Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wuppie in je flamoes kan je krijgen
Ja als een kind dat zegt is het ook niet goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?
Dan moet je ja zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord
quote:
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend wegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou nou nou... is dat nou taal voor een meneer?
Je hebt gelijk... ik moet jou maar over de knie nemen en je een pak voor je broek geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als een kind dat zegt is het ook niet goed
mevrouw zwerty mag ik met u trouwen laterrrrquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend weg
Mental imagequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als hij dat tegen die kindjes zegt, rennen ze gillend weg
doe nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik moet jou maar over de knie nemen en je een pak voor je broek geven.
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan moet je ja zeggen
Loopt lastig he
Ik trouw met iedereenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mevrouw zwerty mag ik met u trouwen laterrrr
60 euro voor datquote:
oooooooquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe niet
[..]
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoord
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar zo eng is het toch niet om iemand aan te spreken? Je moet proberen om wat je tegenhoudt opzij te zetten.
Het is vervelender om de hele tijd in onzekerheid te leven dan om afgewezen te worden. Als 'ie je afwijst dan weet je tenminste waar je aan toe bent. En hij hoeft je niet af te wijzen natuurlijk.
Jullie hebben leuk gepraat toch?
Nee DA. ga er van de week wel ff heenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wuppie in je flamoes kan je krijgen
[..]
Kinderen noemen me altijd meneer
[..]
Nou, reken dan wat bij hem af. Bij de AH?
Ik wel, toen een iemand uit mijn klas mij liep te trollen met 100 van die grappenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe niet
[..]
Dat bedoel ik, nog noooooooit gehoord
vraag of ie wel eens een vliegend paard heeft gezien hihihahaiahahiihiahaiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou meer van: is de bus al geweest. nee blablabla.
quote:
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maakt mij niet uit hoor, maar ik bied het aan om jou te helpen he
Wat een prestatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.
hij hosselt jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzo
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh... maar hij zei wel doei. Dat is ook wat hoor.
Ik probeer je te helpen met de stap zetten van mensen aanspreken enzo. Is toch anders als je met z'n 2en bent dan dat je in je eentje in onbekende omgeving op iemand af moet voor 1e keer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie niet echt voor me hoe jij mij kan helpen ofzo
Wel vragen om het bonnetje. Je nummer er op schrijven terug gaan en geven terwijl je zegt dat er iets niet helemaal klopt en zo weglopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee DA. ga er van de week wel ff heen
Je wil haar gewoon hosselenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik probeer je te helpen met de stap zetten van mensen aanspreken enzo. Is toch anders als je met z'n 2en bent dan dat je in je eentje in onbekende omgeving op iemand af moet voor 1e keer?
Daarom ook wingman, gewoon jou beetje helpen met nummers regelen/aanspreken
heh wat? ff kijken hoorquote:
Probeer het nou gewoon... niet geschoten is altijd mis. Misschien vond hij jou wel leuk maar was er geen tijd om te praten of durfde hij niet? Was 'ie bang dat 'ie je lastig viel als 'ie tegen je ging praten bij de bushalte ofzo.quote:
Hahah tuurlijk johquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wil haar gewoon hosselen
Ironischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah tuurlijk joh![]()
Sowieso niks voor mij, iemand die heel onzeker is. Maar ik help graag, was zelf ook net zo
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staanquote:
Een leuke jongen zei iets tegen haar bij de bushalte. Later kwam ze hem weer tegen in de DA maar durfde ze niks tegen 'm te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
gvdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig wil sof meeten maar sof wil busjongen en busjongen zei doei tegen sof in de bus maar sof wil meer met busjongen praten en hij werkt in een winkel maar sof durft niet te vragen waar de tampons staan
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |