, huh, waarom? Zo bijzonder is hij toch niet? En dat je dan ziet aan zo'n jongen dat hij geniet van zijn ''roem'' en er gebruik van maakt. Daar knap ik écht heel erg op af. En mijn vriendinnen zijn daarin eigenlijk precies hetzelfde in als ik, die zijn echt niet onder de indruk van die typische mannetjes waar iedereen dus van onder de indruk is. Hier spreekt wel de mening van een 20-jarige maar ik wilde je toch nog even hoop geven dat niet iedereen zo is
.
![]()
Doelstellingen voor het uitgaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:34 schreef firefly3 het volgende:
Discipline is ook zeer belangrijk overigens. Van tevoren vastleggen wanneer je uit gaat en wat je doelstellingen zijn. Tegen jezelf zeggen dat je mensen op straat gaat groeten, enz. Leren "versieren" is vooral het "installeren" van nieuwe gewoontes. Schrijf een doelstelling op waar je twee maanden aan werkt aan 1 stuk doorHet kan ook iets simpels zijn, zoals langer oog contact houden of voor het eerst vastleggen dat je elke zaterdag even de kroeg in gaat. Je zult merken dat je visnet hiermee steeds groter begint te worden en vooral het belangrijkste: je begint positief te veranderen. 8 weken volhouden en het zit in je gebakken
Mijn enige 'doelstelling' is lol hebben.![]()
Pff kuddedieren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef TommyVercetti het volgende:
Ik gun het hem wel, want het is een chille gast, maar al die meiden, van een magere 5 tot een 9, gaan allemaal voor die ene gozer, terwijl er ook nog zat andere jongens rondlopen die ook prima meekunnen. Maar al die vrouwen gaan voor het topje van de ijsberg, zelfs de middelmatige tot mindere exemplaren.
En inderdaad, we zijn godzijdank niet allemaal zo. Maar veel wel, ja. Irritant dat wijven zo dom zijn aan de ene kant, aan de andere kant handig want zo blijven de normale mannen tenminste over voor 'ons'.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Het lijkt altijd een grote meerderheid van de vrouwen te zijn die zegt niet te vallen op players maar tegelijkertijd gaat de grote meerderheid van de vrouwen wel met players het bed in?Rustig aan.![]()
Het is de harde waarheid.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:14 schreef kingtoppie het volgende:
Het lijkt altijd een grote meerderheid van de vrouwen te zijn die zegt niet te vallen op players maar tegelijkertijd gaat de grote meerderheid van de vrouwen wel met players het bed in?Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Omdat ze geil zijn en goed willen neuken.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar is de logica? Of is die er niet? Waarom dit gedrag?![]()
Vallen ze er toch wel op dan blijkbaar, willen ze alleen niet toegeven dat ze geil zijn en goed willen neuken dus?quote:Op zondag 30 juni 2013 04:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ze geil zijn en goed willen neuken.Rustig aan.![]()
Nee, want dan ben je een goedkope sletquote:Op zondag 30 juni 2013 04:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vallen ze er toch wel op dan blijkbaar, willen ze alleen niet toegeven dat ze geil zijn en goed willen neuken dus?
Edit: Al merk ik dat het langzaamaan als steeds minder erg wordt gezien om als vrouw even flink rond te sletten![]()
Daar zijn volgens mij al heel erg veel boeken over geschreven.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar is de logica? Of is die er niet? Waarom dit gedrag?
Logica?
Het leven is geen algebra. Mensen zijn geen computers. Daar waar emoties en instincten -eigenschappen van ieder mens - vrij spel hebben, is logica volgens mij een zeldzaam verschijnsel.
Maar dat is mijn ervaring, wellicht denk jij er anders over.
quote:Op zondag 30 juni 2013 04:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een goedkope slet
Rustig aan.![]()
Neh heb jij wel gelijk in.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn volgens mij al heel erg veel boeken over geschreven.
Logica?
Het leven is geen algebra. Mensen zijn geen computers. Daar waar emoties en instincten -eigenschappen van ieder mens - vrij spel hebben, is logica volgens mij een zeldzaam verschijnsel.
Maar dat is mijn ervaring, wellicht denk jij er anders over.
Vind het alleen raar dat die vrouwen dan niet door hebben waar ze dan op vallen.Rustig aan.![]()
Mensen zijn eigenlijk wel soort computers.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar zijn volgens mij al heel erg veel boeken over geschreven.
Logica?
Maar dat is mijn ervaring, wellicht denk jij er anders over.Maar extreem ingewikkeld, naja, extreem veel variabelen.
Touching from a distance ~![]()
Toch denk ik dat zich dat vooral rond een bepaalde leeftijd voordoet. Op een gegeven moment is dat wel over hoor, meestal. Volgens mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een goedkope slet
Edit: Al merk ik dat het langzaamaan als steeds minder erg wordt gezien om als vrouw even flink rond te slettenNormaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Daar is niks raars aan, dat is gewoon van 2 walletjes eten.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh heb jij wel gelijk in.
Vind het alleen raar dat die vrouwen dan niet door hebben waar ze dan op vallen.![]()
Hypocrisie dusquote:Op zondag 30 juni 2013 04:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is niks raars aan, dat is gewoon van 2 walletjes eten.
Rustig aan.![]()
Goed puntquote:Op zondag 30 juni 2013 04:43 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Mensen zijn eigenlijk wel soort computers.Maar extreem ingewikkeld, naja, extreem veel variabelen.
Jammer. Haha.
Ik doelde op het verschil in besturing. Een computer kun je besturen met logica, ons systeem is daar wat lastiger mee of zoiets
Verschilt per persoon...quote:Op zondag 30 juni 2013 04:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed puntJammer. Haha.
Ik doelde op het verschil in besturing. Een computer kun je besturen met logica, ons systeem is daar wat lastiger mee of zoiets![]()
Dat maakt nog geen verschil in besturingquote:Op zondag 30 juni 2013 04:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed puntJammer. Haha.
Ik doelde op het verschil in besturing. Een computer kun je besturen met logica, ons systeem is daar wat lastiger mee of zoiets![]()
![]()
Als je het zo wilt noemen.quote:
Zou het niet aansnijden in je eerste gesprek met een meisje.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Werk jij ook zo erg op emoties dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 04:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed puntJammer. Haha.
Ik doelde op het verschil in besturing. Een computer kun je besturen met logica, ons systeem is daar wat lastiger mee of zoiets
Ik ben alles behalve impulsief... Emoties hebben niet echt een overhand op mij oid over het algemeen.Rustig aan.![]()
Jawel, want wij kunnen niet besturen met logica?quote:Op zondag 30 juni 2013 04:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat maakt nog geen verschil in besturingNormaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Nee, dan is ze zo weg. Logisch ookquote:Op zondag 30 juni 2013 04:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen.
Zou het niet aansnijden in je eerste gesprek met een meisje.![]()
![]()
Neh.. Beetje leuk doen werkt beter denk.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen.
Zou het niet aansnijden in je eerste gesprek met een meisje.
Achja....
Waar koop ik een kat?Rustig aan.![]()
Een mens is niet anders, alleen te complex voor andere mensen om volledig te begrijpen en daardoor ook te besturen hoewel sommige gasten zich gespecialiseerd hebben in het manipuleren van vrouwen in het algemeen. de zogenaamde 'pick up artist' vast wel eens eerder iets over gehoord.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed puntJammer. Haha.
Ik doelde op het verschil in besturing. Een computer kun je besturen met logica, ons systeem is daar wat lastiger mee of zoietsTouching from a distance ~![]()
"Ga na 50 meter naar rechts"quote:Op zondag 30 juni 2013 04:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, want wij kunnen niet besturen met logica?
*gaat na 50 meter naar rechts*
Zo logisch als wat, toch?![]()
![]()
Ssst maak Firefly niet wakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 04:48 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Een mens is niet anders, alleen te complex voor andere mensen om volledig te begrijpen en daardoor ook te besturen hoewel sommige gasten zich gespecialiseerd hebben in het manipuleren van vrouwen in het algemeen. de zogenaamde 'pick up artist' vast wel eens eerder iets over gehoord.![]()
![]()
Ligt aan de tijd van de maand..quote:Op zondag 30 juni 2013 04:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Werk jij ook zo erg op emoties dan?
Ik ben alles behalve impulsief... Emoties hebben niet echt een overhand op mij oid over het algemeen.
Maar denk wel dat vrouwen over het algemeen wat meer op emotie handelen dan mannen, ja.
Maar da's ook weer compleet verschillend per persoon, en per moment.
Oh, de mogelijkheden!!
..Maar nee, in antwoord op je vraag, niet meer. Vroeger wel. Ben volwassen geworden, helaas.
Slet!quote:Op zondag 30 juni 2013 04:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Ga na 50 meter naar rechts"
*gaat na 50 meter naar rechts*
Zo logisch als wat, toch?Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Oh, hou op, schei uitquote:Op zondag 30 juni 2013 04:48 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Een mens is niet anders, alleen te complex voor andere mensen om volledig te begrijpen en daardoor ook te besturen hoewel sommige gasten zich gespecialiseerd hebben in het manipuleren van vrouwen in het algemeen. de zogenaamde 'pick up artist' vast wel eens eerder iets over gehoord.
Het brein is gewoon 1 grote 3D-chipquote:Op zondag 30 juni 2013 04:52 schreef Purplesparks het volgende:
emoties komen ook voort uit die computervergelijkingen.![]()
![]()
Kzou graag plezier beleven aan dat versierspelletje....
Heb der totaal geen zin in al een jaar op dit moment ongeveer... Zou tegelijkertijd eens iemand willen tegenkomen die ik echt leuk kan vinden.. Maargoed gaat niet werken op deze manier.Rustig aan.![]()
God, ik verzin nog eens een beeldspraak in een topic vol nerds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
idd in principe niet anders dan een hele bult 1 en 0en. Alleen extreem veel meer dan de computers van tegenwoordig.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het brein is gewoon 1 grote 3D-chipTouching from a distance ~![]()
Ik snap eerlijk gezegd jouw probleem niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:54 schreef kingtoppie het volgende:
Heb der totaal geen zin in al een jaar op dit moment ongeveer... Zou tegelijkertijd eens iemand willen tegenkomen die ik echt leuk kan vinden.. Maargoed gaat niet werken op deze manier.![]()
Ik wil om een of andere rare reden eens wat intimiteit voelen in mijn leven, zowel emotioneel als fysiek, maar dat gaat nogal vaak samen dus ach...quote:Op zondag 30 juni 2013 04:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd jouw probleem niet.
En dat heb ik niet dus dat is dan mijn probleem.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 04:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil om een of andere rare reden eens wat intimiteit voelen in mijn leven, zowel emotioneel als fysiek, maar dat gaat nogal vaak samen dus ach...
En dat heb ik niet dus dat is dan mijn probleem.
Ik bedoelde dit meer:
Waarom versier je er dan niet gewoon 1?![]()
Nee. Tuurlijk niet. Je kunt zoiets niet forceren. Ook niet als pick up artist (quote:Op zondag 30 juni 2013 04:54 schreef kingtoppie het volgende:
Heb der totaal geen zin in al een jaar op dit moment ongeveer... Zou tegelijkertijd eens iemand willen tegenkomen die ik echt leuk kan vinden.. Maargoed gaat niet werken op deze manier.). Tenzij je een mooiboy bent en alleen uit op seks met domme sletten. Dan zou ik zeggen koop het boek.
quote:Op zondag 30 juni 2013 04:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
God, ik verzin nog eens een beeldspraak in een topic vol nerds.Wiskundig wel sterk, maar echt 'beleerd' erin, nee. Gewoon gedeeltelijk half autistisch en zie het universum als een soort enorme computer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uitzondering van een paar dingetjes, zoals zwarte gaten etc.
Heel veel van die sletten zijn anders slimmer dan jij hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 04:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet. Je kunt zoiets niet forceren. Ook niet als pick up artist (). Tenzij je een mooiboy bent en alleen uit op seks met domme sletten. Dan zou ik zeggen koop het boek.
Geilheid is niet voorbehouden aan domme mensen![]()
![]()
Geen zin meer in.. Levert nooit wat op... Zeker nu ik niet lekker in mijn vel zit ga ik iemand helemaal niet boeiend genoeg kunnen vinden uberhaupt, ligt aan mezelf.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit meer:
Waarom versier je er dan niet gewoon 1?Rustig aan.![]()
Wa?quote:Op zondag 30 juni 2013 04:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee. Tuurlijk niet. Je kunt zoiets niet forceren. Ook niet als pick up artist (). Tenzij je een mooiboy bent en alleen uit op seks met domme sletten. Dan zou ik zeggen koop het boek.
Je bedoelt dat je een relatie niet kunt forceren? Dat is dan wel zo, maar dat bedoelde ik niet?
Tis meer dat je contact en mogelijkheden tot forceert.Rustig aan.![]()
Jawel, depressie.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je wilt er geen moeite voor doen? Je hebt toch geen beperking die dit jou belet?
Kom geen mensen tegen waar ik moeite voor zou willen doen.Rustig aan.![]()
Kingtoppie niet beste avond gehad, dus benaderd nu alles vanaf een negatieve kant geloof ik. Sorry king, maar heb ik het mis?Touching from a distance ~![]()
Met dom bedoel ik ook niet onintelligent.quote:Op zondag 30 juni 2013 04:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel veel van die sletten zijn anders slimmer dan jij hoor
Geilheid is niet voorbehouden aan domme mensen
Eerder labiel/naïef, zoals ik vroeger ook was. Al doende leert men
Mwoah half.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:02 schreef Purplesparks het volgende:
Kingtoppie niet beste avond gehad, dus benaderd nu alles vanaf een negatieve kant geloof ik. Sorry king, maar heb ik het mis?Rustig aan.![]()
Nee toen keek ik niet naar meisjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je voor je depressie al vriendinnetjes?
Daarna opeens wel maar nog te onervaren / onzeker om er iets mee te doen.Rustig aan.![]()
Maar dan kun jij het die labiele/naieve sletten ook niet kwalijk nemen, je hebt het zelf ook gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met dom bedoel ik ook niet onintelligent.
Eerder labiel/naïef, zoals ik vroeger ook was. Al doende leert men![]()
Dus je wilt wel een vriendin...maar je wilt ook niet een vriendin?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee toen keek ik niet naar meisjes.
Daarna opeens wel maar nog te onervaren / onzeker om er iets mee te doen.
Beetje vaag niet?![]()
Ik heb nergens gezegd dat ik het ze kwalijk neemquote:Op zondag 30 juni 2013 05:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan kun jij het die labiele/naieve sletten ook niet kwalijk nemen, je hebt het zelf ook gedaan.
Dat het stom/dom is, ja, dat weet ik uit ervaring
sletten? blijf dat gewoon vaag vinden. het idee van, '1 man met 10 vrouwen is stoer 1 vrouw met 10 mannen is een hoer'quote:Op zondag 30 juni 2013 05:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan kun jij het die labiele/naieve sletten ook niet kwalijk nemen, je hebt het zelf ook gedaan.Touching from a distance ~![]()
Vrij normaal denk ik hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt wel een vriendin...maar je wilt ook niet een vriendin?
Beetje vaag niet?Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Nee ik zeg nergens dat ik geen vriendin wil?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je wilt wel een vriendin...maar je wilt ook niet een vriendin?
Beetje vaag niet?
Ik zeg alleen dat ik geen zin heb om te versieren... Die moeite ervoor te doen op die geforceerde manier die veel energie kost.
Tgaat niet vanzelf ook al doen veel mensen hier alsof het wel vanzelf gaat.Rustig aan.![]()
Inderdaad. Is ook stom. Maarja, je moet 't een naampje geven.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:05 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
sletten? blijf dat gewoon vaag vinden. het idee van, '1 man met 10 vrouwen is stoer 1 vrouw met 10 mannen is een hoer'
Mannelijke sletten zijn er ook, die noemen we players
en toch meer sociaal geaccepteerd dan 'sletten' beide benamingen moeten gewoon weg, wat een mens doet moet die zelf weten als die er niemand mee lastig valt. En als andere mensen dan gaan oordelen. pffft zwak! Maja, slechts mijn mening.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad. Is ook stom. Maarja, je moet 't een naampje geven.
Mannelijke sletten zijn er ook, die noemen we playersTouching from a distance ~![]()
Het gaat ook voor de een makkelijker dan voor de ander..quote:Op zondag 30 juni 2013 05:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik zeg nergens dat ik geen vriendin wil?
Ik zeg alleen dat ik geen zin heb om te versieren... Die moeite ervoor te doen op die geforceerde manier die veel energie kost.
Tgaat niet vanzelf ook al doen veel mensen hier alsof het wel vanzelf gaat.
Maargoed, je hoeft je er niet druk om te maken als je niemand leuk genoeg vindt om er moeite voor te doen. Da's eigenlijk heel goed nieuws, scheelt een hoop stress!
Tenzij je hoopt dat je wel zo iemand tegenkomt omdat je wel wat behoefte hebt aan intimiteit, dan stresst het wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het gaat ook voor de een makkelijker dan voor de ander..
Maargoed, je hoeft je er niet druk om te maken als je niemand leuk genoeg vindt om er moeite voor te doen. Da's eigenlijk heel goed nieuws, scheelt een hoop stress!Rustig aan.![]()
Wat het pas dom/stom maakt, is dat vrouwen daar alleen maar met trail & error achter kunnen komen. Mannen kunnen dat lekker wel!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het ze kwalijk neem
Dat het stom/dom is, ja, dat weet ik uit ervaring![]()
![]()
Wat heb jij dan voor ogen?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij je hoopt dat je wel zo iemand tegenkomt omdat je wel wat behoefte hebt aan intimiteit, dan stresst het wel.
Hoe zou het mogelijk kunnen zijn?![]()
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:08 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
en toch meer sociaal geaccepteerd dan 'sletten' beide benamingen moeten gewoon weg, wat een mens doet moet die zelf weten als die er niemand mee lastig valt. En als andere mensen dan gaan oordelen. pffft zwak! Maja, slechts mijn mening.
Maar oordelen, tja. Ik geef het zelf een naam omdat ik uit ervaring weet hoe dom het is.
Dat mag, vind ik. Mijn mening. Staat los van de persoon.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Tjah speciaal iemand tegenkomen...quote:Op zondag 30 juni 2013 05:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor ogen?
Hoe zou het mogelijk kunnen zijn?
Met erg fijn contact...
Heb dat te weinig denk ik.Rustig aan.![]()
Er is een wereld van verschil tussen een slet en een player.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad. Is ook stom. Maarja, je moet 't een naampje geven.
Mannelijke sletten zijn er ook, die noemen we players
Een player krijgt het voor elkaar veel aan seks te doen, waar een bepaalde klasse voor nodig is
Een slet doet veel aan seks, gewoon, omdat het kan.
TL:DR > Slet = negatief, player = positief
Helaas maar waar...![]()
Denk niet dat jij en ik ons hele geslacht kunnen verantwoorden, maar vooruit, wat jij wilquote:Op zondag 30 juni 2013 05:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat het pas dom/stom maakt, is dat vrouwen daar alleen maar met trail & error achter kunnen komen. Mannen kunnen dat lekker wel!
Ik denk eerder dat mannen zich er veel minder druk om maken. Makkelijker los kunnen laten als het fout gaat, en minder makkelijk uit te buiten want sterker enzo. Vrouwen hebben het wat lastiger wat dat betreft. Denk ik.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
En waarom zou die speciale iemand überhaubt energie willen steken in een depressief groentje als ze ook een handsome player kan krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah speciaal iemand tegenkomen...
Met erg fijn contact...
Heb dat te weinig denk ik.![]()
![]()
goed punt, al ben ik niet met je eens over dat het perse 'dom' is maar laten we daar maar niet discussie over gaan maken.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Maar oordelen, tja. Ik geef het zelf een naam omdat ik uit ervaring weet hoe dom het is.
Dat mag, vind ik. Mijn mening. Staat los van de persoon.dus om op een ander onderwerp over te gaan, jij al een vriend? (gok het niet omdat je in dit topic zit ook haha)
Dat is voor het eerst dat ik dat iemand zie zeggen, sorry hoor. Maar ik ken geen vrouw die een player iets positiefs vindt. De term dan, he.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen een slet en een player.
Een player krijgt het voor elkaar veel aan seks te doen, waar een bepaalde klasse voor nodig is
Helaas maar waar...Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Ik wil dat niet per se, sterker nog, ik zou willen dat het anders was!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en ik ons hele geslacht kunnen verantwoorden, maar vooruit, wat jij wil
Ik denk eerder dat mannen zich er veel minder druk om maken. Makkelijker los kunnen laten als het fout gaat, en minder makkelijk uit te buiten want sterker enzo. Vrouwen hebben het wat lastiger wat dat betreft. Denk ik.
Maar het is nou eenmaal de keiharde waarheid![]()
![]()
Tjah, fijn contact he, zegt genoeg... Of is dat niks waard?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarom zou die speciale iemand überhaubt energie willen steken in een depressief groentje als ze ook een handsome player kan krijgen?
Rustig aan.![]()
Vrouwen kunnen dan ook niet goed tegen dit soort kritiek, maar het maakt het niet minder waar.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat iemand zie zeggen, sorry hoor. Maar ik ken geen vrouw die een player iets positiefs vindt. De term dan, he.
Voor een vrouw is het veel makkelijker aan seks te komen dan voor een man.
Dat onderken je toch wel? Of ook niet? Zo, niet, dan zijn we snel uitgepraat!![]()
![]()
Jawel, ik heb een vriend, we zijn anderhalf jaar onderweg.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:16 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
goed punt, al ben ik niet met je eens over dat het perse 'dom' is maar laten we daar maar niet discussie over gaan maken.dus om op een ander onderwerp over te gaan, jij al een vriend? (gok het niet omdat je in dit topic zit ook haha)
Ik kwam even kijken hoe het hier gaat, was hier vaste klant een tijd geleden, gewoon omdat ik het een interessant topic vind
Het gaat om het totaalplaatje (maar voor veel vrouwen gaat het ook om geilheid, en een depressieve niet-al-te-lelijke-vent-ala-KT is gewoon niet sexy)quote:Op zondag 30 juni 2013 05:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, fijn contact he, zegt genoeg... Of is dat niks waard?![]()
![]()
okee, nice voor mij naja 1 van de eerste keren ofzo in dit topic denk ik. Voornamelijk omdat er weinig andere actieve topics zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een vriend, we zijn anderhalf jaar onderweg.
Ik kwam even kijken hoe het hier gaat, was hier vaste klant een tijd geleden, gewoon omdat ik het een interessant topic vind
Tjah, denk die depressie dan maar weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje (maar voor veel vrouwen gaat het ook om geilheid, en een depressieve niet-al-te-lelijke-vent-ala-KT is gewoon niet sexy)
Probleem opgelost?
Neemt niet weg dat ik nog steeds niemand tegenkom waar ik moeite voor wil doen, wat ik dus wel graag zou willen.
En dat zonder het enorm te forceren want dat onttrekt teveel energie zonder iets op te leveren helaas.Rustig aan.![]()
Yep!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, denk die depressie dan maar weg.
Probleem opgelost?
Zonder depressie zou jij makkelijk aan de vrouw moeten kunnen komen![]()
![]()
Is voor een vrouw zeker makkelijker. Als we het willen dan he. Dat is voor vrouwen dan weer wat lastiger dan voor mannen, want consequenties dit gevoelens dat.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan ook niet goed tegen dit soort kritiek, maar het maakt het niet minder waar.
Voor een vrouw is het veel makkelijker aan seks te komen dan voor een man.
Dat onderken je toch wel? Of ook niet? Zo, niet, dan zijn we snel uitgepraat!
Vrouwen vinden het niet fijn om slet genoemd te worden nee, omdat dat vooral van vroeger uit 'niet hoort', maar ook omdat het in de jaren ook echt is uitgegroeid tot een regelmatig onterecht scheldwoord.
Ik had het over de term players trouwens.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Dus je vindt gewoon niemand leuk genoeg?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nog steeds niemand tegenkom waar ik moeite voor wil doen.![]()
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vindt gewoon niemand leuk genoeg?Rustig aan.![]()
Ook uit interesse dus? Of ook problemen met het onderwerp?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:20 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
okee, nice voor mij naja 1 van de eerste keren ofzo in dit topic denk ik. Voornamelijk omdat er weinig andere actieve topics zijn.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Je had het over dat vrouwen de term player negatief vinden, en ik heb uitgelegd waarom dat zo isquote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het over de term players trouwens.![]()
![]()
Maar als jij niemand leuk genoeg vindt, waarom mis je het dan??quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.![]()
Heftige paradox hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.C'est la vie
Geen problemen met het onderwerp.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook uit interesse dus? Of ook problemen met het onderwerp?
Vrouwen vinden de term player negatief, omdat dat een signaal geeft dat diegene vrouwen versiert voor seks en ze dan dumpt. Wat wij dus doorgaans niet willen. 'Pas op, dat is een player hoor' zeggen wij tegen vriendinnen die voor zo'n kerel vallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had het over dat vrouwen de term player negatief vinden, en ik heb uitgelegd waarom dat zo isNiet waar dus, voor ons.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen een slet en een player.
Helaas maar waar...Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Maar je hebt m'n laatste vraag nog helemaal niet beantwoord!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een klote tijd voor dit topic om zo actief te zijn zeg
Ik zeg doei
Trusten KT![]()
![]()
Goedzoquote:Op zondag 30 juni 2013 05:25 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geen problemen met het onderwerp.
Beetje wel hequote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een klote tijd voor dit topic om zo actief te zijn zeg
Ik zeg doei
Truste
Ik doe in het weekend niks anders dan slapen, dus nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En Heloef? Jij nog iemand versierd vannacht?C'est la vie
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrouwen vinden de term player negatief, omdat dat een signaal geeft dat diegene vrouwen versiert voor seks en ze dan dumpt. Wat wij dus doorgaans niet willen. 'Pas op, dat is een player hoor' zeggen wij tegen vriendinnen die voor zo'n kerel vallen.
[..]
Niet waar dus, voor ons.
Een slet is exact hetzelfde als een player qua hoeveel seks ze willen, echter hoeft een slet totaal geen moeite te doen om aan seks te komen.
Slet zijn is makkelijk. Player zijn is knap. Das het verschil. Je hebt dan ook geen vrouwelijke players (uitzonderingen daargelaten) en geen mannelijke slets (want die komen alleen maar aan seks als ze players worden, wat weer moeite kost en knap is om voor elkaar te krijgen).![]()
Afijn, het was weer ouderwets interessant guys![]()
Ik moest ook maar eens een dutje gaan doen.
Tot schnell weer!
Waarom ben jij dan nu wakker?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe in het weekend niks anders dan slapen, dus nee.![]()
![]()
Doei doei!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tot schnell weer!![]()
![]()
gnightquote:Op zondag 30 juni 2013 05:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tot schnell weer!Touching from a distance ~![]()
Rare droom, hoogste tijd om weer verder te slapen. Adios.quote:C'est la vie
Ah ja. Ik snap je. Al geloof ik totaal niet dat het players moeite kost. Sommige gasten hebben de looks en/of het charisma van zichzelf en daar maken ze dan ge-/misbruik van. Zonder énige moeite kan ik je melden. Dus heb daar asjeblieft geen bewondering voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.
Een slet is exact hetzelfde als een player qua hoeveel seks ze willen, echter hoeft een slet totaal geen moeite te doen om aan seks te komen.
Slet zijn is makkelijk. Player zijn is knap. Das het verschil. Je hebt dan ook geen vrouwelijke players (uitzonderingen daargelaten) en geen mannelijke slets (want die komen alleen maar aan seks als ze players worden, wat weer moeite kost en knap is om voor elkaar te krijgen).
Ohja, slapen. Doeg! Bedankt voor de interessante woordenwisseling
Ze hebben helemaal door hoe het werkt, en -dat- bewerkstelligen is gewoon knap werkquote:Op zondag 30 juni 2013 05:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah ja. Ik snap je. Al geloof ik totaal niet dat het players moeite kost. Sommige gasten hebben de looks en/of het charisma van zichzelf en daar maken ze dan ge-/misbruik van. Zonder énige moeite kan ik je melden. Dus heb daar asjeblieft geen bewondering voor.![]()
Nja, hij is niet eens echt een player, en heeft ook geen houding dat hij zichzelf geweldig vindt, maar hij weet heus wel dat hij goede looks heeft.
Misschien geldt het voor vrouwen ook als een soort onderling statussymbool? Ik weet niet of dat meetelt, maar dat het misschien tegenover andere vrouwen ook wel goed staat als je met iemand van 2 meter gaat, in plaats van dat je met iemand van 1,70 gaat..
Wel frustrerend somsIk vind mezelf ook absoluut niet de lelijkste, maar als hij in de buurt is, dan kun je het gewoon schudden wat dat betreft. Was laatst ook met hem uitgeweest, en wat gebeurt er, er gaat een groepje van 5 meiden om hem heen staan, en wij als ''de rest'' stonden gewoon met elkaar, en bestonden gewoon niet zo leek het
![]()
![]()
Tijdens het uitgaan lol hebben, voor het uitgaan bewust zijn van je doelstellingen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Doelstellingen voor het uitgaan
Mijn enige 'doelstelling' is lol hebben.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Heeft vaak te maken met het feit dat diegene net iets meer zelfvertrouwen heeft en iets meer zichzelf is omdat heel zijn leven al positieve dingen bij hem ingepalmd zijn. Verder krijg je nog eens een self fulfilling prophecy omdat er van hem verwacht wordt dat er toch weer meiden bij staan.quote:Op zondag 30 juni 2013 08:40 schreef TommyVercetti het volgende:
Nja, hij is niet eens echt een player, en heeft ook geen houding dat hij zichzelf geweldig vindt, maar hij weet heus wel dat hij goede looks heeft.
Misschien geldt het voor vrouwen ook als een soort onderling statussymbool? Ik weet niet of dat meetelt, maar dat het misschien tegenover andere vrouwen ook wel goed staat als je met iemand van 2 meter gaat, in plaats van dat je met iemand van 1,70 gaat..
Wel frustrerend somsIk vind mezelf ook absoluut niet de lelijkste, maar als hij in de buurt is, dan kun je het gewoon schudden wat dat betreft. Was laatst ook met hem uitgeweest, en wat gebeurt er, er gaat een groepje van 5 meiden om hem heen staan, en wij als ''de rest'' stonden gewoon met elkaar, en bestonden gewoon niet zo leek het
De ego van vrouwen kan worden gestreeld als ze met de populaire gozer gaan, al is hij 1.70 of 2 meter.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.
Slet zijn is makkelijk. Player zijn is knap. Das het verschil. Je hebt dan ook geen vrouwelijke players (uitzonderingen daargelaten) en geen mannelijke slets (want die komen alleen maar aan seks als ze players worden, wat weer moeite kost en knap is om voor elkaar te krijgen).
Het verschil in perceptie tussen players en sletten heeft weinig te maken met de moeite die ze er in moeten steken. Als een man totaal geen moeite hoeft te doen om veel vrouwen te krijgen wordt dat toch als positief gezien. Als een vrouw veel moeite moet doen om veel mannen te krijgen zal ze ondanks alle moeite die ze er in steekt toch als een slet worden gezien.
Het verschil in perceptie zit 'm dus ergens anders in, heeft waarschijnlijk meer te maken met oude seksistische opvattingen waarin de vrouw als minderwaardig wordt gezien. Vergeet niet dat in veel culturen (ook de onze vroeger) vrouwen werden uitgehuwelijkt. Ze hadden waarde voor de familie hierdoor, en als een vrouw dan rondsliep met allerlei mannen verloor ze 'haar waarde'. Het zou me niets verbazen dat er daarom nog steeds zo negatief wordt aangekeken tegen vrouwen die met veel mannen het bed induiken, het duurt wel even voordat dat soort denkpatronen zijn weggesleten in een samenleving."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Er valt helemaal niets door te hebben als het je simpelweg ligt. Dan gaat het vanzelf. En dus is het echt geen prestatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal door hoe het werkt, en -dat- bewerkstelligen is gewoon knap werk
[ Bericht 1% gewijzigd door MeraViglioSa op 30-06-2013 20:39:09 ]Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Nou nee...quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.
Het verschil in perceptie tussen players en sletten heeft weinig te maken met de moeite die ze er in moeten steken. Als een man totaal geen moeite hoeft te doen om veel vrouwen te krijgen wordt dat toch als positief gezien. Als een vrouw veel moeite moet doen om veel mannen te krijgen zal ze ondanks alle moeite die ze er in steekt toch als een slet worden gezien.
Het verschil in perceptie zit 'm dus ergens anders in, heeft waarschijnlijk meer te maken met oude seksistische opvattingen waarin de vrouw als minderwaardig wordt gezien. Vergeet niet dat in veel culturen (ook de onze vroeger) vrouwen werden uitgehuwelijkt. Ze hadden waarde voor de familie hierdoor, en als een vrouw dan rondsliep met allerlei mannen verloor ze 'haar waarde'. Het zou me niets verbazen dat er daarom nog steeds zo negatief wordt aangekeken tegen vrouwen die met veel mannen het bed induiken, het duurt wel even voordat dat soort denkpatronen zijn weggesleten in een samenleving.
Vrouwen zijn niet zo ''makkelijk'' als mannen, en mannen moeten veelal het meeste initiatief nemen en versieren etc, dat vergt gewoon even wat meer kunst dan laten blijken dat je zijn aandacht leuk vindt.
Dat maakt toch wel dat iemand die vaak een kunstje uitoefend en daar goed in is respect krijgt voor wat hij kan in wezen.
Bij dat meisje is er geen kunst aan, dat men er denigrerend over doet als vrouwen losbandig zijn heeft denk ik te maken met andere dingen...Rustig aan.![]()
Dit vind ik gewoon onzin, iets wat knap is blijft knap, voor dat individu zelf is het allicht geen prestatie maar voor ''leken'' is dat het wel degelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er valt helemaal niets door te hebben als het je simpelweg ligt. Dan gaat het vanzelf. En dus is het echt geen prestatie.Rustig aan.![]()
Het verschil is dat een inbreker een truukje nodig heeft om z'n ding te kunnen doen. Een vrouw heeft zulke truukjes helemaal niet nodig. Het enige dat ze hoeft te doen is een willekeurige kroeg binnenwandelen en te vragen "ey, neuken?". Dat het zo makkelijk kan gaan voor vrouwen is proefondervindelijk bewezen. Hier een voorbeeldje uit 1978quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.
En bovendien, wat voor vrouw moet nou in godsnaam moeite doen om aan makkelijke seks te komen?
Echt, ik vraag me af waarom sommigen nog steeds in die onzin geloven dat vrouwen en mannen even makkelijk aan seks kunnen komen!![]()
![]()
Voor sommige mannen is het ontzettend makkelijk. Laten we zeggen 10%quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verschil is dat een inbreker een truukje nodig heeft om z'n ding te kunnen doen. Een vrouw heeft zulke truukjes helemaal niet nodig. Het enige dat ze hoeft te doen is een willekeurige kroeg binnenwandelen en te vragen "ey, neuken?". Dat het zo makkelijk kan gaan voor vrouwen is proefondervindelijk bewezen. Hier een voorbeeldje uit 1978
En bovendien, wat voor vrouw moet nou in godsnaam moeite doen om aan makkelijke seks te komen?
Echt, ik vraag me af waarom sommigen nog steeds in die onzin geloven dat vrouwen en mannen even makkelijk aan seks kunnen komen!C'est la vie
Het is net als bij een groep apen of leeuwen, een klein percentage mannelijke apen doet het met veel vrouwen. Het vrouwtje moet er vruchtbaar uit zien, het mannetje moet de baas zijn van de groep.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maar dat ontken ik ook niet, mijn punt is gewoon dat slet geen negatief woord is omdat het voor vrouwen zo gemakkelijk zou zijn. Er zijn zoveel dingen gemakkelijk zonder dat daar meteen een negatieve beeldvorming bij hoort.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt, ik vraag me af waarom sommigen nog steeds in die onzin geloven dat vrouwen en mannen even makkelijk aan seks kunnen komen!
Het verklaart ook niet waarom er steeds minder negatief tegen vrouwen wordt aangekeken als ze het met veel mannen doen, want dat zou impliceren dat het er moeilijker op wordt voor vrouwen om een man te vinden? En dat er daardoor positiever tegenaan wordt gekeken? Lijkt me een beetje raar. Een veel betere verklaring daarvoor is dat verouderde opvattingen over vrouwen en het 'reserveren van hun maagdelijkheid' aan het verdwijnen zijn uit onze maatschappij."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Hmm, en de bonobo's dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 06:47 schreef firefly3 het volgende:
Het is net als bij een groep apen of leeuwen, een klein percentage mannelijke apen doet het met veel vrouwen. Het vrouwtje moet er vruchtbaar uit zien, het mannetje moet de baas zijn van de groep.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Ja ik denk toch echt dat je wat anders moet zoeken als het na 120 topics nog steeds niet zo makkelijk gaat...
Maar ben blij dat de reeks nog bestaat.![]()
Nee hoor, rondsletten wordt gewoon maatschappelijk steeds meer geaccepteerd. Maar niet omdat het steeds moeilijker wordt voor een vrouw om makkelijk aan seks te komenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het verklaart ook niet waarom er steeds minder negatief tegen vrouwen wordt aangekeken als ze het met veel mannen doen, want dat zou impliceren dat het er moeilijker op wordt voor vrouwen om een man te vinden? En dat er daardoor positiever tegenaan wordt gekeken? Lijkt me een beetje raar.![]()
![]()
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbod
Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbod![]()
'Lol.. je bent weer terug?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef JoeyT234 het volgende:
Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...![]()
![]()
Met een 234 versie, maar terug idd! Hoe is het Cue? Denk al bijna 2 jaar geleden dat ik je 'sprak'?quote:![]()
Waarom heeft het begrip "slet" dan volgens jou een negatieve bijklank?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook niet, mijn punt is gewoon dat slet geen negatief woord is omdat het voor vrouwen zo gemakkelijk zou zijn. Er zijn zoveel dingen gemakkelijk zonder dat daar meteen een negatieve beeldvorming bij hoort.
Of is het voor jou niet negatief??![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbodIk denk dat dit eerder het geval zal zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...![]()
![]()
welkom terugquote:Op maandag 1 juli 2013 11:01 schreef JoeyT234 het volgende:
Met een 234 versie, maar terug idd! Hoe is het Cue? Denk al bijna 2 jaar geleden dat ik je 'sprak'?
Zo ongeveer he, wat heb je allemaal uitgespookt joh.
Hier gaat ie z'n gangetje![]()
![]()
Haha ik ben blij dat de spirit hier iig niet veranderd is.;-)quote:Op maandag 1 juli 2013 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit eerder het geval zal zijn
Het is allemaal niet zo lastig. Gewoon naar de sportschool gaan en that's it.![]()
Thx!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
welkom terug
Zo ongeveer he, wat heb je allemaal uitgespookt joh.
Hier gaat ie z'n gangetje
Euhm tsja standaard. Werken, reizen, leven. T kabbelt door... Jij nog spannende nieuwtjes?![]()
Hoe staat het met de vrouwen dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef JoeyT234 het volgende:
Thx!
Euhm tsja standaard. Werken, reizen, leven. T kabbelt door... Jij nog spannende nieuwtjes?
Hier weinig nieuwtjes denk ik zo.![]()
Nog steeds hetzelfde meisje. We worden ouder en dus rustiger ;-). Jij nog nieuwe of oude liefdes?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vrouwen dan?
Hier weinig nieuwtjes denk ik zo.![]()
Zozo, een rustige Joeyquote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef JoeyT234 het volgende:
Nog steeds hetzelfde meisje. We worden ouder en dus rustiger ;-). Jij nog nieuwe of oude liefdes?![]()
Nee niet echt. Er komt maar weinig bijzonders langs. Af en toe wel een date her en der.![]()
Heb ik al twee keer gezegd hierbovenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom heeft het begrip "slet" dan volgens jou een negatieve bijklank?Ik denk dat het komt door achterhaalde opvattingen dat vrouwen hun maagdelijkheid moeten reserveren voor hun echtgenoot. In sommige culturen worden vrouwen zwaar gestraft als ze losbandig zijn, in de onze krijgen ze termen als 'slet' naar hun hoofd geslingerd. Ik denk dat de achterliggende drijfveren dezelfde zijn.
De term 'slet' voelt voor mij negatief aan, en ik zal 'm dan ook niet snel gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee als vrouwen gewoon van het leven willen genieten. Moeten ze vooral doen, ik zal ze er niet om beoordelenquote:Of is het voor jou niet negatief??
Hoe gaat het hierWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik denk dat er gewoon een evolutionaire gedachte achter zit dat een vrouw een veilige omgeving zou moeten hebben met veel zekerheid voordat ze seks heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:47 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gezegd hierbovenIk denk dat het komt door achterhaalde opvattingen dat vrouwen hun maagdelijkheid moeten reserveren voor hun echtgenoot. In sommige culturen worden vrouwen zwaar gestraft als ze losbandig zijn, in de onze krijgen ze termen als 'slet' naar hun hoofd geslingerd. Ik denk dat de achterliggende drijfveren dezelfde zijn.
[..]
De term 'slet' voelt voor mij negatief aan, en ik zal 'm dan ook niet snel gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee als vrouwen gewoon van het leven willen genieten. Moeten ze vooral doen, ik zal ze er niet om beoordelenRustig aan.![]()
Versieren zit er voor mij niet meer in. Vriendquote:
Maar hoezo stilstand, dan?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Niet mee bezig. Ontmoet niemand etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Versieren zit er voor mij niet meer in. Vriend
Maar hoezo stilstand, dan?Rustig aan.![]()
Ook geen behoefte?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet mee bezig. Ontmoet niemand etc.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
In versieren? Nee dat niet, maar om eens iemand tegen te komen lijkt me nog steeds wel leuk.quote:Rustig aan.![]()
Ga je niet meer uit oid, waar je nieuwe mensen tegen komt?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In versieren? Nee dat niet, maar om eens iemand tegen te komen lijkt me nog steeds wel leuk.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik word ongelukkig van uitgaan de laatste tijd..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga je niet meer uit oid, waar je nieuwe mensen tegen komt?
Nieuwe mensen met uitgaan kwam ik ook alleen tegen als ik zelf actief op mensen afstapte ook, maar daar kwam verder toch niks uit eigenlijk... Misschien dat ik daardoor ook wat minder te porren ben om wat meer contact te zoeken met vreemden.
Maargoed, intrinsieke motivatie (motivatie die je krijgt doordat je een beeld hebt van hoe je wilt doen / zijn) is beter dan extrensieke motivatie (wat je wilt hebben) dus daar kan ik opzicht ook weer overheen stappen, alleen op dat punt houdt mijn negatieve gevoel me tegen, ik wil ''niks'' erg vervelend.Rustig aan.![]()
Geen idee hun groepsgedrag is. Indianen stammen leven soms nog steeds zo overigens.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Idd. Allemaal door die zeurende beta mannetjes dat de maatschappij zo is. Straks is het verboden een vrouw op straat aan te spreken en mag het alleen via paiq ;pquote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbodExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Doe de 30 day challenge met me mee. 30 dagen elke dag uit en vrouwen aanspreken. Sowieso dat je je een koning voelt na een paar wekenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig van uitgaan de laatste tijd..
Nieuwe mensen met uitgaan kwam ik ook alleen tegen als ik zelf actief op mensen afstapte ook, maar daar kwam verder toch niks uit eigenlijk... Misschien dat ik daardoor ook wat minder te porren ben om wat meer contact te zoeken met vreemden.
Maargoed, intrinsieke motivatie (motivatie die je krijgt doordat je een beeld hebt van hoe je wilt doen / zijn) is beter dan extrensieke motivatie (wat je wilt hebben) dus daar kan ik opzicht ook weer overheen stappen, alleen op dat punt houdt mijn negatieve gevoel me tegen, ik wil ''niks'' erg vervelend.
Ben zelf aan het eind van deze week eindelijk klaar met tentamens, dus kan ik m'n focus weer gaan leggen op vrouwen (of eigenlijk mezelf).''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
En wat versta jij onder "uit"?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Doe de 30 day challenge met me mee. 30 dagen elke dag uit en vrouwen aanspreken. Sowieso dat je je een koning voelt na een paar weken
Ben zelf aan het eind van deze week eindelijk klaar met tentamens, dus kan ik m'n focus weer gaan leggen op vrouwen (of eigenlijk mezelf).
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: