Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Nee want dat "niet te vaak" ligt meer aan mij dan aan de NS.
Ik weerhou mezelf van te veel Amsterdam.
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
kem te hopen dat die hetero van gister vaker komt?
GODTJE! Hou me tegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik mag en wil niet in Eindhoven komen.
Misschien moet je wat vaker in de nyx of de reguliers onder je eigen volk komen.
En dan niet in de montmartre waar de helft hetero is.
Vond ik idd ook vrij weinig aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisterochtend Oz the great wizard liggen kijken.
Nou... dat was me het feestje wel.Wat een kut film
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik beschouw Amsterdammers niet als mijn eigen volk, en specifieke Nyx- en regdwars-mensen ook nietBeide niks voor mij.
But they have that V where I'd rather have a P!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien kom je daar wel een keer een homo tegen.
Of misschien moet jij hetero worden. Die alternatieve onder de modder lowlands meisjes lijken soms net jongetjes.
Leuk bandje, beetje rock, af en toe wat pop er doorheen, biertje, springen, lachen, klaarquote:
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!quote:
Gewoon in de reet proppen!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But they have that V where I'd rather have a P!
En als ik nou een keer wil flippen?quote:
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, soms ga ik aan je twijfelen Godtje. Soms!![]()
![]()
Je hebt eenquote:
DAT betwijfel ik dan weerquote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jonguh ik sta op feestjes met meer gays dan jij in je hele leven hebt gezien.![]()
Whehe, ja dat zeggen die hetero vrienden van mij ook wel eens: Godver steeph, zo kom ik niet aan de vrouw. Ja, van die wanhopige faghags!quote:Soms mag het ook best wat minder. Ik ga ook niet naar alle hysterische uitstapjes.
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als ik nou een keer wil flippen?
O sorry, ff de vertaling: En als ik nou een keer wil switchen tijdens de seks van top naar bottom?
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Maar ze gana wel altijd mee, want gezellig feesten
Ik kan toch niet aan een vrouw vragen of ze "beter wil pijpen dan dat ze nu probeert te doen"? Da's kei beledigend!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vragen of ze wilt pijpen als een vent?
Die van mij gaan meestal mee naar FRISO, feestje wat ik zelf (mee) organiseer.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal is er wel actie ja. vrij vaak spontaan en niet te plannen.
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt eenLudovico Einaudi
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Op nr 8 in m'n Last-FMquote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
O mijn god, een kudo voor je muzieksmaak dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |