abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128205483

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_128205688
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig ga ik nooit naar de club, is niks voor mij.
Problem solved! *O*
Ook buiten de club werkt het zo.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelijk gaan vingeren ;D
:Y :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205767
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Canillas het volgende:

[..]

Vrij vertaald: vrouwen waarbij dit 'werkt' zijn oppervlakkig op zoek naar een hebbeding, iets wat vermaakt biedt en wat ze genoeg bezig houdt om van zichzelf afgeleid te zijn.

Je tactiek 'werkt' omdat het aansluit bij de droevige staat waarin veel mensen in de Westerse wereld in verkeren, knap om dat 'succes' te noemen, je hebt functioneel gezien net zoveel productwaarde als een nieuwe smartphone.
Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128205943
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich goed bij je kunnen voelen, en dat gebeurd niet als je saai bent. Als je als persoon saai bent en waarbij ze zich niet kan vermaken, heeft ze weinig aan je. Zo zit de wereld eenmaal in elkaar.
Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.
Rustig aan.
pi_128205998
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven :o :'(
Rustig aan.
pi_128206167
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef firefly3 het volgende:
Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128206234
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zo zit ego in elkaar omdat het altijd iets wil van dingen buiten zich om zich te voeden, dat heeft verder niks met de wereld te maken.
Mwoah, ego en wereld.. Ik zie een verband :o
Rustig aan.
pi_128206695
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Girls just wanna have fun is niet voor niks zo een succesvol kut liedje bij tienermeisjes.
Dit exact.
pi_128206792
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat nou als een meisje begint met jou te zoenen?
Dan zijn je kansen op seks vast helemaal uitgestorven :o :'(
Ligt aan de locatie. Als ik nog niet op de sekslocatie ben, dan plaag ik haar door telkens eerder te stoppen met zoenen. Maar dit is dus ook gewoon handig voor als je gewoon nog een 2e date met haar wilt hebben enzo, puur om de kansen te vergroten en de spanning erin te houden.
pi_128207073
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).
pi_128208441
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je verward met haar ego voeden met dat ze zich op dat moment daadwerkelijk goed voelt. Ze wilt je namelijk meemaken en leren kennen, dat kan alleen als je dingen doet / expressie toont. Zorgen dat ze snel weet wat je leuk vind, wat je niet leuk vind en wat enkele ruige kantjes en tegelijk tederheid. M.a.w.: Wees echt jezelf. (Dat is bij de meeste mensen pas zo als ze 1 glaasje alcohol op hebben).
Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.
Rustig aan.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:59:57 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128208451
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Btw, Kaneel, jij nog succes gehad op versiergebied? :P
Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128208834
quote:
99s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee. Ik doe niet echt veel de laatste tijd.
Ik zit slechts op mijn kamertje te kutten. ;(
Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128209409
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwoah alcohol versterkt alleen naar mijn ervaring.
Alcohol haalt filters/blokkades weg.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:21:17 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128209509
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij laatst een date had of zoiets?
Een vriendin die ik al jaren ken.
pi_128210426
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.
Rustig aan.
pi_128212136
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.
Bij iedereen behalve mensen die zo erg hunzelf zijn dat ze geen verschil voelen tussen wel of geen alcohol.
pi_128220148
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
pi_128220220
Hoi jongens, ik ga morgenochtend op vakantie dus jullie horen weer van mij over een aantal weken :W
Ik hoop veel positieve dingen te lezen bij terugkomst ;)
  maandag 24 juni 2013 @ 23:12:57 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128220355
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Filters/blokkades zijn ook deel van jezelf en je persoonlijkheid hoor. Zonder dat zouden de meeste mensen veel minder leuk zijn om mee om te gaan.
Hoi :@
pi_128220479
quote:
3s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Filters en blokkades houden juist je persoonlijkheid tegen. De gedachten die als eerste door je hoofd heen gaan is de ware zelf, niet de aanpassingen naar buiten toe.

Zoek maar op het internet over alcohol...
  maandag 24 juni 2013 @ 23:16:37 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128220550
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.

Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128220726
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen, ik ben ontzettend saai.
En ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik daarom geen vriendin.
En ook dat ik dat allebei prima vind.

Tot zover mijn vertoon van oneindige zelfkennis.
Ik vraag me altijd af waar de saaie meisjes zijn. Is misschien ook handig voor jou. Weet jij al waar ze zijn?
seduco sum.en ben erg stout
pi_128222241
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Canillas het volgende:

Dat onzekerheid (dus geloven in negatieve gedachten over jezelf) de basis voor problemen is zie je in bijna alle topics in R&P terug, het uit zich op oneindige veel manieren. Daarom had ik deze post in elkaar geknutseld omdat ik vond dat ie in elk topic wel geplaatst kon worden:

[..]

Ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar daar heb je wel gelijk in. Goede post, jammer dat er zo overheen gelezen wordt.

Eigenlijk zou elke poster in R&P even een schopje richting het Kracht van het Nu topic moeten krijgen ;)
pi_128222894
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
TLDR... mij te zweverig...
Zonde dat je na vijf minuten zonder te lezen al afhaakt.
Zoals ik al zei vond ik het zelf aanvankelijk ook te zweverig, maar mijn behoefte om minder onzeker en simpelweg gelukkig te zijn was groter dan mijn behoefte om vast te houden aan wat ik al dan niet zweverig vond. En ik ben blij dat ik tijdelijk aan de kant heb kunnen zetten :).

Ik denk dat mensen die zichzelf zien als rationeel, ontzettend pragmatisch en nuchter (zoals ik zelf) het type mensen zijn die juíst baat zouden hebben bij die stof. Wanneer je je een beetje verdiept in de stof merk je pas dat het juist een stuk pragmatischer en meer down-to-earth is dan het continu vasthouden aan en identificeren met je ratio / verstand.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mediteren is bazig. Heb je Het boek al gelezen?
Ja, behoorlijk bazig! Boek heb ik voor de helft gelezen, toen begon z'n manier van schrijven me wat tegen te staan (te zweverig ;) ) en vond ik 'm vooral in herhaling vallen, maar nog steeds een absolute aanrader! Momenteel me aan het verdiepen in de andere boeken uit de OP.
pi_128224360
Hoe krijgen normale mensen nou eigenlijk een relatie? Door gewoon regelmatig te daten en elkaar vaker te willen zien oid?
Is dat gebruikelijk om te doen na 1 ontmoeting dat je nauwelijks nog contact hebt gehad bijvoorbeeld?
Rustig aan.
pi_128225091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe krijgen normale mensen nou eigenlijk een relatie? Door gewoon regelmatig te daten en elkaar vaker te willen zien oid?
Is dat gebruikelijk om te doen na 1 ontmoeting dat je nauwelijks nog contact hebt gehad bijvoorbeeld?
Nouja er moet natuurlijk wel een soort van klik zijn.

Heb je wat meer achtergrondinformatie? Of is dat al lang en breed besproken hier? Ik kom eigenlijk zo even binnenzeilen op de laatste pagina. :')
pi_128225130
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nouja er moet natuurlijk wel een soort van klik zijn.

Heb je wat meer achtergrondinformatie? Of is dat al lang en breed besproken hier? Ik kom eigenlijk zo even binnenzeilen op de laatste pagina. :')
Mwoah ik ben nooit verder gekomen dan zoenen in een club, daten heb ik nooit echt gedaan dus voornamelijk wil ik eigenlijk, ook al weet ik zelf wel wat ik moet doen.. Het gewoon nog even van anderen horen :P
Rustig aan.
pi_128226762
Ik raad mediteren enzo ook aan. Dan ben je meer jezelf als je in het nu leeft en heb je ook minder filters en blokkades waardoor je persoonlijkheid meer naar voren komt.
pi_128226765
Maar ik geloof niet dat de meeste mensen het gaan doen hier want lui ;p
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:53:42 #31
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128228954
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Filters en blokkades houden juist je persoonlijkheid tegen. De gedachten die als eerste door je hoofd heen gaan is de ware zelf, niet de aanpassingen naar buiten toe.
Blokkades zijn volgens mij altijd schadelijk, maar jezelf filters opleggen is doodnormaal. Dat leren we allemaal gedurende ons leven en zorgt er ook voor dat we beter kunnen functioneren in de maatschappij.

Ik had vroeger heel veel last van blokkades en ironisch genoeg daardoor nooit goed geleerd om te filteren. Als je alles opkropt en binnenhoudt hoef je namelijk niets te filteren. Toen ik dus eenmaal van die blokkades afkwam schoot ik ook eerst door naar de andere kant, en werd ik gewoon veel te open, wat ook niet altijd goed is. Inmiddels heb ik net als iedereen toch leren filteren.

En daar is dus niets mis mee, omdat filteren in tegenstelling tot blokkades een bewuste keuze is en je zelf bepaalt hoeveel van je persoonlijkheid je tegenover welk persoon naar buiten wilt brengen. Tegenover je baas gedraag je je nu eenmaal anders dan tegenover je beste vriend of vriendin.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128229198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 06:53 schreef firefly3 het volgende:
Ik raad mediteren enzo ook aan. Dan ben je meer jezelf als je in het nu leeft en heb je ook minder filters en blokkades waardoor je persoonlijkheid meer naar voren komt.
Doe je het zelf ook?
Merk je ook echt verbetering?

Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben. :'(
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:12:55 #33
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128229349
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het schijnt goed te zijn inderdaad, en ik wil het opzich ook wel proberen maar ik vind het zo doelloos als ik ermee bezig ben. :'(
Ik zou het geen mediteren willen noemen, maar wat ik tegenwoordig wel eens doe is gewoon stil op een bank gaan zitten als ik alleen thuis ben, alle muziek uit, geen afleiding. En dan ga ik gewoon even nadenken over mijn leven.

Kan het iedereen aanraden. Even niets moeten en niets willen en alleen maar nadenken over jezelf. Het geeft heel veel rust en brengt je soms tot verrassende inzichten.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128230344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik zou het geen mediteren willen noemen, maar wat ik tegenwoordig wel eens doe is gewoon stil op een bank gaan zitten als ik alleen thuis ben, alle muziek uit, geen afleiding. En dan ga ik gewoon even nadenken over mijn leven.

Kan het iedereen aanraden. Even niets moeten en niets willen en alleen maar nadenken over jezelf. Het geeft heel veel rust en brengt je soms tot verrassende inzichten.
Bij meditatie gaat het erom dat je juist niet gaat nadenken. Je gaat stil zitten, waarbij je je concentratie richt op je lichaam (bijvoorbeeld je adem) of een geluid, en laat het nadenken voor wat het is. Je zal merken dat dit je vanzelf weer begint met nadenken. Op dat moment moet je de gedachten simpelweg laten zijn (dus er niet op in gaan) en de aandacht weer richten op je ademhaling.

Neemt niet weg dat wat jij beschrijft ook nuttig kan zijn ;). Maar ik denk dat het voor de meeste in dit topic, die waarschijnlijk sowieso al veel piekeren over zichzelf, averechts kan werken en zichzelf nog meer verliezen in negatieve gedachten over zichzelf. Niet in de laatste plaats omdat nadenken over jezelf een stuk minder rationeel en feitelijk is dan je zou verwachten :).

quote:

[..]

Het kan je juist helpen verminderen van het altijd willen vastklampen aan doelen, en meer genieten van de activiteit zelf.

Bij het versieren van vrouwen moet je gewoon plezier hebben in het flirten en versieren an sich, en het niet enkel als een middel zien. Wanneer je daar meer van geniet, zonder dat je je vasthoudt aan het doel (het versieren van het meisje), zal je aanzienlijk meer resultaten gaan boeken. En mocht het niet lukken, dan zal dat een veel minder grote impact hebben op je gemoedstoestand :).

[ Bericht 13% gewijzigd door Hammet op 25-06-2013 10:58:52 ]
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:07:59 #35
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_128232984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
heb je wel eens na een ontmoeting het gevoel gehad dat er een klik was?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:07:37 #36
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128241918
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:02 schreef Hammet het volgende:

[..]

Zonde dat je na vijf minuten zonder te lezen al afhaakt.
Zoals ik al zei vond ik het zelf aanvankelijk ook te zweverig, maar mijn behoefte om minder onzeker en simpelweg gelukkig te zijn was groter dan mijn behoefte om vast te houden aan wat ik al dan niet zweverig vond. En ik ben blij dat ik tijdelijk aan de kant heb kunnen zetten :).

Ik denk dat mensen die zichzelf zien als rationeel, ontzettend pragmatisch en nuchter (zoals ik zelf) het type mensen zijn die juíst baat zouden hebben bij die stof. Wanneer je je een beetje verdiept in de stof merk je pas dat het juist een stuk pragmatischer en meer down-to-earth is dan het continu vasthouden aan en identificeren met je ratio / verstand.

[..]

Ja, behoorlijk bazig! Boek heb ik voor de helft gelezen, toen begon z'n manier van schrijven me wat tegen te staan (te zweverig ;) ) en vond ik 'm vooral in herhaling vallen, maar nog steeds een absolute aanrader! Momenteel me aan het verdiepen in de andere boeken uit de OP.
Op het eind wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Ik zou je toch aanraden het hele boek door te werken. Hij verwoordt het namelijk elke keer weer net even anders, zodat het op alle mogelijke manieren bij jou binnen kan komen. Eigenlijk is het hele boek samen te vatten in 1 pagina, maar dan blijft het niet hangen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128244827
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Blokkades zijn volgens mij altijd schadelijk, maar jezelf filters opleggen is doodnormaal. Dat leren we allemaal gedurende ons leven en zorgt er ook voor dat we beter kunnen functioneren in de maatschappij.

Ik had vroeger heel veel last van blokkades en ironisch genoeg daardoor nooit goed geleerd om te filteren. Als je alles opkropt en binnenhoudt hoef je namelijk niets te filteren. Toen ik dus eenmaal van die blokkades afkwam schoot ik ook eerst door naar de andere kant, en werd ik gewoon veel te open, wat ook niet altijd goed is. Inmiddels heb ik net als iedereen toch leren filteren.

En daar is dus niets mis mee, omdat filteren in tegenstelling tot blokkades een bewuste keuze is en je zelf bepaalt hoeveel van je persoonlijkheid je tegenover welk persoon naar buiten wilt brengen. Tegenover je baas gedraag je je nu eenmaal anders dan tegenover je beste vriend of vriendin.
Filters weghalen werkt perfect met vrouwen, Je zit dan samen namelijk eerder op een emotionele frequentie :) Voor werk of school is het slecht, daar moet je wel nadenken. Mbt vrouwen, ik train mezelf op om niet na te denken wanneer ik vrij ben. Daardoor ben ik veel spontaner mocht ik toevallig een vrouw zien.
pi_128244871
quote:

[..]

Doe je het zelf ook?
Merk je ook echt verbetering?

Ja, ik hou het langer vol en ben rustiger.
pi_128257179
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

heb je wel eens na een ontmoeting het gevoel gehad dat er een klik was?
Hmm ja 3 keer..
Maar dat is een best ingewikkeld proces volgens mij... Ik heb het dan ook alleen ervaren toen ik aan een specifiek antidepressivum zat in een periode dat het goed met mij ging.
Rustig aan.
pi_128257611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm ja 3 keer..
Maar dat is een best ingewikkeld proces volgens mij... Ik heb het dan ook alleen ervaren toen ik aan een specifiek antidepressivum zat in een periode dat het goed met mij ging.
En toen?
pi_128257639
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

En toen?
Fijne avonden gehad.
Rustig aan.
pi_128257667
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Fijne avonden gehad.
Niet nog eens afgesproken?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:14:55 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128257729
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Fijne avonden gehad.
Met wie ik denk dat hte is?
pi_128257798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Niet nog eens afgesproken?
Hmm.. Nee allemaal in het begin niet.

1 gebeld, ze nam niet op, via via weer gehoord dat ze me te jong vond. (vrouwen met dat achterlijke subtiele niet durven afwijzen gedoe, word ik wel een beetje ziek van)

2.. Had een vriend... Tijd niet mee afgesproken... Laatst een berichtje gestuurd oid, nu heb ik haar 2x gezien, maar ze heeft nu ook weer een vriend, en tjah, geen idee of ze uberhaupt interesse zou hebben maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit.

3... Geen nummer, niet nogmaals gezien.
Rustig aan.
pi_128257807
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met wie ik denk dat hte is?
Nee? Wie denk jij overigens?
Rustig aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:16:57 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128257833
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee? Wie denk jij overigens?
Die ene waar je langs bent gegaan en waar daarna drama over was.
pi_128257957
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die ene waar je langs bent gegaan en waar daarna drama over was.
Nee, dat hele debacle was drama.
Maargoed, van fouten leer je :)
Rustig aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:34:31 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128258943
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, dat hele debacle was drama.
Maargoed, van fouten leer je :)
Dat zeker. Niks mis met fouten maken.
pi_128259164
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat zeker. Niks mis met fouten maken.
Leer je van... Stilstand, dat is pas funest.
Rustig aan.
pi_128259242
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leer je van... Stilstand, dat is pas funest.
Oh, genoeg mensen die nooit zullen leren van steeds dezelfde fout hoor.
pi_128259390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, genoeg mensen die nooit zullen leren van steeds dezelfde fout hoor.
Oh heb ik ook hoor, wel iets waar je kapot achterlijk van wordt.
Rustig aan.
pi_128290646
Ik denk dat vrouwen mij misschien wat te saai vinden. Ze weten wel dat ik naar veel feesten ga enz. En veel weg ga in het weekend en veel onderneem. Als ze weten dat je veel weggaat en van feesten hou, is dat al genoeg dat ze je niet saai vinden? Ik heb vaak gesprekken met vrouwen maar wel vaak aardig serieuze gesprekken. Ik begin uit me zelf niet snel te ouwehoeren, moet wel iets van een bekende van me zijn. Daarna praat ik volop.
  woensdag 26 juni 2013 @ 19:16:41 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128290933
Waarom is het nodig dat iemand eerst een bekende van je is?
pi_128291047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:16 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is het nodig dat iemand eerst een bekende van je is?
Meer een rede om dan tegen aan te praten, dan zo maar tegen een wild vreemde
pi_128293857
1 tje voor Drommeldaris: "Do you even Squat?"

Zelfvertrouwen is alles, start/keep working on it :)
pi_128294557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
1 tje voor Drommeldaris: "Do you even Squat?"

Zelfvertrouwen is alles, start/keep working on it :)
Is dit serieus?

Je stelt je afstandelijk/arrogant/semi neerbuigend op, komt door veel aan te spreken vanzelf iemand die tegen die vanuit onzekerheid geprikkeld wordt en erin mee gaat vanuit een ''ik zal me eens bewijzen dat ik niet voor jou onder doe'' en dan krijg je een nummer, dat is in jouw ogen succes? Hoe ontzettend leeg is dat, en hier moeten mensen voor oefenen? Is dit wat je predikt?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128294847
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Canillas het volgende:

[..]

Is dit serieus?

Je stelt je afstandelijk/arrogant/semi neerbuigend op, komt door veel aan te spreken vanzelf iemand die tegen die vanuit onzekerheid geprikkeld wordt en erin mee gaat vanuit een ''ik zal me eens bewijzen dat ik niet voor jou onder doe'' en dan krijg je een nummer, dat is in jouw ogen succes? Hoe ontzettend leeg is dat, en hier moeten mensen voor oefenen? Is dit wat je predikt?
Die gast heeft redelijk wat zelfvertrouwen en vind het leuk om van die grappige filmpjes te maken. Hij heeft nog wat meer grappige filmpjes, ook die totaal niet met vrouwen te maken hebben.

Ik denk dat je zelf niet het lef hebt om op een strand een vrouw aan te spreken om haar kont op te meten, met of zonder camera. Mocht je dat wel hebben, zou ik graag uit interesse willen weten wat voor grappige en leuke dingen je meegemaakt hebt, wat ook nog eens goed OT is :)
pi_128296095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk dat je zelf niet het lef hebt om op een strand een vrouw aan te spreken om haar kont op te meten, met of zonder camera. Mocht je dat wel hebben, zou ik graag uit interesse willen weten wat voor grappige en leuke dingen je meegemaakt hebt, wat ook nog eens goed OT is :)
Lef waarvoor? Wat kan er gebeuren/misgaan als je dat doet? En als ze zeggen ''nee'' op wat voor manier dan ook ga je gewoon naar volgende, het is een numbers game toch? Een afstandelijke/hautaine houding aannemen is al een soort bescherming tegen de reactie op zich, als je zo'n act opvoert wat maakt het resultaat dan uit? Er kan niks gebeuren, je neemt een vooraf bedachte/getrainde houding op, het is niet eens echt in die zin, en er volgt een reactie/resultaat, op naar de volgende, en dan? Je prikkelt iemand op een voorbedacht manier en op een gegeven moment heb je beet, kan je daar serieus blij mee zijn?

Was het ook nog eens duidelijk met een camera dan? Zodat er bij degene die aangesproken werden een ''ik word gezien dus ik moet extra leuk doen en mezelf bewijzen'' prikkel ontstond? Dan is er toch sowieso al niet meer sprake van iets presteren? Ik zou er prima het lef voor hebben, voor zo ver je lef voor zoiets nodig hebt, en zo'n act opvoeren zou ik ook zonder problemen kunnen maar ow god wat zou ik me enorm belachelijk voelen door op zoiets terug te (moeten) vallen.

Begrijp je dat je bang moet zijn voor iets voordat je kan spreken van durven en lef hebben? En dat dat bang zijn voor uiteindelijk niet bestaat? Dat hele gedoe eromheen is niet meer dan een verhaal om die angst te ontlopen, natuurlijk wil je dan geloven dat dat werkt, het is een fijne leugen in die zin maar als dit zoals in dit filmpje is wat je predikt vind ik dat oprecht een vrije bizarre zaak. Maar goed, ieder zijn ding, smaken verschillen etc.
pi_128296455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:12 schreef Canillas het volgende:

[..]

Lef waarvoor? Wat kan er gebeuren/misgaan als je dat doet? En als ze zeggen ''nee'' op wat voor manier dan ook ga je gewoon naar volgende, het is een numbers game toch? Een afstandelijke/hautaine houding aannemen is al een soort bescherming tegen de reactie op zich, als je zo'n act opvoert wat maakt het resultaat dan uit? Er kan niks gebeuren, je neemt een vooraf bedachte/getrainde houding op, het is niet eens echt in die zin, en er volgt een reactie/resultaat, op naar de volgende, en dan? Je prikkelt iemand op een voorbedacht manier en op een gegeven moment heb je beet, kan je daar serieus blij mee zijn?

Was het ook nog eens duidelijk met een camera dan? Zodat er bij degene die aangesproken werden een ''ik word gezien dus ik moet extra leuk doen en mezelf bewijzen'' prikkel ontstond? Dan is er toch sowieso al niet meer sprake van iets presteren? Ik zou er prima het lef voor hebben, voor zo ver je lef voor zoiets nodig hebt, en zo'n act opvoeren zou ik ook zonder problemen kunnen maar ow god wat zou ik me enorm belachelijk voelen door op zoiets terug te (moeten) vallen.

Begrijp je dat je bang moet zijn voor iets voordat je kan spreken van durven en lef hebben? En dat dat bang zijn voor uiteindelijk niet bestaat? Dat hele gedoe eromheen is niet meer dan een verhaal om die angst te ontlopen, natuurlijk wil je dan geloven dat dat werkt, het is een fijne leugen in die zin maar als dit zoals in dit filmpje is wat je predikt vind ik dat oprecht een vrije bizarre zaak. Maar goed, ieder zijn ding, smaken verschillen etc.
:Y ^O^
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_128297290
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:12 schreef Canillas het volgende:

[..]

Waarom zo de behoefte om iemand neer te halen die gewoon plezier heeft en het grappig vind om zulke filmpjes te maken?

Het begint een beetje standaard te worden " :( hij zet een act op, hij heeft het blijkbaar nodiggg, zo neppp". Joh het is een amusements filmpje. Maar toch heeft hij denk ik in het echt alsnog meer ballen dan jij :P
pi_128298275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:31 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zo de behoefte om iemand neer te halen die gewoon plezier heeft en het grappig vind om zulke filmpjes te maken?

Als het overkwam als neer halen wil ik dat corrigeren want dat is niet mijn bedoeling, als iemand lol heeft met zulke filmpjes of dat waar jij je mee bezig houdt dan is daar niks mis mee.

Punt is alleen als de drempel voor het versieren onzekerheid is (en dat lijkt voor de meesten in dit topic het probleem ben je denk ik met me eens?) dan los je die niet op door je te verschuilen achter een act (even bij gebrek aan een wellicht beter passend woord).
quote:
Het begint een beetje standaard te worden " :( hij zet een act op, hij heeft het blijkbaar nodiggg, zo neppp". Joh het is een amusements filmpje. Maar toch heeft hij denk ik in het echt alsnog meer ballen dan jij :P
Als je zoiets wilt doen zoals in dit filmpje dan heb je een act nodig lijkt me, het is een bepaalde opzet om bepaalde reacties te bewerkstelligen, niks mis mee verder maar als je zoiets als dit, wat toch behoorlijk leeg is en voornamelijk een even lachen momentje, gaat zien als waar het om draait dan stuur je jezelf volgens mij een kant op die niemand wil, tenzij je iemand bent die uit angst nooit echt contact wil maken met iemand en zich in die act veilig voelt. Ironische is zo'n geval is dat diegene zich dan veilig voelt in die rol net zoals iemand die het contact volledig vermijdt en die jij lui noemt; het is beide vluchtgedrag.

Feit dat zulke reacties hierop standaard zijn zou je ook op kunnen vatten als een teken, een standaard reactie van mensen als het 10 graden vriest is ''koud he!'' dat maakt het er niet minder waar op ;)
pi_128298688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Canillas het volgende:

[..]

Als het overkwam als neer halen wil ik dat corrigeren want dat is niet mijn bedoeling, als iemand lol heeft met zulke filmpjes of dat waar jij je mee bezig houdt dan is daar niks mis mee.

Punt is alleen als de drempel voor het versieren onzekerheid is (en dat lijkt voor de meesten in dit topic het probleem ben je denk ik met me eens?) dan los je die niet op door je te verschuilen achter een act (even bij gebrek aan een wellicht beter passend woord).

[..]

Als je zoiets wilt doen zoals in dit filmpje dan heb je een act nodig lijkt me, het is een bepaalde opzet om bepaalde reacties te bewerkstelligen, niks mis mee verder maar als je zoiets als dit, wat toch behoorlijk leeg is en voornamelijk een even lachen momentje, gaat zien als waar het om draait dan stuur je jezelf volgens mij een kant op die niemand wil, tenzij je iemand bent die uit angst nooit echt contact wil maken met iemand en zich in die act veilig voelt. Ironische is zo'n geval is dat diegene zich dan veilig voelt in die rol net zoals iemand die het contact volledig vermijdt en die jij lui noemt; het is beide vluchtgedrag.

Feit dat zulke reacties hierop standaard zijn zou je ook op kunnen vatten als een teken, een standaard reactie van mensen als het 10 graden vriest is ''koud he!'' dat maakt het er niet minder waar op ;)
Oh nee, ik zeg niet dat ze zulke filmpjes moeten maken om een vrouw te kunnen krijgen. Dat is inderdaad een act opzetten en daar heb je inderdaad gelijk in! En dat is geen echte zelfvertrouwen.

Ik heb het meer over het feit van lol trappen en gekke dingen doen om je zelfvertrouwen op te bouwen. Zoals dit, hij doet dit ook gewoon zonder camera overigens, gewoon voor de lol :

woensdag 26 juni 2013 @ 21:58:40 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128298966
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef stukput het volgende:

[..]

Meer een rede om dan tegen aan te praten, dan zo maar tegen een wild vreemde
Dat staat los van het "ik kan makkelijker over koetjes en kalfjes praten met een bekende" wat ik eerder uit je post haalde.
Dat tegen een bekende uit het niets aanlullen gemakkelijker is, lijkt me in veel gevallen logisch. Maar de inhoud van de gesprekken.. daar dacht ik dat het over ging.
pi_128299181
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat staat los van het "ik kan makkelijker over koetjes en kalfjes praten met een bekende" wat ik eerder uit je post haalde.
Dat tegen een bekende uit het niets aanlullen gemakkelijker is, lijkt me in veel gevallen logisch. Maar de inhoud van de gesprekken.. daar dacht ik dat het over ging.
Jaa, gaat ook wel over de inhoud. Serieus lullen kan ik wel , maar ouwehoeren met vrouwen wat lastiger.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:03:28 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128299242
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:02 schreef stukput het volgende:
maar ouwehoeren met vrouwen wat lastiger.
Waarom?
pi_128300047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef stukput het volgende:
Ik denk dat vrouwen mij misschien wat te saai vinden. Ze weten wel dat ik naar veel feesten ga enz. En veel weg ga in het weekend en veel onderneem. Als ze weten dat je veel weggaat en van feesten hou, is dat al genoeg dat ze je niet saai vinden? Ik heb vaak gesprekken met vrouwen maar wel vaak aardig serieuze gesprekken. Ik begin uit me zelf niet snel te ouwehoeren, moet wel iets van een bekende van me zijn. Daarna praat ik volop.
Serieus waarover dan?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:22:14 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128300513
KT, ouwe hosselbaas van me.
Wanneer heb je voor het laatst een date gehad?
pi_128300622
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
KT, ouwe hosselbaas van me.
Wanneer heb je voor het laatst een date gehad?
Hmm... Ik denk dat ik 17 was, 3 jaar geleden? :P
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:25:09 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128300709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm... Ik denk dat ik 17 was, 3 jaar geleden? :P
Dat met die ene waar we het vorige keer over hadden was geen date?

Maar dat is al een tijdje, kerel. Nog wel geprobeerd sindsdien?
pi_128300858
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee ik heb nooit echt nummers gevraagd, of wou zelf niet meer ofzo... Of het wou gewoon niet lukken.

Hmmz... Nooit echt heel concreet geprobeerd dus...
Nee zij heeft een vriend. :+
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:32:02 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128301142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ik heb nooit echt nummers gevraagd, of wou zelf niet meer ofzo... Of het wou gewoon niet lukken.

Hmmz... Nooit echt heel concreet geprobeerd dus...
Nee zij heeft een vriend. :+
Ok. Ook geen behoefte meer gehad? Dat je iemand zag en dacht: Zo, dat is een leuke meid! Ik zou wel haar wel eens wat beter willen leren kennen.
pi_128301227
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok. Ook geen behoefte meer gehad? Dat je iemand zag en dacht: Zo, dat is een leuke meid! Ik zou wel haar wel eens wat beter willen leren kennen.
Ik vind het te oppervlakkig om er echt veel gevoelens bij te krijgen.
Spreek dan ook nooit echt iemand aan voor de ander, meer om mezelf te vermaken dus ofzo... Beetje uit te dagen ik weet het niet precies.
Rustig aan.
pi_128302003
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

How about u?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:48:03 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128302199
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

How about u?
Ik doe weinig meer. Zit even in een mindere periode qua emoties.
Iedere dag is: opstaan, overleven, slapen.

Dan is het sowieso moeilijk om echt te daten.
Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.
pi_128302288
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Verder zijn er maar 2 vrouwen die ik zou willen daten, maar dat is niet wederzijds. Dus blijf ik niks doen.
Geen goals?
Rustig aan.
pi_128302320
Ik heb het maar weer eens opgegeven. Fuck die shit en ik zie verder wel.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:49:44 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128302321
Dat soort filmpjes maken is een act. Je doel is mensen vermaken met als middel "gekke" filmpjes. Heeft niks met naar beneden halen. Het is puur cabaret, een amusement vorm dus.

Heeft niks met lef of versieren te maken en is dus ook niet van toepassing in dit topic.

quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:50:38 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128302376
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen goals?
Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?

Nee, dat werkt niet. Ik wil niet een avond met iemand doorbrengen waar ik verder geen interesse in heb.
pi_128302495
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als in: voor het einde van de maand heb ik een date?

Nee, dat werkt niet. Ik wil niet een avond met iemand doorbrengen waar ik verder geen interesse in heb.
Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:56:41 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128302774
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]

En wat is de reden dat je niet iets gaat doen, als is het maar iets kleins om even plezier te hebben?
Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee niet dat, qua totaal plaatje... Want je staat nu op overleven modus.
O, dat.
Ach, dat gaat wel weer over. Weer allemaal mensen die met me af willen spreken, vakantie, sollicitaties enzo. Komt wel weer goed.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:02:26 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128303161
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ik verder niemand interessant vind daarvoor.

Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:03:52 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128303243
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik bedoel meer iets leuks in het algemeen. Iets doen op de dag wat je leuk vind. Waar je plezier uit kan halen.
Ik probeer het. Alleen de dingen die ik altijd leuk vond, lijk ik niet meer zo leuk te vinden.
Ik geniet niet meer van games, lezen, films.
Dus ik heb van de week met een vriendin afgesproken en ga vrijdag met een vriend weg.
pi_128303590
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom?
Waar moet je over ouwehoeren?
pi_128303633
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Serieus waarover dan?
Heuu van alles, werk school, sporten opleiding enz
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:11:41 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303672
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef stukput het volgende:

[..]

Waar moet je over ouwehoeren?
Hetzelfde als waar je met je vrienden over ouwehoert?
pi_128303684
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef stukput het volgende:

[..]

Heuu van alles, werk school, sporten opleiding enz
Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:13:46 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128303766
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Praat je wel eens over dingen die jij tof vindt en leg je dan ook een beetje uit waarom dat dan zo tof is?
Nee, want dan jaag ik iedereen weg.
pi_128303880
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hetzelfde als waar je met je vrienden over ouwehoert?
Hoeren zuipen vechtpartijen?
pi_128303907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jawel dat ook wel
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:16:53 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303917
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef stukput het volgende:

[..]

Als dat alles is waarover je praat met je vrienden, dan klopt er iets niet :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:18:01 #91
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128303965
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, want dan jaag ik iedereen weg.
Dat zit in je hoofd man. Als jij ergens oprecht enthousiast over kan praten is dat nooit verkeerd. De inhoud maakt dan niet zo veel uit. Als iemand ergens gepassioneerd over is vind ik het per definitie al interessant om te horen.

Kijk naar Bart van Loo. Franse chansons boeien me niks, maar het is toch leuk om naar zo'n gast te luisteren.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:18:31 #92
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128303989
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef stukput het volgende:

[..]

trololol.
pi_128304548
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dat alles is waarover je praat met je vrienden, dan klopt er iets niet :')
Hahah nee klopt.
Ik denk bij nader inzien dat ik toch meer ouwehoer met vrouwen dan ik dacht. Alleen wat meer lachen met vrouwen zou mooi zijn.
pi_128308837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het maar weer eens opgegeven. Fuck die shit en ik zie verder wel.
Want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_128309635
quote:
5s.gif Op donderdag 27 juni 2013 02:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?
Gaat toch telkens mis :')
pi_128309668
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Dat soort filmpjes maken is een act. Je doel is mensen vermaken met als middel "gekke" filmpjes. Heeft niks met naar beneden halen. Het is puur cabaret, een amusement vorm dus.

Heeft niks met lef of versieren te maken en is dus ook niet van toepassing in dit topic.

[..]

Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 27-06-2013 06:56:34 ]
pi_128309693
Ipv zo enorm kieskeurig te zijn, moet je juist stoppen met keuren en beginnen met meer te socializen en te concentreren op je eigen acties. Je groei is belangrijk, niet die ene "target".
pi_128309701
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 06:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wanneer vind je hdt een succes en wanneer een faal?
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:06:01 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128320938
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei,die gast doet het ook zonder camera. Waarom lees je in zo'n tunnelvisie? Die Adrian doet het al heel zijn leven, als zelfvermaak.
jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.

Over tunnelvisie gesproken. Jij ziet iemand iets doen wat jij heel graag zal willen maar niet durft. Je kijkt er dus tegen op. Want oh oh wat zal jij dat ook graag willen zeg. Jij verliest mede daar door volledig het geen waar het om gaat. Het is een acteur op dat moment. Een cabaretier, straat artiest noem het maar op. Het enige wat die persoon doet is een act opvoeren en improviseren. Heeft niks met lef te maken. Zet dit vervolgens over het algemeen op youtube en hoopt zoveel mogelijk kijkers te trekken. Meer dan een x aantal kijkers levert al geld op via youtube. Daar ben je mee bekend toch. Hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen. En dat kan aardig oplopen!

En jij schuift ook alles weg als zelfvermaak. Als iemand iets doet kan dat no way onderuit gehaald worden want iedereen is dan jaloers. Want die persoon doet het puur uit zelf vermaak. En er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat. Tunnelvisie....herken je het?

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 09:46:51 ]
pi_128321125
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 06:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')