ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de chinees kan je ook uiteten hoor.

ok.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet

En je gaat ervan ruften.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan chinees, het is van alles net niks.
te pittig of te zoet

Ik heb ergens anders een bultquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.

Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem FOK! te serieus, dat geef ik eerlijk toe/

kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voor FOK! gaat betalen wel ja.

Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger oprecht leuk, toen nam ik het wat serieuzer. Tegenwoordig is het goedkoop scoren bij het grote publiek door wat vlugge mannetjes uit het bedrijfsleven. Ik zeg jullie: Ik loop al 45 jaar mee in de voetballerij, en ze maken vroeg of laat allemaal dezelfde beginnersfouten.

Je snapt het niet, je faalt. Jammer.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een autist en kan niet tegen veranderingen.

Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofdquote:Op zondag 23 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb heel de dag geen paracetamol genomen
Volgens mij ben ik beter
Ik eet vanavond bij mijn ouders, lekker rijst kip kerrie
Ow en ik heb een bult op mijn hoofd

Davy neemt ook FOK! serieus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zou een mooie sig. voor davy zijn.
davy

Heb je ook een blauwe hand?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd

Ik eet kip met rode curry. En ik heb geen bult.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet ook kip met kerrie. En heb ook een bult, alleen niet op mijn hoofd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |