Beetje wel hequote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een klote tijd voor dit topic om zo actief te zijn zeg
Ik zeg doei
Ik doe in het weekend niks anders dan slapen, dus nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En Heloef? Jij nog iemand versierd vannacht?
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrouwen vinden de term player negatief, omdat dat een signaal geeft dat diegene vrouwen versiert voor seks en ze dan dumpt. Wat wij dus doorgaans niet willen. 'Pas op, dat is een player hoor' zeggen wij tegen vriendinnen die voor zo'n kerel vallen.
[..]
Niet waar dus, voor ons.
Waarom ben jij dan nu wakker?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe in het weekend niks anders dan slapen, dus nee.
Doei doei!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Afijn, het was weer ouderwets interessant guys![]()
Ik moest ook maar eens een dutje gaan doen.
Tot schnell weer!
gnightquote:Op zondag 30 juni 2013 05:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Afijn, het was weer ouderwets interessant guys![]()
Ik moest ook maar eens een dutje gaan doen.
Tot schnell weer!
Rare droom, hoogste tijd om weer verder te slapen. Adios.quote:
Ah ja. Ik snap je. Al geloof ik totaal niet dat het players moeite kost. Sommige gasten hebben de looks en/of het charisma van zichzelf en daar maken ze dan ge-/misbruik van. Zonder énige moeite kan ik je melden. Dus heb daar asjeblieft geen bewondering voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.
Een slet is exact hetzelfde als een player qua hoeveel seks ze willen, echter hoeft een slet totaal geen moeite te doen om aan seks te komen.
Slet zijn is makkelijk. Player zijn is knap. Das het verschil. Je hebt dan ook geen vrouwelijke players (uitzonderingen daargelaten) en geen mannelijke slets (want die komen alleen maar aan seks als ze players worden, wat weer moeite kost en knap is om voor elkaar te krijgen).
Ze hebben helemaal door hoe het werkt, en -dat- bewerkstelligen is gewoon knap werkquote:Op zondag 30 juni 2013 05:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah ja. Ik snap je. Al geloof ik totaal niet dat het players moeite kost. Sommige gasten hebben de looks en/of het charisma van zichzelf en daar maken ze dan ge-/misbruik van. Zonder énige moeite kan ik je melden. Dus heb daar asjeblieft geen bewondering voor.
Tijdens het uitgaan lol hebben, voor het uitgaan bewust zijn van je doelstellingen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Doelstellingen voor het uitgaan
Mijn enige 'doelstelling' is lol hebben.
Heeft vaak te maken met het feit dat diegene net iets meer zelfvertrouwen heeft en iets meer zichzelf is omdat heel zijn leven al positieve dingen bij hem ingepalmd zijn. Verder krijg je nog eens een self fulfilling prophecy omdat er van hem verwacht wordt dat er toch weer meiden bij staan.quote:Op zondag 30 juni 2013 08:40 schreef TommyVercetti het volgende:
Nja, hij is niet eens echt een player, en heeft ook geen houding dat hij zichzelf geweldig vindt, maar hij weet heus wel dat hij goede looks heeft.
Misschien geldt het voor vrouwen ook als een soort onderling statussymbool? Ik weet niet of dat meetelt, maar dat het misschien tegenover andere vrouwen ook wel goed staat als je met iemand van 2 meter gaat, in plaats van dat je met iemand van 1,70 gaat..
Wel frustrerend somsIk vind mezelf ook absoluut niet de lelijkste, maar als hij in de buurt is, dan kun je het gewoon schudden wat dat betreft. Was laatst ook met hem uitgeweest, en wat gebeurt er, er gaat een groepje van 5 meiden om hem heen staan, en wij als ''de rest'' stonden gewoon met elkaar, en bestonden gewoon niet zo leek het
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Een player doet moeite om aan de vrouw (seks) te komen, omdat vrouwen over het algemeen gesproken kritischer zijn als het om seks aankomt.
Een slet is exact hetzelfde als een player qua hoeveel seks ze willen, echter hoeft een slet totaal geen moeite te doen om aan seks te komen.
Slet zijn is makkelijk. Player zijn is knap. Das het verschil. Je hebt dan ook geen vrouwelijke players (uitzonderingen daargelaten) en geen mannelijke slets (want die komen alleen maar aan seks als ze players worden, wat weer moeite kost en knap is om voor elkaar te krijgen).
Er valt helemaal niets door te hebben als het je simpelweg ligt. Dan gaat het vanzelf. En dus is het echt geen prestatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze hebben helemaal door hoe het werkt, en -dat- bewerkstelligen is gewoon knap werk
Nou nee...quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.
Het verschil in perceptie tussen players en sletten heeft weinig te maken met de moeite die ze er in moeten steken. Als een man totaal geen moeite hoeft te doen om veel vrouwen te krijgen wordt dat toch als positief gezien. Als een vrouw veel moeite moet doen om veel mannen te krijgen zal ze ondanks alle moeite die ze er in steekt toch als een slet worden gezien.
Het verschil in perceptie zit 'm dus ergens anders in, heeft waarschijnlijk meer te maken met oude seksistische opvattingen waarin de vrouw als minderwaardig wordt gezien. Vergeet niet dat in veel culturen (ook de onze vroeger) vrouwen werden uitgehuwelijkt. Ze hadden waarde voor de familie hierdoor, en als een vrouw dan rondsliep met allerlei mannen verloor ze 'haar waarde'. Het zou me niets verbazen dat er daarom nog steeds zo negatief wordt aangekeken tegen vrouwen die met veel mannen het bed induiken, het duurt wel even voordat dat soort denkpatronen zijn weggesleten in een samenleving.
Dit vind ik gewoon onzin, iets wat knap is blijft knap, voor dat individu zelf is het allicht geen prestatie maar voor ''leken'' is dat het wel degelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er valt helemaal niets door te hebben als het je simpelweg ligt. Dan gaat het vanzelf. En dus is het echt geen prestatie.
Het verschil is dat een inbreker een truukje nodig heeft om z'n ding te kunnen doen. Een vrouw heeft zulke truukjes helemaal niet nodig. Het enige dat ze hoeft te doen is een willekeurige kroeg binnenwandelen en te vragen "ey, neuken?". Dat het zo makkelijk kan gaan voor vrouwen is proefondervindelijk bewezen. Hier een voorbeeldje uit 1978quote:Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Een inbreker heeft ook bepaalde skills nodig om zijn truukje te doen, maar dat maakt het nog niet meteen tot iets positiefs.
Het verschil in perceptie tussen players en sletten heeft weinig te maken met de moeite die ze er in moeten steken. Als een man totaal geen moeite hoeft te doen om veel vrouwen te krijgen wordt dat toch als positief gezien. Als een vrouw veel moeite moet doen om veel mannen te krijgen zal ze ondanks alle moeite die ze er in steekt toch als een slet worden gezien.
Voor sommige mannen is het ontzettend makkelijk. Laten we zeggen 10%quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het verschil is dat een inbreker een truukje nodig heeft om z'n ding te kunnen doen. Een vrouw heeft zulke truukjes helemaal niet nodig. Het enige dat ze hoeft te doen is een willekeurige kroeg binnenwandelen en te vragen "ey, neuken?". Dat het zo makkelijk kan gaan voor vrouwen is proefondervindelijk bewezen. Hier een voorbeeldje uit 1978
En bovendien, wat voor vrouw moet nou in godsnaam moeite doen om aan makkelijke seks te komen?
Echt, ik vraag me af waarom sommigen nog steeds in die onzin geloven dat vrouwen en mannen even makkelijk aan seks kunnen komen!
Maar dat ontken ik ook niet, mijn punt is gewoon dat slet geen negatief woord is omdat het voor vrouwen zo gemakkelijk zou zijn. Er zijn zoveel dingen gemakkelijk zonder dat daar meteen een negatieve beeldvorming bij hoort.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Echt, ik vraag me af waarom sommigen nog steeds in die onzin geloven dat vrouwen en mannen even makkelijk aan seks kunnen komen!
Hmm, en de bonobo's dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 06:47 schreef firefly3 het volgende:
Het is net als bij een groep apen of leeuwen, een klein percentage mannelijke apen doet het met veel vrouwen. Het vrouwtje moet er vruchtbaar uit zien, het mannetje moet de baas zijn van de groep.
Nee hoor, rondsletten wordt gewoon maatschappelijk steeds meer geaccepteerd. Maar niet omdat het steeds moeilijker wordt voor een vrouw om makkelijk aan seks te komenquote:Op maandag 1 juli 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het verklaart ook niet waarom er steeds minder negatief tegen vrouwen wordt aangekeken als ze het met veel mannen doen, want dat zou impliceren dat het er moeilijker op wordt voor vrouwen om een man te vinden? En dat er daardoor positiever tegenaan wordt gekeken? Lijkt me een beetje raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |