ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de chinees kan je ook uiteten hoor.
ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet
En je gaat ervan ruften.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet
Ik heb ergens anders een bultquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem FOK! te serieus, dat geef ik eerlijk toe/
kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voor FOK! gaat betalen wel ja.
Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.
Je snapt het niet, je faalt. Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd
Davy neemt ook FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.
davy
Heb je ook een blauwe hand?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd
Ik eet kip met rode curry. En ik heb geen bult.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef JanCees het volgende:
Tjacka woont gevaarlijk dichtbij mij. Word er bang van.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.
wat is dit nou weerquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?
Mis jij ook de inbreng van Rickazio op dit forum? Hij is al sinds 12 mei niet meer aanwezig geweestquote:
waar woon jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef JanCees het volgende:
Tjacka woont gevaarlijk dichtbij mij. Word er bang van.
Zo hoort het ook gewoonquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus ook jij eet je frikandel speciaal met ketchup?
JR heeft talent?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Soms he.... denk ik dat JR en Stijn dezelfde zijn. Maar ja dat kan niet
Ik ben niet voor Feyenoordquote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Soms he.... denk ik dat JR en Stijn dezelfde zijn. Maar ja dat kan niet
neequote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is met ketchup hoor.
Zo gayquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yup.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je ook een blauwe lamme hand?
Geen rijst?
je bent zelf speciaalquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Belgie jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In Belgie jain Nederland niet, dat moet met currie.
Ja zal wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, ik zie niet wat er gay aan is. Maarja zal wel.
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ben je ook tegen een dichte deur aangelopen vannacht?
Hier bij de snackbar krijg je dat gewoon als je dat bestelt. Dus ik zal sowieso niet de enige zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is de enige die speciaal is
Want hij is de enige die speciaal met ketchup eet ipv curry.
In je dromen?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.
Vast een Belg die eigenaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier bij de snackbar krijg je dat gewoon als je dat bestelt. Dus ik zal sowieso niet de enige zijn
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, misschien met mijn avances bij de Brunette wel.
Maar jij wel C_A? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Chica's vroeger helemaal los op Don Mercedes.quote:
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.
Weet je wat ook zo lame is 's nachts? Als je moet pissen, en je toilet bevindt zich niet op de zelfde verdieping. Je loopt naar beneden, en je denkt de laatste tree gehad te hebben terwijl er nog één volgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest plassen, had mijn ogen dicht. Deed het licht van de badkamer aan en liep de badkamer binnen. Maar de deur was nog dicht. Toen BAM.
"Rocky ik heb nog nooit een kind gekregen. Rocky ik wil het jou graag geven"quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Chica's vroeger helemaal los op Don Mercedes.
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.
naja de dichtstbijzijnde bios is daar voor mij in purraquote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog best een stukkie hoor naar jouw woonplaats.
Voel dan ook eerst met je armquote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.
Daarom heb ik een toilet op dezelfde verdieping als mijn slaapkamerquote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo lame is 's nachts? Als je moet pissen, en je toilet bevindt zich niet op de zelfde verdieping. Je loopt naar beneden, en je denkt de laatste tree gehad te hebben terwijl er nog één volgt.
Zo lame.
Dat lijkt er meer op.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pfffff ik wilde de badkamer in lopen, omdat ik dacht dat de deur open was.
Volendam dus?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog best een stukkie hoor naar jouw woonplaats.
Er is niet gesteld dat er maar 1 ingang was (de deur) dus het zou wel kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze 2 dingen gaan niet samen. Je kunt niet de badkamer binnenlopen als de deur nog dicht is.
Geo slaapt naast de toiletpot.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik een toilet op dezelfde verdieping als mijn slaapkamer
Ff luisteren.quote:
Ze spreekt over 'de deur' (dus er is er 1) waar ze vervolgens ook tegen op loopt. Ze wil dus ook door dat specifieke deurgat.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is niet gesteld dat er maar 1 ingang was (de deur) dus het zou wel kunnen.
Graag gedaan.
Kapi maakt graag poep pies plas grapjes, nog een beetje kind. Is niet ergquote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok en dit is nuttige informatie omdat?
Aannames.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze spreekt over 'de deur' (dus er is er 1) waar ze vervolgens ook tegen op loopt. Ze wil dus ook door dat specifieke deurgat.
Heb je die in Hoorn niet ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja de dichtstbijzijnde bios is daar voor mij in purra
en ik moest er ook stage lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |