Nee dat is dit:quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Foto die je moest maken van Kapi z'n moeder?
Best hypocriet dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een ban nodig hebt om te studeren is het wel tamelijk ernstig met je Fok! verslaving gesteld.
sinds die cactus foto's van jou neem ik dit soort comments uit jouw mond niet serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een ban nodig hebt om te studeren is het wel tamelijk ernstig met je Fok! verslaving gesteld.
En straks zeker weer klagen dat ze VBL users extra hard aanpakken
Omdat? Ik heb dat nog nooit gedaan hoor.quote:
En dit is logisch omdat?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sinds die cactus foto's van jou neem ik dit soort comments uit jouw mond niet serieus.
FOK! is ook gewoon te verslavend.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
En straks zeker weer klagen dat ze VBL users extra hard aanpakken
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb dat nog nooit gedaan hoor.
[..]
En dit is logisch omdat?
Ach, het verklaart wel waarom hij het allemaal zo serieus neemt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was om te slijmen bij Don.quote:
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.
Succes.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.
Wow. Je bent wel op je pik getrapt, Rabbit Vermeulen. Doe eens rustig man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Je bent wel op je pik getrapt, Rabbit Vermeulen. Doe eens rustig man.
En succes.
En hij moet zeggen dat er heel veel mensen zijn die het met hem eens zijn, die uiten zich voornamelijk via DM.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemt
Dat weet ik niet, maar je gaat nu wel discussie aan voor zo iets kleins.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemt
Logo had onder het jaar van oprichting gemoeten. Ik vind het wel een mooi shirt, al is dat zwarte vlak achterop wel jammer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnn wat lelijk.
[..]
Damnnn wat mooi. Wie is dat?
Geen sponsor?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnn wat lelijk.
[..]
Damnnn wat mooi. Wie is dat?
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Logo had onder het jaar van oprichting gemoeten. Ik vind het wel een mooi shirt, al is dat zwarte vlak achterop wel jammer.
Tering.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi tenue van Vitesse. Het uitshirt (of 3e shirt geen idee welke) van vorig jaar vond ik wel heel erg mooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.
Wanneer ga jij eens dat werk doen. Is ook nog dichtbij jou.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij moet zeggen dat er heel veel mensen zijn die het met hem eens zijn, die uiten zich voornamelijk via DM.
Als uitshirt zeker mooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi tenue van Vitesse. Het uitshirt (of 3e shirt geen idee welke) van vorig jaar vond ik wel heel erg mooi.
[ afbeelding ]
Kapo en LR zijn vandaag beetje te serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
Je laat je wel kennen he.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.
Shirtjes ontwerpen? Geen idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens dat werk doen. Is ook nog dichtbij jou.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee als ze op haar rug ligt.
Je draait er leuk omheen. Of wil je zeggen dat jouw super grappige foto's niet een ban als insteek hadden?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.
Met dit argument is het dieptepunt bereikt, gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.
Ik zie het filmpje graag hier verschijnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Vind 't eigenlijk wel vrij relevant.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je draait er leuk omheen. Of wil je zeggen dat jouw super grappige foto's niet een ban als insteek hadden?
Daarbij heb ik nog nooit gejankt om een ban, maar dat geheel terzijde. Ik heb sowieso vrij weinig bans op mijn naam staan. Ik weet wel wanneer een grap niet meer leuk is.
[..]
Met dit argument is het dieptepunt bereikt, gefeliciteerd.
Serieus, dit begint wel erg treurig te worden hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was het al hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus, dit begint wel erg treurig te worden hoor
Het is mbo.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste zin kan op een tegeltje.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mbo.
Hij deed toch hbo?
En boeiend, kudo's voor hem dat hij niet opgeeft en gewoon door leert. Om welke reden het ook is. Niet iedereen is hoog begaafd en kan alles makkelijk doen, maakt hem geen minder mens.
FOK! moet je niet zo serieus nemenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet nog dat Kapi deze SC verliet omdat het volgens hem niet serieus genoeg was en omdat er een kutsfeer hing. Tsjah...
Ik vind het wel grappig zo. Mensen nemen Fok! veel te serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet nog dat Kapi deze SC verliet omdat het volgens hem niet serieus genoeg was en omdat er een kutsfeer hing. Tsjah...
Zelfs JR heeft het al door.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! moet je niet zo serieus nemen
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig zo. Mensen nemen Fok! veel te serieus.
En sowieso dit. Ik geef als eerste LR wel een tik, omdat hij al 4 weken z'n snor niet heeft geschoren.quote:
Inderdaad. Iemand die zich boos maakt omdat een SC anders gaat dan hij zelf wil.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig zo. Mensen nemen Fok! veel te serieus.
Ik heb jou altijd al snel van begrip gevonden. +1quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was aan het trollen. Begrijp dat dan
Ik snap het probleem niet zo. Het is toch heerlijk als er wat gebeurt hier?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die zich boos maakt omdat een SC anders gaat dan hij zelf wil.
Wat is daar heerlijk aan?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo. Het is toch heerlijk als er wat gebeurt hier?
Echt genieten ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt genieten ja.Wel apart dat je het nu heerlijk vindt en je destijds huilend deze SC verliet.
Dan is het niet zo saai en zie je pas hoe serieus de mensen die altijd zeggen dat ze Fok! niet serieus nemen het eigenlijk wel doen. Ik vind het wel grappig.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neem fok regelmatig te serieusdaarom moet ik af en toe pauze nemen.
#FML
Bedankt. Ik heb jou ook hoog in het vaandel staan. Zeker nu ik weet dat je mij zelfs op het toilet verslaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al snel van begrip gevonden. +1
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
#FML
je bent weer terugquote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
#FML
Is goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt genieten ja.Wel apart dat je het nu heerlijk vindt en je destijds huilend deze SC verliet.
Moeder, en bedankt, vrienDquote:Op zondag 23 juni 2013 11:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je (schoon)moeder eerwaarde Onlogisch.
Ach je moet het hele leven niet zo serieus nemen. Best apart fenomeen. Beetje ruzie maken met onbekenden op het internet. En het gaat helemaal nergens over meestal. Maarja ik doe het zelf ook wel eensquote:Op zondag 23 juni 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is het niet zo saai en zie je pas hoe serieus de mensen die altijd zeggen dat ze Fok! niet serieus nemen het eigenlijk wel doen. Ik vind het wel grappig.
Dundee Unitedquote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeder, en bedankt, vrienD
Dundee United
Geen idee. Ik neem nogal veel serieus in het algemeen.quote:
Jaquote:
Moet je niet doen danquote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem FOK! te serieus, dat geef ik eerlijk toe/
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de chinees kan je ook uiteten hoor.
ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet
En je gaat ervan ruften.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet
Ik heb ergens anders een bultquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem FOK! te serieus, dat geef ik eerlijk toe/
kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voor FOK! gaat betalen wel ja.
Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.
Je snapt het niet, je faalt. Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd
Davy neemt ook FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.
davy
Heb je ook een blauwe hand?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd
Ik eet kip met rode curry. En ik heb geen bult.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef JanCees het volgende:
Tjacka woont gevaarlijk dichtbij mij. Word er bang van.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.
wat is dit nou weerquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?
Mis jij ook de inbreng van Rickazio op dit forum? Hij is al sinds 12 mei niet meer aanwezig geweestquote:
waar woon jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef JanCees het volgende:
Tjacka woont gevaarlijk dichtbij mij. Word er bang van.
Zo hoort het ook gewoonquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?
JR heeft talent?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Soms he.... denk ik dat JR en Stijn dezelfde zijn. Maar ja dat kan niet
Ik ben niet voor Feyenoordquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Soms he.... denk ik dat JR en Stijn dezelfde zijn. Maar ja dat kan niet
neequote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is met ketchup hoor.
Zo gayquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yup.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook een blauwe lamme hand?
Geen rijst?
je bent zelf speciaalquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Belgie jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Belgie jain Nederland niet, dat moet met currie.
Ja zal wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, ik zie niet wat er gay aan is. Maarja zal wel.
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook tegen een dichte deur aangelopen vannacht?
Hier bij de snackbar krijg je dat gewoon als je dat bestelt. Dus ik zal sowieso niet de enige zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is de enige die speciaal is
Want hij is de enige die speciaal met ketchup eet ipv curry.
In je dromen?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.
Vast een Belg die eigenaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier bij de snackbar krijg je dat gewoon als je dat bestelt. Dus ik zal sowieso niet de enige zijn
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.
Maar jij wel C_A? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Chica's vroeger helemaal los op Don Mercedes.quote:
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.
Weet je wat ook zo lame is 's nachts? Als je moet pissen, en je toilet bevindt zich niet op de zelfde verdieping. Je loopt naar beneden, en je denkt de laatste tree gehad te hebben terwijl er nog één volgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.
"Rocky ik heb nog nooit een kind gekregen. Rocky ik wil het jou graag geven"quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Chica's vroeger helemaal los op Don Mercedes.
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.
naja de dichtstbijzijnde bios is daar voor mij in purraquote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog best een stukkie hoor naar jouw woonplaats.
Voel dan ook eerst met je armquote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.
Daarom heb ik een toilet op dezelfde verdieping als mijn slaapkamerquote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo lame is 's nachts? Als je moet pissen, en je toilet bevindt zich niet op de zelfde verdieping. Je loopt naar beneden, en je denkt de laatste tree gehad te hebben terwijl er nog één volgt.
Zo lame.
Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.
Volendam dus?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog best een stukkie hoor naar jouw woonplaats.
Er is niet gesteld dat er maar 1 ingang was (de deur) dus het zou wel kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.
Geo slaapt naast de toiletpot.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik een toilet op dezelfde verdieping als mijn slaapkamer
Ff luisteren.quote:
Ze spreekt over 'de deur' (dus er is er 1) waar ze vervolgens ook tegen op loopt. Ze wil dus ook door dat specifieke deurgat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is niet gesteld dat er maar 1 ingang was (de deur) dus het zou wel kunnen.
Graag gedaan.
Kapi maakt graag poep pies plas grapjes, nog een beetje kind. Is niet ergquote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok en dit is nuttige informatie omdat?
Aannames.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze spreekt over 'de deur' (dus er is er 1) waar ze vervolgens ook tegen op loopt. Ze wil dus ook door dat specifieke deurgat.
Heb je die in Hoorn niet ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja de dichtstbijzijnde bios is daar voor mij in purra
en ik moest er ook stage lopen
ok. pies en plas is hetzelfde.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi maakt graag poep pies plas grapjes, nog een beetje kind. Is niet erg
Iddquote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heul niet jongeal 3 weken vaste ontlasting
dat moet gevierd worden.
Ze draaiden 'm donderdag toen ik de bar-dancing ingelopen kwam.quote:
Klopt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi maakt graag poep pies plas grapjes, nog een beetje kind. Is niet erg
Alleen zo'n filmhuis.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat daar wel bios zou zijn, maar blijkbaar niet
Ik ben naar een optreden geweest, harde shit.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Da
[..]
Ze draaiden 'm donderdag toen ik de bar-dancing ingelopen kwam.
Ik dacht vroeger altijd dat Friesland in Noorwegen lagquote:Op zondag 23 juni 2013 16:03 schreef mrstylo het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Volendam in Friesland lag.
Dat kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben naar een optreden geweest, harde shit.
MF Doom is zwart.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij luistert enkel naar blanke rappers. Je bent toch niet stiekem racistisch he
Ow dorpquote:Op zondag 23 juni 2013 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is toch geen dorp vlakbij Purmerend?
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet waar JR woont. Dus ik doe niet mee aan dit spelletje.
Ja, en omdat hij een masker draagt valt het niet al te veel op.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als compromis je UI. Gelukkig maar
Ik hoorde hem vannacht ook. Bazennummer.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd
[..]
Ze draaiden 'm donderdag toen ik de bar-dancing ingelopen kwam.
Jij hebt me al stiekem achtervolgd zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet waar JR woont. Dus ik doe niet mee aan dit spelletje.
Dat kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vannacht ook. Bazennummer.
Ik ga daar binnenkort eens heenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog nooit geweest.
Schagen dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik nog nooit geweest.
Nee ik zoek het meer achter de rijpe mannen.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt me al stiekem achtervolgd zeker?
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik zoek het meer achter de rijpe mannen.
heb je lekkere zus?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Met mijn zus en haar katten mee naar de dierenarts.
Het hoofdkantoor van mijn werk zit daarquote:Op zondag 23 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Met mijn zus en haar katten mee naar de dierenarts.
Mijn dorp komt op TV volgend jaarquote:Op zondag 23 juni 2013 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoeveel fokking dorpjes er rond Purmerend zijn>?
Subtiel.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik zoek het meer achter de rijpe mannen.
hoe weet je dat ik homo benquote:Op zondag 23 juni 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dorp komt volgend jaar niet op tv homo
Jawel. Koning komt er heen met Koningsdag.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dorp komt volgend jaar niet op tv homo
Ow is het echt De Rijp?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan ik binnenkort een FOK! delegatie voor mijn deur verwachten.
Hoezo snap je dat opeens?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow is het echt De Rijp?
Nu snap ik waarom het speciaal met ketchup is ipv met Curry
vangt ze graag grote tollie of houdt ze van hollandse boys?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja speciaal is ze. Met ketchup. Zoals het hoort.
hoorn ookquote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is wel een kutstad trouwens.
Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
vangt ze graag grote tollie of houdt ze van hollandse boys?
Daarom kom ik alleen in Kopra Westquote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Purmerend is wel een kutstad trouwens.
Damnnnn.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.
Dat vind ik zo vies he.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft al een echte Hollandse knaap. En ze houdt van katten. Ze heeft er nu 7 rondlopen en binnenkort komen er weer een zootje aan.
oquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dit is wel een coming out hoor.
Anna Pequin of hoe je dat schrijft heeft een godsgruwelijk goed afgetrained lijfquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo na het eten de laatste aflevering van seizoen 1
Van True Blood
Einde bericht.
7 kattenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng.quote:
Ow die kittens gaan weer weg ook?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel 4 kittens bij hè. En die zijn leuk man.
Seizoen 1 en 2 waren tof, daarna begint het dramatisch slecht te worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo na het eten de laatste aflevering van seizoen 1
Van True Blood
Einde bericht.
3 volwassen en 4 kittens. Waar ze er eentje van gaat houden. En eentje daarvan is zwanger dus komen er over een paar weken weer een hoop kittens bij.quote:
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn wel 4 kittens bij hè. En die zijn leuk man.
3 van de 4 wel ja. Vangt ze toch mooi geld voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die kittens gaan weer weg ook?
Ja ik was er laatst en het stonk wel naar kattenbak. Deze beesten gaan ook niet naar buiten dus je ruikt wel kattenbak enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stinkt man. Mensen met veel huisdieren zijn vies.
Ze moet er echt lekker uit zien, dat haar vriend het uithoudt.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik was er laatst en het stonk wel naar kattenbak. Deze beesten gaan ook niet naar buiten dus je ruikt wel kattenbak enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |