Gelukkig badder ik iedere eerste maandag van de maand in vers maagdenbloed om mezelf jong te houdenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je bent dan ook oud. En hij is dan veeeeeeul ouder dan oud.
Bijna dood oud
Die uit 1958 moet je verzuipen in maagdenbloed om er nog leven in te krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig badder ik iedere eerste maandag van de maand in vers maagdenbloed om mezelf jong te houden
En het is steeds lastiger te vinden. Die bontkraagjes neuken al op hun 10e en naar urk reizen is ook zowat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die uit 1958 moet je verzuipen in maagdenbloed om er nog leven in te krijgen
Op Urk zitten ze ook al vanaf hun 5e aan de dope en zijn het nu wandelende en vissende zombies.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:51 schreef Ang3l het volgende:
vinden. Die bontkraagjes neuken al op hun 10e en naar urk reizen is ook zowat
Jep. Vriend van me wordt dan 40 en heeft ergens een hotelletje geboekt.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op Urk zitten ze ook al vanaf hun 5e aan de dope en zijn het nu wandelende en vissende zombies.
Ga je nog naar de Gay pride?
Waarom wel de 4s en niet de 5?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Godtje het volgende:
Ik zit wel beetje te twijfelen wat ik moet doen. Voor 200 een nieuwe 4s kopen bij de applestore
Of uitzingen met een 3gs die nog op de plank ligt tot de iphone 5s.
In Sept / Okt op reis gaat de 4s al niet mee. Dat scheelt weer 3 weken.
middle of f-ing nowhere in Amsterdam?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Vriend van me wordt dan 40 en heeft ergens een hotelletje geboekt.
In the middle of f-ing nowhere, maar ach
de S staat voor Supermanquote:Op maandag 24 juni 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Waarom wel de 4s en niet de 5?
Wat voegt die s to
O dat laatste wist ik nietquote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
de S staat voor Superman
En de 4s omdat mijn 4s stuk is en niet mijn 5. Ik heb geen 5 dus die kan ook niet stuk.
Als garantie kan je dan tegen gereduceerde prijs zelfde model terug kopen bij apple
voor een 4s is dat 200
Ook dat kan ja. Genoeg delen van Amsterdam die je als "nowhere" kan bestempelenquote:
Neh. Dat heb ik nu 1x gedaan, was leuk. Next.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnen de ring?
Dat kan niet dan. Gaan jullie een boot op?
Zal me niks verbazen als dat jong ook een halve fraudeur is met aandacht te kort.quote:
Ach kom je weer eens in de mooiste stad van NLquote:Op maandag 24 juni 2013 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Dat heb ik nu 1x gedaan, was leuk. Next.
Ik ben eigenlijk sowieso helemala niet zo van de pride, maar goedHij wil graag.
Daar kom ik toch wel eens hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach kom je weer eens in de mooiste stad van NL
Nog heel erg de neiging om door te klappen tot 05.00/06.00?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kom ik toch wel eens hoorMaar vind t stappen niet zo bijzonder. En alles gaat al supervroeg dicht of wordt naar binnen verhuisd waar het dan te druk is om nog leuk te zijn. Of je moet ergens een teringduur kaartje hebben voor een speciaal feest op een achteraf locatie waar je dan speciaal daarvoor er naartoe moet. Ik vind het allemaal nogal tegenvallen.
Nou soms wel jaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog heel erg de neiging om door te klappen tot 05.00/06.00?
Hij zou het vliegtuig naar cuba nemen, had iemand verteld.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat jong ook een halve fraudeur is met aandacht te kort.
als die 100% echt is is het natuurlijk wel extreem sneu. Kan nooit meer normaal leven.
Man, ik ben zelfs met mijn hetero kop al in de nyx geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Al wil ik nog wel ff naar de Nyx kijken (oude Exit). Nog niet geweest na de opening.
Ik ben de laatste keren alleen voor concerten in Amsterdam geweest en daarna meteen nara huis (want onmogelijke door de weekse dagen vaak). Om nou speciaal voor 1 club naar Amsterdam af te reizen? Neuhquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Man, ik ben zelfs met mijn hetero kop al in de nyx geweest
Ik moest toch ook helemaal fietsen!quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de laatste keren alleen voor concerten in Amsterdam geweest en daarna meteen nara huis (want onmogelijke door de weekse dagen vaak). Om nou speciaal voor 1 club naar Amsterdam af te reizen? Neuh
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cubaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij zou het vliegtuig naar cuba nemen, had iemand verteld.
Dus, nu is er een heel vliegtuig vol journalisten en NSA-agenten op weg van Moskou naar Cuba, en Snowden is nergens te bekennen
Ah, dat hou de provincialen buiten de stad beleid werkt dusquote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, 10 min fietsen of 1,5u treinen en geen nachtnet meer
Dat klopt. Dat zullen de CIA agents zijn die erbij zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cuba
Oh, sponsort Brabant dat niet meer?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja hallo, 10 min fietsen of 1,5u treinen en geen nachtnet meer
Dat klinkt beter jaquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zullen de CIA agents zijn die erbij zijn.
Jawel, komt weer terug. Te veel commentara op t weghalenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, sponsort Brabant dat niet meer?
Neh, ik kom zo af en toe jullie nog wel verblijden. Niet te vaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah, dat hou de provincialen buiten de stad beleid werkt dus
Is ook best raar dat je (in het weekend) al om 23:00 naar huis moet, omdat de NS niet een trein per uur wil inzetten op 3~4 trajecten. Dan bedien je al heel veel mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, komt weer terug. Te veel commentara op t weghalen
Kan zijn dat het er nu al weer is, weet niet meer vanaf wanneer het weer in werkign gezet werd.
Dus het werktquote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ik kom zo af en toe jullie nog wel verblijden. Niet te vaak.
Nachtnet FTW!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook best raar dat je (in het weekend) al om 23:00 naar huis moet, omdat de NS niet een trein per uur wil inzetten op 3~4 trajecten. Dan bedien je al heel veel mensen.
Ja húúúquote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NSA-agenten hebben een US-paspoort. Die zitten niet in een vliegtuig naar Cuba
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja húúú
Alsof één geheime dienst niet genoeg is.
quote:Een veiligheidsdienst mag in eigen land onderzoek verrichten naar personen, organisaties en bedrijven die mogelijk het regime van een land of de (democratische) rechtsorde kunnen verstoren. Veiligheidsdiensten zijn daartoe ook verantwoordelijk voor contra-spionage, dat wil zeggen het tegengaan van spionage door buitenlandse geheime diensten.
Federal Bureau of Investigation (FBI) - Verenigde Staten
quote:Een inlichtingendienst doet onderzoek naar en in andere landen om na te gaan welke bedreigingen er voor de eigen nationale veiligheid zijn. Onder leiding van inlichtingenofficieren worden daarvoor inlichtingen verkregen van buitenlandse agenten en informanten, die in de volksmond vaak abusievelijk spionnen worden genoemd.
Voorbeelden van inlichtingendiensten zijn:
Central Intelligence Agency (CIA) - Verenigde Staten
quote:en afluisterdienst verzamelt inlichtingen uit elektronische bronnen en communicatiestromen. Het wordt ook wel een cryptologische dienst genoemd, omdat buitenlandse communicatie die versleuteld is met behulp van cryptografie ook door deze dienst wordt ontcijferd. Tevens houdt een afluister- of cryptologische dienst zich bezig met het cryptografisch beveiligen van de eigen militaire en overheidscommunicatie.
Voorbeelden van afluisterdiensten zijn:
National Security Agency (NSA) - Verenigde Staten
Nationale SIGINT Organisatie (NSO) - Nederland
Dan zie je de verschillen evenquote:Een militaire inlichtingendienst doet onderzoek naar de veiligheid van de krijgsmacht en verzamelt militaire inlichtingen uit en over het buitenland.
Voorbeelden van militaire inlichtingendiensten zijn:
Defense Intelligence Agency (DIA) - Verenigde Staten
Ja ik gebruikte hem wel eens voor Tilburg of zo. Geen gezeur over wie er dan moest rijdenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Overigens voor mij niet eens om meer naar Amsterdam te gaan. Ik wil het vooral om Utrecht en Groningen(en wellicht Eindhoven)
Nee want dat "niet te vaak" ligt meer aan mij dan aan de NS.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus het werkt
Maar de nyx kan je tot 05.00 blijven hoor. En de eerste zaterdag van de maand zelfs tot 09.00
O lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef Godtje het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken met mijn lamme en moeie hoofd nog de trein in
Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Nee want dat "niet te vaak" ligt meer aan mij dan aan de NS.
Ik weerhou mezelf van te veel Amsterdam.
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
kem te hopen dat die hetero van gister vaker komt?
GODTJE! Hou me tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.
Misschien moet je wat vaker in de nyx of de reguliers onder je eigen volk komen.
En dan niet in de montmartre waar de helft hetero is.
Vond ik idd ook vrij weinig aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.
Nou... dat was me het feestje wel.Wat een kut film
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietBeide niks voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |