Je weet wat ik bedoel toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"loskomt"![]()
Alcohol nodig hebben om niet verlegen/onzeker of wat dan ook te zijn
Sowieso verschuilen achter drugs
Haha kan jij ook niks aan doen, is wel kutquote:
3 in de rij wasbak erbijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
Opschieten dan, je bent laat met etenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
fuck, is al bijna 9 uur
moet nog een shitload aan dingen doen
en avondeten maken
ok, later spacepoesjes
Ja.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Je durft niet uit je comfortzone te stappen
Beetje aan je zelfvertrouwen werken zodat je jongens in de bus enzo ook kan hosselen
Hahah gast, ben je nou serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel toch?
Beetje over de bar heenlopen enz
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah gast, ben je nou serieus
Ga je wel eens uit zonder alcohol?
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?quote:
Lekkerlekkerquote:
allesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sof, dan ben ik je wingman, wat kan er fout gaan?
VA IK HEB BUSJONGEN GEZIEN OMGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
Ergo: winkel vol kinderen. En ik kan er niet tegen
quote:
Meneer waar staan de snoepjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LekkerlekkerAlleen morgen werken van 7 tot 5 en er is een wijkfeest in het winkelcentrum (wat vrij klein is)
om uberhaupt naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Maak je je zoveel zorgen om afgewezen te worden of gewoon om uberhaupt iemand aan te spreken?
quote:
Oké dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |