ik weet het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Ik heb een blender, geen keukenmachinequote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Jawel, deze wil je wel. Ga mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookniet die vakantie dan, maar toch.
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Goed voor de weerstand!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
Ja, zo'n kaal ding, brrr.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Lucky youquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het niethet was een kadotje van mijn lief dus ik wil het ook niet weten
Wil je er vanaf?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een blender, geen keukenmachinenou ja, die heb ik ook, maar die staat nog bij m'n ouders want die gebruikte ik nooit
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.quote:
schijnt nog naar bier te smaken ookquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.
Helemaal als Q. hem verwekt heeft natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
schijnt nog naar bier te smaken ook
Drinkbaar. Lekker weertje daar. Dan is Nederland toch best wel kut eigenlijk, weertechnisch gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:08 schreef Barbusse het volgende:
Q, vuige toerist! Hoe was het bier in Italië?
Beetje zeiken op Nederlands weer. Nep Nederlander. Ga dan terug naar je eigen achterstandswijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Q. het volgende:
Dan is Nederland toch best wel kut eigenlijk, weertechnisch gezien.
Het is juist heel Nederlands om te zuiken op Nederlands weerquote:Op maandag 24 juni 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje zeiken op Nederlands weer. Nep Nederlander. Ga dan terug naar je eigen achterstandswijk.
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is juist heel Nederlands om te zuiken op Nederlands weer
Ik kan wat extra inkomsten inderdaad goed gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanen
En ze zullen wel in je komen in de cel.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan wat extra inkomsten inderdaad goed gebruiken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zullen wel in je komen in de cel.
Zo'n oorbel staat me niet denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanen
Sign me up!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zullen wel in je komen in de cel.
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!quote:
Alsof jij nu nog geen handtas hebt!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!
Dudequote:Op maandag 24 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Die is heul niet zo groot hoorMaar een broodtrommel en een plu en een appel en een banaan en mijn autoradio ebn sleutels.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid? handtas?
Nee het is een stiekeme aanval op hetero's vanwege de regenboogkleuren, nou goedquote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid?
Nee, dan toch beter een Birkinquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
een stiekeme aanval op hetero's vanwege de regenboogkleuren, nou goed
Het is gewoon een tas. Voor op het werk. Klaar
Ik zeg toch: ik doe niet aan handtasjes
Ook zo een lekker handzaam model?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt twintig tasjes volgens mij.
Ben ik het enige wijf nu hier, waar is Rhu? Help me!
Waarom heeft ze het IKEA logo eraf gehaald?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook zo een lekker handzaam model?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Birkin, Hermes, Vuitton..... mijn God, is dit het [HOMO]-topic?![]()
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt twintig tasjes volgens mij.
Ben ik het enige wijf nu hier, waar is Rhu? Help me!
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzakquote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.
Nee ik heb een schijthekel aan grote tassen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook zo een lekker handzaam model?
[ afbeelding ]
Ik probeer mijn laptop elke ochtend weer in mijn broekzak te proppen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzak
Grotere broek of kleinere telefoon?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.
M'n portemonnee wel
Ik heb m'n portemonnee altijd in m'n kontzak zitten, maar dat moet toch eens gaan veranderen. Mijn spitse botjes hebben nu voor de 2e keer de chip in mijn pinpas gemold en ook mijn rijbewijs begint doormidden te brekenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.
M'n portemonnee wel
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grotere broek of kleinere telefoon?
Of afvallen dan zal de broek verhoudingsgewijs groter lijken op je lichaam.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?
Daredevil!
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoorMaar ik heb zo'n hoesje om m'n telefoon heen, van rubber, dus dat glijdt gewoon niet
Als ik dat tegen jou zeg is het gelijk een doodsverwensing bonenstaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?
Daredevil!
En dan krijg je lekker een baaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik dat tegen jou zeg is het gelijk een doodsverwensing bonenstaak.
Die heeft ie toch al?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan krijg je lekker een baaaaaaaaaaaaaaan![]()
En geld! En geld!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al?
O ja, hij wilde een andere!
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoorMaar ik heb zo'n hoesje om m'n telefoon heen, van rubber, dus dat glijdt gewoon niet
Glijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig ja
Voor al die PS3 en 4 spellenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig ja
Ik Tekken nu zo af en toe tussendoorquote:
Verwachtingquote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik Tekken nu zo af en toe tussendoor
Want dara kun je met Angel vechten
Ik heb alleen de eerste infamous gespeeld en niet uitgespeeld. Geleend en kam ergens vats te zitten en op een gegeven moment moest t spel terugquote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwachting
GTA5 > PS4 > Watch Dogs / CoD > In jan AC4 in de budget, Voorjaar Infamous
Hij stond laatst toch op PSplus?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef Ang3l het volgende:
de eerste infamous gespeeld en niet uitgespeeld. Geleend en kam ergens vats te zitten en op een gegeven moment moest t spel t
Ik heb geen PS+quote:
Ik gebruik 'm altijd zonder hoesje, ik vind die hoesjes maar nietsquote:
Ligt er aan of je de telefoon bent of ... uh.... ja, de broekzak zegmaarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm altijd zonder hoesje, ik vind die hoesjes maar niets
Zonder voelt gewoon een stuk prettiger aan.
Awwwquote:
Ik denk dat wij onze telefoon niet helemaal op dezelfde manier gebruiken...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de telefoon bent of ... uh.... ja, de broekzak zegmaar
Die is leukquote:
Is dat een broodtrommel in je broekzak, of...quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzak
Nee da's m'n thermosfles theequote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een broodtrommel in je broekzak, of...
Komt op hetzelfde neer ja!!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat wij onze telefoon niet helemaal op dezelfde manier gebruiken...
Uit 1958?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
op hetzelfde neer ja!!!!
Maar dat moet ik hetero58 nog ff uitleggen
Ik kom zelf ook uit 1978 hoorquote:
Gelukkig badder ik iedere eerste maandag van de maand in vers maagdenbloed om mezelf jong te houdenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je bent dan ook oud. En hij is dan veeeeeeul ouder dan oud.
Bijna dood oud
Die uit 1958 moet je verzuipen in maagdenbloed om er nog leven in te krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig badder ik iedere eerste maandag van de maand in vers maagdenbloed om mezelf jong te houden
En het is steeds lastiger te vinden. Die bontkraagjes neuken al op hun 10e en naar urk reizen is ook zowat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die uit 1958 moet je verzuipen in maagdenbloed om er nog leven in te krijgen
Op Urk zitten ze ook al vanaf hun 5e aan de dope en zijn het nu wandelende en vissende zombies.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
vinden. Die bontkraagjes neuken al op hun 10e en naar urk reizen is ook zowat
Jep. Vriend van me wordt dan 40 en heeft ergens een hotelletje geboekt.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op Urk zitten ze ook al vanaf hun 5e aan de dope en zijn het nu wandelende en vissende zombies.
Ga je nog naar de Gay pride?
Waarom wel de 4s en niet de 5?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
Ik zit wel beetje te twijfelen wat ik moet doen. Voor 200 een nieuwe 4s kopen bij de applestore
Of uitzingen met een 3gs die nog op de plank ligt tot de iphone 5s.
In Sept / Okt op reis gaat de 4s al niet mee. Dat scheelt weer 3 weken.
middle of f-ing nowhere in Amsterdam?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Vriend van me wordt dan 40 en heeft ergens een hotelletje geboekt.
In the middle of f-ing nowhere, maar ach
de S staat voor Supermanquote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Waarom wel de 4s en niet de 5?
Wat voegt die s to
O dat laatste wist ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
de S staat voor Superman
En de 4s omdat mijn 4s stuk is en niet mijn 5. Ik heb geen 5 dus die kan ook niet stuk.
Als garantie kan je dan tegen gereduceerde prijs zelfde model terug kopen bij apple
voor een 4s is dat 200
Ook dat kan ja. Genoeg delen van Amsterdam die je als "nowhere" kan bestempelenquote:
Neh. Dat heb ik nu 1x gedaan, was leuk. Next.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen de ring?
Dat kan niet dan. Gaan jullie een boot op?
Zal me niks verbazen als dat jong ook een halve fraudeur is met aandacht te kort.quote:
Ach kom je weer eens in de mooiste stad van NLquote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Dat heb ik nu 1x gedaan, was leuk. Next.
Ik ben eigenlijk sowieso helemala niet zo van de pride, maar goedHij wil graag.
Daar kom ik toch wel eens hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach kom je weer eens in de mooiste stad van NL
Nog heel erg de neiging om door te klappen tot 05.00/06.00?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kom ik toch wel eens hoorMaar vind t stappen niet zo bijzonder. En alles gaat al supervroeg dicht of wordt naar binnen verhuisd waar het dan te druk is om nog leuk te zijn. Of je moet ergens een teringduur kaartje hebben voor een speciaal feest op een achteraf locatie waar je dan speciaal daarvoor er naartoe moet. Ik vind het allemaal nogal tegenvallen.
Nou soms wel jaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog heel erg de neiging om door te klappen tot 05.00/06.00?
Hij zou het vliegtuig naar cuba nemen, had iemand verteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat jong ook een halve fraudeur is met aandacht te kort.
als die 100% echt is is het natuurlijk wel extreem sneu. Kan nooit meer normaal leven.
Man, ik ben zelfs met mijn hetero kop al in de nyx geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Al wil ik nog wel ff naar de Nyx kijken (oude Exit). Nog niet geweest na de opening.
Ik ben de laatste keren alleen voor concerten in Amsterdam geweest en daarna meteen nara huis (want onmogelijke door de weekse dagen vaak). Om nou speciaal voor 1 club naar Amsterdam af te reizen? Neuhquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Man, ik ben zelfs met mijn hetero kop al in de nyx geweest
Ik moest toch ook helemaal fietsen!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de laatste keren alleen voor concerten in Amsterdam geweest en daarna meteen nara huis (want onmogelijke door de weekse dagen vaak). Om nou speciaal voor 1 club naar Amsterdam af te reizen? Neuh
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cubaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij zou het vliegtuig naar cuba nemen, had iemand verteld.
Dus, nu is er een heel vliegtuig vol journalisten en NSA-agenten op weg van Moskou naar Cuba, en Snowden is nergens te bekennen
Ah, dat hou de provincialen buiten de stad beleid werkt dusquote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, 10 min fietsen of 1,5u treinen en geen nachtnet meer
Dat klopt. Dat zullen de CIA agents zijn die erbij zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cuba
Oh, sponsort Brabant dat niet meer?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, 10 min fietsen of 1,5u treinen en geen nachtnet meer
Dat klinkt beter jaquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zullen de CIA agents zijn die erbij zijn.
Jawel, komt weer terug. Te veel commentara op t weghalenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, sponsort Brabant dat niet meer?
Neh, ik kom zo af en toe jullie nog wel verblijden. Niet te vaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah, dat hou de provincialen buiten de stad beleid werkt dus
Is ook best raar dat je (in het weekend) al om 23:00 naar huis moet, omdat de NS niet een trein per uur wil inzetten op 3~4 trajecten. Dan bedien je al heel veel mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, komt weer terug. Te veel commentara op t weghalen
Kan zijn dat het er nu al weer is, weet niet meer vanaf wanneer het weer in werkign gezet werd.
Dus het werktquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ik kom zo af en toe jullie nog wel verblijden. Niet te vaak.
Nachtnet FTW!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook best raar dat je (in het weekend) al om 23:00 naar huis moet, omdat de NS niet een trein per uur wil inzetten op 3~4 trajecten. Dan bedien je al heel veel mensen.
Ja húúúquote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cuba
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja húúú
Alsof één geheime dienst niet genoeg is.
quote:Een veiligheidsdienst mag in eigen land onderzoek verrichten naar personen, organisaties en bedrijven die mogelijk het regime van een land of de (democratische) rechtsorde kunnen verstoren. Veiligheidsdiensten zijn daartoe ook verantwoordelijk voor contra-spionage, dat wil zeggen het tegengaan van spionage door buitenlandse geheime diensten.
Federal Bureau of Investigation (FBI) - Verenigde Staten
quote:Een inlichtingendienst doet onderzoek naar en in andere landen om na te gaan welke bedreigingen er voor de eigen nationale veiligheid zijn. Onder leiding van inlichtingenofficieren worden daarvoor inlichtingen verkregen van buitenlandse agenten en informanten, die in de volksmond vaak abusievelijk spionnen worden genoemd.
Voorbeelden van inlichtingendiensten zijn:
Central Intelligence Agency (CIA) - Verenigde Staten
quote:en afluisterdienst verzamelt inlichtingen uit elektronische bronnen en communicatiestromen. Het wordt ook wel een cryptologische dienst genoemd, omdat buitenlandse communicatie die versleuteld is met behulp van cryptografie ook door deze dienst wordt ontcijferd. Tevens houdt een afluister- of cryptologische dienst zich bezig met het cryptografisch beveiligen van de eigen militaire en overheidscommunicatie.
Voorbeelden van afluisterdiensten zijn:
National Security Agency (NSA) - Verenigde Staten
Nationale SIGINT Organisatie (NSO) - Nederland
Dan zie je de verschillen evenquote:Een militaire inlichtingendienst doet onderzoek naar de veiligheid van de krijgsmacht en verzamelt militaire inlichtingen uit en over het buitenland.
Voorbeelden van militaire inlichtingendiensten zijn:
Defense Intelligence Agency (DIA) - Verenigde Staten
Ja ik gebruikte hem wel eens voor Tilburg of zo. Geen gezeur over wie er dan moest rijdenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Overigens voor mij niet eens om meer naar Amsterdam te gaan. Ik wil het vooral om Utrecht en Groningen(en wellicht Eindhoven)
Nee want dat "niet te vaak" ligt meer aan mij dan aan de NS.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus het werkt
Maar de nyx kan je tot 05.00 blijven hoor. En de eerste zaterdag van de maand zelfs tot 09.00
O lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef Godtje het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken met mijn lamme en moeie hoofd nog de trein in
Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Nee want dat "niet te vaak" ligt meer aan mij dan aan de NS.
Ik weerhou mezelf van te veel Amsterdam.
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
kem te hopen dat die hetero van gister vaker komt?
GODTJE! Hou me tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.
Misschien moet je wat vaker in de nyx of de reguliers onder je eigen volk komen.
En dan niet in de montmartre waar de helft hetero is.
Vond ik idd ook vrij weinig aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.
Nou... dat was me het feestje wel.Wat een kut film
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietBeide niks voor mij.
But they have that V where I'd rather have a P!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.
Of misschien moet jij hetero worden. Die alternatieve onder de modder lowlands meisjes lijken soms net jongetjes.
Leuk bandje, beetje rock, af en toe wat pop er doorheen, biertje, springen, lachen, klaarquote:
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!quote:
Gewoon in de reet proppen!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But they have that V where I'd rather have a P!
En als ik nou een keer wil flippen?quote:
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!![]()
![]()
Je hebt eenquote:
DAT betwijfel ik dan weerquote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.![]()
Whehe, ja dat zeggen die hetero vrienden van mij ook wel eens: Godver steeph, zo kom ik niet aan de vrouw. Ja, van die wanhopige faghags!quote:Soms mag het ook best wat minder. Ik ga ook niet naar alle hysterische uitstapjes.
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een keer wil flippen?
O sorry, ff de vertaling: En als ik nou een keer wil switchen tijdens de seks van top naar bottom?
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar ze gana wel altijd mee, want gezellig feesten
Ik kan toch niet aan een vrouw vragen of ze "beter wil pijpen dan dat ze nu probeert te doen"? Da's kei beledigend!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?
Die van mij gaan meestal mee naar FRISO, feestje wat ik zelf (mee) organiseer.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt eenLudovico Einaudi
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Op nr 8 in m'n Last-FMquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.
ik wilde vragen wat de rest was maar dat kan ik zelf ook zienquote:
Milkshake waarschijnlijk niet. Wil wel maar andere afspraken. Gaat denk ik niet lukken.quote:
Ik vind FPQ niet leukquote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Milkshake waarschijnlijk niet. Wil wel maar andere afspraken. Gaat denk ik niet lukken.
En de gasten staan toch alleen maar bij het Fucking Pop Queers podium![]()
Wel met zn 'allen' naar valtifest in elk geval
dan moet je iemand uitnodigen die je warm houdtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef CherryLips het volgende:
maar ik vind het net zo lekker om naakt achter m'n bureau te zitten
Ik wacht t oordeel wel afquote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ik wilde vragen wat de rest was maar dat kan ik zelf ook zienik ga even kijken of die kudo wel gerechtvaardig is, heb toch geen fuck te doen verder
Ik zit nu Tori Amos te luisteren maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden.quote:
Wij ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef CherryLips het volgende:
maar ik vind het net zo lekker om naakt achter m'n bureau te zitten
Tori heeft 13 albums en het verschilt enorm per al;bum. Zitten hele mooie tussen maar ook flinke missers.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zit nu Tori Amos te luisteren maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
Volgens mij kan ik het wel aan maar word ik gek na een heel album.
onee dat valt wel mee, er zitten best relaxte nummers tussen
quote:omg ik zie nu ook echt pas Joshua Radin in je lijst
preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori heeft 13 albums en het verschilt enorm per al;bum. Zitten hele mooie tussen maar ook flinke missers.
[..]![]()
Zo voor in de auto in de zomer, raampje open.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Zo voor in de auto in de zomer, raampje open.
Qua kalender dan hequote:
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?quote:
Liever een weertype passend bij 'de zomer'.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?
Dan haalt menig fokker Augustus niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?
Ik zou met pensioen kunnen gaan zo'n ongekende geinponem ben ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan haalt menig fokker Augustus niet hoor
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou met pensioen kunnen gaan zo'n ongekende geinponem ben ik.
Onderbroekenlol jeweettoch?!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!
Dat keek ik nooitquote:
Ik heb juist wel zin, da's 't probleemquote:
Trol-trutquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buk maar even dan. Dan komt Barb wel even langs. Dat is ook zo een anaalridder
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbiequote:
quote:
Val je niet op Barbie?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbie
Jawel, maar hij niet op mijquote:
Ach, laat die jongen ook eens even een verzetje hebben joh.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbie
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?quote:
Uiteindelijk komen ze allemaal weer bij uit de roes en dan dat gat..... inmiddels wel iets uitgerekte gat.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?
True. Gister nogquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze allemaal weer bij uit de roes en dan dat gat..... inmiddels wel iets uitgerekte gat.
Shit. Kudos kwijt.quote:
Sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
haha ja dat valt weer tegen hoor
Nou, een heel kratje with your name on it!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja lekkerjammer dat het niet zo'n relaxt weer is verder
ja ga eens een beetje zon regelen dan ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, een heel kratje with your name on it!
Het lijkt wel monsoon-season!
Ja zeg hallo, daar heb ik toch geen verstand van?!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja ga eens een beetje zon regelen dan ofzo
Hier ook. Dus ik ga racen naar moeders de vrouw (DR3AM3R), want die heeft Shepherds Pie voor me gemaaktquote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Seikcid het volgende:
Gelukkig is het droog nu, m'n auto staat relatief ver weg.
klinkt efficiënt ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Tof man. Naast een baas en een leidinggevende nu ook een manager die opdrachten uitdeelt. Structuur FTW.
Vandaag hebben ze alle drie contact opgenomen om me 3x het zelfde te vertellen.quote:
Dat klinkt alsof er twee ontslagen kunnen worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vandaag hebben ze alle drie contact opgenomen om me 3x het zelfde te vertellen.
Maar, altijd nog beter dan dat ze alle drie wat anders willen.
Meetings?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:51 schreef Q. het volgende:
Dat flexibel werken snappen ze hier nog niet helemaal, op maandag zitten de mensen hier bij elkaar op schoot en is onze locatie in Eindhoven uitgestorven en op dinsdag is het hier uitgestorven en zitten daar 3 mensen aan één bureau.
Ja, dat soort mensen zie je ook wel eens bij tv-programma's over mensen met grote schulden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
Van de week echt gebeurd: Vrouw praat over inkomen en rond komen. Nou ja klaagt dat ze maar net aan rond kunnen komen. Dat het echt niet overhoudt.
Inkomen man is 130.000 pj en haar eigen inkomen minimaal 60.000
En klagen
Lolwhutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
Van de week echt gebeurd: Vrouw praat over inkomen en rond komen. Nou ja klaagt dat ze maar net aan rond kunnen komen. Dat het echt niet overhoudt.
En klagen
Op de tennisclub.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:11 schreef Q. het volgende:
Ja, dat soort mensen zie je ook wel eens bij tv-programma's over mensen met grote schulden.
Waar hoorde jij het?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
En klagen
Die klote-Jaguar slurpt geld natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om van zo een salaris rond te komen!![]()
Het is allemaal maar duur!
Het is allemaal de schuld van de PvdA, die geeft al het geld aan die paupers zonder baan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk om van zo een salaris rond te komen!![]()
Het is allemaal maar duur!
Dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:26 schreef Q. het volgende:
Het is allemaal de schuld van de PvdA, die geeft al het geld aan
Dood moeten ze, allemaal!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar
Allochtonen partij
Nou ja, waarschijnlijk klopt het ook nog. Goed, wij snappen allemaal dat ze dan wat minder luxe moeten gaan leven. Maar je huis dat 40k in het jaar kost, ben je niet 123 zo maar kwijt hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:09 schreef Godtje het volgende:
En klagen
Dat je misschien iets moet gaan interen prima. Kan gebeuren en kan zelfs vervelend zijn voor ze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk klopt het ook nog. Goed, wij snappen allemaal dat ze dan wat minder luxe moeten gaan leven. Maar je huis dat 40k in het jaar kost, ben je niet 123 zo maar kwijt he
Mja, het is natuurlijk vrij lullig tegenover mensen die het echt moeilijk hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je misschien iets moet gaan interen prima. Kan gebeuren en kan zelfs vervelend zijn voor ze.
Maar er in het openbaar over 'klagen' tegen mensen die je niet kent.
Het is zelfs nogal kortzichtig. We zaten met meer mensen aan tafel die het echt niet slecht hebben maar die waren wel gelijk klaar met het gesprek na deze uitspraken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, het is natuurlijk vrij lullig tegenover mensen die het echt moeilijk hebben.
Totaal geen idee van de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is zelfs nogal kortzichtig. We zaten met meer mensen aan tafel die het echt niet slecht hebben maar die waren wel gelijk klaar met het gesprek na deze uitspraken.
Klopt. Totaal afgesloten in je eigen wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Totaal geen idee van de rest van de wereld.
Als je die 40K eraf trekt en het inkomen van die man wegdenkt, hebben ze het nog steeds ruimer dan ik. :pquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk klopt het ook nog. Goed, wij snappen allemaal dat ze dan wat minder luxe moeten gaan leven. Maar je huis dat 40k in het jaar kost, ben je niet 123 zo maar kwijt he
Survival of the fittest richest!quote:
Als je 40k aan je huis kwijt bent, heb je ook nog wel andere kosten die vrij hoog zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je die 40K eraf trekt en het inkomen van die man wegdenkt, hebben ze het nog steeds ruimer dan ik. :p
Ik kom mijn bed ook niet uit voor 20k pj. Tenminste voorlopig niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je die 40K eraf trekt en het inkomen van die man wegdenkt, hebben ze het nog steeds ruimer dan ik. :p
"Armoede" is relatief.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom mijn bed ook niet uit voor 20k pj. Tenminste voorlopig niet.
Met de carrière stappen die ik wil maken moet ik waarschijnlijk geld inleveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.
Hmmm, das roar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de carrière stappen die ik wil maken moet ik waarschijnlijk geld inleveren.
Maar kinderen zijn een rechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik had een manager met een huis van een flink aantal ton in Drenthe, nauwelijks geïsoleerd en zeven kinderen. En maar zeuren dat het zo zwaar was. En dat hij zijn huis niet kwijt kon om op de kosten te kunnen besparen.
Misschien iets eerder een knoopie erin?
Ah ja zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo als je van detachering naar intern gaat.
Best als je dat denkt, maar niet zeuren als je er 7 hebt en je kunt ze niet meer betalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een voorrecht.
En ze zijn nodig voor de toekomst van NL
Blij dat ik zo goedkoop woon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een rekensom die je vooraf moet maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef stbabylon het volgende:
zeuren als je er 7 hebt en je kunt ze niet meer betalen.
Sja, jullie hebben een vak geleerd :'Dquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.
Die zijn ook duur. Kinderen kan je nog in de fabriek hun eigen kostje bij elkaar laten verdienen, dat lukt je met cavia's niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zeven kinderen
Ik vind m'n cavia's al duur.
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zeven kinderen
Ik vind m'n cavia's al duur.
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.
Kinderen ook maar die kan je nog fatsoenlijk slaan zonder dat ze meteen dood zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.
Cavia's kan je frituren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
Kinderen ook maar die kan je nog fatsoenlijk slaan zonder dat ze meteen dood zijn.
Je mag ook niets meer. Gezeik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's kan je frituren.
Dat schijnt met baby's niet te mogen
Niet eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, jullie hebben een vak geleerd :'D
Dat is wel hip tegenwoordig he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo als je van detachering naar intern gaat.
Is dat zo? Ik ken ze niet.quote:
Stop mij maar onder de grond. Natuurlijk wel met een kratje bier er bij, hoef ik me niet te vervelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
Willen jullie begraven of verbrand worden?
En weten jullie dat mummificeren bij wet verboden is in NLMet uitzondering voor het koningshuis uiteraard.
Lekker ruimte innemen en de beslissing tot ruiming over laten aan je nabestaande?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Stop mij maar onder de grond. Natuurlijk wel met een kratje bier er bij, hoef ik me niet te vervelen.
Zijn mijn katten bevoegd om die beslissing te nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker ruimte innemen en de beslissing tot ruiming over laten aan je nabestaande?
Ik wilde eerst altijd begraven worden, maar denk nu dat toch de fik er wel in mag..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
Willen jullie begraven of verbrand worden?
En weten jullie dat mummificeren bij wet verboden is in NLMet uitzondering voor het koningshuis uiteraard.
Ik wil soberzo gefikt. Begraven is echt uitstellen van de beslissing en zonde van de ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde eerst altijd begraven worden, maar denk nu dat toch de fik er wel in mag..
Ja en na zoveel jaar word je geruimd enzo. god weet waar je dan terecht komtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil soberzo gefikt. Begraven is echt uitstellen van de beslissing en zonde van de ruimte.
Dan maken ze compost van je. Kom je in de vensterbank in een bloemenbak bij mevrouw van der Veen van 93 in Zutphen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en na zoveel jaar word je geruimd enzo. god weet waar je dan terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |