quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Mijne was wel oké tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik heb ergere openingszinnen gehoord hoor
vertelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
heb jij bluetooth in bed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooitquote:
Ik heb mezelf afgewezen voor msacrasquote:
Wat. Is. Heksenkaas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
Dan vond ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
"Als jullie mond op mond nodig hebben kunnen jullie me op dit nummer bereiken"
Waarom via DM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgewezen voor msacras![]()
Ik zei zo in dm dat ik haar leuk vond, en toen wees ik daarna gelijk mezelf afIk voel me dom!
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"quote:
Nice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
omg dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heksenkaas. Vanmiddag waren er 2 kratten van, zoveel hebben we nooit
Was gewoon op
Goeie openingszin jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
"Ik vind jou een leuk meisje, mag ik je een slok van m'n bier aanbieden? Ik ben ook maar een arme student dus ik kan je geen heel drankje aanbieden, maar aan de andere kant, zo oefenen we alvast met speeksel uitwisselen!"
wat langquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |