Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbod
'Lol.. je bent weer terug?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef JoeyT234 het volgende:
Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...
Met een 234 versie, maar terug idd! Hoe is het Cue? Denk al bijna 2 jaar geleden dat ik je 'sprak'?quote:
Waarom heeft het begrip "slet" dan volgens jou een negatieve bijklank?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:59 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dat ontken ik ook niet, mijn punt is gewoon dat slet geen negatief woord is omdat het voor vrouwen zo gemakkelijk zou zijn. Er zijn zoveel dingen gemakkelijk zonder dat daar meteen een negatieve beeldvorming bij hoort.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Theoretisch gesproken zou het voor mannen ook steeds makkelijker moeten worden als vrouwen meer mogen rondsletten. Iets met vraag en aanbod
Ik denk dat dit eerder het geval zal zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef JoeyT234 het volgende:
[..]
Of een beperkte groep mannen vraagt gewoon meer...
welkom terugquote:Op maandag 1 juli 2013 11:01 schreef JoeyT234 het volgende:
Met een 234 versie, maar terug idd! Hoe is het Cue? Denk al bijna 2 jaar geleden dat ik je 'sprak'?
Haha ik ben blij dat de spirit hier iig niet veranderd is.;-)quote:Op maandag 1 juli 2013 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit eerder het geval zal zijn
Thx!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
welkom terug
Zo ongeveer he, wat heb je allemaal uitgespookt joh.
Hier gaat ie z'n gangetje
Hoe staat het met de vrouwen dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef JoeyT234 het volgende:
Thx!
Euhm tsja standaard. Werken, reizen, leven. T kabbelt door... Jij nog spannende nieuwtjes?
Nog steeds hetzelfde meisje. We worden ouder en dus rustiger ;-). Jij nog nieuwe of oude liefdes?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vrouwen dan?
Hier weinig nieuwtjes denk ik zo.
Zozo, een rustige Joeyquote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef JoeyT234 het volgende:
Nog steeds hetzelfde meisje. We worden ouder en dus rustiger ;-). Jij nog nieuwe of oude liefdes?
Heb ik al twee keer gezegd hierbovenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom heeft het begrip "slet" dan volgens jou een negatieve bijklank?
De term 'slet' voelt voor mij negatief aan, en ik zal 'm dan ook niet snel gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee als vrouwen gewoon van het leven willen genieten. Moeten ze vooral doen, ik zal ze er niet om beoordelenquote:Of is het voor jou niet negatief??
Ik denk dat er gewoon een evolutionaire gedachte achter zit dat een vrouw een veilige omgeving zou moeten hebben met veel zekerheid voordat ze seks heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:47 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Heb ik al twee keer gezegd hierbovenIk denk dat het komt door achterhaalde opvattingen dat vrouwen hun maagdelijkheid moeten reserveren voor hun echtgenoot. In sommige culturen worden vrouwen zwaar gestraft als ze losbandig zijn, in de onze krijgen ze termen als 'slet' naar hun hoofd geslingerd. Ik denk dat de achterliggende drijfveren dezelfde zijn.
[..]
De term 'slet' voelt voor mij negatief aan, en ik zal 'm dan ook niet snel gebruiken. Persoonlijk heb ik er niet zo'n moeite mee als vrouwen gewoon van het leven willen genieten. Moeten ze vooral doen, ik zal ze er niet om beoordelen
Versieren zit er voor mij niet meer in. Vriendquote:
Niet mee bezig. Ontmoet niemand etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Versieren zit er voor mij niet meer in. Vriend
Maar hoezo stilstand, dan?
Ook geen behoefte?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet mee bezig. Ontmoet niemand etc.
In versieren? Nee dat niet, maar om eens iemand tegen te komen lijkt me nog steeds wel leuk.quote:
Ga je niet meer uit oid, waar je nieuwe mensen tegen komt?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In versieren? Nee dat niet, maar om eens iemand tegen te komen lijkt me nog steeds wel leuk.
Ik word ongelukkig van uitgaan de laatste tijd..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ga je niet meer uit oid, waar je nieuwe mensen tegen komt?
Geen idee hun groepsgedrag is. Indianen stammen leven soms nog steeds zo overigens.quote:
Idd. Allemaal door die zeurende beta mannetjes dat de maatschappij zo is. Straks is het verboden een vrouw op straat aan te spreken en mag het alleen via paiq ;pquote:Op maandag 1 juli 2013 10:54 schreef Joanne35 het volgende:
Doe de 30 day challenge met me mee. 30 dagen elke dag uit en vrouwen aanspreken. Sowieso dat je je een koning voelt na een paar wekenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word ongelukkig van uitgaan de laatste tijd..
Nieuwe mensen met uitgaan kwam ik ook alleen tegen als ik zelf actief op mensen afstapte ook, maar daar kwam verder toch niks uit eigenlijk... Misschien dat ik daardoor ook wat minder te porren ben om wat meer contact te zoeken met vreemden.
Maargoed, intrinsieke motivatie (motivatie die je krijgt doordat je een beeld hebt van hoe je wilt doen / zijn) is beter dan extrensieke motivatie (wat je wilt hebben) dus daar kan ik opzicht ook weer overheen stappen, alleen op dat punt houdt mijn negatieve gevoel me tegen, ik wil ''niks'' erg vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |