Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.
Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?
Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.
Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.
En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Ja, klopt. En dat terwijl we verder nauwelijks contact hebben gehad, behalve dat ik hem nog 3x heb gezien in de 2/3 weken nadat het uit was. Dus dat appje met die vraag leek nog wel expres ook, hij weet dondersgoed dat ik nog met hem zit. Heb ik hem ook gezegd, dat het een beetje nasty over kwam op deze manier. En dat ik geen zin meer heb in nog maar enig contact, want dit soort dingen zorgen ervoor dat ik weer helemaal terug bij af ben. Het ging net zo lekker!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.
Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
Jij wilt praten en hij niet. Iets zegt me dat die gesprekken dan vnl. over jullie relatie gaan, maw hij doet iets niet goed in jouw ogen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.
Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.
Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.
En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Haha, ik kan dat niet bedwingen. Is wel beter voor me! Als die bug er niet was, had ik het ook niet kunnen zien trouwens. Was dat maar het gevalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kijk niet op facebook en ik ben daar heel volhardend in, niet geblokkeerd of niks maar waarom zou ik mezelf gaan kwellen
Ik kan gaan kijken als ik wil,maar ik doe het niet, het interesseert me ook niet echt maar weet wl dat ik het niet wil zienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:02 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Haha, ik kan dat niet bedwingen. Is wel beter voor me! Als die bug er niet was, had ik het ook niet kunnen zien trouwens. Was dat maar het geval
Maakte niet uit. Als het hem niet interesseerde dan reageerde hij er niet/nauwelijks op. Kon nog beter tegen een muur aan praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij wilt praten en hij niet. Iets zegt me dat die gesprekken dan vnl. over jullie relatie gaan, maw hij doet iets niet goed in jouw ogen.
Dan is het maar goed dat jullie uit elkaar zijn. Als hij zo weinig empathie heeft, zal het met zijn huidige vriendin ook wel spaak lopen. Tenzij zij net zo'n hork is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:07 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Maakte niet uit. Als het hem niet interesseerde dan reageerde hij er niet/nauwelijks op. Kon nog beter tegen een muur aan praten.
Ik moest afscheid nemen van een dier, echt een maatje van me, die werd ingeslapen. Ik wilde daarover praten, zat ermee en hij reageerde er nauwelijks op. Op de dag dat het ging gebeuren heb ik niks aan sterkte e.d. van hem gehoord. Het boeide hem niet en als ik dan inderdaad zei dat ik het jammer vond dat hij mij geen schouder aanbood of sterkte had gewenst, maar het alleen maar erover had dat hij geen zin had in werk.. ja dan was ik degene die zeikte.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Zo heeft ieder zijn leerpunten. Ooit beseft hij dat wel en leert hij er wellicht van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jullie uit elkaar zijn. Als hij zo weinig empathie heeft, zal het met zijn huidige vriendin ook wel spaak lopen. Tenzij zij net zo'n hork is.
Goed dat je dat zelf beseft. Altijd wat ruimte en tijd voor jezelf houden. Niet alles op een paard (nou ja je snapt me wel) zetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:13 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Zo heeft ieder zijn leerpunten. Ooit beseft hij dat wel en leert hij er wellicht van.
Zo hing ik teveel aan hem qua bij hem willen zijn. Ik schoof alles voor hem aan de kant (Hij hoefde dat niet perse van mij), zodat ik lekker bij hem kon zijn. Gelukkig benauwde hem dat nooit, maar dat is wel iets wat ik moet afleren. Want daardoor moet ik mijzelf nu wel helemaal oppakken, omdat mijn wereldje zo op hem gericht was!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:20 schreef NaturalHerbs het volgende:
Een foto. Ik had medelijden met die gast. Vroeg me af hoe lang die gast het zou vol houden, want naar mijn idee zal niemand het zo lang volhouden met haar als dat ik deed. Zoveel geduld gehad met haar. Verder was ze een stuk vadsiger en daarmee onaantrekkelijker geworden, dus succes ermee.
Kortom het deed een glimlach op m'n gezicht laten verschijnen.
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
TS![]()
Is het trouwens niet beter om hem dan ook maar te blokken op Whatsapp? (eventueel nummer verwijderen). Of proberen jullie vrienden te blijven?
Dan eigenlijk best een kutstreek om dat aan jou te vertellen. Even een trap na gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.
Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten.Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Behalve een foto van z'n auto?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.
Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten.Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Zoek het dan ook niet op... sjezus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Is toch logisch dat je na een dikke maand nadat het uit is nog wel eens benieuwd bent wat de ander doet/uitspookt e.d.
Als het nou na een half jaar was hadden jullie gelijk
Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.
Dat is iets voor mensen die het ene zeggen maar het andere doen. Ofwel zichzelf de gek aansteken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".
MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander?![]()
Verder doe ik er helemaal niks mee, leven en laten leven. Alleen voelde het gisteravond even heel erg kut. Excuse moi dat ik dat even heb geuit!
Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.
Hij KAN toch wel toevallig iemand tegen zijn gekomen waarmee het direct weer helemaal gek op is. Hij heeft het eerst uitgemaakt en het is snel maar je daar druk over maken schiet niet op.
om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus beschermingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..
Daarom voelt het als een klap. Waarom wil je, als je weet dat het nog zo vers is en je ex er echt nog niet overheen is, dat zo nodig kwijt als dat helemaal niet nodig is? (er was geen contact meer, hij woont ver weg dus het is niet ter voorbereiding van als ik hem ooit tegen kom, etc.)
Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus bescherming
ik zou proberen er niet zoveel achter te zoeken. Het is wel kut (he deze man kan ook serieus zijn) absoluut. Maar andere kant weet jij nu wat er is. Blokkeer alles, geen contact en accepteer. Hoe moeilijk dat ook is. Succesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.
Ik ga bijna nooit naar de stad en al helemaal niet bij hem in de buurt.
Andersom hetzelfde verhaal.
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander?![]()
Hij had zich gelijk aangemeld op een datingsite. Dus kan ook daarvan. Hij is wel een snelle daarin..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?
Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Dat herken ik wel ja, zo weet ik dat hij een grondig hekel heeft aan bepaalde zaken en als ik dan zie of hoor dat dat binnen hun relatie wel ineens is moet ik altijd even grinniken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.
Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
Omdat op FB vanalles langs kan komen op je wall, ook via via. Nou zie ik dat lekker niet en word ik er ook niet onnodig mee geconfronteerd. Whatsapp had ik verwacht dat het gewoon stil zou blijven en dat deed het ook (hij had mij daarop geblockt) tot hij dus opeens contact op nam met dit verhaal..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Waarom elkaar blocken op facebook, maar niet op whatsapp?
Waarom elkaar überhaupt blocken dan? Als je elkaar echt haat na een relatie, ga je niet appen met yo, heb een nieuwe chick. Misschien wilt die je gewoon jaloers maken. Even tussendoortje oid
Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?
Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Ik zeg nergens dat het me niks meer doet?! Ik zeg juist dat het me pijn doet etc. ? En uh, ik weet niet hoor maar ik heb de gesprekken verwijderd, hem geblokkeerd en hij mij. En nogsteeds zie ik op mijn telefoon, bij de app als ik hem open en van rechts naar links schuif zijn naam staan + zijn profielfoto. Rara, hoe kan dat. En hoe moet ik dat verwijderen dan? Want bij m'n berichten zelf staat 't niet en op m'n laptop ook niet meer. Alleen bij die FB-app op m'n telefoon bij het chatpersonen-gedeelte dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.
Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.
Dat vind ik meer wat voor 15-jarige pubers.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.
Tot zover het ware verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef theebekert het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die woonde een end bij mij vandaan. Ineens maakte hij het uit, en waarom was me een raadsel. Totdat ik hem een week later in Walibi tegenkwam met... Een nieuwe vriendin. Hahaha ik heb ze maar ontweken.
En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?quote:Dit is een paar jaar geleden en afgelopen week zocht hij weer contact met me, en wil me terug. Ja dat is nu te laat creep! Hahaha wat een idioot.
Klopt! Die streel ik graag een beetje.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot zover het ware verhaal.
[..]
En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef theebekert het volgende:
[..]
Klopt! Die streel ik graag een beetje.
Betweterig? Welnee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.
Inderdaad, ik heb gewoon gelijkquote:
Jeetje, wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.
quote:
Aangezien ik jou toevallig heel erg mag, vanwege je openheid en eerlijkheid enzo, zal ik me verder van commentaar onthouden hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser.
Oh...oke...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aangezien ik jou toevallig heel erg mag, vanwege je openheid en eerlijkheid enzo, zal ik me verder van commentaar onthouden hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh...oke...Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Waarom zou iemand direct volledig uit je systeem moeten gewist worden? One day ur partner the other a complete random stranger? Net alsof je elkaar niet kent of ooit iets samen hebt gedaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb (bijna) altijd al het contact met de exen verbroken. Als ik een van die dames nog zou tegenkomen met een vriend zwaai ik een keer en loop ik weer door. Interesseert me allemaal geen drol meer.
Overigens raad ik je ook dergelijke methoden aan. Beste en snelste manier om iemand uit je systeem te krijgen.
Ik heb ook met geen van mijn exen contact hoor. :-) De laatste probeerde af en toe nog een gesprek te beginnen, maar dat hoefde voor mij niet. Niet omdat ik het pijnlijk vind, maar gewoon, voor mij hoort hij niet meer in mijn leven om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou iemand direct volledig uit je systeem moeten gewist worden? One day ur partner the other a complete random stranger? Net alsof je elkaar niet kent of ooit iets samen hebt gedaan?
Maar dat is toch raar? Van de ene op de andere dag deel je alles en dan niks meer. Ik vind het zonde van de tijd die je er in hebt gestoken..quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Ik heb ook met geen van mijn exen contact hoor. :-) De laatste probeerde af en toe nog een gesprek te beginnen, maar dat hoefde voor mij niet. Niet omdat ik het pijnlijk vind, maar gewoon, voor mij hoort hij niet meer in mijn leven om eerlijk te zijn.
Maar goed, de eerste keer dat ik m'n ex met een ander zag, dacht ik : wtf.Totaal ander type dan ik. Gevoel dat hij een hele andere jongen was geworden.
Voor mij was het de manier, denk ik. Mijn ex had nog wel behoefte aan contact, terwijl hij het was die het uitmaakte. Ik had echt zoiets van: waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Van de ene op de andere dag deel je alles en dan niks meer. Ik vind het zonde van de tijd die je er in hebt gestoken..
Mijn ex is vandaag met zijn vriendin naar Voice Kids geweest, als hij ergens een hekel aan had was het wel dat soort programma's.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Maar goed, de eerste keer dat ik m'n ex met een ander zag, dacht ik : wtf.Totaal ander type dan ik. Gevoel dat hij een hele andere jongen was geworden.
Dat is vreemd hè? Dan vraag je je af of hij nu nep is of toen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn ex is vandaag met zijn vriendin naar Voice Kids geweest, als hij ergens een hekel aan had was het wel dat soort programma's.
Ik ben 14 jaar met hem samen geweest, dacht hem toch echt wel te kennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Dat is vreemd hè? Dan vraag je je af of hij nu nep is of toen.
Dat is natuurlijk lastiger als je samen kinderen hebt, dan moet je elkaar nog regelmatig zien en spreken.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef Seamonkey- het volgende:
Express met geen enkele ex contact gehouden toen het uit was. Zo verwerk ik het het beste en het zal me nu ook een rotzorg zijn als ik ze met een ander zou zijn. Sterker nog 2 exen hebben iets met een bekende van me waardoor ik ze nog weleens zie maar ook dat boeit me niet. Vind het alleen maar leuk voor ze
Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom zou iemand direct volledig uit je systeem moeten gewist worden? One day ur partner the other a complete random stranger? Net alsof je elkaar niet kent of ooit iets samen hebt gedaan?
Dat is zeker waar! Daar heb ik dan ook nog geen ervaring meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lastiger als je samen kinderen hebt, dan moet je elkaar nog regelmatig zien en spreken.
Dit. Nu dus ook geen contact meer, ook mede door de afstand. We leven nu gewoon beiden ons eigen leven en vinden het prima.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben nog een redelijk tijd 'vrienden' gebleven met mijn laatste vriendin, maar achteraf besef ik wel dat er nooit echt een gelijkwaardige vriendschap is overgebleven nadat ze het uit had gemaakt.
Je wou zelf geen kinderen ?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:29 schreef WinterFell het volgende:
Mijn ex had (na een relatie van 15 jaar) binnen een maand een nieuwe relatie, en was daarvan binnen drie maanden zwanger.....heb zelden zo grondig iemand uit mijn leven geblokt.
Ohh ok. Meestal zoeken ze een andere hengst als jezelf niet wil...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef WinterFell het volgende:
[..]
Jazeker, en die hebben we samen ook. Dat maakt het juist wat wrang.
hoe de neuk heb je d'r uit je leven geblokt dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef WinterFell het volgende:
[..]
Jazeker, en die hebben we samen ook. Dat maakt het juist wat wrang.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe de neuk heb je d'r uit je leven geblokt dan?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Mijn ex is nog steeds goede vrienden met wat familie leden, ik kom dus ook niet als hij er is. Die gast heeft mij uit mijn eigen huis gezet, met niets meer dan een laptop en een matras.... Toen ik herstellende was aan een operatie notabene!
Toen mijn familie dat zei dat hij een nieuwe vriendin had, heb ik even gezocht op de naam...
Wat blijkt, Vlork klasse 1 ! Zelden zo een brede smile op mijn gezicht gehad !
Waarom? Zag die jou niet gewoon als vriendin en waarom die haat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb zelf officieel geen ex gehad, maar wel iemand waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vond. Blijkbaar niet leuk genoeg want op een dag kreeg ik op msn het berichtje dat hij een relatie had met iemand die hij die dag voor het eerst ontmoet had.Ik kon hem wel vermoorden.
Nee, hij zei zelf tegen mij dat hij een oogje op me had maar er niet klaar voor was. Kan natuurlijk ook bullshit zijn, daar niet van, maar ik was smoorverliefd en zag het wel zitten met hem.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Dropback het volgende:
[..]
Waarom? Zag die jou niet gewoon als vriendin en waarom die haat?
Yeah dat sux, ik was bijna 10 jaar met mijn ex, terwijl ik net een ring had gekocht een maand voordat ze me plots verliet ..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Voelde je de relatie wel goed aan dat je een ring kocht en alles net voor ze van plan was de relatie te beëindigen eigenlijk? Als ik dit soort verhalen lees denk ik altjd: lijkt me sterk dat je niks hebt gemerkt op het eind..quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Lucas321 het volgende:
[..]
Yeah dat sux, ik was bijna 10 jaar met mijn ex, terwijl ik net een ring had gekocht een maand voordat ze me plots verliet ..
Iets meer dan een half jaar later was ze alweer gezellig met een ander...
Tja waren donkere dagen, van pure ellende en slapeloosheid, twijfelen aan jezelf en alles wat je ooit gedaan hebt.
Constant afvragen wat je anders had kunnen doen of moeten doen.
Ergens in me wens ik der wel geluk, mja zoals ze alles had gedaan bij de brake up... plots weg van de een op andere dag... met financiele schulden achter gelaten en gewoon verdween....
Maar kortom we hadden altijd een heftige relatie, en er was vooral in de laatste tijd veel gebeurd, in mijn leven los van de relatie zowel als ons samen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Voelde je de relatie wel goed aan dat je een ring kocht en alles net voor ze van plan was de relatie te beëindigen eigenlijk? Als ik dit soort verhalen lees denk ik altjd: lijkt me sterk dat je niks hebt gemerkt op het eind..
Dat werd mij ook nogal vaak verteld en ik ik had op het laatst geen flauw idee. Pas in het laatste half jaar van de 8 jaar ging mijn ex van de een op de andere dag zich opeens anders gedragen. Ze was prikkelbaar, had nooit meer ergens zin in en was verdacht vaak langer op school en met 'vriendinnen' weg. Naderhand achtergekomen dat ze me dus al maanden zat te besodemieteren met een klasgenootje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef Koskesh het volgende:
Voelde je de relatie wel goed aan dat je een ring kocht en alles net voor ze van plan was de relatie te beëindigen eigenlijk? Als ik dit soort verhalen lees denk ik altjd: lijkt me sterk dat je niks hebt gemerkt op het eind..
precies dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 03:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik had er geen problemen mee, was echt klaar met d'r.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |