abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128155292
Ik ben nog een redelijk tijd 'vrienden' gebleven met mijn laatste vriendin, maar achteraf besef ik wel dat er nooit echt een gelijkwaardige vriendschap is overgebleven nadat ze het uit had gemaakt.

Toen ze een nieuwe scharrel had, had ik dan ook echt totaal geen behoefte meer om haar nog te zien of te spreken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_128157072
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?

Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Hij had zich gelijk aangemeld op een datingsite. Dus kan ook daarvan. Hij is wel een snelle daarin..
-
  zondag 23 juni 2013 @ 18:12:56 #53
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128158024
Mijn ex en ik gingen na 14 jaar samen zijn uit elkaar maar woonde noodgedwongen nog wel in een huis voor een aantal maanden, ik moest zeggen dat ik eerder was met een nieuwe relatie, was ook vrij snel.
Hij had diverse losse scharrels ongeveer een week na ons uit elkaar gaan, na een aantal weken begon hij iets met een meisje van 20 ( hij is 34) en ik moet zeggen dat ik daar wel een beetje moeite mee heb gehad, voornamelijk om het grote leeftijdsverschil en het feit dat we twee dochters hebben en deze meid dus ook een rol in hun leven zou gaan spelen.
Maar nu zijn we een jaar later en het lijkt allemaal goed te gaan dus mijn zorgen waren om niks.

Maar ik stond helemaal achter onze keuze om uit elkaar te gaan dus heb er weinig moeite mee gehad dat hij al vrij vlot het bed met een ander deelde, dat deed ik namelijk zelf ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 23-06-2013 19:08:27 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 23 juni 2013 @ 18:15:24 #54
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128158094
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.

Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
Dat herken ik wel ja, zo weet ik dat hij een grondig hekel heeft aan bepaalde zaken en als ik dan zie of hoor dat dat binnen hun relatie wel ineens is moet ik altijd even grinniken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 23 juni 2013 @ 18:25:24 #55
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128158397
Wat ik wel nog lastig vind om mee om te gaan zijn die kleine dingen, zoals vandaag zag ik op fb dat mijn ex op ene foto had gereageerd, die foto is een foto van een man met onze kinderen met daarboven een tekst als "Dollen met Opa"
Maar ik ken heel die man niet, waarschijnlijk dus de vader van zijn vriendin maar dat een man die ik niet ken als opa word gezien door mijn dochters is iets waar ik even aan moet wennen. ;)
pi_128161223
Waarom elkaar blocken op facebook, maar niet op whatsapp?
Waarom elkaar überhaupt blocken dan? Als je elkaar echt haat na een relatie, ga je niet appen met yo, heb een nieuwe chick. Misschien wilt die je gewoon jaloers maken. Even tussendoortje oid
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_128166659
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Waarom elkaar blocken op facebook, maar niet op whatsapp?
Waarom elkaar überhaupt blocken dan? Als je elkaar echt haat na een relatie, ga je niet appen met yo, heb een nieuwe chick. Misschien wilt die je gewoon jaloers maken. Even tussendoortje oid
Omdat op FB vanalles langs kan komen op je wall, ook via via. Nou zie ik dat lekker niet en word ik er ook niet onnodig mee geconfronteerd. Whatsapp had ik verwacht dat het gewoon stil zou blijven en dat deed het ook (hij had mij daarop geblockt) tot hij dus opeens contact op nam met dit verhaal..
Maar ben duidelijk geweest dat ik echt niks meer wil horen van hem, dus blokkeren is ook niet nodig. Bovendien heb ik z'n nummer nieteens in m'n telefoon dus hij staat nieteens bij mij ertussen.
-
pi_128174442
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.

Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?

Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.

Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.

En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.
  zondag 23 juni 2013 @ 23:33:09 #59
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_128174905
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:15 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

20 dagen? Dat moet toch allang gespeeld hebben tijdens jullie relatie dan toch?

Ik bedoel, het hele proces van iemand interessant vinden, wederzijde interesse, daten en dan een relatie in 20 dagen is wel heel snel. Ik denk niet dat jouw ex en die persoon vanaf het nulpunt startten zeg maar.
Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.
Dat vind ik meer wat voor 15-jarige pubers.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_128176041
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:23 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kunt nu wel heel hard roepen dat je ex je niks meer doet maar anders had je die bug uit Facebook (wat geen bug is) echt wel verwijderd. Althans de gesprekken. Stiekem had je nog een sprankje hoop en liet je deze optie open om eventueel later nog weer contact te zoeken.
Ik zeg nergens dat het me niks meer doet?! Ik zeg juist dat het me pijn doet etc. ? En uh, ik weet niet hoor maar ik heb de gesprekken verwijderd, hem geblokkeerd en hij mij. En nogsteeds zie ik op mijn telefoon, bij de app als ik hem open en van rechts naar links schuif zijn naam staan + zijn profielfoto. Rara, hoe kan dat. En hoe moet ik dat verwijderen dan? Want bij m'n berichten zelf staat 't niet en op m'n laptop ook niet meer. Alleen bij die FB-app op m'n telefoon bij het chatpersonen-gedeelte dus.
Makkelijk praten jij, muaha.
-
pi_128176237
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:33 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dit is ook wat ik dacht, dat kan bijna niet.
Dat vind ik meer wat voor 15-jarige pubers.
Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.
-
  maandag 24 juni 2013 @ 00:03:58 #62
206580 Luxuria
pi_128176464
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ja. Ouders en broertje waren ook al (snel) vrienden (geworden?) aan haar FB te zien, wellicht kende ze die ook al langer dan? Geeen idee. Maakt allemaal niks uit, want het is toch uit en voor zover ik weet heeft hij tijdens onze relatie niks fouts gedaan.
Ik hoop het voor je :)
pi_128176649
Tsja en anders heb ik er niks van gemerkt :P Maakt nu toch niks meer uit ;)
-
pi_128178767
Vrouwen die je afgewezen hebben met een ander zien, telt dat ook?
  maandag 24 juni 2013 @ 15:16:41 #65
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_128195498
Stonden te zoenen toen ik de hoek om ging van de kantine. Stond wel even verbaasd maar voelde er niks meer bij.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:17:29 #66
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_128206525
Ik heb m'n ex niet gezien met haar man (ja, ze is getrouwd) in real life, maar wel op Facebook! Haar man begon ineens tegen mij te praten of ik iets voor hen kon regelen (terwijl het al bijna 2 jaar uit was)... dat heb ik resoluut geweigerd. Dat monster moet ik echt niet in m'n buurt hebben.

Ik vind het eigenlijk wel raar dat ze iemand heeft, want ik kan niet geloven dat je het lang met m'n ex vol kan houden...
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_128208564
Nu net een maand uit en ex-vriendin vind het leuk om van elke activiteit ze doet een foto op FB te plaatsen. Beetje overdreven, maar ik ben wel blij dat ik er zo nuchter naar kan kijken. No hard feelings dus.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:09:16 #68
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128208887
Nooit hoeven meemaken gelukkig. Althans niet in de periode dat ik het nog moeilijk had. Daarna vond ik het prima en had ik er zogezegd schijt aan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:10:22 #69
406399 theebekert
Dikke prima!
pi_128208936
Ik heb ooit een vriendje gehad die woonde een end bij mij vandaan. Ineens maakte hij het uit, en waarom was me een raadsel. Totdat ik hem een week later in Walibi tegenkwam met... Een nieuwe vriendin. Hahaha ik heb ze maar ontweken. Dit is een paar jaar geleden en afgelopen week zocht hij weer contact met me, en wil me terug. Ja dat is nu te laat creep! Hahaha wat een idioot.
pi_128210764
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:10 schreef theebekert het volgende:
Ik heb ooit een vriendje gehad die woonde een end bij mij vandaan. Ineens maakte hij het uit, en waarom was me een raadsel. Totdat ik hem een week later in Walibi tegenkwam met... Een nieuwe vriendin. Hahaha ik heb ze maar ontweken.
Tot zover het ware verhaal.

quote:
Dit is een paar jaar geleden en afgelopen week zocht hij weer contact met me, en wil me terug. Ja dat is nu te laat creep! Hahaha wat een idioot.
En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 24 juni 2013 @ 20:55:09 #71
406399 theebekert
Dikke prima!
pi_128211369
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Tot zover het ware verhaal.

[..]

En dit gedeelte is zeker bedoeld om even je ego wat op te poetsen?
Klopt! Die streel ik graag een beetje.
pi_128211428
quote:
12s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef theebekert het volgende:

[..]

Klopt! Die streel ik graag een beetje.
Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.
  maandag 24 juni 2013 @ 21:04:01 #73
406399 theebekert
Dikke prima!
pi_128211902
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het niet waar is en dat je een goedkoop leugentje moet posten op Fok! om geen gezichtsverlies te lijden. Maar goed, als jij je daar prettig bij voelt, ga gerust je gang.
Betweterig? Welnee.
pi_128211994
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef theebekert het volgende:

[..]

Betweterig? Welnee.
Inderdaad, ik heb gewoon gelijk
pi_128212276
De vriend en vriendin in kwestie?
  maandag 24 juni 2013 @ 21:11:07 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128212287
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jeetje, wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser. :')
pi_128212303
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:
De vriend en vriendin in kwestie?
:')
pi_128212358
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jeetje, wat ben jij een verschrikkelijke azijnpisser. :')
Aangezien ik jou toevallig heel erg mag, vanwege je openheid en eerlijkheid enzo, zal ik me verder van commentaar onthouden hier.
  maandag 24 juni 2013 @ 21:13:27 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128212415
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Aangezien ik jou toevallig heel erg mag, vanwege je openheid en eerlijkheid enzo, zal ik me verder van commentaar onthouden hier.
Oh...oke... :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128212641
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oh...oke... :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je ^O^ O+
pi_128213361
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb (bijna) altijd al het contact met de exen verbroken. Als ik een van die dames nog zou tegenkomen met een vriend zwaai ik een keer en loop ik weer door. Interesseert me allemaal geen drol meer.

Overigens raad ik je ook dergelijke methoden aan. Beste en snelste manier om iemand uit je systeem te krijgen.
Waarom zou iemand direct volledig uit je systeem moeten gewist worden? One day ur partner the other a complete random stranger? Net alsof je elkaar niet kent of ooit iets samen hebt gedaan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128219353
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom zou iemand direct volledig uit je systeem moeten gewist worden? One day ur partner the other a complete random stranger? Net alsof je elkaar niet kent of ooit iets samen hebt gedaan?
Ik heb ook met geen van mijn exen contact hoor. :-) De laatste probeerde af en toe nog een gesprek te beginnen, maar dat hoefde voor mij niet. Niet omdat ik het pijnlijk vind, maar gewoon, voor mij hoort hij niet meer in mijn leven om eerlijk te zijn.

Maar goed, de eerste keer dat ik m'n ex met een ander zag, dacht ik : wtf. :') Totaal ander type dan ik. Gevoel dat hij een hele andere jongen was geworden.
pi_128219569
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef thetalkingchair het volgende:

[..]

Ik heb ook met geen van mijn exen contact hoor. :-) De laatste probeerde af en toe nog een gesprek te beginnen, maar dat hoefde voor mij niet. Niet omdat ik het pijnlijk vind, maar gewoon, voor mij hoort hij niet meer in mijn leven om eerlijk te zijn.

Maar goed, de eerste keer dat ik m'n ex met een ander zag, dacht ik : wtf. :') Totaal ander type dan ik. Gevoel dat hij een hele andere jongen was geworden.
Maar dat is toch raar? Van de ene op de andere dag deel je alles en dan niks meer. Ik vind het zonde van de tijd die je er in hebt gestoken..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128219623

[ Bericht 100% gewijzigd door thetalkingchair op 24-06-2013 23:02:03 (dubbel) ]
pi_128219851
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar dat is toch raar? Van de ene op de andere dag deel je alles en dan niks meer. Ik vind het zonde van de tijd die je er in hebt gestoken..
Voor mij was het de manier, denk ik. Mijn ex had nog wel behoefte aan contact, terwijl hij het was die het uitmaakte. Ik had echt zoiets van: waarom? :? Ik hoef geen vrienden te zijn, lijkt me zo vreemd.
  maandag 24 juni 2013 @ 23:06:11 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128219955
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef thetalkingchair het volgende:

[..]

Mijn ex is vandaag met zijn vriendin naar Voice Kids geweest, als hij ergens een hekel aan had was het wel dat soort programma's. :')
pi_128220084
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn ex is vandaag met zijn vriendin naar Voice Kids geweest, als hij ergens een hekel aan had was het wel dat soort programma's. :')
Dat is vreemd hè? Dan vraag je je af of hij nu nep is of toen.
  maandag 24 juni 2013 @ 23:10:36 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128220227
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef thetalkingchair het volgende:

[..]

Dat is vreemd hè? Dan vraag je je af of hij nu nep is of toen.
Ik ben 14 jaar met hem samen geweest, dacht hem toch echt wel te kennen. :P
Maar wel meer van dat soort dingetjes dat ik me echt af vraag inderdaad of hij zich nu ander voordoet om haar te plezieren of dat hij nooit zichzelf heeft kunnen zijn bij mij.
pi_128222171
Express met geen enkele ex contact gehouden toen het uit was. Zo verwerk ik het het beste en het zal me nu ook een rotzorg zijn als ik ze met een ander zou zijn. Sterker nog 2 exen hebben iets met een bekende van me waardoor ik ze nog weleens zie maar ook dat boeit me niet. Vind het alleen maar leuk voor ze
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:13:21 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128227269
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef Seamonkey- het volgende:
Express met geen enkele ex contact gehouden toen het uit was. Zo verwerk ik het het beste en het zal me nu ook een rotzorg zijn als ik ze met een ander zou zijn. Sterker nog 2 exen hebben iets met een bekende van me waardoor ik ze nog weleens zie maar ook dat boeit me niet. Vind het alleen maar leuk voor ze
Dat is natuurlijk lastiger als je samen kinderen hebt, dan moet je elkaar nog regelmatig zien en spreken.
pi_128227380
Gatverredamme wat een nare streek om iemand zo een trap na te geven. Beter kwijt dan rijk TS
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:32:47 #92
206580 Luxuria
pi_128227516
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Als de ander het heeft uitgemaakt en jij zit er zelf heel erg mee, dan kom je er het beste overheen door geen contact meer te hebben.
Al is dat wel erg moeilijk lijkt me.
pi_128227559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk lastiger als je samen kinderen hebt, dan moet je elkaar nog regelmatig zien en spreken.
Dat is zeker waar! Daar heb ik dan ook nog geen ervaring mee
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:38:01 #94
206580 Luxuria
pi_128227585
Ik heb zelf nog geen echte lange relatie gehad, dus daar kan ik niet over oordelen hoe dat is.
Met de exen die ik heb, kan ik gewoon mee kletsen als ik ze tegen kom en vind het leuk voor ze als ze een relatie hebben.
Bij eentje hoop ik zelfs dat hij een relatie krijgt, want hem vind ik redelijk irritant.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:04:39 #95
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_128227978
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben nog een redelijk tijd 'vrienden' gebleven met mijn laatste vriendin, maar achteraf besef ik wel dat er nooit echt een gelijkwaardige vriendschap is overgebleven nadat ze het uit had gemaakt.
Dit. Nu dus ook geen contact meer, ook mede door de afstand. We leven nu gewoon beiden ons eigen leven en vinden het prima.
26"
Fading slowly.
pi_128229488
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:29 schreef WinterFell het volgende:
Mijn ex had (na een relatie van 15 jaar) binnen een maand een nieuwe relatie, en was daarvan binnen drie maanden zwanger.....heb zelden zo grondig iemand uit mijn leven geblokt.
Je wou zelf geen kinderen ? :')
pi_128229648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:19 schreef HosselKoning het volgende:

[..]

Je wou zelf geen kinderen ? :')
Jazeker, en die hebben we samen ook. Dat maakt het juist wat wrang.
pi_128229682
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef WinterFell het volgende:

[..]

Ohh ok. Meestal zoeken ze een andere hengst als jezelf niet wil...
pi_128229717
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef WinterFell het volgende:

[..]

hoe de neuk heb je d'r uit je leven geblokt dan?
compact en kleverig.
pi_128230618
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe de neuk heb je d'r uit je leven geblokt dan?
Dat vraag ik me ook af.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')