abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:01:32 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128112200
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.

Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten. :) Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Dan eigenlijk best een kutstreek om dat aan jou te vertellen. Even een trap na geven :{

Laat je niet gek maken en denk om jezelf! Afleiding zoeken en je richten op de toekomst :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_128112811
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.

Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten. :) Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Behalve een foto van z'n auto?
pi_128113008
Ja, klinkt heel stom! Maar toen we wat hadden waren we bezig met de toekomst en hij wilde een nieuwe auto. Samen een beetje gekeken en samengesteld, heeft ie gekocht, dus ik ben wel heel benieuwd hoe die IRL is geworden. Hij krijgt hem deze week. Maar de afspraak was dan ook dat hij alleen even een foto nog zou doorsturen. Dus niet dat geapp, bovendien heeft hij nu geneens de auto al en hij is op vakantie. Laat me dan ook met rust!

Kreeg net een app van zijn moeder, supertof mens, dat ze het zo raar vond nog allemaal. Dat ze nog zoiets heeft van dat wij samen die auto hadden moeten halen komende week :') en dat ze nog vaak aan me denkt! Superlief.
-
pi_128113110
Ik heb (bijna) altijd al het contact met de exen verbroken. Als ik een van die dames nog zou tegenkomen met een vriend zwaai ik een keer en loop ik weer door. Interesseert me allemaal geen drol meer.

Overigens raad ik je ook dergelijke methoden aan. Beste en snelste manier om iemand uit je systeem te krijgen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 12:26:27 #30
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128113945
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.

Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?

Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.

Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.

En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Zoek het dan ook niet op... sjezus.
Het is net of je een mes uit de la pakt en jezelf zit te snijden. Wel lekker verder?

Het is kut, maar komop, ga verder. Door jouw gedrag stel je het "ik ben erover" enkel uit. Think.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128114035
Ik vind dat TS het zelf behoorlijk opzoekt allemaal en dan ineens het slachtoffer begint uit te hangen. Je doet je ditzelf aan hoor.
pi_128114792
Is toch logisch dat je na een dikke maand nadat het uit is nog wel eens benieuwd bent wat de ander doet/uitspookt e.d.

Als het nou na een half jaar was hadden jullie gelijk
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 13:04:09 #33
341203 3-voud
pi_128114826
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Is toch logisch dat je na een dikke maand nadat het uit is nog wel eens benieuwd bent wat de ander doet/uitspookt e.d.

Als het nou na een half jaar was hadden jullie gelijk
Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.
pi_128114870
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.
Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 13:09:02 #35
341203 3-voud
pi_128114945
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".
Dat is iets voor mensen die het ene zeggen maar het andere doen. Ofwel zichzelf de gek aansteken.
Ga dan eerst eens met jezelf aan de gang voor je je in dit soort zaken stort.
pi_128114970
het is niet zo zwart/wit
pi_128115003
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander? ;)
Verder doe ik er helemaal niks mee, leven en laten leven. Alleen voelde het gisteravond even heel erg kut. Excuse moi dat ik dat even heb geuit!
-
pi_128115121
Moest je huilen?
pi_128115130
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander? ;)
Verder doe ik er helemaal niks mee, leven en laten leven. Alleen voelde het gisteravond even heel erg kut. Excuse moi dat ik dat even heb geuit!
MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.

Hij KAN toch wel toevallig iemand tegen zijn gekomen waarmee het direct weer helemaal gek op is. Hij heeft het eerst uitgemaakt en het is snel maar je daar druk over maken schiet niet op.
pi_128115151
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef Cerbiatto het volgende:
Moest je huilen?
wtf :?
pi_128115215
Ik voel een oneitis aankomen!
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_128115446
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.

Hij KAN toch wel toevallig iemand tegen zijn gekomen waarmee het direct weer helemaal gek op is. Hij heeft het eerst uitgemaakt en het is snel maar je daar druk over maken schiet niet op.
Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..

Daarom voelt het als een klap. Waarom wil je, als je weet dat het nog zo vers is en je ex er echt nog niet overheen is, dat zo nodig kwijt als dat helemaal niet nodig is? (er was geen contact meer, hij woont ver weg dus het is niet ter voorbereiding van als ik hem ooit tegen kom, etc.)
-
pi_128115513
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..

Daarom voelt het als een klap. Waarom wil je, als je weet dat het nog zo vers is en je ex er echt nog niet overheen is, dat zo nodig kwijt als dat helemaal niet nodig is? (er was geen contact meer, hij woont ver weg dus het is niet ter voorbereiding van als ik hem ooit tegen kom, etc.)
om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus bescherming
pi_128115540
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus bescherming
Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.
Ik ga bijna nooit naar de stad en al helemaal niet bij hem in de buurt.
Andersom hetzelfde verhaal.
-
pi_128115640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.
Ik ga bijna nooit naar de stad en al helemaal niet bij hem in de buurt.
Andersom hetzelfde verhaal.
ik zou proberen er niet zoveel achter te zoeken. Het is wel kut (he deze man kan ook serieus zijn) absoluut. Maar andere kant weet jij nu wat er is. Blokkeer alles, geen contact en accepteer. Hoe moeilijk dat ook is. Succes :)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:37:25 #46
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_128115847
Mijn ex vertelde het zelf toen ik haar een keer sprak. Had haar toen niet op facebook of andere social media. Werd er niet blij van maar verdrietig ook niet. Ongeveer anderhalve maand later kwam ik ze tegen toen ik op de bus stond te wachten. Haar aandacht voor hem verdween grotendeels en ze wilde graag een praatje met me maken. Voor een stel dat in het begin van een relatie zit vond ik het er maar allemaal weinig verliefd uitzien. Naderhand smste ze me nog omdat ze dacht dat ik het wel vervelend zou vinden maar op dat punt liet het me al koud.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_128142964
Ik zag toen ook een foto via Facebook. Ik ben bijna 8 jaren samen geweest met mijn ex en uiteindelijk heeft ze me bedonderd met een studiegenootje. Dat heeft ze tot de laatste dag ontkend (ik had d'r al meermaals betrapt, maar goed) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt. Nog geen week later: jawel hoor, een kleffe foto van de 2 tortelduifjes op m'n timeline van Facebook. Ik zag die foto omdat een andere vriendin (we hadden veel gemeenschappelijke vrienden) op die foto reageerde en ik die dus op m'n timeline zag. Dat was wel even pijnlijk, maar omdat het zó voorspelbaar was viel de 'schade' nog wel mee.

Het mooie was dat ik toen ook een e-mail van d'r kreeg waarin ze me vertelde dat ze écht niks met die jongen had. Niet dat dat mij toen nog boeide want ik was er na maanden list en bedrog toch klaar mee. Het werd echter helemaal bont toen ik ruim 2 maanden later een nieuwe vriendin kreeg en ik wederom een mail van m'n ex kreeg. Een heuse scheldkanonnade, of ik überhaupt wel ooit iets om d'r gegeven heb omdat ik 'zo snel' al een nieuwe relatie had, ik zou me moeten schamen, bla bla. :D Nog op diezelfde dag paste zij ook opeens haar relatiestatus op Facebook aan naar 'In relatie', dat zag ik ook weer via-via. :D

Heb d'r nu overal geblokkeerd want ondanks dat we nu beiden een nieuwe relatie hebben bleef ze maar verkapte pogingen doen om in contact te blijven en stiekem met me af te spreken. Achteraf blij dat ik er van af ben, met m'n nieuwe vriendin is het zó veel beter allemaal. O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 juni 2013 @ 12:01:04 #48
163650 Greys
pi_128144103
Hadden jullie helemaal (als in: nul) contact in de tijd tussen het uit elkaar gaan en zijn appie met 'Joehoe ik heb een nieuwe vriendin'? Eerlijk zeggen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_128144479
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?

Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
pi_128154824
Mijn ex had (na een relatie van 15 jaar) binnen een maand een nieuwe relatie, en was daarvan binnen drie maanden zwanger.....heb zelden zo grondig iemand uit mijn leven geblokt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')