abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128325620
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.
Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even. :Y :(
pi_128326172
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even. :Y :(
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_128328276
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.

Over tunnelvisie gesproken. Jij ziet iemand iets doen wat jij heel graag zal willen maar niet durft. Je kijkt er dus tegen op. Want oh oh wat zal jij dat ook graag willen zeg. Jij verliest mede daar door volledig het geen waar het om gaat. Het is een acteur op dat moment. Een cabaretier, straat artiest noem het maar op. Het enige wat die persoon doet is een act opvoeren en improviseren. Heeft niks met lef te maken. Zet dit vervolgens over het algemeen op youtube en hoopt zoveel mogelijk kijkers te trekken. Meer dan een x aantal kijkers levert al geld op via youtube. Daar ben je mee bekend toch. Hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen. En dat kan aardig oplopen!

En jij schuift ook alles weg als zelfvermaak. Als iemand iets doet kan dat no way onderuit gehaald worden want iedereen is dan jaloers. Want die persoon doet het puur uit zelf vermaak. En er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat. Tunnelvisie..... herken je het?
Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven. Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld? Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128328606
Ipv het afzeiken van mensen kun je de leer punten eruit halen. Of je kunt je ego blijven voeden. Iemand die ik laatst zag kent hem, hij doet het echt voor de lol ook zonder kijkers in zijn eentje. Daar gaat je mensenkennis ook-gek
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128328998
quote:
4s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 27 juni 2013 @ 18:09:27 #106
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128329952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hangt er net vanaf of de vrouw in kwestie dat leuk gaat vinden of niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:21:33 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128332622
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven.
Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.

quote:
Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld?
Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.

quote:
Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.
Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
Ipv het afzeiken van mensen kun je de leer punten eruit halen. Of je kunt je ego blijven voeden. Iemand die ik laatst zag kent hem, hij doet het echt voor de lol ook zonder kijkers in zijn eentje. Daar gaat je mensenkennis ook-gek
Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.

1.531.331 abonnees
182.381.819 weergaven

Die schept letterlijk bakken met geld binnen. Netjes gedaan met wat filmpje.

Kom op wees nou eens eerlijk, je snapt toch zelf ook echt wel dat het 1 grote act is waar hij meer mee verdiend dan wij allemaal bij elkaar. Zo niet..... heb je nog veel te leren ben ik bang.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_128333280
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.

[..]

Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.

[..]

Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.

1.531.331 abonnees
182.381.819 weergaven

Die schept letterlijk bakken met geld binnen. Netjes gedaan met wat filmpje.

Kom op wees nou eens eerlijk, je snapt toch zelf ook echt wel dat het 1 grote act is waar hij meer mee verdiend dan wij allemaal bij elkaar. Zo niet..... heb je nog veel te leren ben ik bang.
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol? :) Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag :D

Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)
pi_128333525
Dusja, hij staat al jaren bekend in zijn stad en ik ken ook wel wat andere gasten die een beetje zoals hem zijn :D
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:03:05 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128334345
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol? :) Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag :D

Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)
En jij ziet alles wel heel erg naïef.
Wat ook_gek al zei, die gast is gewoon een artiest, voor hem zijn die filmpjes zijn business. Een hele goede business waar naïeve, en vaak onzekere jongens zoals jij met open ogen intrappen. Niks meer en niks minder.
pi_128334629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat ik bedoel?
pi_128335219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En jij ziet alles wel heel erg naïef.
Wat ook_gek al zei, die gast is gewoon een artiest, voor hem zijn die filmpjes zijn business. Een hele goede business waar naïeve, en vaak onzekere jongens zoals jij met open ogen intrappen. Niks meer en niks minder.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik zelf ook vage dingen heb gedaan en mensen ken die vergelijkbaar als hem zijn?

En zoals ik al zei, iemand die ik laatst zag kent hem persoonlijk, hij doet dit al jaren. Maar goed: Dus als je stopt met het aanvallen van hem of mij: bestaan er geen mensen volgens jullie die zo kunnen zijn zonder dat er een camera op hun gericht staan en zich vermaken? (Laten we dit alsnog voor fake bestempelen om even in jouw gedachtegang te komen, ook al weet ik dat die gast dit al jaren doet)
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:40:03 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128341668
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.

quote:
Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_128347140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.

[..]

Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
  vrijdag 28 juni 2013 @ 00:40:58 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128347844
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.

Maar laten we er eens een goede bron bij pakken!

http://en.m.wikipedia.org/wiki/VitalyzdTv
quote:
Vitaly Zdorovetskiy (born March 8, 1992), better known by his YouTube user name VitalyzdTv, is an American comedian of Russian descent
Komediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.

En je argument dat je een rus die in de US via via kent vind ik te zwak. Kom dan eens met iets sterkers en beter onderbouwd. Oh je krijgt de groeten van Bill Clinton. Die ken ik via via.

[ Bericht 37% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 01:13:08 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 06:01:18 #116
108913 Godshand
guide4you
pi_128349991
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tips :')

Zoals ook_gek het zei, het zijn acteurs. Maar blijkbaar haal jij fictie en realiteit door elkaar.
Sterker nog, ik zie je dagelijks over versieren posten, op tijdstippen dat mensen aan het versieren of slapen zijn. Jij bent blijkbaar geen van beide,

PUA, klinkt leuk, maar kom dan ook met resultaten. De enige PUA hier op FOK! die er voor uit komt, is Silenus, en hij noemt zichzelf geeneens zo. Maar hij heeft wel 100x zo succes, dan jouw geile Amerikaanse boys.

Kortom, get a life en read on!

GH
pi_128350074
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.

Maar laten we er eens een goede bron bij pakken!

http://en.m.wikipedia.org/wiki/VitalyzdTv

[..]

Komediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.

En je argument dat je een rus die in de US via via kent vind ik te zwak. Kom dan eens met iets sterkers en beter onderbouwd. Oh je krijgt de groeten van Bill Clinton. Die ken ik via via.

Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.
pi_128350103
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 06:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tips :')

Zoals ook_gek het zei, het zijn acteurs. Maar blijkbaar haal jij fictie en realiteit door elkaar.
Sterker nog, ik zie je dagelijks over versieren posten, op tijdstippen dat mensen aan het versieren of slapen zijn. Jij bent blijkbaar geen van beide,

PUA, klinkt leuk, maar kom dan ook met resultaten. De enige PUA hier op FOK! die er voor uit komt, is Silenus, en hij noemt zichzelf geeneens zo. Maar hij heeft wel 100x zo succes, dan jouw geile Amerikaanse boys.

Kortom, get a life en read on!

GH
Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief. :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 09:56:43 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128352057
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.
Ook prima, zelfde verhaal is op de beste Adrian van toepassing.

http://en.wikipedia.org/wiki/Adrian_Van_Oyen

Adrian Van Oyen, also known by his YouTube user name AdrianVanOyen, is an Australian candid camera and prank comedian
hij heeft het trouwens zelf ook toe. hoped-for YouTube stardom

Oh en ik ken hem ook. Hier zijn email adres Adrian_vanoyen@hotmail.com.
http://www.moshnews.co.uk(...)ing-career-and-more/

in dit interview zegt hij zelf dat hij het altijd al deed. We kennen de zelfde via via via zo te zien.
Feit is dat hij dit als een act doet. Net als dat bekende komedianten ooit tussen de schuifdeuren voor hun familie begonnen zijn.

Het is bijna schattig te zien dat jij gelooft in een act als of dat echt waar is. Iedereen ziet en weet dat het een act is behalve jij. Jammer wel want je haalt je eigen geloofwaardigheid volledig naar beneden. Het is puur een act die ze opvoeren en meer niet. Of denk je soms dat Andre van duin ook de hele dag met een scheve bek rond loopt en tuut tuut tuut de groetjes van ruud schreeuwt door de telefoon.

Je hebt best soms goede punten, maar maakt ze volledig ongeloofwaardig door middel van over de top verhalen en youtube filmpjes als waar te betitelen terwijl het een act is van de persoon die de hoofdrol speelt. En weg is de geloofwaardigheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door ook_gek op 28-06-2013 10:20:24 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:36:57 #120
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_128352869
Kan die discussie niet worden voortgezet in het PUA topic? -O-
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_128352991
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Joanne35 het volgende:
Kan die discussie niet worden voortgezet in het PUA topic? -O-
pi_128353770
Daarbij, ik zie de relatie niet tussen die filmpjes en het moeilijk kunnen versieren van vrouwen.Je als een idioot gedragen en een toneelstukje opvoeren kan wel grappig zijn, maar het helpt je echt totaal niet met het ontwikkelen van je zelfvertrouwen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:12:36 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_128353868
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:09 schreef habitue het volgende:
Daarbij, ik zie de relatie niet tussen die filmpjes en het moeilijk kunnen versieren van vrouwen.Je als een idioot gedragen en een toneelstukje opvoeren kan wel grappig zijn, maar het helpt je echt totaal niet met het ontwikkelen van je zelfvertrouwen.
Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.
pi_128354096
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.
Meh, ik hoef het hem niet uit te leggen, hij gelooft waarschijnlijk heilig dat dat je helpt. Je kunt van een overtuigd Gristen ook geen Atheïst maken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:46:04 #125
108913 Godshand
guide4you
pi_128356620
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief. :)
Je pullt helemaal niks gozer. Dat is het probleem nu.

Ja aan je pielemuis pullen, daar zal het wel bij blijven...
pi_128365795
Ik zeg alleen dat het flink helpt als je je ego opzij kunt zetten, jezelf meer voor lul durft te zetten in het openbaar en jezelf weet te vermaken. Ongeacht of je nu wel of niet gelooft dat hij het specifiek in zijn vrije tijd ook doet.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:44:33 #127
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128365816
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg alleen dat het flink helpt als je je ego opzij kunt zetten, jezelf meer voor lul durft te zetten in het openbaar en jezelf weet te vermaken. Ongeacht of je nu wel of niet gelooft dat hij het specifiek in zijn vrije tijd ook doet.
Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.
pi_128365842
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.
Ja precies :)
pi_128367760
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.
pi_128368310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.
Hoe gaat het versieren?
Rustig aan.
pi_128368346
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe gaat het versieren?
Bij jou dan?
pi_128368369
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bij jou dan?
Hey hey, niet over mij beginnen :(
Bij jou?
Rustig aan.
pi_128368388
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hey hey, niet over mij beginnen :(
Bij jou?
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseld :7
pi_128368415
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bleh, slet. :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_128368423
quote:

[..]

Ja gaat dat nog steeds goed en zo? O+ Leuk man.
pi_128368572
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja gaat dat nog steeds goed en zo? O+ Leuk man.
Ja nog steeds *;
Waar internet wel niet goed voor kan zijn :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:11:26 #137
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128368698
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bleh, slet. :r
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jaloezie druipt er van af.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_128368716
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De jaloezie druipt er van af.
Neehoor, blijft aardig kleven wel :@
Rustig aan.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:12:36 #139
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128368746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neehoor, blijft aardig kleven wel :@
Whehehe, ik moest lachen.
Wel geheel terecht overigens.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:13:05 #140
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128368765
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.
pi_128369003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Firefly geeft les in braille?
Rustig aan.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:20:20 #142
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128369020
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Firefly geeft les in braille?
Hij geeft niet eens les, gewoon wat adviezen.
pi_128369373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:35:40 #144
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_128369545
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.
Dat heeft het toch ook niet? Of mis ik wat?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:09:07 #145
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_128370775
quote:

[..]

:7
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:35:25 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_128381916
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

:7
Hosselbaas, leer het ons!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:52:13 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_128384967
Het teruglezen van een ouderwetse firefly-ookgek bitchfight was weer vermakelijk. Dank daarvoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_128385040
Deed mij ook denken aan vroegere lurk dagen. Mijn dank is groot
pi_128394908
Discipline is ook zeer belangrijk overigens. Van tevoren vastleggen wanneer je uit gaat en wat je doelstellingen zijn. Tegen jezelf zeggen dat je mensen op straat gaat groeten, enz. Leren "versieren" is vooral het "installeren" van nieuwe gewoontes. Schrijf een doelstelling op waar je twee maanden aan werkt aan 1 stuk door :) Het kan ook iets simpels zijn, zoals langer oog contact houden of voor het eerst vastleggen dat je elke zaterdag even de kroeg in gaat. Je zult merken dat je visnet hiermee steeds groter begint te worden en vooral het belangrijkste: je begint positief te veranderen. 8 weken volhouden en het zit in je gebakken :)
pi_128408640
Toch apart hoe dat gaat met die vrouwen..

Bij mij op het werk, werkt 1 gozer die gewoon alles mee heeft. No homo, maar hij heeft enorm goede looks, bijna 2 meter lang, vriendelijk karakter, echt een fotomodel qua uiterlijk.

Nu valt het me altijd op dat die vrouwen niet doen aan kansenspreiding ofzo he :') In de pauze zitten ze hem echt allemaal verlekkerd aan te kijken, en op de werkvloer komt de een na de ander naar hem toe met de meest nutteloze vragen. Allemaal zitten ze met hem te flirten, en met minimaal de helft van die meiden heeft hij al seks gehad.

Ik gun het hem wel, want het is een chille gast, maar al die meiden, van een magere 5 tot een 9, gaan allemaal voor die ene gozer, terwijl er ook nog zat andere jongens rondlopen die ook prima meekunnen. Maar al die vrouwen gaan voor het topje van de ijsberg, zelfs de middelmatige tot mindere exemplaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')