Hij had zich gelijk aangemeld op een datingsite. Dus kan ook daarvan. Hij is wel een snelle daarin..quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?
Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Dat herken ik wel ja, zo weet ik dat hij een grondig hekel heeft aan bepaalde zaken en als ik dan zie of hoor dat dat binnen hun relatie wel ineens is moet ik altijd even grinniken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.
Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
Omdat op FB vanalles langs kan komen op je wall, ook via via. Nou zie ik dat lekker niet en word ik er ook niet onnodig mee geconfronteerd. Whatsapp had ik verwacht dat het gewoon stil zou blijven en dat deed het ook (hij had mij daarop geblockt) tot hij dus opeens contact op nam met dit verhaal..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Waarom elkaar blocken op facebook, maar niet op whatsapp?
Waarom elkaar überhaupt blocken dan? Als je elkaar echt haat na een relatie, ga je niet appen met yo, heb een nieuwe chick. Misschien wilt die je gewoon jaloers maken. Even tussendoortje oid
Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.
Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?
Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.
Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.
En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?
Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Ik zeg nergens dat het me niks meer doet?! Ik zeg juist dat het me pijn doet etc. ? En uh, ik weet niet hoor maar ik heb de gesprekken verwijderd, hem geblokkeerd en hij mij. En nogsteeds zie ik op mijn telefoon, bij de app als ik hem open en van rechts naar links schuif zijn naam staan + zijn profielfoto. Rara, hoe kan dat. En hoe moet ik dat verwijderen dan? Want bij m'n berichten zelf staat 't niet en op m'n laptop ook niet meer. Alleen bij die FB-app op m'n telefoon bij het chatpersonen-gedeelte dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.
Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.
Dat vind ik meer wat voor 15-jarige pubers.
Ik hoop het voor jequote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.
Tot zover het ware verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef theebekert het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die woonde een end bij mij vandaan. Ineens maakte hij het uit, en waarom was me een raadsel. Totdat ik hem een week later in Walibi tegenkwam met... Een nieuwe vriendin. Hahaha ik heb ze maar ontweken.
En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?quote:Dit is een paar jaar geleden en afgelopen week zocht hij weer contact met me, en wil me terug. Ja dat is nu te laat creep! Hahaha wat een idioot.
Klopt! Die streel ik graag een beetje.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot zover het ware verhaal.
[..]
En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef theebekert het volgende:
[..]
Klopt! Die streel ik graag een beetje.
Betweterig? Welnee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.
Inderdaad, ik heb gewoon gelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |