Dan eigenlijk best een kutstreek om dat aan jou te vertellen. Even een trap na gevenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.
Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten.Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Behalve een foto van z'n auto?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:59 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.
Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten.Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
Zoek het dan ook niet op... sjezus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.
Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?
Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.
Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.
En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Is toch logisch dat je na een dikke maand nadat het uit is nog wel eens benieuwd bent wat de ander doet/uitspookt e.d.
Als het nou na een half jaar was hadden jullie gelijk
Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat de nieuwsgierigheid er is wil niet zeggen dat je hem moet voeden.
Dat is iets voor mensen die het ene zeggen maar het andere doen. Ofwel zichzelf de gek aansteken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maarja...rationeel denken is wel het laatste wat je doet als je verliefd bent of liefdesverdriet hebt. Die drang om te kijken is toch groter dan het verstand dat zegt "moet je niet doen".
MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander?![]()
Verder doe ik er helemaal niks mee, leven en laten leven. Alleen voelde het gisteravond even heel erg kut. Excuse moi dat ik dat even heb geuit!
Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
MAarja, die 20 dagen veranderd niks aan jouw situatie.. of het nou een jaar was of 1 dag..tis uit...voorbij.
Hij KAN toch wel toevallig iemand tegen zijn gekomen waarmee het direct weer helemaal gek op is. Hij heeft het eerst uitgemaakt en het is snel maar je daar druk over maken schiet niet op.
om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus beschermingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ja, het kan zeker prima en dat heb ik zelf ook wel eens ervaren! Ik wens hem ook zeker het allerbeste ermee en dat meen ik ook. Maar waarom moet hij mij ermee confronteren, waarom stelt hij die vraag over het liefdesleven zo plotseling. Hij weet echt wel dat ik dan de vraag ook terug stel..
Daarom voelt het als een klap. Waarom wil je, als je weet dat het nog zo vers is en je ex er echt nog niet overheen is, dat zo nodig kwijt als dat helemaal niet nodig is? (er was geen contact meer, hij woont ver weg dus het is niet ter voorbereiding van als ik hem ooit tegen kom, etc.)
Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
om niet die dikke heissa door te moeten als jij hem plus chick in de stad tegenkomt. Geen klap, puur zelfbescherming plus bescherming
ik zou proberen er niet zoveel achter te zoeken. Het is wel kut (he deze man kan ook serieus zijn) absoluut. Maar andere kant weet jij nu wat er is. Blokkeer alles, geen contact en accepteer. Hoe moeilijk dat ook is. Succesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Lees mijn laatste zin in die Quote. Ik zal hem nooit zomaar tegen komen.
Ik ga bijna nooit naar de stad en al helemaal niet bij hem in de buurt.
Andersom hetzelfde verhaal.
20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef JustDreamy het volgende:
Hij staat op mijn FBapp nogsteeds tussen mijn chat-personen, ondanks dat hij geblokkeerd en verwijderd is. Daardoor zag ik dus ook zijn nieuwe profielfoto! En dan wekt het al helemaal nieuwsgierigheid op ja. Mag er toch best even van balen, dat het na 20 dagen al gelijk hopsa een relatie is met een ander?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |