Nee dat is dit:quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Foto die je moest maken van Kapi z'n moeder?
Best hypocriet dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een ban nodig hebt om te studeren is het wel tamelijk ernstig met je Fok! verslaving gesteld.
sinds die cactus foto's van jou neem ik dit soort comments uit jouw mond niet serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je een ban nodig hebt om te studeren is het wel tamelijk ernstig met je Fok! verslaving gesteld.
En straks zeker weer klagen dat ze VBL users extra hard aanpakken
Omdat? Ik heb dat nog nooit gedaan hoor.quote:
En dit is logisch omdat?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sinds die cactus foto's van jou neem ik dit soort comments uit jouw mond niet serieus.
FOK! is ook gewoon te verslavend.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
En straks zeker weer klagen dat ze VBL users extra hard aanpakken
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Ik heb dat nog nooit gedaan hoor.
[..]
En dit is logisch omdat?
Ach, het verklaart wel waarom hij het allemaal zo serieus neemt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was om te slijmen bij Don.quote:
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.
Succes.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.
Wow. Je bent wel op je pik getrapt, Rabbit Vermeulen. Doe eens rustig man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Dat is mijn eigen keuze. Ik heb geen hulp nodig om ermee te stoppen. Sterker nog. Ik heb morgen en overmorgen 3 tentamens.
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow. Je bent wel op je pik getrapt, Rabbit Vermeulen. Doe eens rustig man.
En succes.
En hij moet zeggen dat er heel veel mensen zijn die het met hem eens zijn, die uiten zich voornamelijk via DM.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemt
Dat weet ik niet, maar je gaat nu wel discussie aan voor zo iets kleins.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je pakt Kapiteintje zijn tactiek eng snel op. Nu moet je enkel nog stellen dat ik nooit een discussie aanga, en mij daarom toch niet serieus neemt
Logo had onder het jaar van oprichting gemoeten. Ik vind het wel een mooi shirt, al is dat zwarte vlak achterop wel jammer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnn wat lelijk.
[..]
Damnnn wat mooi. Wie is dat?
Geen sponsor?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnn wat lelijk.
[..]
Damnnn wat mooi. Wie is dat?
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet dat ban gedoe, maar bedoelde meer dat je extra lang op FOK was tijdens tentamens.
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Logo had onder het jaar van oprichting gemoeten. Ik vind het wel een mooi shirt, al is dat zwarte vlak achterop wel jammer.
Tering.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi tenue van Vitesse. Het uitshirt (of 3e shirt geen idee welke) van vorig jaar vond ik wel heel erg mooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.
Wanneer ga jij eens dat werk doen. Is ook nog dichtbij jou.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als die van vorig jaar. Alleen logo staat op een andere plek.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij moet zeggen dat er heel veel mensen zijn die het met hem eens zijn, die uiten zich voornamelijk via DM.
Als uitshirt zeker mooi.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi tenue van Vitesse. Het uitshirt (of 3e shirt geen idee welke) van vorig jaar vond ik wel heel erg mooi.
[ afbeelding ]
Kapo en LR zijn vandaag beetje te serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit?
Je laat je wel kennen he.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.
Shirtjes ontwerpen? Geen idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens dat werk doen. Is ook nog dichtbij jou.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee als ze op haar rug ligt.
Je draait er leuk omheen. Of wil je zeggen dat jouw super grappige foto's niet een ban als insteek hadden?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso, anderen betichten van een Fok!-verslaving en er zelf dagelijks op zitten is vrij hypocriet te noemen. Het gejank bij bans zegt ook wel genoeg.
Met dit argument is het dieptepunt bereikt, gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als jij dan zegt dat ik Fok! te serieus neemt en zelf op je 30e nog met een MBO studie bezig bent dan is de cirkel weer rond idd.
Ik zie het filmpje graag hier verschijnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Vind 't eigenlijk wel vrij relevant.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je draait er leuk omheen. Of wil je zeggen dat jouw super grappige foto's niet een ban als insteek hadden?
Daarbij heb ik nog nooit gejankt om een ban, maar dat geheel terzijde. Ik heb sowieso vrij weinig bans op mijn naam staan. Ik weet wel wanneer een grap niet meer leuk is.
[..]
Met dit argument is het dieptepunt bereikt, gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |