Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom mijn bed ook niet uit voor 20k pj. Tenminste voorlopig niet.
Met de carrière stappen die ik wil maken moet ik waarschijnlijk geld inleveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.
Hmmm, das roar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de carrière stappen die ik wil maken moet ik waarschijnlijk geld inleveren.
Maar kinderen zijn een rechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik had een manager met een huis van een flink aantal ton in Drenthe, nauwelijks geïsoleerd en zeven kinderen. En maar zeuren dat het zo zwaar was. En dat hij zijn huis niet kwijt kon om op de kosten te kunnen besparen.
Misschien iets eerder een knoopie erin?
Ah ja zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo als je van detachering naar intern gaat.
Best als je dat denkt, maar niet zeuren als je er 7 hebt en je kunt ze niet meer betalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een voorrecht.
En ze zijn nodig voor de toekomst van NL
Blij dat ik zo goedkoop woon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk klopt het ook nog. Goed, wij snappen allemaal dat ze dan wat minder luxe moeten gaan leven. Maar je huis dat 40k in het jaar kost, ben je niet 123 zo maar kwijt he
Dat is inderdaad een rekensom die je vooraf moet maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef stbabylon het volgende:
zeuren als je er 7 hebt en je kunt ze niet meer betalen.
Sja, jullie hebben een vak geleerd :'Dquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Sowieso moet het meer dan 30k zijn.
Die zijn ook duur. Kinderen kan je nog in de fabriek hun eigen kostje bij elkaar laten verdienen, dat lukt je met cavia's niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zeven kinderen
Ik vind m'n cavia's al duur.
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Zeven kinderen
Ik vind m'n cavia's al duur.
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.
Kinderen ook maar die kan je nog fatsoenlijk slaan zonder dat ze meteen dood zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's gaan dan ook piepen als ze honger hebben.
Cavia's kan je frituren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef Q. het volgende:
Kinderen ook maar die kan je nog fatsoenlijk slaan zonder dat ze meteen dood zijn.
Je mag ook niets meer. Gezeik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cavia's kan je frituren.
Dat schijnt met baby's niet te mogen
Niet eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, jullie hebben een vak geleerd :'D
Dat is wel hip tegenwoordig he?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo als je van detachering naar intern gaat.
Is dat zo? Ik ken ze niet.quote:
Stop mij maar onder de grond. Natuurlijk wel met een kratje bier er bij, hoef ik me niet te vervelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
Willen jullie begraven of verbrand worden?
En weten jullie dat mummificeren bij wet verboden is in NLMet uitzondering voor het koningshuis uiteraard.
Lekker ruimte innemen en de beslissing tot ruiming over laten aan je nabestaande?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Stop mij maar onder de grond. Natuurlijk wel met een kratje bier er bij, hoef ik me niet te vervelen.
Zijn mijn katten bevoegd om die beslissing te nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker ruimte innemen en de beslissing tot ruiming over laten aan je nabestaande?
Ik wilde eerst altijd begraven worden, maar denk nu dat toch de fik er wel in mag..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
Willen jullie begraven of verbrand worden?
En weten jullie dat mummificeren bij wet verboden is in NLMet uitzondering voor het koningshuis uiteraard.
Ik wil soberzo gefikt. Begraven is echt uitstellen van de beslissing en zonde van de ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde eerst altijd begraven worden, maar denk nu dat toch de fik er wel in mag..
Ja en na zoveel jaar word je geruimd enzo. god weet waar je dan terecht komtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil soberzo gefikt. Begraven is echt uitstellen van de beslissing en zonde van de ruimte.
Dan maken ze compost van je. Kom je in de vensterbank in een bloemenbak bij mevrouw van der Veen van 93 in Zutphen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en na zoveel jaar word je geruimd enzo. god weet waar je dan terecht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |