Je weet wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"loskomt"![]()
Alcohol nodig hebben om niet verlegen/onzeker of wat dan ook te zijn
Sowieso verschuilen achter drugs
Haha kan jij ook niks aan doen, is wel kutquote:
3 in de rij wasbak erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
Opschieten dan, je bent laat met etenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
fuck, is al bijna 9 uur
moet nog een shitload aan dingen doen
en avondeten maken
ok, later spacepoesjes
Ja.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Je durft niet uit je comfortzone te stappen
Beetje aan je zelfvertrouwen werken zodat je jongens in de bus enzo ook kan hosselen
Hahah gast, ben je nou serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah gast, ben je nou serieus
Ga je wel eens uit zonder alcohol?
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?quote:
Lekkerlekkerquote:
allesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?
VA IK HEB BUSJONGEN GEZIEN OMGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
Ergo: winkel vol kinderen. En ik kan er niet tegen
quote:
Meneer waar staan de snoepjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
om uberhaupt naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maak je je zoveel zorgen om afgewezen te worden of gewoon om uberhaupt iemand aan te spreken?
quote:
Oké dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatjequote:
Hoezo, meneer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen fucking veel meneer genoemd worden
allebei denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maak je je zoveel zorgen om afgewezen te worden of gewoon om uberhaupt iemand aan te spreken?
Want je voelt je aangesproken of wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatje
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Lees eerst je eigen posts eens door voordat je anderen gaat verwijten maatje
Nee, want hij hielp mensen aan de kassa en ik liep de winkel uitquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
ook leuk om als voornaam 'meneer' in te vullen op sites
Meneer, profiteer nu van deze aanbieding
quote:
Meneertje....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meneer heeft u ook kippenpootjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee en het hoeft ook niet. Zodra het 12 uur is gaat de tijd hard. En ik zal wel druk zijn met vanalles voor dat buurtfeest daarbij. Dus vanavond ben ik wel moequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan.
Vervelend dat je morgen van 7 tot 5 in een winkel vol kinderen zit. Kun je niet ruilen met iemand?
Nee, maar ik zie je wel dit soort opmerkingen maken terwijl je er zelf het hardst aan meewerkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je voelt je aangesproken of wat?
Ja maar zo eng is het toch niet om iemand aan te spreken? Je moet proberen om wat je tegenhoudt opzij te zetten.quote:
Ik zie welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]Ga maar gewoon mee naar die meet sof.
Stap voor stap kom je daar wel vanaf maar dan moet je wel die eerste stap willen zetten.
Kan niet ik moet werken :Squote:
Oh, dus het valt allemaal nog wel mee danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee en het hoeft ook niet. Zodra het 12 uur is gaat de tijd hard. En ik zal wel druk zijn met vanalles voor dat buurtfeest daarbij. Dus vanavond ben ik wel moe
wuppie in je flamoes kan je krijgenquote:
Kinderen noemen me altijd meneerquote:
Nou, reken dan wat bij hem af. Bij de AH?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want hij hielp mensen aan de kassa en ik liep de winkel uit
se sei meneer tegen mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
Oh ik ben ook wel eens meneer genoemd door kinders
Dat is zo leuk
die heb ik nog nooit gehoordquote:
Mevrouwtjequote:
gaaf mag ik meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet ik moet werken :S
Zondag ga ik wel naar Sonsbeek mit Freunden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |