En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe weinig meer. Zit even in een mindere periode qua emoties.
Iedere dag is: opstaan, overleven, slapen.
Dan is het sowieso moeilijk om echt te daten.
Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.
Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?quote:
Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?
Nee, dat werkt niet. Ik wil niet een avond met iemand doorbrengen waar ik verder geen interesse in heb.
Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?
O, dat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.
Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.
Ik probeer het. Alleen de dingen die ik altijd leuk vond, lijk ik niet meer zo leuk te vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef stukput het volgende:
[..]
Heuu van alles, werk school, sporten opleiding enz
Nee, want dan jaag ik iedereen weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?
Hoeren zuipen vechtpartijen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hetzelfde als waar je met je vrienden over ouwehoert?
Jawel dat ook welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?
Dat zit in je hoofd man. Als jij ergens oprecht enthousiast over kan praten is dat nooit verkeerd. De inhoud maakt dan niet zo veel uit. Als iemand ergens gepassioneerd over is vind ik het per definitie al interessant om te horen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dan jaag ik iedereen weg.
trololol.quote:
Hahah nee klopt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat alles is waarover je praat met je vrienden, dan klopt er iets niet
Want?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het maar weer eens opgegeven. Fuck die shit en ik zie verder wel.
Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat soort filmpjes maken is een act. Je doel is mensen vermaken met als middel "gekke" filmpjes. Heeft niks met naar beneden halen. Het is puur cabaret, een amusement vorm dus.
Heeft niks met lef of versieren te maken en is dus ook niet van toepassing in dit topic.
[..]
En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?
Wanneer vind je hdt een succes en wanneer een faal?quote:
jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |