Ik heb juist wel zin, da's 't probleemquote:
Trol-trutquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buk maar even dan. Dan komt Barb wel even langs. Dat is ook zo een anaalridder
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbiequote:
quote:
Val je niet op Barbie?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbie
Jawel, maar hij niet op mijquote:
Ach, laat die jongen ook eens even een verzetje hebben joh.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbie
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?quote:
Uiteindelijk komen ze allemaal weer bij uit de roes en dan dat gat..... inmiddels wel iets uitgerekte gat.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?
True. Gister nogquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste hetero zijn die uiteindelijk bezwijkt voor jouw charmes, toch?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen ze allemaal weer bij uit de roes en dan dat gat..... inmiddels wel iets uitgerekte gat.
Shit. Kudos kwijt.quote:
Sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 17:39 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
haha ja dat valt weer tegen hoor
Nou, een heel kratje with your name on it!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja lekkerjammer dat het niet zo'n relaxt weer is verder
ja ga eens een beetje zon regelen dan ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, een heel kratje with your name on it!
Het lijkt wel monsoon-season!
Ja zeg hallo, daar heb ik toch geen verstand van?!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:47 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ja ga eens een beetje zon regelen dan ofzo
Hier ook. Dus ik ga racen naar moeders de vrouw (DR3AM3R), want die heeft Shepherds Pie voor me gemaaktquote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Seikcid het volgende:
Gelukkig is het droog nu, m'n auto staat relatief ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |