Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Fuck die shit en ik zie wel. Die vrouwen bekijken het voorlopig maar even.![]()
Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven. Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld? Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij herkend dus het verschil tussen een straat artiest niet met het dagelijks leven. Het is een straat artiest die van aandacht houd en graag in het middelpunt van de aandacht staat. Iets wat veel artiesten gemeen hebben.
Over tunnelvisie gesproken. Jij ziet iemand iets doen wat jij heel graag zal willen maar niet durft. Je kijkt er dus tegen op. Want oh oh wat zal jij dat ook graag willen zeg. Jij verliest mede daar door volledig het geen waar het om gaat. Het is een acteur op dat moment. Een cabaretier, straat artiest noem het maar op. Het enige wat die persoon doet is een act opvoeren en improviseren. Heeft niks met lef te maken. Zet dit vervolgens over het algemeen op youtube en hoopt zoveel mogelijk kijkers te trekken. Meer dan een x aantal kijkers levert al geld op via youtube. Daar ben je mee bekend toch. Hoe meer kijkers, hoe meer geld ze verdienen. En dat kan aardig oplopen!
En jij schuift ook alles weg als zelfvermaak. Als iemand iets doet kan dat no way onderuit gehaald worden want iedereen is dan jaloers. Want die persoon doet het puur uit zelf vermaak. En er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat. Tunnelvisie..... herken je het?
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je bent ook te lief en te beschikbaar. Als je dat nu verandert komt het goed.
Hangt er net vanaf of de vrouw in kwestie dat leuk gaat vinden of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.
Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij bent diegene met tunnelvisie. Hij doet dit niet om op straat geld te verdienen, maar doet onverwachte dingen voor de lol in zijn vrije tijd al zijn hele leven.
Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.quote:Jij zet mij in het hokje "je kijkt tegen hem op" en je zet hem in het hokje "straat artiest". Hoe beperkt is je wereldbeeld?
Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.quote:Waar je mij meestal van beschuldigt lijkt altijd op jezelf te slaan. Hoezo durf ik het niet? Al drie keer bij het verkeerde eind in je betoog.
Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef firefly3 het volgende:
Ipv het afzeiken van mensen kun je de leer punten eruit halen. Of je kunt je ego blijven voeden. Iemand die ik laatst zag kent hem, hij doet het echt voor de lol ook zonder kijkers in zijn eentje. Daar gaat je mensenkennis ook-gek
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft een compleet Youtube kanaal opgezet en als je zijn filmpjes bekijkt krijg je reclame. Dit houd in dat hij een zo gehete Youtube Partner is. Hoe meer mensen je filmpje bekijken, hoe meer geld je verdiend. Neem dat filmpje wat jij gebruikte. Meer dan 1 miljoen keer bekeken. Alleen met dat filmpje is al flink verdiend. En wat doet hij nou eigenlijk in die filmpjes? Makkelijk scoren, afzeiken, kleineren grove humor. Dat is makkelijk en scoort altijd. Je weet bijna zeker dat veel mensen daar om kunnen lachen. Is belangrijk want dan krijg je meer kijkers. Meer kijkers is meer geld verdienen. Hij heeft meerdere filmpjes die meer dan 10 miljoen keer bekeken zijn.
[..]
Commercieel persoon die het heel handig speelt. Zie bovenstaand uitleg. Tevens als hij het voor de lol doet.... doet hij wel extreem veel moeite om zijn filmpjes aan te prijzen. Facebook, Twitter en instagram. Nogmaals, hoe meer mensen kijken hoe meer geld je verdiend. En dat kan ik de tonnen tot zelfs miljoenen lopen. Google maar eens. Exacte bedragen zijn er niet want in de overeenkomst met Youtube staat vermeld dat je niet mag praten over inkomsten.
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat jij zelf aan gaf dit niet te durven. Als dat niet zo is dan zat ik er naast.
[..]
Leer punt? Ja die zit er inderdaad in. Hoe kan je snel en makkelijk geld verdienen met youtube. En dat doet hij verdomde goed. Niks meer dan respect voor dat.
1.531.331 abonnees
182.381.819 weergaven
Die schept letterlijk bakken met geld binnen. Netjes gedaan met wat filmpje.
Kom op wees nou eens eerlijk, je snapt toch zelf ook echt wel dat het 1 grote act is waar hij meer mee verdiend dan wij allemaal bij elkaar. Zo niet..... heb je nog veel te leren ben ik bang.
En jij ziet alles wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag
Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)
Wat denk je dan dat ik bedoel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lief vind ik altijd zo'n eufemisme.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik zelf ook vage dingen heb gedaan en mensen ken die vergelijkbaar als hem zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij ziet alles wel heel erg naïef.
Wat ook_gek al zei, die gast is gewoon een artiest, voor hem zijn die filmpjes zijn business. Een hele goede business waar naïeve, en vaak onzekere jongens zoals jij met open ogen intrappen. Niks meer en niks minder.
Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het feit dat hij dit al veel langer doet dan dat hij op youtube staat en voor de lol in zijn vrije tijd? Is het te zwaar voor je wereldbeeld dat er daadwerkelijk mensen zijn die gekke dingen doen overdag voor de lol?Zelf heb ik ook heel wat gekke dingen gedaan overdag
Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.quote:Zoals kingtoppie laatst zei: Je ziet alles wel heel erg negatief. Of wil je het graag zo negatief zien? (Ook al klopt het niet eens wat je zegt)
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol byequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn. Al bestempel ik "hey als je zwanger bent moet je niet drinken" tegen een super slanke meid nou niet het toonbeeld van lol hebben. Maar goed dat is een andere discussie.
[..]
Het is niet negatief, dit is wat men noemt realistisch. Jij bent zo gaan geloven in iets dat je kennelijk niet meer in staat bent objectief te kijken naar een situatie. In deze situatie dan he. Laten we het in dit geval even houden bij dit filmpje houden.
Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
Komediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.quote:Vitaly Zdorovetskiy (born March 8, 1992), better known by his YouTube user name VitalyzdTv, is an American comedian of Russian descent
Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tipsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je kleine droomwereldje. Als ik zeg dat in dit geval wel echt is omdat ik via via over die gast hoor dat hij altijd zo was en je bent zo koppig genoeg om te zeggen dat hij het voor het eerst sinds 2012 doet voor youtube, kan je beter een eind gaan fietsen. Ik ga nu stappen, zonder alcohol bye
Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je er nu weer dingen bij halen die ik nooit vermeld heb ja? Ik zeg nergens sinds 2012. Sterker nog, nergens geef ik aan sinds wanneer hij dit doet.
Maar laten we er eens een goede bron bij pakken!
http://en.m.wikipedia.org/wiki/VitalyzdTv
[..]
Komediant dus, en zij filmpjes zijn een act. Verborgen camera genre om precies te zijn.
En je argument dat je een rus die in de US via via kent vind ik te zwak. Kom dan eens met iets sterkers en beter onderbouwd. Oh je krijgt de groeten van Bill Clinton. Die ken ik via via.
Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, doe eens zelf rustig. Met je " op de kop gaan staan" tips
Zoals ook_gek het zei, het zijn acteurs. Maar blijkbaar haal jij fictie en realiteit door elkaar.
Sterker nog, ik zie je dagelijks over versieren posten, op tijdstippen dat mensen aan het versieren of slapen zijn. Jij bent blijkbaar geen van beide,
PUA, klinkt leuk, maar kom dan ook met resultaten. De enige PUA hier op FOK! die er voor uit komt, is Silenus, en hij noemt zichzelf geeneens zo. Maar hij heeft wel 100x zo succes, dan jouw geile Amerikaanse boys.
Kortom, get a life en read on!
GH
Ook prima, zelfde verhaal is op de beste Adrian van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over Adrian, zoals ik al vermeld had, niet over vitaly.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Joanne35 het volgende:
Kan die discussie niet worden voortgezet in het PUA topic?
Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:09 schreef habitue het volgende:
Daarbij, ik zie de relatie niet tussen die filmpjes en het moeilijk kunnen versieren van vrouwen.Je als een idioot gedragen en een toneelstukje opvoeren kan wel grappig zijn, maar het helpt je echt totaal niet met het ontwikkelen van je zelfvertrouwen.
Meh, ik hoef het hem niet uit te leggen, hij gelooft waarschijnlijk heilig dat dat je helpt. Je kunt van een overtuigd Gristen ook geen Atheïst maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja, leg jij dat vuur vliegje even uit. En succes, je zal het nodig hebben.
Je pullt helemaal niks gozer. Dat is het probleem nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Silenus doet aan paiq en internet dating, ik pull vanuit clubs en op straat. Ik stap minstens drie keer per week. Meer resultaat? Ik zeg niet dat die gasten veel vrouwen hebben, ik zeg dat die Adrian goed is in zelfvermaak en de ego opzij zetten wanneer hij dat niet voor de camera doet. That's all. Gekke dingen doen voor de lol en wat meer zelfvertrouwen krijgen is positief.
Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Ik zeg alleen dat het flink helpt als je je ego opzij kunt zetten, jezelf meer voor lul durft te zetten in het openbaar en jezelf weet te vermaken. Ongeacht of je nu wel of niet gelooft dat hij het specifiek in zijn vrije tijd ook doet.
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit sowieso. Als je jezelf te druk maakt over dat het verkeerd kan gaan en daarom niet probeert, kom je nooit ergens.
Hoe gaat het versieren?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hey hey, niet over mij beginnen
Bij jou?
Bleh, slet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ja gaat dat nog steeds goed en zo?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef niet te versieren toch, ik ben allang gehosseld
Ja nog steedsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja gaat dat nog steeds goed en zo?Leuk man.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bleh, slet.
De jaloezie druipt er van af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Whehehe, ik moest lachen.quote:
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds firefly tegen de rest? Je zou toch denken dat een van de twee kanten een keer beter moet weten.
Firefly geeft les in braille?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.
Hij geeft niet eens les, gewoon wat adviezen.quote:
Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wat punten waar de andere kant wel wat van kan leren.
Dat heeft het toch ook niet? Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dat met mijn post te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |