But they have that V where I'd rather have a P!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.
Of misschien moet jij hetero worden. Die alternatieve onder de modder lowlands meisjes lijken soms net jongetjes.
Leuk bandje, beetje rock, af en toe wat pop er doorheen, biertje, springen, lachen, klaarquote:
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!quote:
Gewoon in de reet proppen!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But they have that V where I'd rather have a P!
En als ik nou een keer wil flippen?quote:
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!![]()
![]()
Je hebt eenquote:
DAT betwijfel ik dan weerquote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.![]()
Whehe, ja dat zeggen die hetero vrienden van mij ook wel eens: Godver steeph, zo kom ik niet aan de vrouw. Ja, van die wanhopige faghags!quote:Soms mag het ook best wat minder. Ik ga ook niet naar alle hysterische uitstapjes.
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een keer wil flippen?
O sorry, ff de vertaling: En als ik nou een keer wil switchen tijdens de seks van top naar bottom?
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar ze gana wel altijd mee, want gezellig feesten
Ik kan toch niet aan een vrouw vragen of ze "beter wil pijpen dan dat ze nu probeert te doen"? Da's kei beledigend!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?
Die van mij gaan meestal mee naar FRISO, feestje wat ik zelf (mee) organiseer.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt eenLudovico Einaudi
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Op nr 8 in m'n Last-FMquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.
ik wilde vragen wat de rest was maar dat kan ik zelf ook zienquote:
Milkshake waarschijnlijk niet. Wil wel maar andere afspraken. Gaat denk ik niet lukken.quote:
Ik vind FPQ niet leukquote:Op maandag 24 juni 2013 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Milkshake waarschijnlijk niet. Wil wel maar andere afspraken. Gaat denk ik niet lukken.
En de gasten staan toch alleen maar bij het Fucking Pop Queers podium![]()
Wel met zn 'allen' naar valtifest in elk geval
dan moet je iemand uitnodigen die je warm houdtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef CherryLips het volgende:
maar ik vind het net zo lekker om naakt achter m'n bureau te zitten
Ik wacht t oordeel wel afquote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ik wilde vragen wat de rest was maar dat kan ik zelf ook zienik ga even kijken of die kudo wel gerechtvaardig is, heb toch geen fuck te doen verder
Ik zit nu Tori Amos te luisteren maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden.quote:
Wij ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef CherryLips het volgende:
maar ik vind het net zo lekker om naakt achter m'n bureau te zitten
Tori heeft 13 albums en het verschilt enorm per al;bum. Zitten hele mooie tussen maar ook flinke missers.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik zit nu Tori Amos te luisteren maar ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
Volgens mij kan ik het wel aan maar word ik gek na een heel album.
onee dat valt wel mee, er zitten best relaxte nummers tussen
quote:omg ik zie nu ook echt pas Joshua Radin in je lijst
preciesquote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori heeft 13 albums en het verschilt enorm per al;bum. Zitten hele mooie tussen maar ook flinke missers.
[..]![]()
Zo voor in de auto in de zomer, raampje open.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Zo voor in de auto in de zomer, raampje open.
Qua kalender dan hequote:
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?quote:
Liever een weertype passend bij 'de zomer'.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?
Dan haalt menig fokker Augustus niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt humor nodig om de zomer door te komen?
Ik zou met pensioen kunnen gaan zo'n ongekende geinponem ben ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan haalt menig fokker Augustus niet hoor
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zou met pensioen kunnen gaan zo'n ongekende geinponem ben ik.
Onderbroekenlol jeweettoch?!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och ja, me mij kende lache, maar me jou! Oooch och och!
Dat keek ik nooitquote:
Ik heb juist wel zin, da's 't probleemquote:
Trol-trutquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buk maar even dan. Dan komt Barb wel even langs. Dat is ook zo een anaalridder
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbiequote:
quote:
Val je niet op Barbie?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat. Maar ik doelde op je opmerking jegens Barbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |