Je hoort er niet bij, je bent gewoon blij, een 'l' verschil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet iets leren drinken dat ik niet lekker vind om erbij te horen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso vaak drinken
Komt vaak genoeg voor dat ik 2-3 maanden (of langer soms) niet drink
Ja maar jij moet je lichaam op peil houden!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso vaak drinken
Waar zit jij opgesloten danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:54 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso vaak drinken
Maar jij loopt mee met de mensen die het niet doen /meeloper !quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef zwerty het volgende:
@Letmein
Boeiend dat veel mensen het doen. /meeloper
Hahah, ik heb de behoefte gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar jij moet je lichaam op peil houden!
Je hoeft mij geen meeloper te noemen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef zwerty het volgende:
@Letmein
Boeiend dat veel mensen het doen. /meeloper
quote:
En verkoot door internet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
die nieuwe generatie kinderen die milieubewust zijn en niet drinken :S
Milieu bewust zijn en wel drinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
nee, sof en totoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat schattig... nodig en Toto een stelletje?
wut?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat schattig... nodig en Toto een stelletje?
Ik ben milieubewustquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb geen alcohol nodig om los te komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen meeloper te noemen?
Ik weet alleen niet wat jij gaat doen als iedereen loskomt? Naar huis gaan zeker.
Haat VA jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ja VA, dat jij mij haat is ondertussen echt wel een keer duidelijk
Wat ze gaat al met nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ja VA, dat jij mij haat is ondertussen echt wel een keer duidelijk
/jellyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol nodig om los te komen.
nee je spacet 'm nu alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
Saai.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef zwerty het volgende:
[..]
"loskomt"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen meeloper te noemen?
Ik weet alleen niet wat jij gaat doen als iedereen loskomt? Naar huis gaan zeker.
Je weet wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"loskomt"![]()
Alcohol nodig hebben om niet verlegen/onzeker of wat dan ook te zijn
Sowieso verschuilen achter drugs
Haha kan jij ook niks aan doen, is wel kutquote:
3 in de rij wasbak erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
Opschieten dan, je bent laat met etenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
fuck, is al bijna 9 uur
moet nog een shitload aan dingen doen
en avondeten maken
ok, later spacepoesjes
Ja.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Je durft niet uit je comfortzone te stappen
Beetje aan je zelfvertrouwen werken zodat je jongens in de bus enzo ook kan hosselen
Hahah gast, ben je nou serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah gast, ben je nou serieus
Ga je wel eens uit zonder alcohol?
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?quote:
Lekkerlekkerquote:
allesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?
VA IK HEB BUSJONGEN GEZIEN OMGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
Ergo: winkel vol kinderen. En ik kan er niet tegen
quote:
Meneer waar staan de snoepjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
om uberhaupt naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maak je je zoveel zorgen om afgewezen te worden of gewoon om uberhaupt iemand aan te spreken?
quote:
Oké dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatjequote:
Hoezo, meneer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen fucking veel meneer genoemd worden
allebei denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maak je je zoveel zorgen om afgewezen te worden of gewoon om uberhaupt iemand aan te spreken?
Want je voelt je aangesproken of wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatje
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatje
Nee, want hij hielp mensen aan de kassa en ik liep de winkel uitquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
ook leuk om als voornaam 'meneer' in te vullen op sites
Meneer, profiteer nu van deze aanbieding
quote:
Meneertje....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meneer heeft u ook kippenpootjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee en het hoeft ook niet. Zodra het 12 uur is gaat de tijd hard. En ik zal wel druk zijn met vanalles voor dat buurtfeest daarbij. Dus vanavond ben ik wel moequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan.
Vervelend dat je morgen van 7 tot 5 in een winkel vol kinderen zit. Kun je niet ruilen met iemand?
Nee, maar ik zie je wel dit soort opmerkingen maken terwijl je er zelf het hardst aan meewerkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je voelt je aangesproken of wat?
Ja maar zo eng is het toch niet om iemand aan te spreken? Je moet proberen om wat je tegenhoudt opzij te zetten.quote:
Ik zie welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Ga maar gewoon mee naar die meet sof.
Stap voor stap kom je daar wel vanaf maar dan moet je wel die eerste stap willen zetten.
Kan niet ik moet werken :Squote:
Oh, dus het valt allemaal nog wel mee danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee en het hoeft ook niet. Zodra het 12 uur is gaat de tijd hard. En ik zal wel druk zijn met vanalles voor dat buurtfeest daarbij. Dus vanavond ben ik wel moe
wuppie in je flamoes kan je krijgenquote:
Kinderen noemen me altijd meneerquote:
Nou, reken dan wat bij hem af. Bij de AH?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want hij hielp mensen aan de kassa en ik liep de winkel uit
se sei meneer tegen mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Oh ik ben ook wel eens meneer genoemd door kinders
Dat is zo leuk
die heb ik nog nooit gehoordquote:
Mevrouwtjequote:
gaaf mag ik meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet ik moet werken :S
Zondag ga ik wel naar Sonsbeek mit Freunden
Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wuppie in je flamoes kan je krijgen
Ja als een kind dat zegt is het ook niet goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?
Dan moet je ja zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord
quote:
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend wegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?
Je hebt gelijk... ik moet jou maar over de knie nemen en je een pak voor je broek geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als een kind dat zegt is het ook niet goed
mevrouw zwerty mag ik met u trouwen laterrrrquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend weg
Mental imagequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend weg
doe nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik moet jou maar over de knie nemen en je een pak voor je broek geven.
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan moet je ja zeggen
Loopt lastig he
Ik trouw met iedereenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mevrouw zwerty mag ik met u trouwen laterrrr
60 euro voor datquote:
oooooooquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe niet
[..]
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoord
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar zo eng is het toch niet om iemand aan te spreken? Je moet proberen om wat je tegenhoudt opzij te zetten.
Het is vervelender om de hele tijd in onzekerheid te leven dan om afgewezen te worden. Als 'ie je afwijst dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En hij hoeft je niet af te wijzen natuurlijk.
Jullie hebben leuk gepraat toch?
Nee DA. ga er van de week wel ff heenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wuppie in je flamoes kan je krijgen
[..]
Kinderen noemen me altijd meneer
[..]
Nou, reken dan wat bij hem af. Bij de AH?
Ik wel, toen een iemand uit mijn klas mij liep te trollen met 100 van die grappenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe niet
[..]
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoord
vraag of ie wel eens een vliegend paard heeft gezien hihihahaiahahiihiahaiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.
quote:
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maakt mij niet uit hoor, maar ik bied het aan om jou te helpen he
Wat een prestatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.
hij hosselt jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzo
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.
Ik probeer je te helpen met de stap zetten van mensen aanspreken enzo. Is toch anders als je met z'n 2en bent dan dat je in je eentje in onbekende omgeving op iemand af moet voor 1e keer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzo
Wel vragen om het bonnetje. Je nummer er op schrijven terug gaan en geven terwijl je zegt dat er iets niet helemaal klopt en zo weglopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee DA. ga er van de week wel ff heen
Je wil haar gewoon hosselenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen met de stap zetten van mensen aanspreken enzo. Is toch anders als je met z'n 2en bent dan dat je in je eentje in onbekende omgeving op iemand af moet voor 1e keer?
Daarom ook wingman, gewoon jou beetje helpen met nummers regelen/aanspreken
heh wat? ff kijken hoorquote:
Probeer het nou gewoon... niet geschoten is altijd mis. Misschien vond hij jou wel leuk maar was er geen tijd om te praten of durfde hij niet? Was 'ie bang dat 'ie je lastig viel als 'ie tegen je ging praten bij de bushalte ofzo.quote:
Hahah tuurlijk johquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wil haar gewoon hosselen
Ironischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah tuurlijk joh![]()
Sowieso niks voor mij, iemand die heel onzeker is. Maar ik help graag, was zelf ook net zo
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staanquote:
Een leuke jongen zei iets tegen haar bij de bushalte. Later kwam ze hem weer tegen in de DA maar durfde ze niks tegen 'm te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
gvdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
[..]
[..]
[..]
Kloptquote:
Zie je nou wel hoe stom het eigenlijk is? Spreek hem gewoon aan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Nou nu lijk ik net een mongool
En nu komt msacras de expert en lijkt het nog erger
Wel aardig tegen je vriendin zijn he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb eraan gewerkt en ben nu zelf niet meer zo. Vind dat ik t dan ook wel mag "verwachten" bij iemand waar ik een relatie mee zou willen of wat dan ook.
Niet stressen, komt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Nou nu lijk ik net een mongool
En nu komt msacras de expert en lijkt het nog erger
Ja, precies. En als hij zich als een lul gedraagt dan mis je ook niets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
Als hij er positief op in gaat (ik denk van wel) is dat alleen maar mooi.
Als hij je afwijst of zich als een lul gedraagt of weet ik veel, nou boeiend, je kent hem toch niet en ziet hem nooit meer (behalve misschien in de bus).
Sorryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een leuk meisje stopt bij de AH
Excact, dan weet je dat meteen en is je crush gelijk overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. En als hij zich als een lul gedraagt dan mis je ook niets.
do tellquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
Nu we het hier toch over een busjongen hebben, ik voel mij aangesproken.
Beetje aparte ervaring meegemaakt.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
Jij werkt bij de daquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef LETMEIN het volgende:
niet gelezen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar gisteren ook al wat over geplaatst
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...quote:
Kan best zijn dat je toen naar school was dan.quote:
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...
Maar laat ik er maar niks mee doen
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN zat in de bus. Bus was bijna zo goed als leeg. Komt ineens een leijk stinkend wijf naast hem zitten en probeert een gesprek aan te gaan. Maar LMI antwoordde alleen maar met ja en nee.
Dat klinkt wel een beetje vreemd ja. Als ik iemand nog niet ken ga ik m'n nummer ook niet geven. Dat soort mensen vind ik alleen maar vervelend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?
Errugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN zat in de bus. Bus was bijna zo goed als leeg. Komt ineens een leijk stinkend wijf naast hem zitten en probeert een gesprek aan te gaan. Maar LMI antwoordde alleen maar met ja en nee.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil altijd direct iemands nummer vragen, niet er om heen draaien. Maar dat kan wel een normaal iets zijn dat ik hem allang had...
Maar laat ik er maar niks mee doen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest meteen hier aan denken toen ik dat plaatje zag:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
omg![]()
lekke nummer gevonden terwijl ik profielen aan het doorspitten was![]()
shiiiiiit
En als hij nou onwijs lekker is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Als een jongen die mij niet kent zomaar om m'n nummer vraagt geef ik dat echt niet zomaarzeker niet in een plek als de Albert Heijn.
Ik ken dr al zeker 2 jaar hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelijk iemands nummer vragen terwijl je haar niet kent?
Preciesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
Als een jongen die mij niet kent zomaar om m'n nummer vraagt geef ik dat echt niet zomaarzeker niet in een plek als de Albert Heijn.
Dunno, we kunnen wel overweg enzo, maarja. KWEETNIETquote:
Dit vraagt om hosseltips van xcachetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno, we kunnen wel overweg enzo, maarja. KWEETNIET
Ik luisterde laatst millionaires van the scriptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
omg![]()
lekke nummer gevonden terwijl ik profielen aan het doorspitten was![]()
shiiiiiit
Dan zie ik niet in waarom je nog twijfeltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras, het is al tijden een collega van me
Jaaaa the scriptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst millionaires van the scriptvolgens mij was dat jou liedje ofniet
Ja en regel dat nummer anders via via.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je nog twijfelt
REGEL DAT NUMMER GVD
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
REGEL DAT NUMMER GVD
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
REGEL DAT NUMMER GVD
Telefoonlijstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en regel dat nummer anders via via.
Alsof ze tegen iedereen gaat zeggen dat jij om haar nummer vroegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin in
Nee dat is raar want dan krijgt ze ineens een smsje van hem, dan is het zo van "hoe en waarom heb je mijn nummerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en regel dat nummer anders via via.
Op fb?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Oh heee. Volgens mij heb ik hem gevonden.
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Oh heee. Volgens mij heb ik hem gevonden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen en glitterplaatjes naar hem sturen.
werd je gehosselt ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had daar een nep nummer op moeten zetten
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Alsof ze tegen iedereen gaat zeggen dat jij om haar nummer vroeg
En sowieso alsof dat een rare vraag is. En zelfs al zou ze dat zeggen, wat dan nog?
Niet zoveel smoesjes zoeken
Waarom wil je dan d'r nummer als ze toch niet zo leuk is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nou niet helemaal ondersteboven van haar en als ik faal weet alsnog de hele AH dat en daar heb ik geen zin in
Hangt er vanaf hoe je het sms'je begint?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat is raar want dan krijgt ze ineens een smsje van hem, dan is het zo van "hoe en waarom heb je mijn nummer"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha mn broertje heeft hier vrienden en vriendinnen indrinken en toen zei ik 'Oke nou doei veel plezier' want ik ging naar boven.
DOODSE STILTE.
Was meer van OHGOD ZN ZUS OHGOD BRAAF ZIJN OH GOD NIKS ZEGGEN OOOOOOOOOH.
Ik zou ook doodstil zijn als jij kwam hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha mn broertje heeft hier vrienden en vriendinnen indrinken en toen zei ik 'Oke nou doei veel plezier' want ik ging naar boven.
DOODSE STILTE.
Als ik kom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou ook doodstil zijn als jij kwam hoor
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werd je gehosselt ja?
[..]
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.
OMG VA VINDT ME LEUK OH EM DJIE
Of zijn ze bang voor je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
DOODSE STILTE.
Dat is de volgende stap. Ga nou eerst maar eens bezig aan de 1equote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werd je gehosselt ja?
[..]
Meer als ik haar uiteindelijk mee uitvraag ofzo.
OMG VA VINDT ME LEUK OH EM DJIE
Ja oké, maar ik heb liever dat meneer het dan gewoon persoonlijk vraagt. Als hij toch achter je aan zit, waarom dan niet alles inzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je het sms'je begint?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik heb liever dat meneer het dan gewoon persoonlijk vraagt. Als hij toch achter je aan zit, waarom dan niet alles inzetten.
Dat is het dus. Het is wel een leuk meisje. Maar ik weet niet of ik echt actie ondernemen wil of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom wil je dan d'r nummer als ze toch niet zo leuk is?
En als je iets niet doet omdat je bang bent om te falen dan kan je maar beter de rest van je leven thuis blijven. Het leven zit nou eenmaal vol risico's, je moet ze gewoon durven te nemen.
Haha, wat schattigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Crack_ het volgende:
DOODSE STILTE.
quote:
wel okquote:
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegdquote:
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3quote:
Ja. Maar weet niet zeker.quote:
Want ze gingen met cola indrinken? Doen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegd.
[..]
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3
WEL OK?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het dus. Het is wel een leuk meisje. Maar ik weet niet of ik echt actie ondernemen wil of niet.
Tevens zie ik elk enigszins leuke meisje als een potentieeltje en dat moet ik er voor mezelf uitfilteren
I know
Mixen tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want ze gingen met cola indrinken? Doen ze dat zo tegenwoordig
Aww... je bent liev voor ze.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Ben super lief. Ik had cola voor ze in de vriezer gelegd.
[..]
Mijn broertje, die is pas schattig. Echt zo lieeeeeeeeeeeeef <3
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.quote:
Liefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens dus echt fan van mn broertje sinds twee jaar. Ik heb dus geen idee waarom maar het is echt mn engeltje.
En dat is nogal raar.. want hij is echt geen engeltjestype. Altijd stoer doen.. maar hij doet stoer terwijl ie dat heul niet is, is zo schattig. En altijd verhaaltjes met me delen dat ie dronken was en moest kotsen. En dat deelt ie alleen met mij en niet met mn zus ofzo. Gewon liefjj.
je had er heul nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord 'heul' vind ik echt zo geweldig, had er voor Fok! nooit van gehoord
Kinders houden van zoet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom houden ze het niet gewoon bij bier.
Heb je straks ook niet het huis onder de kots zitten
niet? gebruik ik echt al jarenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Het woord 'heul' vind ik echt zo geweldig, had er voor Fok! nooit van gehoord
Omdat meisjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zie ander berichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... je bent liev voor ze.
En waarom is die schattig dan?
Het zijn er maar drie. En ik ken ze alle drie niet echt goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Check gemeenschappelijke vriendenen vraag aan hun info *wenk wenk*
door die 14jarige hongaar?quote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Mijn zusje is net 14 en begint te puberen.... Irritant
Ja, precies. Want zelf ruimt 'ie het vast niet op dus dan mag Crack_ het doen zekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
inb4 pics van je zusjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Mijn zusje is net 14 en begint te puberen.... Irritant
quote:
Aww... broer-zus relatie ofzo...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens dus echt fan van mn broertje sinds twee jaar. Ik heb dus geen idee waarom maar het is echt mn engeltje.
En dat is nogal raar.. want hij is echt geen engeltjestype. Altijd stoer doen.. maar hij doet stoer terwijl ie dat heul niet is, is zo schattig. En altijd verhaaltjes met me delen dat ie dronken was en moest kotsen. En dat deelt ie alleen met mij en niet met mn zus ofzo. Gewon liefjj.
19 of 18.. lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje heeft eigenlijk nooit gepuberd. Even voor de duidelijkheid, mijn 'broertje' is ondertussen gewoon al 19 (of18) en ook twee koppen groter dan ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, precies. Want zelf ruimt 'ie het vast niet op dus dan mag Crack_ het doen zeker.
4/10 want jongquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
zoek een foto van mij en haal er 4 jaar vanaf
Like a bossquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er waren 2 leuke meisjes in de AH
''We kunnen iets niet vinden, maar zonder kunnen we echt niet leven, kan je ons alsjeblieeeeeft helpen?''
Alles goed en wel en kijk even achter, niet meer op voorraad.
-''Sorry dames, ik vrees dat jullie doodgaan''
''Ik voel me al wat zwakjes''
-''Als jullie gereanimeerd moeten worden weten jullie me te vinden''
''Doen we zeker''
Me in tijden niet zo smooth gevoeld, ookal is het emogif waardig dit
Weet ik dus nietquote:
Haha, goed bezigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''We kunnen iets niet vinden, maar zonder kunnen we echt niet leven, kan je ons alsjeblieeeeeft helpen?''
''Doen we zeker''
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik dus niet
Ik hou gewoon mijn bek
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Doen we zeker''
Wat hadden ze nodig?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Doen we zeker''
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Mijne was wel oké tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik heb ergere openingszinnen gehoord hoor
vertelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
heb jij bluetooth in bed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooitquote:
Ik heb mezelf afgewezen voor msacrasquote:
Wat. Is. Heksenkaas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
Dan vond ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Waarom via DM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"quote:
Nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
omg dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
Goeie openingszin jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
wat langquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |