abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:52:31 #101
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_128234515
Mijn ex is nog steeds goede vrienden met wat familie leden, ik kom dus ook niet als hij er is. Die gast heeft mij uit mijn eigen huis gezet, met niets meer dan een laptop en een matras.... Toen ik herstellende was aan een operatie notabene!

Toen mijn familie dat zei dat hij een nieuwe vriendin had, heb ik even gezocht op de naam...

Wat blijkt, Vlork klasse 1 ! Zelden zo een brede smile op mijn gezicht gehad !

[ Bericht 0% gewijzigd door _Dizzy_ op 25-06-2013 12:55:07 (derp) ]
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:05:48 #102
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128241848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Mijn ex is nog steeds goede vrienden met wat familie leden, ik kom dus ook niet als hij er is. Die gast heeft mij uit mijn eigen huis gezet, met niets meer dan een laptop en een matras.... Toen ik herstellende was aan een operatie notabene!

Toen mijn familie dat zei dat hij een nieuwe vriendin had, heb ik even gezocht op de naam...

Wat blijkt, Vlork klasse 1 ! Zelden zo een brede smile op mijn gezicht gehad !
:r

Ik heb zelf officieel geen ex gehad, maar wel iemand waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vond. Blijkbaar niet leuk genoeg want op een dag kreeg ik op msn het berichtje dat hij een relatie had met iemand die hij die dag voor het eerst ontmoet had. :') Ik kon hem wel vermoorden.
Kaleidoscopiklimax
pi_128255782
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

:r

Ik heb zelf officieel geen ex gehad, maar wel iemand waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vond. Blijkbaar niet leuk genoeg want op een dag kreeg ik op msn het berichtje dat hij een relatie had met iemand die hij die dag voor het eerst ontmoet had. :') Ik kon hem wel vermoorden.
Waarom? Zag die jou niet gewoon als vriendin en waarom die haat?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:07:17 #104
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128257295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef Dropback het volgende:

[..]

Waarom? Zag die jou niet gewoon als vriendin en waarom die haat?
Nee, hij zei zelf tegen mij dat hij een oogje op me had maar er niet klaar voor was. Kan natuurlijk ook bullshit zijn, daar niet van, maar ik was smoorverliefd en zag het wel zitten met hem. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_128300540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.

Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?

Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.

Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.

En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Yeah dat sux, ik was bijna 10 jaar met mijn ex, terwijl ik net een ring had gekocht een maand voordat ze me plots verliet ..
Iets meer dan een half jaar later was ze alweer gezellig met een ander...
Tja waren donkere dagen, van pure ellende en slapeloosheid, twijfelen aan jezelf en alles wat je ooit gedaan hebt.
Constant afvragen wat je anders had kunnen doen of moeten doen.
Ergens in me wens ik der wel geluk, mja zoals ze alles had gedaan bij de brake up... plots weg van de een op andere dag... met financiele schulden achter gelaten en gewoon verdween....
pi_128305690
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Lucas321 het volgende:

[..]

Yeah dat sux, ik was bijna 10 jaar met mijn ex, terwijl ik net een ring had gekocht een maand voordat ze me plots verliet ..
Iets meer dan een half jaar later was ze alweer gezellig met een ander...
Tja waren donkere dagen, van pure ellende en slapeloosheid, twijfelen aan jezelf en alles wat je ooit gedaan hebt.
Constant afvragen wat je anders had kunnen doen of moeten doen.
Ergens in me wens ik der wel geluk, mja zoals ze alles had gedaan bij de brake up... plots weg van de een op andere dag... met financiele schulden achter gelaten en gewoon verdween....
Voelde je de relatie wel goed aan dat je een ring kocht en alles net voor ze van plan was de relatie te beëindigen eigenlijk? Als ik dit soort verhalen lees denk ik altjd: lijkt me sterk dat je niks hebt gemerkt op het eind..
pi_128306934
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Voelde je de relatie wel goed aan dat je een ring kocht en alles net voor ze van plan was de relatie te beëindigen eigenlijk? Als ik dit soort verhalen lees denk ik altjd: lijkt me sterk dat je niks hebt gemerkt op het eind..
Maar kortom we hadden altijd een heftige relatie, en er was vooral in de laatste tijd veel gebeurd, in mijn leven los van de relatie zowel als ons samen.
Maar er waren nogal wat leugens in het spel zo bleek en nja ondanks dat ze er zelf mee kwam dat het tijd was om verder gaan en een nieuwe stap te maken... werkte het toch niet zo.

Dit verhaal loopt zo groot en in details dat het weinig nut heeft om er eigenlijk over te beginnen, en ik ga die moeite ook niet nemen om iets uit te leggen.
Dus honestly dont care what you think, maar zo simpel als je denkt was het niet.
pi_128355811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef Koskesh het volgende:
Dat werd mij ook nogal vaak verteld en ik ik had op het laatst geen flauw idee. Pas in het laatste half jaar van de 8 jaar ging mijn ex van de een op de andere dag zich opeens anders gedragen. Ze was prikkelbaar, had nooit meer ergens zin in en was verdacht vaak langer op school en met 'vriendinnen' weg. Naderhand achtergekomen dat ze me dus al maanden zat te besodemieteren met een klasgenootje.
pi_128370890
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Samen uitgemaakt (besloten dat het niets meer was) en sinsdien nooit meer gezien/gehoord/whatever. Kort daarna (paar weken) mijn huidige vriendin ontmoet , zal er ook wel mee te maken hebben (ze kenden elkaar).
  zaterdag 29 juni 2013 @ 03:24:49 #110
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_128384885
Ik had er geen problemen mee, was echt klaar met d'r.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:03:10 #111
404237 nickterdoest
Ik woon in een boomhut.
pi_128406549
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 03:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik had er geen problemen mee, was echt klaar met d'r.
precies dit.
pi_128475350
Na een 5 jarige relatie zijn we uit elkaar gegaan moet zeggen de eerst 6 / 9 maanden hadt ik de tijd van mijn leven en zij niet half jaar erna waren de rollen omgedraait wilde ik haar terug en genoot zij volop van het leven.

Nu is het allemaal wat weggezakt omdat ik nu al 9 maanden in het buitenland woon , maar voordat ik richting het buitenland ging hadden we toch nog anderhalf jaar naar dato een 'sexrelatie' en bleven we daarna ook regelmatig samen slapen.

Denk wel tot als ze een ander heeft even goed zal moeten slikken het is toch niet niks maar ik gun haar al het geluk van de wereld want ze is toch nog steeds 1 van mijn beste maatjes.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')