ik weet het nietquote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Ik heb een blender, geen keukenmachinequote:Op zondag 23 juni 2013 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Jij hebt toch helemaal een belachelijk dure rhu?
En wat heb jij er voor een CL?
Jawel, deze wil je wel. Ga mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ookniet die vakantie dan, maar toch.
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Goed voor de weerstand!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Nee want dan ben ik geheid drie weken ziek en loop ik een of andere ziekte op.
Ja, zo'n kaal ding, brrr.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor je het weet besmet Q. je met zo'n parasiet die je 9 maanden later uitpoept ja.
Lucky youquote:Op zondag 23 juni 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het niethet was een kadotje van mijn lief dus ik wil het ook niet weten
Wil je er vanaf?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een blender, geen keukenmachinenou ja, die heb ik ook, maar die staat nog bij m'n ouders want die gebruikte ik nooit
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.quote:
schijnt nog naar bier te smaken ookquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, je kan 'm altijd nog in de blender stoppen.
Helemaal als Q. hem verwekt heeft natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
schijnt nog naar bier te smaken ook
Drinkbaar. Lekker weertje daar. Dan is Nederland toch best wel kut eigenlijk, weertechnisch gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:08 schreef Barbusse het volgende:
Q, vuige toerist! Hoe was het bier in Italië?
Beetje zeiken op Nederlands weer. Nep Nederlander. Ga dan terug naar je eigen achterstandswijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Q. het volgende:
Dan is Nederland toch best wel kut eigenlijk, weertechnisch gezien.
Het is juist heel Nederlands om te zuiken op Nederlands weerquote:Op maandag 24 juni 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje zeiken op Nederlands weer. Nep Nederlander. Ga dan terug naar je eigen achterstandswijk.
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is juist heel Nederlands om te zuiken op Nederlands weer
Ik kan wat extra inkomsten inderdaad goed gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanen
En ze zullen wel in je komen in de cel.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan wat extra inkomsten inderdaad goed gebruiken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zullen wel in je komen in de cel.
Zo'n oorbel staat me niet denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leken Nederlanders maar meer op Marokkanen
Sign me up!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zullen wel in je komen in de cel.
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!quote:
Alsof jij nu nog geen handtas hebt!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!
Dudequote:Op maandag 24 juni 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zo'n bontkraagje! En jaaaaa, zo'n tasje!
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Die is heul niet zo groot hoorMaar een broodtrommel en een plu en een appel en een banaan en mijn autoradio ebn sleutels.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid? handtas?
Nee het is een stiekeme aanval op hetero's vanwege de regenboogkleuren, nou goedquote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus het is een soort nerd-camouflage voor burgertruttigheid?
Nee, dan toch beter een Birkinquote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
een stiekeme aanval op hetero's vanwege de regenboogkleuren, nou goed
Het is gewoon een tas. Voor op het werk. Klaar
Ik zeg toch: ik doe niet aan handtasjes
Ook zo een lekker handzaam model?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt twintig tasjes volgens mij.
Ben ik het enige wijf nu hier, waar is Rhu? Help me!
Waarom heeft ze het IKEA logo eraf gehaald?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook zo een lekker handzaam model?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Birkin, Hermes, Vuitton..... mijn God, is dit het [HOMO]-topic?![]()
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt twintig tasjes volgens mij.
Ben ik het enige wijf nu hier, waar is Rhu? Help me!
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzakquote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.
Nee ik heb een schijthekel aan grote tassen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook zo een lekker handzaam model?
[ afbeelding ]
Ik probeer mijn laptop elke ochtend weer in mijn broekzak te proppen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Tassen zijn om boodschappen in te doen. Voor de rest heb je broekzakken.
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzak
Grotere broek of kleinere telefoon?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.
M'n portemonnee wel
Ik heb m'n portemonnee altijd in m'n kontzak zitten, maar dat moet toch eens gaan veranderen. Mijn spitse botjes hebben nu voor de 2e keer de chip in mijn pinpas gemold en ook mijn rijbewijs begint doormidden te brekenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon past niet eens in m'n broekzak.
M'n portemonnee wel
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Grotere broek of kleinere telefoon?
Of afvallen dan zal de broek verhoudingsgewijs groter lijken op je lichaam.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?
Daredevil!
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoorMaar ik heb zo'n hoesje om m'n telefoon heen, van rubber, dus dat glijdt gewoon niet
Als ik dat tegen jou zeg is het gelijk een doodsverwensing bonenstaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg je nou tegen een meisje dat ze af moet vallen?
Daredevil!
En dan krijg je lekker een baaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik dat tegen jou zeg is het gelijk een doodsverwensing bonenstaak.
Die heeft ie toch al?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan krijg je lekker een baaaaaaaaaaaaaaan![]()
En geld! En geld!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al?
O ja, hij wilde een andere!
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoorMaar ik heb zo'n hoesje om m'n telefoon heen, van rubber, dus dat glijdt gewoon niet
Glijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig ja
Voor al die PS3 en 4 spellenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een rubber hoesje glijdt het altijd een stuk minder prettig ja
Ik Tekken nu zo af en toe tussendoorquote:
Verwachtingquote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik Tekken nu zo af en toe tussendoor
Want dara kun je met Angel vechten
Ik heb alleen de eerste infamous gespeeld en niet uitgespeeld. Geleend en kam ergens vats te zitten en op een gegeven moment moest t spel terugquote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verwachting
GTA5 > PS4 > Watch Dogs / CoD > In jan AC4 in de budget, Voorjaar Infamous
Hij stond laatst toch op PSplus?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef Ang3l het volgende:
de eerste infamous gespeeld en niet uitgespeeld. Geleend en kam ergens vats te zitten en op een gegeven moment moest t spel t
Ik heb geen PS+quote:
Ik gebruik 'm altijd zonder hoesje, ik vind die hoesjes maar nietsquote:
Ligt er aan of je de telefoon bent of ... uh.... ja, de broekzak zegmaarquote:Op maandag 24 juni 2013 12:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm altijd zonder hoesje, ik vind die hoesjes maar niets
Zonder voelt gewoon een stuk prettiger aan.
Awwwquote:
Ik denk dat wij onze telefoon niet helemaal op dezelfde manier gebruiken...quote:Op maandag 24 juni 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of je de telefoon bent of ... uh.... ja, de broekzak zegmaar
Die is leukquote:
Is dat een broodtrommel in je broekzak, of...quote:Op maandag 24 juni 2013 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn broodtrommel past niet in mijn broekzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |