En waarom zou die speciale iemand überhaubt energie willen steken in een depressief groentje als ze ook een handsome player kan krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah speciaal iemand tegenkomen...
Met erg fijn contact...
Heb dat te weinig denk ik.
goed punt, al ben ik niet met je eens over dat het perse 'dom' is maar laten we daar maar niet discussie over gaan maken.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.
Maar oordelen, tja. Ik geef het zelf een naam omdat ik uit ervaring weet hoe dom het is.
Dat mag, vind ik. Mijn mening. Staat los van de persoon.
Dat is voor het eerst dat ik dat iemand zie zeggen, sorry hoor. Maar ik ken geen vrouw die een player iets positiefs vindt. De term dan, he.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen een slet en een player.
Een player krijgt het voor elkaar veel aan seks te doen, waar een bepaalde klasse voor nodig is
Een slet doet veel aan seks, gewoon, omdat het kan.
TL:DR > Slet = negatief, player = positief
Helaas maar waar...
Ik wil dat niet per se, sterker nog, ik zou willen dat het anders was!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij en ik ons hele geslacht kunnen verantwoorden, maar vooruit, wat jij wil
Ik denk eerder dat mannen zich er veel minder druk om maken. Makkelijker los kunnen laten als het fout gaat, en minder makkelijk uit te buiten want sterker enzo. Vrouwen hebben het wat lastiger wat dat betreft. Denk ik.
Tjah, fijn contact he, zegt genoeg... Of is dat niks waard?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarom zou die speciale iemand überhaubt energie willen steken in een depressief groentje als ze ook een handsome player kan krijgen?
Vrouwen kunnen dan ook niet goed tegen dit soort kritiek, maar het maakt het niet minder waar.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat iemand zie zeggen, sorry hoor. Maar ik ken geen vrouw die een player iets positiefs vindt. De term dan, he.
Jawel, ik heb een vriend, we zijn anderhalf jaar onderweg.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:16 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
goed punt, al ben ik niet met je eens over dat het perse 'dom' is maar laten we daar maar niet discussie over gaan maken.dus om op een ander onderwerp over te gaan, jij al een vriend? (gok het niet omdat je in dit topic zit ook haha)
Het gaat om het totaalplaatje (maar voor veel vrouwen gaat het ook om geilheid, en een depressieve niet-al-te-lelijke-vent-ala-KT is gewoon niet sexy)quote:Op zondag 30 juni 2013 05:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, fijn contact he, zegt genoeg... Of is dat niks waard?
okee, nice voor mij naja 1 van de eerste keren ofzo in dit topic denk ik. Voornamelijk omdat er weinig andere actieve topics zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een vriend, we zijn anderhalf jaar onderweg.
Ik kwam even kijken hoe het hier gaat, was hier vaste klant een tijd geleden, gewoon omdat ik het een interessant topic vind
Tjah, denk die depressie dan maar weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat om het totaalplaatje (maar voor veel vrouwen gaat het ook om geilheid, en een depressieve niet-al-te-lelijke-vent-ala-KT is gewoon niet sexy)
Yep!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, denk die depressie dan maar weg.
Probleem opgelost?
Is voor een vrouw zeker makkelijker. Als we het willen dan he. Dat is voor vrouwen dan weer wat lastiger dan voor mannen, want consequenties dit gevoelens dat.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dan ook niet goed tegen dit soort kritiek, maar het maakt het niet minder waar.
Voor een vrouw is het veel makkelijker aan seks te komen dan voor een man.
Dat onderken je toch wel? Of ook niet? Zo, niet, dan zijn we snel uitgepraat!
Dus je vindt gewoon niemand leuk genoeg?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nog steeds niemand tegenkom waar ik moeite voor wil doen.
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je vindt gewoon niemand leuk genoeg?
Ook uit interesse dus? Of ook problemen met het onderwerp?quote:Op zondag 30 juni 2013 05:20 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
okee, nice voor mij naja 1 van de eerste keren ofzo in dit topic denk ik. Voornamelijk omdat er weinig andere actieve topics zijn.
Je had het over dat vrouwen de term player negatief vinden, en ik heb uitgelegd waarom dat zo isquote:Op zondag 30 juni 2013 05:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het over de term players trouwens.
Maar als jij niemand leuk genoeg vindt, waarom mis je het dan??quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.
Heftige paradox hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ik kom niet in de situatie dat ik iemand leuk genoeg zou kunnen gaan vinden.
Geen problemen met het onderwerp.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook uit interesse dus? Of ook problemen met het onderwerp?
Vrouwen vinden de term player negatief, omdat dat een signaal geeft dat diegene vrouwen versiert voor seks en ze dan dumpt. Wat wij dus doorgaans niet willen. 'Pas op, dat is een player hoor' zeggen wij tegen vriendinnen die voor zo'n kerel vallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had het over dat vrouwen de term player negatief vinden, en ik heb uitgelegd waarom dat zo is
Niet waar dus, voor ons.quote:Op zondag 30 juni 2013 05:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is een wereld van verschil tussen een slet en een player.
Een player krijgt het voor elkaar veel aan seks te doen, waar een bepaalde klasse voor nodig is
Een slet doet veel aan seks, gewoon, omdat het kan.
TL:DR > Slet = negatief, player = positief
Helaas maar waar...
Maar je hebt m'n laatste vraag nog helemaal niet beantwoord!quote:Op zondag 30 juni 2013 05:26 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een klote tijd voor dit topic om zo actief te zijn zeg
Ik zeg doei
Goedzoquote:Op zondag 30 juni 2013 05:25 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geen problemen met het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |